ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان لیست قیمت ظرفشویی های بوش | asilbekharid

برنامه‌های شستشو شامل شستشوی super، شستشوی سریع، شستشوی شبانه، شستشوی اقتصادی، شستشوی اتوماتیک ٦۵ تا ٧۵ درجه، شستشوی اتوماتیک ٤۵ تا ٦۵ درجه، شستشوی اتوماتیک ٣۵ تا ٤۵ درجه و پیش شستشو است. عملکرد shine and dry با افزایش زمان خشک‌شدن از ایجاد لکه بر روی ظروف جلوگیری می‌کند و موجب براق نمودن ظروف می‌شود. این ماشین مجهز به سنسوری است که قادر است حجم ظروف کثیفی که هر بار داخل ماشین قرار می‌گیرد را تشخیص داده و میزان آب مصرفی را بر اساس آن تنظیم کند. تمامی ماشین ظرفشویی های بوش عرضه شده در فروشگاه بوش تهران دارای گارانتی های معتبر بوش سرویس شامل سیهاوی، کاراگستر، مهستان ، کاسپین و سناپویان می باشد . نیز همانند دیگر کالاهای بوش محصولی باکیفیت و مدرن بوده و با توجه به تکنولوژی‌های بروز و برنامه‌های متعدد که در بالا عنوان شده. پس اگر شما نیز جزء آن دسته از کسانی هستید که به دنبال محصولی نوین و باکیفیت هستید و همواره پا به پای تکنولوژی گام بر میدارید، این محصول می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

مبدل حرارتی ظرفشویی SMS8ZDI48M

ولی به نسب میزان مصرف انرژی (آب و برقی) را به مقدار چشم گیری کاهش خواهد داد. مهندسین آلمانی شرکت بوش به مصرف انرژی اهمیت فراوانی می‌دهند و در تولید محصولات خود نگاه ویژه‌ای به آن دارد بنابراین محصولات خود را با کلاس انرژی A عرضه می‌کنند . منتظر ماندن برای اتمام کار ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDI48M میتواند باعث اتلاف وقت و ایجاد استرس غیر ضروری شود . صفحه نمایش SMS8ZDI48M بصورت رنگی و ماشین ظرفشویی دارای Wifi داخلی با قابلیت اتصال به تلفن همراه هست . ماشن ظرفشویی بوش در سه مدل ایستاده، رومیزی و توکار طراحی و تولید شده‌اند. که هر کدام از این مدل‌ها با توجه به فضای آشپزخانه‌ای که دارید، میتوانید از مدل ظرفشویی‌های کوچک رومیزی و یا مدل ظرفشویی‌هایی با حجم بزرگتر را در مدل ایستاده تهیه کنید.

جنس کفه در ماشین ظرفشویی سری 6 بوش استیل بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ است یا خیر؟ در تمامی مدل های ظرفشویی بوش سری 8 کفه از جنس استیل با کیفیت است. این ماشین ظرفشویی بوش به دلیل موتور قوی، راندمان بالا و مصرف کم‌انرژی، خواسته‌های مصرف‌کنندگان خود را با موفقیت برآورده می‌کند. یکی از جدیدترین و مؤثرترین سری ماشین‌های ظرفشویی بوش، ماشین ظرفشویی مدل SMS6HMW28Q با ظرفیت 14 نفر است. ماشین ظرفشویی بوش مشکی مدل SMS46NB01B سری 4 با سه سبد دارای ظرفیت 13 نفر است که برای خانواده‌های بزرگ و حتی کوچک ایده آل است.

  • هنگام استفاده از این ظرفشویی، نباید نگران صدایی که ایجاد می‌کند باشید، زیرا به‌گونه‌ای ساخته شده است که در سطح صدای بسیار کم 40 دسی‌بل کار می‌کند که شما را آزار نمی‌دهد.
  • همراه با دو سبد با قابلیت تغییر ارتفاع و سنسور نشتی آب از قابلیت های فوق العاده این مدل 12 نفره امکان شستشوی نیم بار ( نصف ظرفیت ) می باشد.
  • Delay Start زمان روشن شدن ماشین ظرفشویی را تا 24 ساعت به تاخیر می اندازد .
  • در واقع بعداز شروع روند شستشو در محفظه شوینده باز شده و قرص از جایگاه خود خارج می‌شود و در سبد دوم قرار می‌گیرد تا آرام ارام آب شده و برای شستشو مورد استفاده قرار گیرد.
ضد زنگ بودن بدنه ی این ماشین ظرفشویی باعث دوام بالای آن خواهد شد بنابراین امکان استفاده ی طولانی مدت برای کاربر به وجود خواهد آمد. یکی از کاربردی ترین قابلیت های که می توان در ماشین ظرفشویی هوشمند بوش SMS4HBI56E به آن اشاره کرد تکنولوژی half load یا همان نیمه بار می باشد. این فناوری توانایی این را دارد تا با همان کیفیت در شستشوی کامل، ظروف شما را تمیز کند.

ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان لیست قیمت ظرفشویی های بوش | asilbekharid

همچنین سنسور تشخیص تعداد ظروف نیز در ماشین ظرفشویی سري 8 بوش تعبیه شده است و آب به اندازه ظروفی که داخل دستگاه گذاشته شده است، مصرف می شود. از دسته آخرین تولیدات سال 2022 برند بوش می شود به یخچال و ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32541 اشاره کرد که از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد. از جمله از فناوری هایی که در این دستگاه مشاهده می شود می توان به شست و شوی لباس بچه ، شست وشوی سریع ، صرفه جویی ،فناوری حباب ساز و … اشاره کرد .البته امکان اضافه کردن لباس در حین شست و شو در این مدل وجود دارد . وجود برنامه شستشوهای مختلف یکی از ویژگی های مثبت هر برند ماشین لباسشویی است. که خوشبختانه برند بوش با سری جدید ماشین ظرفشویی‌های این برند برنامه‌های مختلف شستشو سریع، پیش شست و شو(Vario Speed ​​Plus )، شستوشو با نصف ظرفیت، شست وشوی ظروف حساس( Glass/Delicate)… تا هشت برنامه شستشو کاربردی را عرضه کرده است.

ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل BOSCH SMV46NX01B