دوره متاورس و NFT برگزاری دوره متاورس و NFT متاورس و NFT خوارزمی | حسینی فایننس

با این حال بسیاری از خدمات در اینترنت، جای خود را به خدمات جدیدی در متاورس داد. این نویسنده در این کتاب برای اولین بار مفاهیمی مثلمتاورس و آواتار را در قالب داستان پیش‌بینی کرد. مفاهیمی که سالها بعد از آن با همین نام به دنیای دیجیتال راه پیدا کردند. مدت‌ها بعد نویسندهکتاب بازیکن شماره یک آماده ،ارنست کلاین به روایت زندگی انسان‌ها در سال ۲۰۴۴ می‌پردازد. همان طور که پیش از این گفته شد، شرکت های بزرگ تکنولوژی مانند اپل، مایکروسافت، انویدیا، دیسنترالند، متا، اپیک گیمز روی متاورس سرمایه گذاری های سنگینی کرده اند یا در حال سرمایه گذاری هستند. در واقع این موضوع با عقل جور در نمی‌آید که یک کمپانی از طریق لباس‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی خاص اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری کند، از آن‌ها در بازی‌های کامپیوتری استفاده کند، اما متاورس را فراموش کند؟ ابدا!

متاورس (Metaverse) چیست؟ هر آنچه که باید درباره آن بدانید!

دیسنترالند، سندباکس و مگاکریپتو پلیس از جمله معروف‌ترین فضاهای متاورسی هستند که قابلیت‌های زیادی را برای کاربران فراهم می‌کنند. در این قسمت از آموزش متاورس دوره، گشت‌وگذاری در متاورس‌های مختلف خواهیم داشت و مهم‌ترین شرکت‌های فعال که NFT‌هایی به‌صورت زمین در متاورس دارند را می‌بینیم و با نمونه فعالیت‌های آن‌ها آشنا می‌شویم. در دنیای غیرمتمرکز فضای متاورس، دارایی‌ها، مالک منحصربه‌فرد خود را دارند و آواتارها شخصیت‌های انیمیشنی خاص هستند که در دنیای متاورس می‌توانید با آن‌ها تجربه بهتری در دنیای متاورسی داشته باشید. در این قسمت یاد می‌گیریم تا از NFT ها در پلتفرم‌های متاورسی مختلف استفاده کنیم. برای ایجاد تجربه‌ای بهتر در دنیای متاورس آواتار شخصی می‌سازیم و با آواتارها وارد فضای متاورس مختلف می‌شویم. با پررنگ شدن فضای دیجیتال در زندگی افراد، و فعالیت افراد در این فضا، نقش NFT و بلاکچین در شکل‌دهی فضای عادلانه بیشتر خواهد شد.

نیاز به مشاوره دارید؟ اطلاعات خود را وارد کنید

شما اگر در دسته کاربرانی هستید که دوست دارید درآمد دلاری داشته و توسط سرمایه گذاری های مختلف به ثروتی عظیم برسید، می توانید از دور های آموزشی متاورس یاب استفاده کرده تا صفر تا صد متاورس با تمام‌ جزئیات به شما هدیده داده شود. مردم می‌توانند همانطور که در دنیای واقعی با هم تعامل دارند، در متاورس نیز با هم در تعامل باشند، خرید کنند، کار کنند و اوقات فراغت خود را در آن سپری نماین ، به جز اینکه خود حقیقی‌شان آنجا حضور داشته باشد. فراتر از آنچه که به نظر می‌رسد، این تجربه یک تجربه کاملاً پیچیده است، ما همچنین باید در مورد چیزهای دیگری مانند بلاک چین، ارزهای دیجیتال و NFT که مربوط به متاورس هستند نیز اطلاعات کافی داشته باشیم. با سؤالات بسیار در مورد چگونگی وضعیت متاورس در آینده، حتی اگر این بازه زمانی تا 10 سال آینده نیز طول بکشد، ما باید دانش آموزان را برای هر آنچه که مستلزم آن، برای حضور در این فضا هستند آماده کنیم. در حال حاضر، پروژه‌های متاورس و پلتفرم‌های رسانه اجتماعی رمز ارزی زیادی در دست توسعه هستند و مزیت بزرگ فنی و اولیه‌ای نسبت به عرضه‌های دارای پشتوانه شرکتی دارند که باعث دموکراتیک و عمومی ماندن آن‌ها می‌شود. دوره آموزش متاورس برای این طراحی شده که شما بتوانید نه تنها با دنیای جذاب آن آشنا شوید، بلکه بتوانید در شهرهای مختلف آن سرمایه گذاری کنید و کسب درآمد دلاری داشته باشید.

کیف پول متاورس برتر از نظر امنیت و امکانات

با وجود اینکه هنوز خیلی با نمونه‌های کاربردیفناوری متاورسفاصله داریم اما این مفهوم مدتهای طولانی و برای چندین دهه است که در داستان‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و فناوری‌های دیجیتال مطرح بوده اموزش متاورس صفر تا صد حسینی فایننس است. در حقیقت واژه متاورس و خلق آن به دهه ۹۰ میلادی زمانی کهنیل استفنسون کتابی با ناماِسنو کرَش منتشر کرد باز می‌گردد. به همین دلیل در حال حاضر همه برندها چه کوچک و چه بزرگ باید برای ورود به متاورس برنامه‌ریزی کنند. همانطور که با ظهور کووید-19 برندهایی که فضای آنلاین را دست کم گرفته بودند، ضرر کردند، تا چند سال دیگر نیز عدم ورود به متاورس چنین ضرری به همراه خواهد داشت.

  • در کل همه اطلاعات شما به دوقلوی دیجیتالی منتقل می‌شود و این قل مجازی شما می‌تواند وارد فضاهای متاورسی مختلفی شود.
  • برخی مطالعات پیش بینی میکنند که بیش از 50 درصد از کودکان امروزی مشاغلی خواهند داشت که هنوز وجود ندارد.
  • اما به هر حال می تونید به عنوان یک کسب وکار که در آینده می تونه درآمد عالی داشته باشه روش حساب کنید و البته الان شما خیلی زودتر از بقیه اون رو راه انداختید و در این حوزه پیشگام هستید.

انتظار می رود که شکل سنتی آموزش توسط کتاب های دو بعدی و محیط های غیر تعاملی از بین برود و جای خود را به آموزش سه بعدی و تعاملی در دانشگاه های مجازی قدرت گرفته از متاورس بدهد. واژه‌ی متاورس به معنای فراجهان است که اولین بار نیل استیونسن در کتاب سقوط برف، از این کلمه استفاده و آن را دنیای مجازی سه بعدی، متشکل از آواتار مردمان واقعی، توصیف کرد. قبل از آموزش متاورس باید بدانید که شما با یک دنیای غیر واقعی مواجه هستید.

دوره متاورس و NFT برگزاری دوره متاورس و NFT متاورس و NFT خوارزمی | حسینی فایننس