دریافت پکیج آموزشی 20% رایگان از ابتدایی تا کنکور موسسه حرف آخر

جیم: علاوه بر خواندن کتابهای کمک درسی، کتابهای درسی را هم مطالعه میکردم و بیشتر توجهم به کتابهای درسی بود. حال اگر شما میخواهید در دوران بعد از نوروز علاوه بر جمع بندی مطالب قبلی مطالب جدیدی را مطالعه کنید باید به چند نکته توجه کنید. نتایج این کار هم لذت بخش شدن آموزش و سهولت در یادگیری بوده است و البته علاوه بر این موارد باعث شده است تا مطلب آموزش داده شده مستقیم در نیمکره راست مغز قرار گیرد که مدت زمان ماندگاری این نوع آموزش نسبت به حالت عادی چندین برابر بیشتر است. این که ظرفیت پذیرش در رشتههای کنکور هنر خصوصاً رشتهها و دانشگاههای پرطرفدار بسیار کم است. است. افرادی که برای اولین بار جهت اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر (آزمون سراسری ۱۴۰۰) اقدام می نمایند، می توانند از یکی از روش های اول و دوم استفاده کنند. اما از آنجایی که پذیرش در رشته های گروه آزمایشی هنر کشوری می باشد یعنی بومی گزینی در آن ها تاثیر نخواهد داشت، بنابراین تنها عامل تاثیر گذار در رتبه قبولی انتخاب رشته هنر نوع سهمیه داوطلب می باشد. سین: چه عاملی رمز موفقیت شما برای کسب این رتبه برتر است؟

بر اساس این گزارش داوطلبان کنکور سراسری امسال در تاریخهای ۷ و ۸ تیر ماه به رقابت پرداختند و امروز نیز نتایج این ماراتن علمی اعلام شد. اساتید شما لازم است از لحاظ علمی و مهارتی و هم از لحاظ ارتباطات اجتماعی قوی باشند. حرف آخر در تهیهی ویدئوهای آموزشی و بستههای آموزش کنکور خود از بهترین اساتید آموزش کنکور و با تجربهترین اساتید بهره برده و با آنها همکاری میکند. ببینید دوستان، زمانی که اساتید و مشاوران در حیطه کاری خود تجربیات گوناگونی به دست بیاورند، مهارتهای آموزشی آنان نیز به مرور افزایش پیدا خواهد کرد. مازندران فقط یک رتبه برتر در کنکور ۹۷ داشته است. جیم: خوشحالم از این موفقیت، اما انتظارم رتبه یک یا تک رقمی نبود، اما تلاشم را برای رتبه تک رقمی کردم تا در یکی از دانشگاههای تهران قبول شوم.

۶ هزار و ۸۰۰ نفر از شرکت کنندگان در رشته ریاضی فیزیک، ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر رشته علوم تجربی، ۸ هزار و ۲۰۰ نفر رشته علوم انسانی، هزار و ۹۵۰ نفر رشته هنر و ۴ هزار و ۸۱۴ نفر رشته زبان انگلیسی بودند. در هر کدام از این زیر گروه ها ، دروس مشخصی از اهمیت بیشتری برخوردار است که با توجه به رشته مورد علاقه داوطلب باید مورد توجه قرار بگیرد. 1. ابتدا بر اساس آخرین بودجه بندی کنکور 1401 و با توجه به حذفیات لیست مباحث مورد سوال هر درس به صورت جزیی آماده میشه. در سوالات کنکور معمولاً برخی از دروس اهمیت بیشتری دارند و معمولاً از سرفصلها و مباحث خاصی، سوالات بیشتری در کنکور میآید. مثلا برای رشته تجربی در یک روز فیزیک، ریاضی، عربی و دینی و روز بعد شیمی، زیست، ادبیات و زبان را بخوانید. جیم: توانستم در رشته علوم ریاضی رتبه اول کنکور سراسری کشور را کسب کنم. سین: موفقیت شما در چه رتبه و رشتهای بوده است؟ توجه به زیر گروه در برنامه ریزی درسی و هدف گذاری های مطالعاتی مهم است اما سخت تر شدن کنکور توجه به تمام دروس را پراهمیت می کند.

