خرید تلویزیون شهری ال ای دی پانل | asilight

همواره دغدغه اصلی مجموعه پارسه رساندن محصولات خود به صورت مستقیم و بی واسطه جهت بهره مندی مشتریانش از قیمت مناسب تر می باشد. خرید تلویزیون شهری بدون دلال و واسطه از این مجموعه همین حالا با کیفیت بالا و قیمت ارزان برای سراسر مردم ایران به صورت آنلاین فراهم می باشد. تلویزیون ‌شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت‌های جداگانه که خود کابینت ها در ابعاد مختلف دارند از ماژول ها که انواع مختلف و کیفیت رزولیشن متفاوتی دارن تشکیل می‌شوند. نحوه کار آنها به این صورت است که از آرایه ای از دیودهای نور به عنوان پیکسل برای نمایش تصویر استفاده می کند تفاوت ماژول تلویزیون شهری در دات پیچ و تعداد رنگ آن ماژول میباشد. به طور مثال یک ماژول دات 10 که به صورت P10 نشان داده میشود و از یک ماژول دات 5 کیفیت کمتری دارد. منظور از دات پیچ فاصله بین دو پیکسل در ماژول است و هر چه فاصله کمتری داشته باشد کیفیت و رزولیشن بالاتر دارد.

این بستر معمولا برای فاصله های بیش از صد متر که ممکن است سیستم شبکه دچار اختلال شود ، تلویزیون شهری استفاده می شود. در سیستم آفلاین نمایشگر محتوایی را نشان خواهد داد که بر روی حافظه ی برد کنترل ذخیره میشود . بنابراین فرمت های نمایش در این سیستم محدود به پسوند هایی از محتوا است که کنترلر استفاده شده پشتیبانی میکند. این سیستم مزایایی نسبت به سیستم آنلاین دارد و این است که اگر ارتباط با مرکز یا سیستم اپراتور قطع شود ، تصویر نمایشگر قطع نمی شود. اما در سیستم آنلاین هنگام قطع شدن اتصال بین کامپیوتر و نمایشگر تصویر نمایشگر نیز قطع می شود.

  • برای نصب تلویزیون شهری در معابر و خیابان‌ها باید مجوز لازم را از شهرداری بگیرید.
  • دریک ماژول تلویزیون شهری هر یک از پیکسل ها فاصله معینی تا پیکسل های مجاور خود دارند.
  • اگرچه تلویزیون های شهری را به نام نمایشگر تبلیغاتی نیز می‌شناسند، اما باید بدانید که تبلیغ کالا و خدمات شرکت‌های مختلف تنها کاربرد آن نیست.
  • شوید و قیمت محصول مورد نظر خود را با توجه به ابعاد مورد نیازتان محاسبه کنید.
  • همواره دغدغه اصلی مجموعه پارسه رساندن محصولات خود به صورت مستقیم و بی واسطه جهت بهره مندی مشتریانش از قیمت مناسب تر می باشد.
با پیشرفت های روز افزون صنایع الکترونیکی و قابلیت بالای این تابلوها در تبلیغ کالا ها و خدمات روز به روز بر توجه صاحبان صنایع و خدمات به این نمایشگر ها افزوده می شود. هر چند امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی تبلیغات جنبه گسترده تری به خود گرفته است. اما با همه اینها معرفی کالا و خدمات در سطح یک شهر به شهروندان بازدهی بیشتری برای صاحبان آن دارد. زیرا خریداران و متقاضیان به دلیل نزدیکی هزینه و امنیت خاطر بیشتر جهت خرید اقدام می کنند. از این رو این مدل نمایشگر های شهری بیشتر در فضاهای باز شهری مانند چهار راه ها، بزرگراه ها، فرودگاه ها، پارک های بزرگ بدون نیاز به سایبان مورد استفاده قرار می گیرند.

تلویزیون شهری (نمایشگر شهری)

قطعا برای انتخاب یک تلویزیون ایده آل و مناسب، مشخصات خاصی را باید مدنظر قرار داد. مشخصاتی که در کنار یکدیگر بهترین گزینه را پیش روی خریداران قرار دهد. تعدادی تحقیق در اروپا به منظور بررسی و سنجیدن اثر تابلوهای روان صورت گرفته است.

تلویزیون شهری پروژه فروشگاه دلفین

خرید تلویزیون شهری ال ای دی پانل | asilight

این شما هستید که باید تشخیص دهید کدام گزینه بهترین بوده و می‌تواند خدمات بهتری را به شما ارئه دهد. همچنین در روند ساخت باید از قطعات بسیار عالی و با کیفیت بالا استفاده کرد تا نهایتا بتوانید زمان زیادی از تلویزیون شهری استفاده کنید. این وسیله از آن دسته ابزاری است که کیفیت آن ارتباط مستقیمی با نحوه ساخت آن دارد.

لیست قطعات تلویزیون شهری