موس کامپیوتر چیست انواع موس کامپیوتر طرز کار با موس کامپیوتر

اما اگر بعد از آپدیت شدن درایور، باز هم شاهد تغییراتی در این زمینه نبودید، توصیه می شود گزینه Roll Back Driver را انتخاب کنید تا به حالت اول خود بازگردد. گاهی اوقات ممکن است بنابر دلایل مختلفی، مانند اتصال همزمان چند موس به کامپیوتر و… امکان شناسایی موس توسط ویندوز به سختی برقرار شود و یا حتی اصلا اتصال برقرار نشود. از این رو اگر احساس می کنید که مشکل از طرف موس است و هیچ مشکلی از کامپیوتر نیست، توصیه می شود که موس را از طریق مبدل OTG به گوشی یا تبلت خود متصل کنید تا از بی عیب بودن آن مطمئن شوید.

ماوس بی سیم جنیوس مدل Genius NX-8000S Silent

با این وجود اگر نشانگر موس در گوشی یا تبلت شما ظاهر شد، نشان دهنده بی عیب بودن موس است و در این مرحله توصیه می شود که کامپیوتر/لپ تاپ را ریستارت کنید و سپس موس را متصل کنید. موس بلوتوثی کامپیوتر قابلیت ارسال اطلاعات به کامپیوتر را تا فاصله ۱۰ متر دارد. یکی دیگر از معایب ماوس بلوتوثی تاخیر در ارسال اطلاعات به کامپیوتر است که ماوس لیزری این تیراد را ندارد. در این ماوس به جای LED، لیزر کار گذاشته شده است و نور لیزر به موس پد میتابد.

  • تکنولوژی Laser Mice در موس لیزری کامپیوتر باعث افزایش ۲۰ برابری سرعت این ماوس نسبت به موس های نوری شده است.
  • موس‌ اپتیکال لامپ LED  دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد.
  • برای کار هایی با سرعت بالا استفاده از موس لیزری باعث میشود در زمان کوتاه تری کار شما به پایان برسد.
  • همانطور که از نام آن پیداست، این ماوس به صورت ایستاده قرار دارد و دکمه‌های اصلی در کناره‌ها قرار گرفته اند.
  • همین که در هر ثانیه، تا چه اندازه دستورهای کاربر را به سیستم منتقل کند، حساسیت را نشان می‌دهد.
این ماوس در سطوح تنگ یا ناهموار (مانند کاناپه) نیز عالی است. در کارهایی مانند کشیدن و رها کردن و انتخاب به اندازه موس استاندارد دقیق نیست. در این جا، ما انواع مختلف ماوس کامپیوتر و لپ تاپ و مزایا و معایب هر یک را بررسی خواهیم کرد. در کامپیوتر های امروزی در چند سال اخیر استفاده از ماوس های  بلوتوثی رایج شده است.

ماوس یکی از اجزاء مهم در هر کامپیوتری بوده که امروزه بدون صدا طراحی و تولید شده اند. ماوس های کامپیوتر جدید فاقد سیم هستند و حین استفاده هیچ صدایی تولید نمی کنند. ماوس ها در دو نوع بی سیم و سیم دار تولید می شودو مدل های جدید بی صدا هستد که این از ویژگی خیلی خوب این ماوس ها هست . ماوس از جمله قطعلت کاربردی در کامپیوتر است که باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشه.

موس تراست مدل VOXX ERGONOMIC RECHARGEBLE

جالب است بدانید که موس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است. این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع ماوس های کامپیوتر به فروشگاه اینترنتی مقداد ای تی مراجعه کنید. اگر شما به دنبال تهیه ماوس کامپیوتر هستید، می توانید این کالا را از سایت آراد برندینگ خریداری نمایید. چون من درباره موس بدون صدا یا هوشمند چیز زیادی نمی دانستم.

ماوس سادیتا مدل SM-302

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار