گفتگو با رتبه 85 کنکور سراسری

اگه ایرادی در این درس دارید حتما برای برطرف کردنش اقدام کنید. همتان طور که گفته شد برای رسیدن به نتیجه عالی در کنکور 1401 و غلبه بر حریفان، علاوه بر تلاش به نیروی کمکی که همان آموزش درست و مفهومی است نیاز داریم. موضوع مهم دیگه انتخاب یک دفتر برنامه ریزی عالی برای سال کنکور هست. البته گرایش تحصیلی نیز در این زمینه مهم است، هرچند بسیاری از دانشگاههای فرهنگیان، بدون گرایش خاص این رشته را ارائه میدهند. البته قبل از اینکه سراغ تست های حسابان برید، باید حتما کتاب درسی رو کامل بخونید و تمریناتش رو حل کنید تا مفهوم اصلی درس رو متوجه بشید.

اما به دلیل اینکه حجم حسابان ۲ بیشتره معمولا مطالب سال یازدهم به صورت کامل تکرار نمیشه و اساتید به تست زنی و آموزش مطالب جدید سال دوازدهم می پردازند. دقیقا بههمین دلیل کلاسها در این آکادمی بدون کمترین تاخیر زمانی ارائه میشن و حتی تاخیر فراگیران به خانوادههای اونها اطلاع داده میشه. در این بخش سوالات کنکور 1400 تجربی نظام جدید داخل و خارج به همراه پاسخنامه تشریحی آماده شده است. هرچقدر حل تمرین شما بیشتر باشه، مهارتتون هم بیشتر میشه و مسائل شیمی رو در زمان کمتری حل می کنید. با توجه به اینکه شیمی دوازدهم سخت تر از شیمی پایه هست، سال دوازدهم وقت کمتری برای حل مسائل شیمی خواهید داشت و نمی تونید به تسلط لازم در درس شیمی برسید. سرعت عمل بالا در حل مسائل شیمی خیلی مهمه که با تمرین و تست زیاد میشه به این تسلط و سرعت بالا رسید. پس اگه موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ تجربی براتون مهمه، باید تو همین سال یازدهم به صورت کاملا مفهومی اون ها رو یاد بگیرید و شروع به تست زنی در این دروس کنید و به هیچ وجه به سال بعد موکولشون نکنید.

پس خیلی مهمه از همین سال یازدهم روشی رو در پیش بگیرید که باعث تسلط شما روی دروس عمومی بشه تا در کنکور 1400 بتونید درصد و تراز بالایی رو در این دروس به دست بیارید. با توجه به اینکه شیمی دوازدهم تا حدی سخت تره، سال دوازدهم وقت کمتری برای حل مسائل شیمی خواهید داشت و نمی تونید به تسلط زیادی در شیمی برسید. 5. از آن جا که بسیاری از سوالات کنکور، بر اساس یک روال روتین و مشخص طراحی می شود، انتظار مطرح شدن برخی تست ها را هر ساله در این آزمون بزرگ خواهیم داشت. اینجوری برای دروس عمومی در کنکور ۱۴۰۰ دغدغه کمتری خواهید داشت. در دروس عمومی شما بعد از این درس را به خوبی خواندید و متوجه شدید نباید بلافاصله بعد از خواندن تست بزنید یعنی کاملا برعکس اختصاصی. 2) آیا موسسه حرف آخر برای آموزش دروس اختصاصی و عمومی مشاوره نیز ارائه میدهد؟ نوری تشکیل یک قرارگاه برای حکمرانی فضای مجازی، ایجاد موتور جست و جوی «ذره بین» و پیامرسان اختصاصی «شادبین» را از جمله تلاشهای آموزش و پرورش برای حضور امن دانشآموزان در فضای مجازی برشمرد و از استمرار بکارگیری ظرفیت ایجاد شده در این حوزه خبر داد. چگونه ادبیات را برای کنکور بخوانیم؟

