راهنمای خرید لپتاپ دانشجویی : بهترین لپتاپ ارزان خرداد ۱۴۰۱ فارنت

در یک تست، حتی زمانی که یک ویدیوی یوتیوب با کیفیت 1080p پخش می‌شد این لپ‌تاپ ۱۰ تب فایرفاکس را به راحتی بارگیری کرد. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ به دلیل فنری بودن و فاصله مناسب کلیدها برای تایپ راحت است. لپ‌تاپ Aspire E 15 به همان اندازه که یک لپ‌تاپ کمتر از ۵۰۰ دلار می‌تواند باشد، با کیفیت است. از نقاط ضعف این لپ‌تاپ می‌توان به وزن زیاد و طراحی نسبتا حجیم اشاره کرد. این لپ‌تاپ دارای طراحی بسیار ظریف و جذابی است که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند.

همینطور پیشنهاد میکنیم هارد اکسترنال مجهز به آداپتور بخرید که هم پایدارتر است و هم حمل آن سخت‌تر. به همین دلیل آن را با خود به دانشگاه نخواهید برد و امنیت بک آپ شما بالاتر خواهد بود. از صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچ و پنل با کیفیت Full HD و روکش مات در ساخت آن استفاده شده است.

بهترین لپ تاپ برای یک دانشجو در بازه قیمتی 38 تا 45 میلیون تومان

در این مقاله سعی کردیم ۷ مورد از بهترین لپ تاپ های ارزان و دانشجویی را به شما معرفی url کنیم. به نظر شما چه لپ‌تاپ‌های دیگری برای مصارف دانشجویی مناسب هستند؟ آیا گزینه‌های بهتری نیز وجود دارند که جای آن‌ها در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید. با توجه به قیمت و مشخصات این لپ‌تاپ بدیهی است که نقاط ضعفی در آن وجود داشته باشد. عمر باتری نسبتا کوتاه و نبود پورت USB Type-C را می‌توان از معایب این لپ‌تاپ دانست. توجه کنید که اگر به لپ‌تاپی برای کارهای گرافیکی و پردازش‌های سنگین نیاز دارید باید به لپ‌تاپی با قدرت بیشتر فکر کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های ارزان و دانشجویی را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ به‌صرفه را دارید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • این لپ تاپ با صفحه نمایش 360 درجه و قلم طراحی خودش توانسته در بازار برای خودش جای خوبی را باز کند.
  • این مدل همچنین فاقد درایو نوری است؛ در عوض با نمایشگر باکیفیت 15.6 اینچی به دست کاربران می‌رسد.
  • روی توانایی گرافیکی این محصول نمی‌توان خیلی حساب کرد اما اینطور هم نیست که نشود کار خاصی با آن انجام داد.
  • پردازنده Ryzen U به عنوان قلب تپنده در این دستگاه جای گرفته و با چهار هسته پردازشی، کلاک 3.7 گیگاهرتز در حالت توربو و همچنین داشتن 6 مگابایت حافظه کش، بهترین لپ تاپ بازار تا ۱۵ میلیون تومن نیز هست.
  • حافظه پرسرعت SSD باعث می‌شود که بالا آمدن ویندوز بسیار سریعتر شده و حافظه پرحجم هارد دیسک برای ذخیره فایل‌های حجیم فضای کافی دارد.

در جایگاه دوم، لپ تاپ بسیار زیبای Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53 قرار دارد که از نظر قدرت گرافیکی و گیمینگ، بهترین لپ تاپ این بخش بازار است. این لپ تاپ هم تشابه زیادی به لپ تاپ شماره یک دارد و برای دانشجویانی که نیاز به توان پردازشی و گرافیکی دارند انتخاب بسیار خوبی است. در این مطلب بهترین لپ تاپ هایی را معرفی می‌کنیم، که می‌توان آنها را دانشجویی نامید. البته به دلیل تنوع نیاز و بودجه دانشجویان، تعریف روشنی برای لپ تاپ دانشجویی وجود ندارد. ولی به صورت کلی لپ تاپ دانشجویی حداقل باید نیازهای تحصیلی عمومی دانشجو را برآورده کند. وزن این لپ تاپ حدودا ۱.۸ کیلوگرم است و یک محصول سبک وزن به حساب می‌آید.

برای انتخاب سایز لپ تاپ دانشجویی، بهتر است در ابتدا بدانید که چه کارایی را از لپ تاپ خود انتظار دارید و با چه صفحه نمایشی راحت تر هستید. می دانیم که در خرید لپ تاپ ها علاوه بر بودجه ی در نظر گرفته شده سلیقه هم می تواند بر تصمیم خرید فرد تاثیر گذار باشد. اما به طور معمول لپ تاپ 13 تا لپ تاپ 15 اینچی گزینه هایی مناسب برای دانشجویان می باشند. در بازه قیمتی زیر 15 میلیون تومان به سختی می‌توانید لپ تاپ های مناسب تحصیل با یک پردازنده گرافیکی جداگانه مثل لنوو V15 پیدا کنید. لپ‌تاپ‌هایی که گرافیک مجمع دارند نسبت به مدل‌هایی که گرافیک جداگانه دارند، در انجام کارهای گرافیکی قدرت به مراتب کمتری دارند و ویووبوک R565EA-AL هم از این قاعده مستثنی نیست.

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkBook 14 G2 ITL (i5_MX

راهنمای خرید لپتاپ دانشجویی : بهترین لپتاپ ارزان خرداد ۱۴۰۱ فارنت