حذف اکانت تلگرام چگونه است؟

ممکن است مکالمه ای را پاک کنید و بعد از مدتی به فایل های تبادل شده احتیاج پیدا کنید و یا بخواهید عکس پروفایل قبلی کسی را که اکانت خود را پاک کرده مجدد ببینید ، آیا این امکان در کامپیوتر وجود دارد؟ به مانند عکس زیر زمانی که میخواین اکانت تلگرامتون حذف بشه رو انتخاب کنید. با وجود این آپشن این امکان برای استفاده کنندگان مهیا شد که بتوانند بدون نصب وی پی ان مجدداً از این اپلیکیشن استفاده نمایند. در این صورت پیامها فقط برای فرستنده و گیرنده پیام، قابل رمزگشایی و مشاهده است و حتی سرور هم نمیتواند پیامها را رمزگشایی کند. این نرمافزار فوقالعادس. (برنامهی دیگهای مدنظرتون بود برای اتصال به سرور هم مشکلی نیست).

پس از مدت کوتاهی مصرف کنندگان به این فکر افتادند که آیا می توان چنین سامانه ای را بر روی ویندوز نیز اجرا نمود؟ به عنوان مثال می توان زمان خودکار دیلیت اکانت تلگرام را روی یک ماه، سه ماه، شش ماه و یا یک سال تنظیم کرد. چندبار می توان اکانت تلگرام را حذف کرد؟ حتی اگر از جایگزین هایی مثل موبوگرام، تلگرام طلایی که نسخه های نا امن و حذف شده تلگرام هستند یا Telegram X که نسخه رسمی و پیشرفته تر تلگرام است استفاده میکنید، حذف اکانت به همین شکل قابل اجرا هست. این نرم افزار نسخه دستکاری شده تلگرام اصلی می باشد که به عنوان یک پیام رسان و اپلیکیشن ارتباطی در اختیار کاربران قرار گرفته است. زیرا اگر شخصی بتواند به اکانت تلگرام آنها نفوذ کند، انواع و اقسام پیامها و محتواهای شخصی آنها در معرض خطر قرار میگیرد.

وارد کنید و در ادامش شماره همراهتون رو بدون ۰ وارد کنید.

حتی وارد شدن بهش هم باعث میشه یک ماه دیگه صبر کنید. مطابق تصویر بالا که ملاحظه میکنید، سکرت ساخته شد و اون رو انتخاب و کپی کنید در یک فایل تکست که بعدا لازمش داریم. زمانی که این پروتکل معرفی شد بسیاری از افراد به فکر راه اندازی یک سرور MTProto افتادند. نرمافزار Bitvise SSH Client برای اتصال به سرور. البته در نطر داشته باشید که توضیحات در این بخش کاملاً اختیاری است و هیچ اجباری برای پر کردن این بخش ندارید. اما همونطور که گفتیم شما می تونید اکانتتون رو هم باهاش حذف کنید. مانند عکس بالا گزینه Privacy and Security رو انتخاب کنید.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

اپلیکیشن تلگرام یکی از محبوب ترین و ایمن ترین شبکه های اجتماعی ( بویژه در ایران ) است. این سایت از اردیبهشت 97 داخل ایران فیلتر است، برای دسترسی به ان باید آی پی ایران و تغییر بدید و علت باز نشدن سایت هم بخاطر همین است. این دو روش برای حذف اکانت تقریبا در همه نسخه های تلگرام یکسان هست. اگر در proxy setting پروکسی وجود نداشت به دو صورت می توانید به این قسمت پروکسی اضافه کنید. با اپلیکیشن تلگرام ایکس پلاس می توانید به صورت حرفه ای پیام های صوتی و متنی و …

نصب تلگرام طلایی

است. گاهی اوقات دانلود فایل ها و یا به هر طریقی کار با گوشی دشوار بوده و کاربران ترجیح می دهند تا از نسخه های ساخته شده برای کامپیوتر اپلیکیشن ها استفاده کنند. فایروال ویندوز با مسدود کردن برنامهها که دارای سورسهای نامعتبر هستند، از کامپیوتر شما در برابر ویروسها محافظت میکند. بنده چون زیاد از ویندوز 10 استفاده میکنم، تلگرام دسکتاپ رو بیشتر از نسخه اندرویدش دوست دارم، هم اینکه راحت تر میشه ازش استفاده کرد ( سرعت بالاتر به لطف پردازنده اینتل ک در گوشی های موبایل نیس و هارد اس اس دی ک روی گوشی نمیشه هارد اس اس دی گذاشت) و هم اینکه صفحه نمایش بزرگتری با مانیتور کامپیوتر داره که استفاده ازش رو دلپذیرتر میکنه . دقت کنید در دستورات بالا، مسیر پوشه MTProxy خیلی مهمه که درست انتخاب بشه. 🙂 چون معمولا پروکسیها همگی بخاطر رایگان و همهگیر بودن خیلی کند هستند و از طرفی هم خرید نرمافزارهای گذر از تحریم و همچنین دادن دیتا به آنها کار درست و به صرفهای نیست.

