مشاوره مالیاتی حرفه‌ای مشاور مالیاتی شرکت ها مشاوره کاهش مالیات | تکس مپ

به این ترتیب بدون نیاز به‌صرف هزینه‌های مشاوره تلفنی در زمان کوتاهی قادر هستید تا سؤالات خود در زمینه امور مالی و مالیاتی را از مشاوران با تجربه فعال بپرسید. اگر میخواهید از پرداخت مالیات حقوق معاف شوید بهتر است از خدمات مشاوره مالیاتی رایگان ما بهره مند شوید.کارشناسان ما از جدیدترین قوانین مالیاتی برای معافیت شما در شرایط مختلف استفاده می کنند و تلاش می کنند تا حد امکان میزان مالیات حقوق را به کمترین میزان کاهش دهند. در جلسه مشاوره تمامی مدارک و شواهد مربوط به فرد توسط فرد مشاور به صورت کامل بررسی می شوند. پس از بررسی مدارک، مشورت های لازم در مورد مالیات های قابل پرداخت و چگونگی پرداخت آن ها ارائه می شود.

فواید استفاده از مشاوره مالیاتی :

یک مشاور مالی می‌تواند به شما کمک کند تا ثروت خود را به بهترین نحو مدیریت کنید. این شامل ارزیابی اموال، برنامه ریزی مالی برای بازنشستگی، بهبود قابلیت پرداخت بدهی و سایر فعالیت‌های مرتبط با مالیات است. با این کار، شما مطمئن می‌شوید که بهترین رویکرد را برای مدیریت ثروت خود دارید و هدف‌های مالی خود را دنبال می‌کنید. یک مشاور مالی می‌تواند به شما کمک کند تا قراردادهای مالی خود را بررسی کنید و به بهترین نحو استفاده کنید.

مشاوره مالیاتی حرفه‌ای مشاور مالیاتی شرکت ها مشاوره کاهش مالیات | تکس مپ

همچنین، نسبت به اشخاصی که مکلف به نگهداری دفاتر قانونی هستند؛ در صورت عدم تسلیم ترازنامه و حساب سود و زیان یا عدم ارائه دفاتر، مشمول جریمه‌ای معادل ۲۰ درصد مالیات برای هر یک از موارد مذکور خواهند بود. جریمه عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی، جزو دسته جرائم غیر قابل بخشش به شمار می رود . ذکر این نکته در اینجا مهم است که شما یک مشاوره مالیاتی خوب علاوه بر مشاوره برای فصل مالیاتی بعد باید به شما برای اظهارنامه ها و امور مالیاتی فصل جاریتان نیز مشاوره مالیاتی مفیدی بدهد. شما با ورود به حساب کاربری خود میتوانید بسته به نیاز یکی از طرح های مشاور مالیاتی را انتخاب کرده و بسته به درخواست شما مشاور مالیاتی همراه شما خواهد بود.

  • طرح صحیح اعتراض در اداره امور مالیاتی، نقش جدی در استیفای حقوق شرکت‌ها دارد.
  • مشاور مالیاتی شرکت با ارائه مشاوره مالیاتی به مدیریت سعی می کند مالیات شرکت را از روش­های قانونی کاهش دهد و با اجرای قوانین مالیاتی و انجام تکالیف مالیاتی شرکت از جرائم مالیاتی پیشگیری کند.
  • به این ترتیب که حسابدار، کارمند شرکت یا تجارتخانه بوده و هیچ نقشی در اداره آن ندارد؛ در حالی که مشاور مالیاتی به دلیل مشاوره و پیشنهاد های مداومی که به مدیران و هیات مدیره داده، نقش بسیار پررنگی در اداره شرکت یا تجارتخانه دارد.
  • از مهمترین فواید استفاده از مشاوره مالیاتی, می توان به یافتن بهترین راهکارهای کاربردی مالیاتی و معافیت ها ، تنظیم لایحه و دفاعیات و حضور وکلا در هیئت های حل اختلاف ، تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و دفاتر قانونی با توجه به آخرین قوانین و بخشنامه های سازمان مذکور اشاره کرد .
  • بله، ما در مؤسسه دارای مشاورین متخصصی هستیم که در مورد جدیدترین مسائل روز مالیات به شما مشاوره می‌دهند.
همچنین مشاوران مالیاتی از آخرین الزامات مالیاتی و تغییرات قانون چه در سطح سازمانی و چه در سطح کشوری مطلع هستند. علاوه بر این نظارت و بررسی اسناد و صورتهای مالی،برای استاندارد سازی آنها برای سازمان امور مالیاتی و کاهش ریسک ها و ابهامات آن،از جمله اقدامات شرکتهایخدمات مالیاتیمی باشد. دسته های مختلفی ای از موارد مشمول مالیات بر املاک می شوند، مثل مالیات بر درآمد اجاره و مالیت نقل و انتقال ملک. و خبره برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود تا یک مشاور مالیاتی با عملکرد ضعیف و دستمزد پایین تر. در نتیجه صحیح نیست که صرفا به خاطر دستمزد مشاور مالیاتی با مدیر مالی مقایسه شوند. بصورت کلی این مواقع معمولا خود مشاوران مالیاتی کادر مالی متخصصی و نیروی انسانی زبده را فراهم می کنند.

سایر وظیفه هایی که برای یک مشاور مالیاتی بیان می شود کدام هستند؟

به همین دلیل، مشاوره مالیاتی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که مشاوران مالی ارائه می‌دهند. تنوع در روش های مشاوره مالیاتی باعث شده تا همه افراد بتوانند دسترسی لازم به این نوع مشاوره را داشته باشند. این خدمات هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری توسط مشاوران ارائه می گردند. توصیه ما این است تا حد امکان از مشاوره خدمات مالیاتی به صورت حضوری استفاده شود.