سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم

یکسان نیست و تفاوت های بسیاری را دارند.بهبود سئو سایت با استفاده از عوامل تاثیر گذار درونی. از ایمیل های ضعیف سبب بالا رفتن قابل توجهی در بازدید سایت شما می شود. شما با ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها میتوانید پست های مهمان از سایت های دیگر را نیز دعوت کنید.

قبل از هر چیز باید یک محتوای عالی و باکیفیت ایجاد کنید که برای مخاطبان هدف‌تان نوشته شده باشد. به علاوه شما باید یک وب‌سایت خیلی خوب داشته باشید تا تجربه کاربری فوق العاده‌ای را به کاربرانتان ارائه کند. جستجو، بایدو از خزنده‌ها جهت پیداکردن صفحات مرتبط با نتایج جستجوی الگوریتمیک خود استفاده می‌کنند.

بسیاری از سایت‌ها پس از انتشار مطالب با این مشکل روبه‌رواند که محتوا آن‌ها در صفحات گوگل قرار نمی‌‌گیرد و یا به عبارتی INDEX نمی‌شوند. از این رو مدت‌ ها طول می ‌کشد تا محتوا شما در نتایج سرچ گوگل برای کاربران نمایش داده شود. به طور کلی مبحث بهینه سازی کدها یکی از مهم ترین مباحث در آموزش سئو 0 تا 100 است. گوگل نیز به دلیل وجود کلمات کلیدی مهم و پرکاربرد در سایتان، رتبه شما را در نتایج خود بالاتر می برد. این الگوریتم ‌ها به طور پیوسته در حال آپدیت شدن هستند و تغییرات مختلفی در آن‌ ها اتفاق می‌افتد تا کاربر در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند به موضوع دلخواهش برسد.

اطلاعاتی چون منبع ترافیکی که به این URL وارد شده، حجم ترافیکی که از هر منبع وارد شده و نام کمپین. تعداد بک لینک‌هایی که به یک وب‌سایت وارد می‌شوند را link popularity می‌گویند. محتوای موجود در صفحات وب توسط یک سری روبات‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. گوگل هم یک سری روبات دارد به نام خزنده که صفحات وب را بررسی کرده و آن‌ها را در صفحات SERP قرار می‌دهند. به معنی عباراتی است که کاربران در نوار جستجوی گوگل تایپ می‌کنند؛ به عبارت دیگر همان عباراتی که در گوگل جستجو می‌شود.

وقتی شما سایت خود را سئو می‌کنید، باید یک یا چند کلیدواژه را انتخاب کنید و سایتتان را برای آن کلیدواژه‌ها سئو کنید. به این ترتیب وقتی مشتریان شما آن کلیدواژه‌ها را جستجو کنند، سایت شما در جایگاه اول صفحه نتایج گوگل ظاهر می‌شود و مشتریانتان بر روی آن کلیک خواهند کرد. بنابراین کلیدواژه باید کلمات یا عباراتی باشند که به احتمال زیاد مشتریان شما برای خرید از شما آن‌ها را گوگل می‌کنند.

در نهایت این اطلاعات را در یک پایگاه داده عظیم ذخیره یا اصطلاحا ایندِکس (Index) می‌کنند. هیچ گونه پاسخ قطعی برای تخمین زمان وجود ندارد، اما اگر فعالیت های بهینه سازی سایت به صورت اصولی انجام شود نتایج مناسب در گوگل بین 3 تا 6 ماه حاصل خواهد شد. سئو و بهینه سازی سایت خود را به تیم متخصص و حرفه ای وب24 بسپارید.

توجه کنید که کیفیت را در اولویت قرار دهید و از بهینه‌سازی شدید تصاویر خودداری نمایید. به عنوان مثال در یک سایت فروشگاهی، در هنگام خرید تصاویر، از اولویت بالایی برای کاربر برخوردار است و نباید به بهانه افزایش سرعت، کیفیت را شدیدا کاهش دهیم. شما می‌توانید این عبارات را جستجو نمایید (ترجیحا در موتورجستجوی گوگل)، تا بارقبای خود را در این حوزه آشنا شوید و شروع به آنالیز آنها کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار