نحوه برگزاری کنکور 1400

به این ترتیب میدانید که حتماً روی کدام بخش فشار بیشتری بگذارید تا به نتیجه مطلوب برسید. وی گفت: منطق حکم می کند در آزمونی که ۲ تا ۳ هزار نفر مشکل داشته باشند آزمون مشکل دارد. دانشآموزان و داوطلبان کنکور تجربی نظام جدید یکی از حساسترین و سرنوشتسازترین دورههای زندگی خود را سپری میکنند این امر برای داوطلبان رشتهی تجربی به دلیل مشکل و تخصصی بودن برخی دروس آن و داشتن جامعه آماری بالاتر نسبت به داوطلبان سایر رشتهها بهمراتب سختتر است. افراد موفق و رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور در مصاحبه های خودشان به نکات مهمی اشاره می کنند که هم می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان کنکور باشد و هم در بسیاری از موارد انگیزه بخش است. با کمی دقت به پیشنهاد ارایه شده از سوی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، متوجه ابهامات آن خواهید شد به گونهای که میتوان دو نوع برداشت متفاوت از آن داشت.

برای تهیه بسته کامل فیلمهای کنکور کامپیوتر و یا شرکت در کلاس های آنلاین کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی میتوانید به قسمت تهیهفیلمهای آموزشی کنکور ارشد کامپیوتر و دروس رشته مهندسی کامپیوتر مراجعه کنید. حسابان در ۳ مقطع دهم و یازدهم و دوازدهم تدریس کرده است که امیر مسعودی در اوج یادگیری در موسسه کنکور آسان است آموزشی و تست زنی را برای حسابان تدریس کرده است . سئوالات آزمون اختصاصی کنکور سراسری سال 1400 گروه آزمایشی علوم تجربی دارای 170 سئوال بوده است که داوطلبان می بایست در مدت 175دقیقه به این سئوالات پاسخ دهند . این گروه آزمایشی ۴۲ درصد کل کنکوریهای امسال را تشکیل میدهند در آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی در استان زنجان ۷ هزار و ۹۴۱ کارت صادر شده که ۴ هزار و ۹۹۴ کارت برای داوطلبان زن و ۲ هزار و ۹۷۴ کارت مختص داوطلبان مرد است.امسال ۱۸ هزار و ۸۸۶ داوطلب در کل استان زنجان در آزمون سراسری شرکت کردند. معمولا برای این دروس باید بالای 80 درصد را کسب نمود. از این رو اگر میخواهیم یک انسان در تراز سند تحول آموزش و پرورش تربیت کنیم قطعاً باید مصوبه «سیاستها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» مورد بازنگری قرار گیرد؛ به طوری که یا همه دروس در کنکور باشند و یا هیچ درسی نباشد تا آسیبی از این نظر وارد نشود.

توجه داشته باشید هرچه در این درس تعداد تست بیشتری کار کنید به مهارت بیشتری دست خواهید یافت و طبعا نتیجه رضایت بخش تری نیز در کنکور کسب می کنید . وی تاکید کرد: مهمترین سال، برای دانشآموزان کنکوری سال دوازدهم است، دانش آموز علاوه بر مطالعه عمیق درسهای دوازدهم باید مرور کامل درسهای پایه را هم انجام دهد، دانش آموزبایددر بهار و تابستان تلاش کند اشکالاتش را در مباحث پایه به کمترین مقدار ممکن برساند و در حد توان حداکثر پیشخوانی را داشته باشد باید سرعت عملش را در زدن تستهای عمومی بیشتر کند، به نظرم آموزشها و آزمونهای حضوری کارایی بیشتری دارند. صرف نظر از بحث حذف کنکور که این روزها مجددا بحث داغی شده است، آنچه مسلم است کنکور 1400، یا همانند کنکور 99 به صورت دو آزمون مجزا برای نظام قدیم و جدید برگزار نمیشود و به روند سابق تک آزمون برمیگردد ! پس برای یادگیری این دروس، فراگیری مطالب از یک استاد خبره کافی نخواهد بود و در درجه ی دوم خود داوطلب است که باید بتواند به نحوه ی حل سؤالات و تست ها مسلط شود. همانطور که برای ورود به متوسطه اول و متوسطه دوم و قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، باید در آزمون این مدارس شرکت کنید، برای ورود به دانشگاههای کشور هم باید در یک آزمون ورودی با نام کنکور شرکت کنید و درصورت قبولی و کسب تراز و درصد قابل قبول، وارد دانشگاه شوید.

در آمار نهایی ثبتنامکنندگان داوطلبان کنکور سراسری ۹۶ مشخص شد که تعداد ۹۲۹/۷۹۱ نفر در مجموع ثبتنام کردهاند که پیشتازی داوطلبان کنکور تجربی نیز همچون سالهای گذشته ادامهداشت که طبق آن ۵۸۰/۳۰۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، ۱۴۸/۴۲۹ نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی، ۱۸۴/۱۲۲ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۱۰/۴۸۵ نفر در گروه آزمایشی هنر و ۶/۴۵۴ داوطلب نیز در گروه آزمایشی زبانهای خارجی ثبتنام سایت konkoorahmadi کردهاند. دقایقی پیش اسامی نفرات برتر هر یک از گروههای آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد.

داوطلبانی پس از برگزاری کنکور می توانند دفترچه سوالات کنکور را به همراه کلید آزمون دانلود کرده و پاسخ های خود را با کلید اولیه تطبیق دهند. استرس خود را در روزهای قبل و حین آزمون کنترل کنید و آن را به صورت چشمگیری کاهش دهید. بهترین کار این است که میان آموزش و حل تست فاصله بیندازید، یعنی یک جلسه را به مطالعه و جلسه بعد را به مرور و تمرین و حل تست های یک مبحث اختصاص دهید. آیا خانواده شما راضی هستند که این رشته را ادامه دهید؟ در پایان هر روز مطالبی که خواندهاید را مجدداً مرور کنید تا در ذهنتان تثبیت شوند. در درس زبان انگلیسی کنکور 1400 سوالات غیر متمایز و دارای تله تستی نبود و حتی می توان گفت که در مقایسه با کنکور 98 و 99 تا حدودی ساده تر و معقول تر بود . شرکت در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور هم می تواند مفید باشد.

همچنین در گروه آزمایشی علوم انسانی، محمدجواد مهدیان از شاهین شهر، رتبه سوم را کسب کرد و دانیال منتظری از اصفهان نیز رتبه چهار گروه آزمایشی زبان خارجی را به دست آورد. در این سامانه تعداد زیادی موارد گزارش مردمی بود که به طور مثال فردی با فلان رتبه قبل از آزمون سوالات را خریده است. پس این درس برای افراد زیرگروه سه یک از مهم ترین در دروس می باشد و از بالاترین ضریب برخوردار است . تبدیل مطالب به انیمیشن و تصویر کار بسیار وقت گیر و سنگینی است اما در موسسه حرف آخر و به همت اساتید مجموعه با هدف آسان نمودن یادگیری برای داوطلبان کنکوری از این امکانات استفاده شده است و آموزش به ساده ترین شکل ممکن در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت.

او فکرش را نمیکرد رتبه دوم را در گروه خود کسب کند اما احتمال میداد با رتبه خوبی پذیرفته شود. رتبه دوم کنکور ریاضی ۱۴۰۰، معلومات بالایی دارد، که این را در خلال صحبتهایش میشد فهمید، تعبیر او از موفقیت و کسب رتبه آن هم چنین رتبه مهمی از بین هزاران دانشآموز خیلی متفاوت بود. نکات مهم آنها را استخراج کرده باشد و در اختیار دانشآموز قرار دهد. پورعباس در این باره به خبرنگاران گفت: این افراد جوانان کشور هستند به آنها نگوییم متخلف بهتر است. دپارتمان تالیف انتشارات بینالمللی گاج با تلاش شبانهروزی اساتید و مولفان خود، اقدام به تولید محتوای کتابهای کنکور 1400 کرده است. اعلام میشود. بعد از اعلام نتیجه اولیه و مشاهده نمرات و رتبه کسب شده در آزمون و همچنین پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشتههای پذیرش با آزمون و با سوابق تحصیلی داوطلبان میتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. شما می توانید از طریق مراجعه به سایت نام برده و همچنین لینک مستقیم موجود در جدول زیر به نتیجه خود دست یابید. همانطور که گفته شد، بدون توجه به نوع دیپلمی که در اختیار دارید، می توانید با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون سراسری سال 1401، در این گروه آزمایشی شرکت کنید.

روزنامه اعتماد در شماره روز پنج شنبه گزارش مفصلی درباره وقوع تقلب گسترده در کنکور سراسری ١۴٠٠ دانشگاه های کشور و اعمال فشار برخی نمایندگان عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای بازگشت متقلبان به دانشگاه ها خبر داده بود. پایگاه خبری اختبار- رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به گزارش منتشر شده از بازگشت برخی داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اعمال فشار نمایندگان مجلس به دانشگاه واکنش نشان داد. چگونگی برگزاری کنکور 1400 نیز احتمالا همچون سال های اخیر میباشد، هر چندین مجلس و شواری عالی انقلاب فرهنگی درپی این آیتم میباشند که در برنامه ای با تیتر ساماندهی و حذف کنکور از کنکور 1400 تغییراتی را در روش برگزاری اعمال نمایند، ولی با اعتنا به وضعیت پیش گویی میگردد کنکور سال 1400 نیز همچون کنکور سال های پیشین برگزار گردد.

