پلنیوم باکس خرید آسان اینترنتی و تلفنی پلنیوم باکس با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

در زمان نصب باکس های پلنیوم از دریچه هایی به نام دریچه اسلات استفاده می شود. این قابلیت باعث می شود پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد استفاده کنید.

  • اما با انجام این عمل، جریان هوا در واحدهای ساختمان به حداقل رسیده و افراد دچار مشکلاتی خواهند شد.
  • یکی دیگر از مزایای پلنیوم باکس استفاده از یک عایق الاستومری است که از نشت هوا و پخش صدای هوا به محیط جلوگیری می کند.
  • آیا می دانید اهمیت پلنیوم باکس چیست؟ در گذشته هنگام اجرای سازه‌ها برای اینکه سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی را فراهم آورند معمولاً از دریچه تهویه، کولرهای آبی، کولر گازی، بخاری و … استفاده می‌کردند.
  • به عنوان مثال اگر از یک تیغه تقسیم کننده استفاده کنید تعداد دریچه های اسلات دو عدد می شود و اگر از ۲ تیغه استفاده کنید تعداد دریچه های خروجی سه عدد می شود.

امکانِ ساخت در اندازه‌های مختلف و ابعادِ متنوع، با درنظر گرفتنِ شرایطِ سقفِ کاذب. ساخت و اجرای دودکش ​صنعتی از نظر سیستمی و اصول مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با فشار و درجه حرارت مشعل دیگ های موتورخانه دودکش نیز با مشخصات فنی مورد نیاز ساخته و اجرا ​می شود. جهت هوا رسانی در سقف فضاهایی مثل لابی های و غیره از پلنیوم باکس استفاده می شود. همانطور که گفته شد کاربردها و مزایای گوناگونی دارد، اما مهم ترین قابلیت آن یکسان سازی پخش هوا می باشد.

همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود. این قابلیت سبب می شود که پیچی در ظاهر آن رویت نشده و این دلیل باعث محبوبیت فراوان آن شده . پس شما قادرید از دریچه اسلات در هرگونه محیطی متناسب با کارایی آن استفاده نمایید.

پلنیوم باکس خرید آسان اینترنتی و تلفنی پلنیوم باکس با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

بدلیل نصب فیلتر هپا درون آن ابعاد آن چند سانتی متر از پلنیوم باکس بزرگتر است. جعبه پلنیوم منجر به تعادل در فشار هوا شده و پخش هوا را کاملا تدریجی و مناسب را انجام می دهد. در ادامه این مقاله با طراحی پلنیوم باکس و مزایای استفاده از آن آشنا می شویم. آلیاژ این نوع از دریچه‌های کولر از جنس ورق روغنی یا گالوانیزه بوده و تمام بدنه، پره و تیغه‌های آن از جنس گالوانیزه است. قیمت ارزان‌تر به نسبت دیگر مدل‌های دریچه کولر سبب استفاده بالا از آن در ساختمان‌سازی انبوه شده و هر چقدر ضخامت ورق روغنی کمتر باشد، احتمال ایجاد صدای مزاحم بیشتر است. دریچه گالوانیزه کولر با توجه به جنس آهنی خود مناسب مناطق با رطوبت بالا نبوده و در مدت زمان کوتاهی آثار پوسیدگی در آن را خواهید دید.

کاربرد باکس های پلنیوم

همانطور که قبلا هم گفتیم پلنیوم باکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است. یکی از مهمترین امکانات این محصول ایجاد هوادهی به صورت کاملا یکنواخت است که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی فوق العاده ای دارد. در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده استفاده شده است که کاربرد آنها را آسان تر می کند. معمولا برای ایجاد ارتباط بین پلنیوم باکس و سقف کاذب از کانال های انعطاف پذیری مثل کانال یالوله فلکسی خرطومی استفاده می شود. است که متناسب با شرایط و نحوه عملکردی که دارند در طول ها و عرض های متفاوت طراحی و تولید می شوند. چیلر و فن کویل به‌ عنوان دستگاه‌های تهویه هوای سرد و گرم معرفی می‌شوند که از آن‌ها برای ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شود.

گروه تولیدی صنعتی آپاداناکالا

اما جهت کاهش هزینه تمام شده از لوله‌های فلکسیبل در قسمت‌های کوچک‌تر ساختمان استفاده شده و برای ایجاد این ارتباط نیازمند تبدیل جعبه تنظیم هوا تبدیل لوله فلکسی به کانال مستطیلی خواهد بود. دریافت هوا از مسیر اصلی نیازمند ورودی خاص مناسب با لوله فلکسی بوده و سپس عمل تنظیم هوا در کانال باکس انجام خواهد شد. با توجه به مرسوم بودن به‌کارگیری از لوله‌های فلکسی در سیستم هوارسانی این مدل از کانال باکس از رایج‌ترین مدل‌های آن است. به طور کل می توان گفت پلنیوم باکس محفظه ای است که در آن فشار جریان هوا به سمت دریچه هدایت می شود. جریان هوا می‌تواند یا با کانالهای مربع یا مستطیل به این تجهیز متصل گردد و یا با لوله های فلکسیبل یا خرطومی به دهانه آن متصل شود و جریان ورودی و خروجی کنترل گردد.

در ساخت این محصول از یک طراحی خاص استفاده شده است به گونه ای که هوا بتواند کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر پلنیوم باکس کانال شود. در صورتی که به زیباسازی محیط اطراف خود اهمیت می دهید، استفاده از این محصول می تواند نقش بسزایی در نمای کار شما داشته باشد. دریچه هایی که بر روی آن نصب شده اند این امکان را به شما می دهند که دیگر نگرانی سوراخ کردن قاب نداشته باشید.

این مدل پلنیوم باکس ها باعث پخش هوا و تعدیل در فشار خروجی هوا از تمام مناطق دریچه های خطی و اسلوت میشوند. با توجه به اینکه لاین اصلی کانال هوا از سقف کاذب عبور می کند، برای رسیدن هوای کانال اصلی به دریچه ها از قطعه ی حجمی که پلنیوم باکس نامیده می شود بکار برده میشود. برای ساخت آن، عواملی همچون وضعیت سقف کاذب و شرایط دریچه های خطی و اسلوت می تواند بر روی سایز پلنیوم باکس تاثیرگذار باشد. پلنیوم باکس پشت دریچه اسلات با توجه به اینکه در سقف کاذب قرار می گیرد رنگ نمی شود ولی در مواقعی که سقف وجود ندارد و پلنیوم به صورت نمایان می باشد رنگ می شود.