پینچ ولو بدنه بسته تک زبانه Single acting pinch valves شیرهای صنعتی آوند | kasrasaran

مثلا استفاده از پینچ ولوهایی با عرض مساوی به قطر لوله jaman برای کاهش این مشکل بهتر است. با استفاده از این وسیله، در صورت تغییر فشار و شرایط اتمسفر خطوط لوله، می‌توان به راحتی جریان مواد را تنظیم کرد. همچنین با استفاده از پینچ ولوها، هزینه‌های نگهداری خطوط لوله کاهش می‌یابد و سیستم بهبود می‌یابد.

به کارگیری پینچ ولو در خطوط لوله هوا به دلیل سادگی و کارایی آن، توصیه می‌شود و خصوصا در صنایعی که جریان هوا به شکل دینامیک در لوله‌کشی وجود دارد، استفاده از آن ضروری به نظر می‌رسد. با به کار گیری پینچ ولو نه تنها فعالیت‌های صنعتی از نظر مدیریت جریان هوا کنترل شده، بلکه همچنین می‌توان از انحلال پیچیدگی‌های بیشماری در صنعت خود جلوگیری کرد. در بسیاری از موارد، استفاده از پینچ ولو می‌تواند منجر به نقصان فشار در جریان شود. بهترین راه‌کار این است که کاربر خود را از محدودیت‌های پینچ ولو آگاه کند.

استم شیر :

با استفاده از این قطعات ، جریان آب به کنترل دقیق تر انجام می‌شود و همچنین کاهش هزینه های آب. پینچ ولو یک نوع شیر بوده که در شبکه های آبیاری به کار می‌رود و این قطعه باعث می‌شود که جریان آب به صورت کنترل شده ایجاد شود. تعداد زیادی از انواع پینچ ولو برای استفاده در شبکه های آبیاری وجود دارد که می‌توان به پینچ ولو دستی ، پینچ ولو الکترومغناطیسی ، پینچ ولو هیدرولیکی و پینچ ولو پیزو الکتریکی اشاره کرد.

خرید لوله و اتصالات از پردیس فولاد

همچنین این محصولات دارای قابلیت خود پاک کنندگی (Self Cleaning) می باشندکه امکان آببندی صد در صد را فراهم می سایت رسمی آورند. در شرایطی که ذرات جامد و رسوبات جداره غلاف را می پوشانند، غلاف لاستیکی حین عملکرد کلیه این رسوبات را از خود جدا کرده و به سمتخروجی شیر هدایت می کند. پینچ ولوهای بدنه باز عموما برای سیالات غیر مضر، فشارها و دماهای پایین طراحی شده اند . این نوع محصولات نا هم مرکزی های اندک را تحمل نموده و جلوی انتقال لرزش های سیستم را می گیرد .

  • بدیهی است که در صنعت نفت و گاز، سختی در تمیز کردن تجهیزات به‌دلیل آلودگی قابل توجه وجود دارد.
  • همچنین سایش و خوردگی در لاستیک به دلیل هموار بودن مسیر عبور سیال بسیار پایین است، اما همواره تو صیه می گردد برای هر سیال لاستیک متناسب با آن سیال استفاده شود.
  • با فشار دادن قطعه پلاستیک دومی، پینچ ولو به صورت کامل بسته شده و هیچ جریانی از داخل لوله نیز خارج نمی‌شود.
  • بسته به کیفیت ساینده کاربرد، این می تواند باعث سایش بیش از حد روی آستین شود.

دقت کنید که برای سایزهای بزرگ (بالاتر از 24 اینچ) از این ولوهای توپی به عنوان کنترل ولو هم استفاده می کنیم. مثلا ولوهایی که به فلرینگ (محل انفجار سیالات اضافی در برج های بلند) متصل هستند. همان طور که مشاهده می کنید، این نوع از شیرهای دیافراگمی دارای 2 لبه می باشند. طراحی این نوع شیرها به گونه ای است که جریان سیال نمی تواند در جهت مستقیم جرکت کند. در این نوع شیرها با نگاه به دسته شیر می توان در مورد باز و بسته بودن شیر اظهار نظر کرد.

اتصال پیاده شونده و شیر پروانه ای

پینچ ولو بدنه بسته تک زبانه Single acting pinch valves شیرهای صنعتی آوند | kasrasaran