۳ جلد کتاب ۴ جلدی زبان انگلیسی نوشته آقای کیاسالار از انتشارات شبقره می باشد که جلد چهارم آن ( مورد نیاز برای متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس ) نیاز نیست . نشر الگو: یکی از کتب برتر در این درس هستش و همانند سیرتاپیاز چون درس به درس مفاهیم رو بررسی کرده بنابراین برای آزمون دادن راحت تره ولی بهتون میگم که کلیه مباحث رو پوشش میده! اسامی نفرات برتر کنکور در پنج گروه آزمایشی بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفت که چهار دانش آموز از استان اصفهان در میان نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ قرار گرفتند. عبدالرسول پورعباس امروز در حاشیه بازدید از کنکور سراسری تجربی سال ۱۴۰۱ در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران به گزارش منتشر شده در روزنامه اعتماد مبنی بر بازگشت برخی داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اعمال فشار نمایندگان مجلس به سر کلاس رشته های پزشکی و دندانپزشکی واکنش نشان داد. یعنی برای مثال، دانشآموزی که میخواهد در رشته مهندسی شیمی شرکت کند وارد جلسه آزمون میشود و پرسش های رشته خودش را دریافت میکند، دانشآموزی هم که میخواهد در رشته پزشکی شرکت کند در همین آزمون سراسری حاضر میشود، ولی او هم سئوالات خاص رشته خودش را دریافت می کند و پاسخ میدهد.

سرعت و دقت بالا برای کسب درصد بالا در کنکور زبان مهم است. پیشنهاد تیم مشاوره فسفر این است در ابتدا بهترین منابع کنکوری برای گروه آزمایشی تجربی و ضریب آن ها را مطالعه کنید تا از میزان اهمیت هر درس اطلاع پیدا کنید. درس فیزیک به عنوان درسی بسیار مفهومی در رشته های علوم ریاضی و تجربی به شمار می رود که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور را به شدت درگیر خود کرده است. برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا لازم است شرایط عمومی مطالعه را بررسی کنیم. رتبه های برتر کنکور هنر 1400 و سال های دیگر هم برنامه ریزی خوبی برای خودشان داشته اند و استعداد سرشاری دارند. فتحی ادامه داد: منابع در این سه درسی که در آنها قوی هستم، تنوع و کیفیت بیشتری دارند و برای پاسخ به سوالات و رفع اشکالات در این دروس به تمرین و تکرار تستهای زیاد مشغول بودم و روش ویژهای ندارم، ولی از مسیری که برای هر درس طی میکنم، آگاهی دارم و دقیق میدانم که هدفم از مطالعه هر درس، رسیدن به چه سطحی از تسلط است و سعی میکنم فرمولها را طوری بفهمم و یاد بگیرم که بتوانم با کمک آنها به انواع سؤالات پاسخ بدهم.

یا اینکه این 45 روز با منابع نظام قدیم برم جلو و کنکور نظام قدیم بدم و بعد کنکور 99 شروع کنم واسه نظام جدید 1400؟ اگر شما تسلطی بر منابع بخش اختصاصی آزمون هنر ندارید، باید تلاش کنید حداکثر نمره را در بخش عمومی کنکور سراسری هنر کسب کنید. یک فرد به عنوان داوطلب کنکور باید بداند که روش مطالعه هر درس با درس دیگر در کنکور متفاوت است و موفقیت و کسب درصد مناسب در هردرس نیازمند یادگیری روش مطالعه آن است بسیاری از افراد با صرف زمان مطالعه بسیار بازهم موفق به کسب درصد مناسب د ر برخی دروس نمی شوند که یکی دلایل آن آشنا نبودن با شیوه مطالعه هر درس است . توجه کنید که بهتر است دو درس اختصاصی و سخت پشت سر هم نباشند مثلا هنگام خواندن درسها در یک روز فیزیک و ریاضی یا شیمی و زیست را پشت سر هم نخوانید بلکه بین آنها درسهای عمومی را بگنجانید. در هر کدام از این زیر گروه ها دروسی خاص با توجه به ضرایب شان اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما با استفاده از جدول زیر می توانید متوجه شوید که برای قبولی در رشته ی مورد علاقه خود، لازم است کدامیک از دروس تخصصی کنکور هنر را بیشتر مطالعه کنید.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در مورد کنکور در سال آینده گفت: در نشست امروز رییس سازمان سنجش و وزیر علوم تلویحا اعلام کردهاند که امکان اجرای مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای حذف کنکورسال ۱۴۰۲ وجود ندارد. در فرایند انتخاب رشته، تمامی افرادی که در کنکور سراسری شرکت نموده و توانستهاند رتبه و تراز لازم برای انتخاب رشته در هر یک از دورهها را کسب نمایند، امکان آن را خواهند داشت تا در بازه زمانی یک هفته ای اقدام به انتخاب رشته دلخواه خود نمایند. در نتیجه : داوطلبانی که به هر دلیل، امکان استفاده از کلاسهای کنکور را ندارند، همراه با تهیه مجموعه «بسته جامع کنکـور هنـر»، کلاس و استاد را نیز همزمان در منزل خواهند داشت. ✅کلاسینو تیم مشاوره هم داره و برای هر دانش آموز مشاوره برنامه ریزی مستقل و فردی انجام میدهند و تا انتهای مسیر یک مشاور و پشتیبان دانش آموز را هدایت خواهد کرد. در صورت هرگونه سوال در خصوص نحوه برگزاری و یا برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور کارشناسان الو سلام مشاور آماده راهنمایی و کمک به شما عزیزان می باشند.