برای حذف اکانت تلگرام telegram کافی است آموزش تصویری زیر را مشاهده کنید و از طریق لینک دیلیت اکانت تلگرام، اکانت تلگرام خود را برای همیشه پاک کنید. اگر دستور بالا رو درست زده باشید، تصویر زیر برایتان ظاهر میشه. اگر میخواهید که از درون خود اپ تلگرام اکانت خودتون رو حذف کنید، فقط یک راه هست. 3. در این مرحله، کدی به تلگرام شما برای حذف اکانت تلگرام ارسال میشود، تلگرام را باز کرده و آن کد را که شامل تعدادی عدد و حروف است، برای مرحلهی بعدی کپی کنید. برای port و secret هم که عینا در لینک دیده می شود. روش دیگری که برای وارد شدن به این سایت ها وجود دارد استفاده از پروکسی می باشد . با توجه به میزان محبوبیت تلگرام در بین کاربران ایرانی و حتی در سراسر دنیا بسیاری از کسب و کارها هم وارد تلگرام شده اند تا بهتر دیده شوند ولی برای دیده شدن نیاز به ممبر می باشد پس به دنبال راهی برای خرید ممبر تلگرام ارزان می روند و دوست دارند بدانند که خرید ممبر تلگرام ارزان امکان پذیر و واقعیت دارد یا خیر.

هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز را از سایت گل پلاس دریافت نمائید. برای این کار باید به صفحه حذف اکانت تلگرام مراجعه کنید. سپس روی اولین آیکون بالا سمت چپ () کلیک کنید. با گوشی وارد تلگرام و سپس وارد Setting تلگرام خود شوید. برای جلوگیری از این مشکل حتما قبل از اینکه سفارش ممبر را انجام دهید محتواهای سایت خود را آماده و تولید کنید و کانال خود را پر از مطالب مرتبط با کانال کنی.

پس از آنکه اپلیکیشن تلگرام در کشور ما غیرقانونی اعلام شد سازندگان اصلی به این فکر افتادند که در نسخه بعدی این مشکل را حل کنند. این پیام به شما می گوید که اکانت شما با موفقیت حذف شده است. معرفی این پروتکل باعث شد که هر شخص یا سازمانی بتواند به راحتی یک سرور MTProto راهاندازی کند و اگر تمایل داشت به صورت رایگان در اختیار سایرین قرار دهد. تلگرام برای دوستانی هم که به صورت رایگان پروکسیهای MTProto خود را در اختیار سایرین قرار میدهند قابلیتی گذاشته است که صاحبان سرور میتوانند در صورت نیاز، یک کانال را در تلگرام هر شخص که از سرور آن استفاده کرده، تبلیغ کنند.

دانلود تلگرام طلایی

برای همین قابلیت حذف خودکار رو فعال می کنند تا اگر یکی از اونها استفاده نشد، اکانتشون خود به خود حذف بشه. اینجا گزینه Yes, تلگرام طلایی بدون فیلتر Delete My account رو بزنید تا اکانت کامل غیر فعال بشه. حتما نسخه قبلی را از ویندوز به حالت غیرفعال (غیر نصب) در آورید. در این حالت اگر به مدت ۱ ماه از پیامرسان تلگرام روی هیچ پلتفرمی (شامل دسکتاپ، تحت وب و موبایل) استفاده نکنید، حساب کاربری شما به صورت خودکار حذف خواهد شد. نرم افزار تلگرام از پروتوکل MTProto و الگوریتم رمزنگاری ۱۲۸ بیتی برای ایجاد محیطی با حداکثر امنیت استفاده میکند و نیز این قابلیت را دارد تا با انتخاب حالت امنیت ویژه از ذخیره محتوای گفتگو بر روی فضای ابری تلگرام جلوگیری کنید.

گاهی به علت عدم اتصال وی پی ان نمی توانستیم از این برنامه استفاده کنیم اما با ظهور این قابلیت این مشکل نیز حل شد. علت اینکه روی ویندوز سرور این پروتکل رو راهاندازی نکردم بخاطر پایدار نبودن آن بود. امروز تصمیم گرفتم به زبان خیلی ساده و بدون نیاز به دانش خاصی، یک سرور پروکسی تلگرام MTProto بر روی ویپیاس با سیستم عامل ابونتو را به صورت گام به گام آموزش دهم و دیگر خیالتان ازین بابت راحت باشد و من هم مجبور نباشم ریموت وصل شم یا توضیح دهم. از الان به بعد دیگه میتونید لذت ببرید و به همین سادگی یه سرور پروکسی تلگرام MTProto ایجاد کردید. این قابلیت جهت افزایش امنیت تلگرام شما ایجاد شده و هنگام ورود به نرم افزار به کاربران داده است که باعث می شود اگر بخواهید اکانت تان را روی دستگاه دیگری فعال کنید کد از شما خواسته می شود.