دکتر حسن انوری، استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی در بیان اهمیت و ویژگیهای زبان فارسی افزون بر نکات پیش گفته، تصریح دارد که «زبان فارسی قبل از فرانسوی و انگلیسی، زبان بینالمللی بوده است. البته مطالب حفظی و مفهومی شیمی پایه هم اهمیت زیادی داره. البته اگه جزء اون دسته از دانش آموزانی هستید که شیمی تون خیلی قوی نیست، اصلا نگران نباشید. سطح تست های دو کتاب دیگه سخت تره و برای دانش آموزانی توصیه میشه که در این درس قوی هستند. هم چنین توصیه هایی که به کنکوری سال های بعد نیز داشته اند می تواند برای شما کنکوری های 1400 نیز مفید واقع شود . همانطور که میدانید که امروزه انتشارات بسیار زیادی اقدام به چاپ کتاب های کنکوری کرده اند در این بین انتخاب بهترین و مفید ترین منبع باتوجه به تنوع بسیاری زیادی که وجود دارد برای داوطلبین تا حدودی مشکل است . این کتاب در سال ۲۰۱۳ به عنوان دومین کتاب خودیاری دنیا انتخاب شده. درباره انتخاب بهترین منابع کنکور ۱۴۰۰ باید بدونید که برای تسلط تشریحی می تونید از منابعی مثل مجموعه ماجرای من و درس هام انتشارات خیلی سبز یا مجموعه پرسمان (گاج مشکی) انتشارات گاج استفاده کنید. چون مطالب زیست شناسی دهم و یازدهم پیش نیاز زیست دوازدهم هست و برای اینکه سال آینده بتونید زیست دوازدهم رو یاد بگیرید، امسال باید تسلط خوبی روی مطالب زیست شناسی یازدهم پیدا کنید.

دانش آموزان رشته ریاضی که قراره تو کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنند باید بدونند که علاوه بر دروس عمومی که تو قسمت قبلی ازشون صحبت کردیم، بعضی از دروس اختصاصی شون هم اهمیت بیشتری نسبت به بقیه داره. همه این اطلاعات درخصوص رشته های زیر گروه های مختلف در بخش معرفی رشته های دانشگاهی سایت قرار دارد و شما می توانید با مراجعه به این قسمت شناخت کلی نسبت به رشته مورد نظر پیدا کنید و رشته مناسب خود را با دید باز تری انتخاب کنید . دانش آموزان رشته تجربی که قراره تو کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنند و هدفشون قبولی در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در کنکور هست باید بدونند که علاوه بر دروس عمومی که تو قسمت قبلی ازشون صحبت کردیم، بعضی از دروس اختصاصی رشته تجربی اهمیت بیشتری نسبت به بقیه داره. قبولی در کدام رشته و کدام دانشگاه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است؟

ما پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی کنکور 1400 این کتاب رو تهیه کنید تا با سبک اصولی برنامه ریزی کنکور آشنا بشید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله روش مطالعه زیست رتبه های برتر رو که در موسسه آموزشی بارسا تهیه شده مطالعه کنید تا با روش مطالعه زیست شناسی ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته آشنا بشید و بتونید از این روش ها برای افزایش درصد زیست شناسی تون استفاده کنید. بنابراین آزمون های آزمایشی فرصت خیلی خوبیه تا از سال یازدهم با روند آزمون دادن آشنا بشید، به شرایط آزمون عادت کنید و بتونید تکنیک های مدیریت آزمون و مدیریت زمان در آزمون رو هم یاد بگیرید. ثبت نام کنکور هنر 1401 همزمان با ثبت نام آزمون سراسری انجام میشه و داوطلبایی که شرایط ثبت نام رو دارن و مجاز به انتخاب رشته میشن در صورت انتخاب رشته های متمرکز با شرایط خاص این گروه آزمایشی باید در آزمون عملی هنر هم شرکت کنن. پذیرش دانشجو در ایران به صورت متمرکز در قالب آزمون سراسری انجام میشود. به گزارش صدای ایران از ایسنا، دکتر رجبعلی برزویی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه کنکور سال آینده در مقایسه با آزمون سراسری امسال سه تفاوت اصلی خواهد داشت، گفت: یکی از مهمترین تفاوتهای کنکور ۱۴۰۲ این است که ما میتوانیم دو بار در سال این آزمون را برای داوطلبان برگزار کنیم و نتایجی که داوطلبان دریافت میکنند تا دو سال میتواند اعتبار داشته باشد.

