اتاق فرار ایران مال اسکیپ روم ایران مال شعبه جدید انیگما | allescape

کسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت نمایند ، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و … ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت. برای استفاده از خدمات باشگاه سفر اقامت ۲۴ و مدیریت حساب کاربری خود وارد سایت شوید.

قیمت اتاق فرار ایران مال

امروزه با رقابتی شدن صنعت هتل‌داری، هتل های ارزان نیز از کیفیت قابل قبول و در برخی موارد بسیار خوبی برخوردار هستند. با رزرو هتل های ارزان می‌توان در کنار یافتن مکانی برای اقامت، از هزینه‌ی صرفه جویی شده برای لذت بخش تر کردن سفر مانند دیدن جاهای دیدنی بیشتر و یا خرید سوغاتی های متنوع استفاده کرد. اگر هزینه دغدغه‌ی بزرگی در تصمیم‌گیری شما نیست، می‌توانید با انتخاب و رزرو آنلاین هتل های 5 ستاره، تجربه‌ای فراموش نشدنی از سفر و اقامت خود داشته باشید.

مهم نیست مقصد شما شهری بسیار بزرگ باشد (مانند مرکز استان ها) یا شهرهای کوچک‌تر و پر جاذبه؛ اقامت 24 همیشه برای شما انتخابی خواهد داشت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سمت فناوری های آنلاین، فرایندهای کاری بسیار آسان شده است. تکنولوژی این امکان را در اختیار ما قرار داده است که به راحتی یک کلیک، از فروشگاه های معتبر خرید کنیم، تاکسی بگیریم، بلیط هواپیما بخریم و یا به راحتی هتل رزرو کنیم.

اگر 14 الی 18 ساله هستید، میتونید با دانلود فرم رضایت‌نامه و امضا توسط پدر یا مادر به همراه کپی کارت ملی پدر یا مادر در بازی شرکت وب سایت اتاق فرار کنید. دقت کنید که هر شخصِ زیر 18 سال و بالای 14 سال باید یک فرم رضایت نامه جداگانه داشته باشه و این که حداقل یک نفر بالای 18 سال همراه شما به عنوان همگروهی در فضای بازی با شما باشه. بازی احضار در خردادماه 1397 توسط تیم اسکیپ روم دات آی آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه 1399 در شعبه حقانی باز-طراحی و مجددا اجرا شده است.

  • یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود.
  • در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید.
  • تجربه هیجانی به‌یادماندنی را در اتاق فرار پلی اسکیپ تجربه خواهید کرد.
  • توجه کنید که برای تجربه کردن اسکیپ روم ردپا ، میبایست حتما این اتاق فرار را از قبل رزرو کنید.

برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که افراد را می‌کشد. برخی دیگر از اقامت‌کنندگان نیز توسط مالک هتل تا حد مرگ شکنجه خواهند شد. موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند.

دقیقه

اتاق فرار ایران مال اسکیپ روم ایران مال شعبه جدید انیگما | allescape