سین: آیا در کلاسهای درسی هم شرکت میکردید؟ بر اساس تصمیم شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های نوبت سوم، صبح روز یکشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰ به شیوه الکترونیک در دانشگاه های محل حوزه آزمون برگزار شود. آموزش را به فضای مجازی بردیم اما کنکور را برگزار کردیم و گفتیم نمی شود برنامه میلیون ها جوان را برای یکی دو سال بهم بزنیم و می شود هم پروتکل ها را رعایت کرد و کنکور و امتحان سراسری برگزار کرد که وزارت بهداشت هم راضی بود. مرور مداوم با برنامه ریزی دقیق ، اولین کار برای این است که شیمی کنکور را ۱۰۰ بزنید زیرا؛ شیمی یک درس وقت گیر با مطالبی سنگین است و باید در بازهای طولانی به مطالعه آن بپردازید. ظواهر نشان دهنده افزایش رشد اطلاعات هستند و کسانی که اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری، نگهداری و استفاده بهینه کنند در میان باقی مردم موفق تر خواهند بود آموزش در این دوره به پیشرفت مداوم وابسته است. معلمان با کمک متخصصین این گرایش، میتوانند شیوهی تدریس خود را بر پایهی رشد، پویایی و یادگیری مداوم بنا کنند. که در این دوره آموزشی طی 40 جلسه تدریس تمامی اصول و روش های جمع، تفریق، ضرب،تقسیم و جذر و…

استاد حمید رضا زارعی از نویسندگان و اهل قلم و از نخبگان تدریس زیست شناسی هستند.از آثار شاخص استاد حمیدرضا زارعی می توانیم به کتاب خط ویژه گاج اشاره کنیم. جهت ثبت نام در مشاوره ویژه برای کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱ با سرکار خانم شاهمرادی از طریق لینک زیر وارد شوید. گروه آزمایشی هنر جزء گروه هایی است که داوطلبان همه گروه های آزمایشی اعم از علوم ریاضی ، علوم انسانی و علوم تجربی، می توانند در کنکور آن شرکت کنند . در کنکور تجربی، ثابت شده است که اکثر دانش آموزان زیست شناسی را با درصد بالا و ریاضی را با درصد پایین پاسخ می دهند. موسسه حرف آخر تمامی دروس عمومی و اختصاصی رشتههای تجربی و ریاضی را به دانشآموزان آموزش میدهد. در این مطلب به بررسی صفر تا صد کنکور هنر خواهیم پرداخت و تمامی اطلاعات تکمیلی در رابطه با این رشته تحصیلی در کنکور را عنوان خواهیم کرد . ضرایب دروس کنکور هنر، ضرایب متفاوتی برای رشته های مختلف هنر وجود دارند. آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۱ را دارند باید از مسائل مهمی مانند جزئیات نحوه برگزاری این آزمون، زمان و نحوه پرداخت هزینه شرکت در آزمون عملی، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر ۱۴۰۱ مطلع باشند.

کنکور هنر معمولاً یکی از کنکورهایی است که چندان جدی گرفته نمیشود و از گرایشهای مختلف (ریاضی، تجربی، انسانی و …) برای قبولی در آن سایت konkoorahmadi شرکت میکنند. با توجه به ماهیت هر رشته، اهمیت درس ها در هر زیر گروه با هم متفاوته، داوطلبایی که تمایل به قبولی در یک رشته مشخصی رو دارن بهتره تا حتما از زیر گروه رشتشون مطلع شده تا با توجه به ضرایب و اهمیت دروس در رشته مورد نظرشون و اطلاع از بودجه بندی کنکور تجربی، بتونن یک برنامه ریزی اصولی داشته باشن. نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته های تحصیلی که عنوان آن ها تحت عنوان جدول از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام شد اقدام کنند. در جدول زیر به ارائه ضرایب دروس تخصصی کنکور هنر 99 خواهیم پرداخت.

