کتاب کمک درسی ریاضی دوازدهم تجربی ۲۵% تخفیف های بوک | ketabko

اگر به دنبال پک کتاب های کمک درسی هستی بهترین سایت کتابلند هستش چرا که میتونین اونارو با قیمتی عالی و کیفیتی خوب خریداری کنید. این کتاب ها ی پلی برای پیشرفت شما در دوره ی تحصیلی و قبولی رتبه ی بالا و عالی هست. کتاب های کار و تمرین، منظور فراهم آوردن تمرین بیشتر برای کار در کلاس و منزل تألیف شدند.

کتاب درسی دینی دوازدهم چاپ 1401 ویژه کنکور 1402

به همین دلیل ما در کتابانه بر آن شدیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای بر محصولات مختلف‌مان امکان خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف را مانند دیگر آثار ادبی و کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی کمک‌درسی فراهم کنیم. در نتیجه با خرید از کتابانه نه تنها از بابت کیفیت کتاب‌ها و زمان تحویل آنان، بلکه از خرید با بهترین قیمت بازار هم اطمینان خواهید داشت. برای موفقیت در کنکور تنها نباید به دروس ریاضی بسنده کرد، بلکه موفقیت در سایر درس‌ها نظیر فیزیک نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه نهایی آزمون شما خواهد داشت.

  • این کتاب شامل پاسخنامه کاملا تشریحی و درسنامه های آموزنده و مفهومی همراه با نکته ها، تکنیک ها و جدول های کاربردیه.
  • ولی کتاب میکرو بیشتر در زمینه تست های تحلیلی قوی است و به عبارتی از نظر تعداد تست بیشتر است چون تست های این کتاب همگی مبنی بر کتاب درسی هستند و شناسنامه دارند و کار شما را برای مطالعه راحت می کنند.
  • درسنامه‌های نکته‌ای همراه با تعداد زیادی تست و پاسخنامه، ویژگی‌های اصلی این دسته هستند.
  • وجود دروسی چون فیزیک، هندسه، حسابان و ریاضیات گسسته در رشته ریاضی فیزیک، این رشته را به سخت‌ترین گرایش شاخه نظری تبدیل کرده‌ است.
  • در فروشگاه کتاب مارکا کتاب به منظور پاسخ به نیاز تمامی کاربران امکان خرید کتاب های درسی دوازدهم ریاضی به صورت تک جلدی و آزاد نیز برای شما فراهم است.

لذا استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی و خرید کتاب کنکور در آخرین پایه ریاضی، علاوه بر کمک به درک محتوای درسی، در حفظ آمادگی جهت شرکت در کنکور‌های سراسری نیز موثر است. کتاب های نمونه سوالات امتحانی، همانطور که از نام‌شان پیداست، خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی از این دسته به دانش‌آموزان برای آمادگی جهت شرکت در امتحانات کلاسی، مدرسه‌ای و آزمون‌های هماهنگ پایان ترم کمک می‌کند. ویژگی‌های اصلی این دسته آثار شامل درسنامه‌های خلاصه بعضاً در قالب فلش کارت، نمونه سوالات امتحانی متعدد به همراه پاسخنامه هستند. مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است.

در فروشگاه کتاب مارکا کتاب به منظور پاسخ به نیاز تمامی کاربران امکان خرید کتاب های درسی دوازدهم ریاضی به صورت تک جلدی و آزاد نیز برای شما فراهم است. متاسفانه بارها دیده شده که بسیاری از دانش آموزان سال دوازدهم، به خصوص افرادی که در رشته ریاضی تحصیل می‌کنند، در یادگیری درس شیمی با مشکل مواجه شده و به همین دلیل این درس را از کنکور خود حذف و به سوالات آن پاسخ نمی‌دهند. پیشنهاد ما، کتاب جامعه شناسی خیلی سبز و کتاب جامعه شناسی گاج نقره ای که بهترین منبع علوم اجتماعی کنکور هستند، است. این دو کتاب هر دو درسنامه کاملی دارند و همه مطالب را به صورت ترکیبی بیان کرده اند. به همین دلیل است که این دو کتاب جزو منابع رتبه برترهای کنکور انسانی در درس علوم اجتماعی هستند.

اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. درسنامهکتاب فلسفه دوازدهمخیلی کامل است و تمام نکات سخت، با توضیحات دقیق و قابل فهم است. در بخش “ریزه کاری” دقیقا ریزه کاری‌های هر موضوع آورده شده تا بر تمام مسائل احتمالی مسلط شوید. در بخش “سین جیم” تست لابه‌لای درسنامه گذاشته شده تا سبک و سیاق سوالاتکنکوررا ببینید و بعد آن بلافاصله، روش‌های تستی گفته شده است. در قسمت “اشتباهات رایج” قبل از شروع به تمرین تستی، سختی‌های کار دستتان می‌آید.

بهترین کتاب های آرایه های ادبی کنکور بر اساس نظرسنجی مهرماه 99

کتاب کمک درسی ریاضی دوازدهم تجربی ۲۵% تخفیف های بوک | ketabko