در مجموع اگه مدرسه تون یکی از این آزمون های آزمایشی رو برگزار می کنه، بهتره تو همون آزمون شرکت کنید تا با جامعه آماری مدرسه خودتون هم مقایسه بشید. پس به عنوان جمع بندی باید بگیم شرکت در آزمون های آزمایشی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ هست. بسیاری از موضوعات به ظاهر کوچک در همان سال کنکور ممکن است به موضوعات مهم و چالش برانگیزی تبدیل شوند و درصورتی که به خوبی کنترل نشوند ممکن است داوطلب را با مشکل مواجه کنند . مهم ترین دلیل این تاکیدمون هم اینه که این آزمون ها به شما کمک می کنه تجربه خیلی خوبی برای شرکت در آزمون های آزمایشی سال دوازدهم کسب کنید.نکته مهم دیگه اینه که امکان داره شما تو سال یازدهم وقت زیادی بذارید و خیلی مطالعه کنید و تست بزنید.

درس زیست شناسی مهم ترین درس رشته تجربی هست که تاثیر زیادی در موفقیت شما در کنکور تجربی 1400 داره. اما یک داوطلب نمی تواند همزمان در سه کنکور ریاضی و تجربی و انسانی شرکت نماید و صرفا باید یکی از این سه رشته اصلی را انتخاب کند. در صورتی که کلیه مراحل با موفقیت انجام شوند، سامانه یک شماره پرونده و کد پیگیری صادر می کند که لازم است از آن ها به همراه فرم ثبت نام خود پرینت تهیه کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید. پس اگه موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ ریاضی براتون مهمه، باید از همین سال یازدهم شروع به تست زنی در این دروس کنید و پرونده شون رو همین امسال ببندید. بنابراین اگه به فکر کسب رتبه برتر در کنکور تجربی 1400 هستید، باید حتما همین امسال پرونده زیست یازدهم رو ببندید. اگه دوست دارید بدونید ۷ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته از کدوم منابع کنکور استفاده می کردند و چطوری ریاضی می خوندند، حتما مقاله روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر رو مطالعه کنید.یک درس مهم دیگه که مطالعه کردنش تو سال یازدهم تاثیر زیادی توی کسب رتبه برتر در کنکور 1400 ریاضی داره، درس هندسه هست.

و از همان سالها شروع به تدریس ادبیات کنکور در تهران کردند. چون اگه از همین امسال شروع به مطالعه شیمی کنید و مفاهیم کتاب درسی رو خوب یاد بگیرید، تا سال دوازدهم به تسلط خیلی خوبی تو شیمی پایه می رسید. برای تسلط روی این مباحث کنکوری به تمرین و تست زیاد نیاز دارید. برای بررسی دقیق تر منابع زیست شناسی می تونید مقاله بهترین منابع زیست کنکور رو مطالعه کنید.درس دیگه ای که اهمیت زیادی در کنکور تجربی ۱۴۰۰ داره درس شیمی هست. ما در سایت کنکور 1400 بخشی به عنوان معرفی منابع طرحی کرده ایم که به بررسی کتب مختلف کنکوری که در بازار عرضه می شود می پردازد . مطمئناً اگه نتونید از این همه منابع آموزشی به درستی استفاده کنید نتیجه درستی نمیگیرید پس این سایت و پادکست هاش رو جدی بگیرید.