همیشه پاسخ من این بود که ما از پروکسی تلگرام اختصاصی خودمان استفاده میکنیم و هر دفعه باید توضیح میدادم یا برای آنها راهاندازی میکردم. سرور تلگرام جایی است که تمام مشخصات اکانت ها و همچنین تمام پیام ها (به جز Secret Chatها) ذخیره می شود. ابتدا با برنامه Bitvise یا هر برنامهای که باهاش راحت هستید به سرور وصل بشید. هنگامی که بر روی ویندوز باشید نمی توانید بر روی لینک کلیک کنید. لینک مشاهده شده شبیه نمونه زیر خواهد بود.

لازم است به نحوه درست وارد کردن شماره در این کادر توجه کنید. در این مقاله آموزش حذف اکانت تلگرام رو با شما به اشتراک میذاریم تا اکانت خودتون رو در کمترین زمان ممکن پاک کنید. خوشحالم که یک بار دیگه آموزشی رو تونستم از تجربه خودم ارائه دهم که میدونم هم کاربردی هست، هم به این کاملی در نت فارسی بهش اشاره نشده بود. خیر؛ نسخههای متعددی از تلگرامهای پیشرفته وجود دارد که توسط توسعه دهندگان مختلفی توسعه پیدا کرده که از نظر امکانات بسیار شبیه به یکدیگر هستند اما از مهمترین مسائلی که برنامه فعلی ما را از سایرین متفاوت میکند، سرعت اتصال آن است.

تا بتواند به حذف اکانت شما بپردازد. بعد از اینکه بر روی گزینه کلیک کردید و صفحه برای شما باز شد پس از قسمت privacy برای شما یک گزینه به اسم automatically delete my account که محل اصلی فعال کردن حذف خودکار حساب می باشد. این گزینه بیشتر برای افرادی هست که تعداد زیادی شبکه اجتماعی دارند که مدیریت همشون سخته. در این قسمت باید تایید کنید که مطمئن هستید که میخواین تلگرامتون پاک بشه. بعد از اینکه در این صفحه بودید شماره همراهتون رو وارد کنید. وارد کنید و در ادامش شماره همراهتون رو بدون ۰ وارد کنید. هرچی این عمل را بیشتر تکرار کنید دوره محرومیت شما بیشتر میشود.

برنامههای زیادی وجود دارند که میتوان در آنها شماره مجازی رایگان ساخت. است که میتوانید شماره مجازی را به هر تعداد دلخواه و از 270 کشور مختلف در سراسر دنیا از آن خریداری نمایید. چیزی نتونستم پیدا کنم که تلگرامم رو بتونم در کامپیوتر مخاطبینم رو بیاره. اگر به دنبال برنامه مسنجر کامپیوتر با قابلیت استفاده همزمان اکانت تلگرام ، واتس اپ و.. همونطور که احتمالا مشاهده کردید گزینه ای برای حذف اکانت در اپ تلگرام ندارید. با توجه به اینکه اپلیکیشن تلگرام که این روزها کمتر کسی پیدا میشود اسم این برنامه دوست داشتنی را نشنیده باشد و به دلیل محبوبیت بالای این اپ و ارائه انواع روش های استفاده مانند ورود به تلگرام بدون شماره یا ورود با تلگرام ویندوز و یا اندروید و آیفون زبانزد همه می باشد. هر کدام را که انتخاب کردید انجام دهید و بعد از انجام آن، روی Delete My Account کلیک کنید.

ورود ب تلگرام با گوگل در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ، ال جی، اپل، شیائومی و غیره شما آسیب دیده و به تعمیر گوشی سامسونگ و دیگر برندها دارید می توانید از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید. تمامی افرادی که از سیستم عامل های android و ios استفاده می کنند قادرند با کمک این قابلیت، اتصال بدون مشکل را تجربه کنند. سرویس Telegram ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر میسازد از یک اکانت تلگرام، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیامهای ارسالی و دریافتی استفاده کنید. اکثر مواقع وقتی دوستان و آشنایان رو میبینم، از راههای دسترسی بی دردسر به تلگرام میپرسند که چه کاری باید کرد که کارمندان شرکت راحت به تلگرام وصل شوند و بتوانند با خیال راحت به مشتری مداریشون بپردازند. همانطور که در پیام حذف هم اعلام شده اگر روزی تصمیم به برگشت گرفتید، باید چند روزی صبر کنید چون برگشت به تلگرام و ساخت مجدد اکانت با همان شماره بعد از اینکه اون رو پاک کردید بلافاصله میسر نیست.

دانلود تلگرام ضد فیلتر