این نگاهی به شما را نشان می‌دهد می‌کند که آیا شما یک ماهر در هوش مصنوعی بدون دانستن آن. این است چگونه این کار

بسیاری از مدیران سایت (به انگلیسی: Webmaster) که در این راه تازهکار هستند، بر این باورند که مزرعه لینک بهترین روش برای افزایش لینکهای ورودی است؛ در صورتی که یک مزرعه لینک فقط کمیت و شمار لینکهای ورودی به سایت را افزوده و گاهی میتواند بر کیفیت باقی لینکها نیز تأثیراتی منفی بگذارد و موجب پنالتی شدن سایت توسط گوگل شود؛ به این معنی که سایت مورد نظر به کلی از نتایج جستجو خارج شود که در این صورت مدیر سایت برای بازگرداندن سایت خود به نتایج جستجو باید از طریق وبمستر گوگل کارها و پیگیریهای لازم را انجام دهد که روند این کار گاهی تا چند ماه به درازا میکشد. بر طبق تحقیقاتی که انجام شدهاست، میانگین طول محتواهایی که در رتبهٔ یکِ گوگل قرار دارند، ۱۹۵۰ کلمه است؛ بنابراین، چنین محتواهایی شانس بیشتری برای کسب رتبهٔ یک دارند. محتوای آسمانخراش به محتواهایی گفته میشود که بسیار طولانی و جامع هستند و اغلب بیش از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه دارند. محتوای آسمانخراش (به انگلیسی: SkyScraper Content) اصطلاحی است که نخستین بار توسط برایان دین به کار برده شد. محتواهای آسمانخراش به دلیل کامل بودن و جامع بودن، بهخوبی نیازهای کاربران را برطرف میکنند و تجربهٔ کاربریِ خوبی دارد. امروزه میتوانید بر اکثر کیسهای رنج متوسط و mid همه نوع مادربردی را سوار کنید.

در ادامه برخی از قابلیتهای هوش مصنوعی که در آینده به منصه ظهور میرسند را مرور میکنیم. به شما پیشنهاد میکنیم برای این موضوع حتما از مقاله «برای گیمینگ لپ تاپ بخریم یا PC» را ببینید. از این رو در لیست برترین لپتاپ های موجود در بازار شهر سخت افزار نیز چند نسخه از آنها را پیشنهاد میکنیم. تا اینجای مقاله بیشتر در مورد تکنیک های کلاه خاکستری لینک سازی با شما صحبت کردم اما خب شاید بهتر باشد کمی هم در مورد استراتژی های کلاه سفید حرف بزنم. کارتهای گرافیک میان رده عرصه رقابت هستند و RX 6600 با RTX 3050 و همچنین نسل قبلی پردازندههای گرافیکی RTX سری 20 و GTX 16 رقابت می کند. انویدیا جی فورس RTX 3060 Ti نیز از بهترین کارتهای گرافیک برای بازی است. گوگل نخستین موتور جستجویی بود که لینکسازی سایتها را برای رتبهبندی آنها در نظر گرفت و پس از آن باقی موتورهای جستجوگر نیز لینکسازی و دریافت بکلینک را یکی از معیارهای رتبهبندی خود قرار دادند تا مدیران سایتها با افزایش تعداد لینکهای ورودی خود، بتوانند رتبه سایتشان را در نتایج جستجو بهبود ببخشند. البته گاهی روند انتقال کاربر از شبکه اجتماعی با سرعت انجام میگیرد و گاهی ممکن است چند سال زمان ببرد.

در درون محتواهای آسمانخراش، به دلیل طولانی بودن، میتوان از زیرعنوانها استفاده کرد که در سئو بسیار مفید هستند. لینکهای ورودی و خروجی به همراه تعداد و کیفیت آنها یکی از مهمترین معیارها برای رتبهبندی یک سایت در نتایج جستجو میباشد و از این رو یکی از روشها برای بهینهسازی سایت، ساخت لینک در مزرعه لینک بود که در گذشته به عنوان یک روش مهم در سئو و برای رسیدن به رتبههای بالای نتایج جستجو استفاده میشد. نوشتن چنین محتواهایی در بهینهسازی موتور جستجو بسیار مناسب است. این دغدغهی ذهنی درنهایت به نوشتن مقالهی بسیار معروفی در سال ۱۹۵۰ انجامید که با پرسش جنجالی «آیا ماشینها میتوانند فکر کنند؟ ایده آل هوش مصنوعی عمومی آن است که بتواند به درک تجربی و شناخت کلی از محیط هایی که در آن قرار میگیرد داشته باشد و هم چنین بتواند دادهها و اطلاعاتی که به او داده میشود را با سرعتی چند برابر انسان پردازش نماید.