جیم: حداقل ۱۲ ساعت در روز درس میخواندم و از تمام وقتم برای تحصیل استفاده میکردم. لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می توانند از هر سه روش برای ورود به سامانه و ویرایش اطلاعاتشان استفاده نمایید. سین: توصیه شما به دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور را دارند، چیست؟ اگر داوطلب اقلیت های مذهبی قصد پاسخ دهی به سوالات معارف غیراسلام ( کلیمی ، زرتشتی و مسیحی ) به جای معارف اسلامی ( دین و زندگی ) را دارد ، می توانند با علامت زدن گزینه مربوط به آن در هنگام ثبت نام اینترنتی ، به سوالات آن پاسخ دهد. اما دسته ای دیگر از داوطلبان آن هایی هستند که می خواهند در کنکور سراسری تجربی سال 1401 شرکت کنند لذا تمایل دارند با تحلیل سوالات کنکور سراسری تجربی سال 1400 و سال های قبل از آن با شیوه طراحی سوالات کنکور در گروه آزمایشی تجربی آشنا شوند.

در انتخاب های اولیه خود بهتر است به انتخاب رشته هایی بپردازید که رتبه کسب شده در آن بالاتر از سایر زیرگروه ها می باشد. طبق آمار اعلام شده توسط سازمان سنجش ، در سال های اخیر تعداد داوطلبان این گروه آزمایشی به بیشتر از ۱۲۰ هزار نفر رسیده است که رقابت را میان این گروه آزمایشی ،کمی آسان تر از سایر رشته ها می کند . ثبت نام کنکور سراسری در رشته هنر ، به صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می پذیرد . کارت شرکت در آزمون متقاضیان این رشته ها از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ لغایت پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل پرینت خواهد بود. از روز چهارشنبه ۲۰ مرداد لغایت پنجشنبه مورخ ۲۱ مرداد ماه قابل دریافت می باشد. پدر علیرضا شاطری نیز گفت: خوشحال هستم پسرم به نتایج زحمات خود دست یافت، شرایط اول خود بسیار تلاش کرد و شبانه روز درس خواند و ما در کنارش بودیم تا هیچ گونه کمبودی را احساس نکند. همانطور که گفته شد تخفیفات در همه بازه ها وجود دارد اما اگر احساس کردید که در یک بازه مثلا نزدیک کنکور یا هر بازه دیگر ، تخفیفات کمی بیشتر میباشد و برای شما به صرفه تر هستش ولی نمیتوانید خرید خود را انجام دهید میتوانید تخفیف را برای خود رزرو نمایید و هفته ها و ماه های آینده خرید کنید.

داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور هنر را دارند، برای آگاهی از نحوه طراحی سوالات لازم است دفترچه سوالات کنکور هنر ۱۴۰۰ را دانلود و به دقت بررسی نمایند. کنکور هنر یکی از پرطرفدار ترین گروه های آزمایشی شرکت کننده در آزمون سراسری است که افراد علاقه مند به رشته های هنری را همواره به سوی خود فرا می خواند . به عبارتی کسب قبولی نهایی در این رشته ها مستلزم پذیرفته شدن در دو مرحله کنکور است. دروس تخصصی مثل زیست در اولین مرحله نیاز به تسلط عمیق بر متون کتاب درسی و سپس تمرین و تست دارند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری ، از سال ۱۳۴۸ که اولین کنکور در ایران برگزار شد، این آزمون نفس گیر، دل مشغولی عمده جوانان و خانوادههای ایرانی، در حدود نیم قرن اخیر بوده است. اگر بخوایم اصول دوره و مرور را برای دروس توصیفی خدمتتون عرض کنم، باید بگم که اولین مرحله ی دوره و مرور آنها 24 ساعت بعد از مطالعه و بعد از آن 3 روز ، 5 روز ، 30 روز ، 60 روز و شش ماه بعد میباشد.

