آموزش اتاق فرار ترفندها و نکات مهم برای فرار موفق از اسکیپ روم ها | allescape

همین که شما و دوستانتان برای یک ساعت به خالص‌ترین شکل ممکن هیجان و نشاط را تجربه می‌کنید، بهترین جایزه محسوب می‌شود. اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد. دیگر وقت آن رسیده که کمی از گوشی ها و فضای مجازی فاصله بگیریم و کمی به بازی های هیجان انگیز و گروهی روی بیاوریم ،امیدواریم مطالب گفته شده در مورد اتاق و مزایای انجام آن شما را ترغیب به انجام این بازی کرده باشد .

معرفی اتاق فرار طاعون

آموزش اتاق فرار ترفندها و نکات مهم برای فرار موفق از اسکیپ روم ها | allescape عموما افرادی که برای بار اول این بازی اتاق فرار را تجربه می کنند، تمایل به تکرار آن و تجربه مجدد این بازی را دارند. به دلیل سطح آدرنالین ترشح شده در مغز و تجربه هیجان، اتاق فرار به یکی از بازی‌های محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است. حین انجام بازی، بازیکنان به جلسات کاری یا مشکلات شخصی خود فکر نمی‌کنند. چرا که ذهن آن‌ها تنها برای فرار از اتاق تا پیش از اتمام زمان بازی، متمرکز می‌شود. با بررسی بازی‌های چند اتاق فرار تهران متوجه می‌شویم که ژانر معما نیز جایگاه خاصی در کنار دیگر ژانرهای هیجانی دارد. در یک اتاق فرار با ژانر معما، یک مسئله نسبتا پیچیده مطرح می‌شود و از بازیکنان خواسته می‌شود که به‌صورت تک‌نفره یا در غالب گروه برای حل آن تلاش کنند.

برخلاف تصور اغلب افراد، معماهایی که در اسکیپ روم ها ارائه میشود سخت نیست و به عبارت دیگر، شما قرار نیست معماها و مسائل هوش را حل کنید. بلکه باید بتوانید معماهای به ظاهر سخت اما در باطن ساده را در شرایط استرس زا حل کنید! در نتیجه باید بتوانید قدرت تمرکز ذهنتان را تقویت کنید تا به شرایط محیط توجهی نداشته و دید ساده ای نسبت به معما داشته باشید.

درباره شعب اتاق فرارهای تهران

طراحی این اتاق فرار از فهرست اتاق فرار‌های تهران بسیار خلاقانه و هیجان‌انگیز بوده و حس بسیار متفاوتی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند؛ به همین دلیل قیمت این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌های تهران به مقدار هزینه اسکیپ روم چشمگیری بیشتر است. البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده است. این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است. در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو اتاق فرار اوراکل با شماره زیر تماس بگیرید.
  • سرنخ و پاسخ تمام معماهای مطرح شده در اسکیپ روم ها در فضای و اتاق بازی قرار دارد و کافیست آنها را جستجو نموده و در کنار هم قرار دهید تا به پاسخ درست برسید.
  • اگر تا الان اتاق فرار را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید یک روز پرهیجان با دوستانتان داشته باشید، حتما اتاق فرارهای معرفی‌شده در این مطلب را بشناسید و بعد تصمیم بگیرید.

در ادامه میتوانید اتاق فرارهای این مجموعه را مشاهده و به صورت آنلاین اقدام به رزرو اتاق فرارهای این مجموعه کنید … اتاق فرار یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها را با استفاده از سرنخ‌ها، راهنمایی‌ها و استراتژی حل می‌کنند تا به اهداف دست یابند. اجزای کلیدی اتاق فرار جنایی، رمز و راز، پیدا کردن سرنخ، کنجکاوی و تنش هستند. در این بازی‌ها، ماموریت بازی‌کنندگان عموما پیدا کردن قاتل سریالی، کشف معمای قتل یا جنایت، جلوگیری از وقوع جنایات و … است. این اتاق‌ها از جذابیت بالایی برای بازیکنان حرفه‌ای برخوردارنند.

جذابیت‌های بازی اتاق فرار