درآمد ماهانه 45 میلیون- دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی | ایران کاپ

درآمد ماهانه 45 میلیون- دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی | ایران کاپ مثلاً دستگاه TL-150A یکی از مدل های مشهور است که ساختار اجرایی خاصی دارد. در این دستگاه از کاغذهای یک رو استفاده می شود و قیمت مناسب تری خواهد داشت. از سوی دیگر روش دوخت برای این محصول به صورت هیتر است و وزن دستگاه نیز 1600 کیلوگرم ارزیابی شده است که برای منزل و محیط های کوچک گزینه خوبی محسوب می شود.

دستگاه تولید لیوان کاغذی lbz la2 دست دوم

شاید برای شما هم سوال باشد که دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف خانگی چه مزایایی به همراه دارد؟ یکی از مهمترین مزایای دستگاه لیوان کاغذی قیمت مناسب آن است. این روزها نمی توان با 200 میلیون تومان اقدام به اجرای هیچ شغلی کرد. از سوی دیگر میزان درآمدزایی به واسطه دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی بر اساس تیراژ تولید مشخص می شود. یعنی هرچه تولید بیشتری داشته باشید در نهایت سودآوری شما بیشتر می شود.

  • لیوان های کاغذی انتخاب بی نظیر و عالی برای جایگزینی لیوان های پلاستیکی هستند.
  • در واقع شما در یک کارگاه تولیدی کوچک هم می توانید کسب و کار شخصی تان را راه اندازی کنید و به درآمدهای زیاد برسید.
  • دقت کنید کاغذی که برای لیوان های کاغذی استفاده می شود با محیط زیست سازگار است.
  • هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه نازک تر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر خواهد بود.
  • 7-دستگاه دارای plc و سنسور تشخیص خطا است که در صورت بروز مشکل بصورت اتوماتیک متوقف می شود که این یعنی باعث صرفه جویی در زمان و کار دستی می شود.
این دستگاه را میتوان در محیط40 متر مربعی با احتساب مواد و انبار به کار برد. منظور از چند ایستگاه بودن دستگاه تولید لیوان کاغذی اینست که هر کدام از مراحل مربوط به … بوده است و برترین برند دستگاه لیوان کاغذی ایران، برند لوژو میباشد. در پیشرفته ترین سبک از دستگاه تولید لیوان کاغذی، آپشن هایی وجود دارد که لیوان های مخرب و با ظاهر نامناسب را شناسایی و جدا می کند. در واقع این دستگاه مجهز به سورتینگ است و لیوان های معیوب را جدا می کند. مانند همه انواع ملزومات بهداشتی کاغذی همچون تولید دستمال کاغذی، مقوا و …، لیوان های کاغذی از خرده های چوب ساخته می شوند. در این فرآیند خمیر با استفاده از کلر، هیدروکسید سدیم و سایر مواد شیمیایی سفید می شود و آماده استفاده در دستگاه تولید لیوان کاغذی می شود.

در نتیجه خرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی در تبریز می تواند گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه تری باشد. شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش دستگاه‌های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.

گارانتی و خدمات پس از فروش به چه صورت است؟

این روزها بسیاری از افراد برای اینکه یک کسب و کار مستقل باشند، اقدام به خرید دستگاه لیوان کاغذی می کنند و خوشبختانه به سود خوبی هم می رسند. اگر قرار است که دستگاه شما جابجا شود وزن دستگاه تولید لیوان کاغذی مورد اهمیت قرار می گیرد. توجه داشته باشید که کیفیت کاغذ مورد استفاده با توجه به مواد اولیه مورد استفاده کاملا متفاوت است از این لیوان های تولید شده با کیفیت متفاوت به بازار عرضه می شوند. اگر به وب سایت فروشگاه های عرضه کننده سر بزنید به خوبی می توانید از طریق نظرات در مورد تولید لیوان کاغذی کیفیت کار خود را بسنجید.

ویژگی‌ های بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی