احمد انصاری آموزش سخنرانی و فن بیان آموزش مذاکره و مهارتهای ارتباطی | آموزشگاه آپادانا تبریز

این شخص هنگام غروب آفتاب به پارک ملت تهران می رفت و جمع های چند نفره را زیر نظر می گرفت. سپس به سراغ شان می رفت و از آن ها درخواست می کرد تا اجازه دهند چند دقیقه برای شان سخنرانی کند. این تمرین کمک می کند تا هنگام صحبت کردن دهان تان را به صورت کامل باز و بسته کنید و همین امر باعث می شود برد و حجم صدای شما و همینطور دقت شما در تلفظ کلمات بیشتر شود. این کار را یکی از همکاران در آکادمی صادقلو انجام می داد و باعث شده بود همکارمان به شدت در ارتباط چشمی پیشرفت کند. در طول روز ۲ یا ۳ بار به این عکس ها نگاه کنید و سخنرانی کنید. دقت کنید که هنگام سخنرانی باید تصور کنید که در یک کلاس واقعی هستید.

با کسب مهارت سخنرانی و فن بیان می توانید دانسته ها و آموخته هایتان را به سخنرانی تبدیل کنید

در این فصل به نکات تکمیلی و قانون سوم در سخنرانی می‌پردازیم. در این فصل به تعریف و عوامل ترس، رفتار مغز در مبارزه و مغز و مهارت‌های سخنرانی می‌پردازیم. در این فصل به انواع ژست‌ها، حالات چهره و دشمن زبان بدن می‌پردازیم. در این فصل به اهمیت داشتن و نداشتن متن سخرانی، کاربرد مایندمپ و نحوه اسلایدسازی می‌پردازیم. در انتهای دوره به افرادی که دوره را بطور کامل حضور داشته باشند، و تکالیف معمول دوره را انجام دهند مدرکی معتبر و قابل ردیابی ارائه خواهد شد. شرکت در دورهمی هایی که مخصوص افراد شرکت کننده در دوره های مجموعه ما، تشکیل می شود.

اطلاعات دوره سخنرانی حرفه ای:

احمد انصاری آموزش سخنرانی و فن بیان آموزش مذاکره و مهارتهای ارتباطی | آموزشگاه آپادانا تبریز دوره حضوری آموزش سخنرانی حرفه ای بدین منظور طراحی شده است که بتوانید در مقام یک مدرس یا مدیری سخنور، بگونه ای اثرگذار و جذاب صحبت نمائید و در جمع های مختلف بخوبی بدرخشید. مهارت سخن گفتن عالی به شما کمک نمی‌کند اگر فقط در روز سخنرانی به محل تعیین شده برسید و بدانید که تجهیزات کار نمی‌کنند یا در دسترس نیستند یا اینکه صندلی‌های کافی برای مخاطبان وجود ندارد. اگر محل برگزاری نزدیک باشد، ایده خوبی است که ترتیب ملاقات حضوری آن را فراهم کنید. اگر نمی‌توانید به‌صورت حضوری از آن بازدید کنید، حداقل، در مورد تجهیزات و اندازه اتاق تماس بگیرید و از آن‌ها سؤال کنید. در حالت ایده‌ال، شما می‌توانید سخنرانی خود را در مقابل شخص دیگری تمرین کنید تا به شما بازخورد دهد.

  • سعنی کنید هنگام سخنرانی به شکلی رفتار کنید که دیگران متوجه اعتماد به نفس شما بشوند.
  • در انتظارات خود واقع‌بین باشید، حتی اگر با یک مربی حرفه‌ای کار می‌کنید.
  • این بار این مهارت با دانستن و تمرین کردن تکنیک ها و ترفندهای کلامی ریز و درشت همراه است است.
  • زبان بدن اشکالی ندارد که کمی وجود داشته باشد زیرا ارتباطات غیرکلامی بخش عمده‌ای از پیام را به همراه دارند.
  • هیچ اتفاق خاصی نمی افتد فقط احتمال اینکه هنگام سخنرانی یک اتفاق ناگوار برایتان رخ دهد زیاد است و از آن بدترشاید توانید آن اتفاق را جمع کنید و تمام زحماتتان نابود شود.
  • بااین‌حال، مراقب باشید که به‌طور طبیعی قدم بردارید و یا حرکات کنترل نشده زیادی انجام ندهید.
با استفاده از شماره تماس های مجموعه ما، می توانید با ما در ارتباط باشید و ما در خدمت شما هستیم.

واقعیت این هست که در در دنیای امروز مهمترین ابزار ما برای برقراری ارتباط با دیگران کلام و گفتار ماست. البته همان‌قدر که پاها برای ما انسان ها اهمیت دارند زبان هم برای ما اهمیت دارد. به علت بحث‌های متعددی که در زمینه نقش تنفس در سخنرانی وجود دارد ما این بحث را در درسی مستقل مورد توجه قرار می‌دهیم. یا اینکه اگر قرار است در مراسم همکار نمونه از شما تقدیر شود، به جای اینکه سخنرانی خودتان را تمرین کنید، به جای مدیرعامل که قرار است در ابتدای مراسم صحبت کند حرف بزنید و تمرین کنید. هر کس با شما در مورد فن بیان و بالا بردن قدرت بیان صحبت کند، احتمالاً در مورد حجم صدا و اهمیت آن هم صحبت خواهد کرد.

آموزشی‌های غیرحضوری