در رابطه باسه پارامتر دیگر مشاور با شخصی سازی کردن برنامه شما براساس بودجه آزمون آزمایشی اهمیت خود را حفظ می کند و الویت بندی منابع در این تایم محدود باقی مانده وتمرکز وتوجه بر موضوعات خاص بسیار پر اهمیت است. برنامه ریزی منابع و توجه به اجرای درست و رعایت تعادل در مطالعه ی تشریحی و تستی بسیار مهم است. آگاهی از نمونه سوالات و نحوه طراحی سوالات کنکور سراسری زبان خارجی به برنامه ریزی داوطلبان کمک بسیاری می کند. رعایت تکنیک های تست زنی در مطالعه ی هر درس بهترین پیش بردی است که شما را تبدیل به یک کنکوری می کند. یکی از بهترین اپلیکیشنهای آموزشی که در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب جایزه شد اپلیکیشن «Practice English Grammar» است. روزها و شبهای پرالتهاب پیش از کنکور را اکثر جوانان کشور تجربه کرده و هر یک به فراخور موقعیت خود خاطرهای تلخ و شیرین از این رقابت در ذهن دارند.

این ها مواردی بر مزیت های استفاده از دی وی دی های کنکور نسبت به کلاس های خصوصی بودند تا اگر بین این دو در شک هستید به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید. این 5 سوالو معمولا به راحتی میشه جواب داد. میتوانید به راحتی چه از طریق اپلیکیشن چه از طریق تلفن تماس بسته های آموزش تست زنی هر رشته ایی را که بخواهید سفارش دهید. مشاورین آیدانیتو می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین رشته ها را متناسب با بازار کار، موقعیت تحصیلی، امکان تحصیل در خارج از کشور، شهریه و … با داغ شدن بازار موسسات کنکور و مشاوران تحصیلی در سالهای اخیر سوالات بسیاری در رابطه با وظایف و اهداف مشاوران تحصیلی و موسسات کنکور در ذهن دانش آموزان و والدین ایجاد شده است. بهترین منبعی که میتوانید استفاده کنید افرادی هستند که در رشته ریاضی تحصیلکرده و اکنون در بازار کار هستند و همینطور مشاورین انتخاب رشته باتجربه و مجرب. به همین دلیل اطلاع دقیق در رابطه با هر یک از زیر گروه ها و رشته های موجود در آنان بسیار ضروری می باشد. سین: در طول سالهای تحصیلی وضعیت درسی شما به چه صورت بود؟

جیم: از اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی معدلم ۲۰ بوده است و در برخی مقاطع در مدرسه تیزهوشان تحصیل میکردم. علیرضا شاطری اهل شهرستان بابلسر که از دوره راهنمایی در مدرسه تیزهوشان شهرستان بابل تحصیل میکرد در کنکور سراسری امسال توانست در رشته ریاضی رتبههای یک کشور را کسب کند. در آزمون عملی در واقع شما باید توانایی خود را برای قبول شدن در آن رشته نشان دهید. بهتر است در این درس دایره لغت واملا خود را به شدت تقویت کنید تعدا سوالات مطرح شده از این مبحث 6 عدد می باشد که 24درصد سوالات ادبیات را شامل می شود وشیوه مطالعه آن بر خلاف ظاهر ترسناکی که دارد بسیار راحت است و به راحتی با فیش نویسی و روش کدینگ می توانید به سوالات این مبحث پاسخ دهید . شاید از نظر یه دانش آموز یه قسمتی مهمه و راحت نمی تونه حفظش کنه اما از نظر یه دانش آموز دیگه اصلا مهم نباشه. دیگه آخرین گام واسه مطالعه ی کنکور بهاره! شما می تونی از خلاصه نویسیهای بچههای دیگه ایده بگیری؛ اما حق نداری اونا رو به عنوان مرجعی برای مرور استفاده کنی.