توجه داشته باشید که این دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو ندارد یعنی شما نمی توانید با داشتن مدرک دیپلم و با تحصیل در 4سال متوالی مدرک کارشناسی دریافت کنید و حتما باید مدرک فوق دیپلم داشته باشید. دانشگاه تهران، نماد آموزش عالی ایران و افتخار آکادمیک ایران و یکی از مراکز تولید علم ایران محسوب می شود که در رشته های هنری هم سابقه زیادی دارد. این دبیرستان توانسته است امسال با مدیریت عالی رتبه های بسیار خوبی را به میبد هدیه کند. زرافشان با اشاره به کاهش هفت میلیونی جمعیت دانش آموزی نسبت به دهه ۷۰ گفت: کاهش جمعیت دانش آموزی امروز به آموزش عالی رســیده است و میزان داوطلبان کنکور از یک میلیون و ۷۰۰ هزار به ۸۰۰ هزار نفر در سالهای اخیر رســیده اســت و به تبع آن شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز دچار تغییراتی شده و پســران دریافتهاند راه اشتغال لزوما از تحصیل در دانشــگاه نمیگذرد. می تونید آزمون های قلم چی رو شرکت کنید که جامعه آماری بالاتری داره و هر دو هفته یک بار برگزار میشه یا اینکه آزمون های آزمایشی گزینه ۲ رو انتخاب کنید که که هر سه یک بار برگزار میشه و امنیت بالاتری داره و بحث تقلب و لو رفتن سوالات توش کمتره.

در بخش روش مطالعه نیز مقالات کاملی با عنوان روش مطالعه هریک از دروس قرار گرفته که داوطلب در هر سطحی نیز که باشد میتواند از آن ها استفاده کنند و روش مطالعه هر درس را به صورت کامل و جامع بیاموزد . بنابراین دیوانهوار به دنبال این باشید که هر چه را که یاد گرفتهاید. سلام ببخشید من بهیار هستم میخواهم ۱۴۰۰ کنکور شرکت کنم ریاضی و فیزیک برام سخته چه کلاس حضوری قلم چی شرکت کنم خوبه ؟ از اونجایی که تعداد زیادی از داوطلبان کنکور ریاضی ، هندسه پایه رو حذف می کنند و براش وقت نمی ذارند، اگه شما تو سال یازدهم هندسه ۱ و ۲ رو مطالعه کنید و مقداری هم تست بزنید، شانس بیشتری برای موفقیت در کنکور 1400 ریاضی خواهید داشت. در این صورت نیازی به حذف کردن هندسه پایه برای کنکور نخواهد بود.درس دیگه ای که بدون شک اهمیت زیادی در کنکور ریاضی ۱۴۰۰ داره درس شیمی هست.

نکته جالب توجه در این درس حل چندین مرتبه تمرین های کتاب و سوالات کنکور سراسری است چرا که در این درس سوالات تکراری زیاد مطرح می شود و این درس جز تنها دروسی است که سوالات ترکیبی آن کم است و حتی نزدیک به صفر سایت konkoorahmadi است . برای تست زنی و آشنایی با تست های کنکور سراسری سال های قبل هم می تونید از کتاب های تست خیلی سبز استفاده کنید. برای فهمیدن هدف کلی متن پاراگراف اول، آخر و میانی را با دقت بیشتری بخوانید، با این کار به سادگی از عهده پاسخ به سؤالات برمیآیید. برای اطلاع از پاسخ این سوال به ادامه مطلب توجه کنید. یه مسئله مهم دیگه که تاثیر خیلی زیادی روی موفقیت در کنکور 1400 نظام جدید رشته تجربی و ریاضی و انسانی داره، داشتن دفتر برنامه ریزی خوب و داشتن برنامه برای کنکور ۱۴۰۰ هست.