خرید و قیمت لپ تاپ طراحی گرافیکی⭐ ضمانت اصالت ارسال فوری دیجی تامین | behtarin-laptop

خرید و قیمت لپ تاپ طراحی گرافیکی⭐ ضمانت اصالت ارسال فوری دیجی تامین | behtarin-laptop

این لپ تاپ با پردازنده قدرتمند اینتل Core i7 مدل 10875H به همراه 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 اطلاعات را پردازش می کند و سرعت و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. لپ تاپ Legion 5 Pro 16ITH6H از سری لپ تاپ های با کیفیت شرکت لنوو بوده که برای کارهای گرافیکی مناسب است. این دستگاه مجهز به پردازنده اینتل Core i7 مدل 11800H با 24 مگابایت حافظه کش بوده که به همراه 16 گیگابایت رم اطلاعات را با سرعت بالا پردازش می‌کند. همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیست بهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از این محصولات حضور دارند. لپ تاپ Asus ROG Strix G17 G713RW-B یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است و از هر نظر می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف کند. سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیستبهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از لپ تاپ های ROG ایسوس حضور دارند.

  • دومین انتخاب در این بازه نیز Aspire 3 A315-58G-79RH-AA از برند ایسر می‌باشد.
  • در نهایت اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی هستید، اولترابوک XPG معرفی شده در این مقاله قطعا گزینه ایده‌آلی برای بهترین لپ تاپ از نظر باتری شما خواهد بود.
  • با نرخ نوسازی 165 هرتز استفاده می‌کند و در نتیجه کاربر در بازی‌های شوتر اول شخص می‌تواند از تجربه‌ای متفاوت نسبت به مانیتورهای معمولی 60 هرتز بهره‌مند شود.
  • این موضوع معمولا از طرف شرکت‌های سازنده لپ تاپ جدی گرفته نمی‌شود، اما XPG به خوبی به این دغدغه کاربران پاسخ داده است.
  • مدلهایی که کارت گرافیک مستقل ندارند، برای کارهای گرافیکی (مانند بازی کردن) از پردازنده گرافیکی قرار گرفته در کنار پردازنده اصلی، استفاده می‌کنند، به همین دلیل اهمیت CPU در این لپ تاپ‌ها بسیار زیاد است.
  • لپ تاپ ام اس آی مدل Pulse GL76 12UEK I7 16G 1T FHD دارای نمایشگری بزرگ‌تر از مدل قبلی است و از پنل IPS با نرخ به روز رسانی 240 هرتز بهره می‌برد.

کیبورد این دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت است قابلیت تنظیم به عنوان قفل صفحه را دارد. لپ ‌تاپ IdeaPad Gaming 3-QA لنوو پردازنده نیمه حرفه‌ای اینتل Core i H و رم 16GB دارد. این لپ تاپ با یک نمایشگر حرفه‌ای IPS و Full HD نیز همراه شده تا لذت کار را برای شما دو چندان کند. ترکیب پردازنده 2.6 گیگاهرتزی Intel Core i7 با کارت گرافیکی NVIDIA منجر به این شده تا شما ترکیبی شگفت انگیز را در اختیار داشته باشید.در بخش حافظه نیز ناامید نخواهید شد.

لپ تاپ Asus ROG Strix G17 G713RW-B

این مدل عملکرد بهتری نسبت به Dell XPS 13 داشته و حتی با مک بوک پرو نیز رقابت می‌کند. در واقع همه چیز مربوط به پردازنده Ryzen U داخل این دستگاه است، که در عملکرد خام می‌تواند نسخه‌های اینتل خود را شکست دهد. این حقیقت را بپذیرید که شما قرار است وارد یک حرفه و تخصص گسترده شوید، پس برای موفقیت در این زمینه به ابزارهای خاصی نیاز دارید که بتواند شما را در مراحل گرافیکی و رندرینگ سه بعدی یاری کند. توصیه می‌کنیم که بهترین لپ تاپ را انتخاب کنید؛ لپ تاپی که سخت افزار کارآمدی داشته و بتواند همواره یار جدانشدنی شما و همراه موفقیت‌هایتان باشد. لپ‌تاپ «ROG Strix G15 ایسوس» مدل G513RW یکی از قدرتمندترین گرافیک‌ها را درون خود جای داده است و باعث شده که این لپ‌تاپ به انتخاب اول گیمرها در این بازه قیمتی تبدیل شود.

بهترین لپ تاپ ایسوس مناسب کارهای گرافیکی کدوم مدله؟

یک نکته‌ی مهم در مورد این لپ تاپ حضور 1 ترابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت حافظه رم است که سرعت کلی لپ تاپ را بهبود بخشیده و در دیگر لپ تاپ های خوش قیمت بسیار کمیاب است. در حالت کلی اگر شما از لپ تاپ خود برای مصارف عمومی و روزانه استفاده کنید، بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب می‌تواند همین لپ تاپ Thinkbook 15 – QC باشد. افزون بر این، کامپیوترهای شخصی معمولاً نسبت به یک لپ تاپ با همان مشخصات، قیمت کمتری دارند و همچنین قابل ارتقا هستند، در حالی که سخت افزارهای اصلی لپ تاپ مانند کارت گرافیک و پردازنده را هیچگاه نمی‌توان ارتقا داد. PCها همچنین دارای صفحه نمایش بزرگتر و صفحه کلید راحت‌تری هستند که برای کار و سرگرمی هم بسیار گزینه‌ی مطلوب‌تری محسوب می‌شوند. بی‌شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است.