بهترین دی وی دی های کنکور 1402

خودتان هم بخاطر این که از وقتتان به خوبی استفاده میکنید از خودتان تشکر کنید. این را بخاطر بسپارید که 80درصد افرادی که در کنکور ثبتنام میکنند، فقط سیاه لشکر کنکور هستند و مطالعه خوبی نداشتند و فقط رقابت شما با 20 درصد افراد است. میشه بگید اگه یکی تو سهمیه منطقه 2 بشه 10000 تو سهمیه 5 درصد میشه چند ؟ یکی هم امسال دانشگاه فرهنگیان واسه انسانی چند هزار دانشجو بر میداره؟ از اونجا که کنکور تجربی دارای سهم داوطلبای بیشتری هستش به همون اندازه هم رقابت تنگاتنگ و فشرده تر است. تا کنکور سال 1400، دو دفترچه سوالات کنکور داشتیم که دفترچه اول شامل سوالات عمومی بود و دفترچه دوم سوالات تخصصی کنکور تجربی را در بر می گرفت. بخش سوم شامل برپایی ایستگاه های تست کلاسی در پایان هر بخش. اما با توجه به اهمیت کنکور مؤسسات مختلف داخلی با برگزاری کلاس های مختلف سعی در ایجاد آمادگی دانش آموزان برای کسب نتیجه بهتر در کنکور سراسری هستند. با سلام. برای استفاده از سهمیه 5 درصد ایثارگران باید حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد را به دست آورید تا مجاز به استفاده از سهمیه خود شوید و در غیر این صورت سهمیه مناطق برای شما در نظر گرفته می شود.

زیست درسی که دانش آموزان رشته تجربی بیش از هر چیزی به آن اهمیت می دهند . زیست را برای کنکور باید به صورت ترکیبی و مفهومی خواند . پس در برنامه ریزی خود درس زیست شناسی را در اولویت قرار دهید و درس ریاضی را نیز جدی بگیرید، به طوری که ریاضی از نقاط قوت شما در کنکور باشد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب سیاستها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی خبر داد و گفت از سال ۱۴۰۲ کنکور دو بار در سال برگزار می شود. ماده واحده “تکمیل و اصلاح موادی از سیاستها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) ” که دیروز توسط رئیسجمهور و رئیس این شورا ابلاغ شد؛ تاکید کرد. با اعتنا به تغییرات کتاب درسی و مستقل شدن منابع کنکور داوطلبای نظام قدیم و نو ، سازمان سنجش کنکور سال 98 و 99 رو با دو سری پرسش مختلف برای هر کدوم از نظام ها برگزار کرد . سلام من پاسخ سوالم در مورد تعداد شرکت کنندگان کنکور 1400 پاسخش رو گرفتم یه سوال دیگه داشتم ، کنکور تجربی ثبت نام کردم میخوام برم ریاضی میشه؟ به همین دلیل مطالعه صحیح منابع درسی برای دریافت نتیجه در کنکور تجربی ۱۴۰۱ الزامی است.

یکشنبه 99/8/25، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به سیستم مدرسه و نظام جدید و قدیم، یکسری نگرانی ها برای داوطلبان کنکور نظام قدیم پیش آمده، تحت عنوان اینکه کنکور 1400 چگونه خواهد بود که در ادامه با ما همراه باشید. یکی از دلایلی که بسیاری از دانش آموزان با وجود تلاش های بسیار، موفق به کسب نتیجه مطلوب نمی شوند، شیوه نادرست آنان در مطالعه دروس است. ناطقان: حذف کنکور با توجه به آسیبها و تبعاتی که دارد سالهاست محل توجه کارشناسان، تصمیمگیران و مراجع قانونگذاری بوده و پیش از این قوانینی پیرامون آن تصویب شده بود که به مرحله اجرا نرسیدهاند.آخرین مصوبه کنکوری مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که طی دوسال اخیر واکنشهای مختلفی را برانگیخت. متن سوال به گونهای است که فهم آن آسان نیست.

کتاب حسابان و ریاضی جامع کنکور تست خیلی سبز جلد اول 1401 ویژه کنکور رشته ریاضی شامل مقاطع دهم ، یازدهم و دوازدهم می باشد که توسط میثم حمزه لویی، علی شهرابی و مهرداد کیوان تالیف شده و توسط انتشارات خیلی سبز در دو جلد به چاپ رسیده است. مسئول فضای مجازی ستاد مقابله با کرونا گفت: امسال برخلاف سال گذشته جابجایی تاریخ کنکور باعث استرس و اضطراب داوطلبان نشد و آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد. به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاستها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب جلسه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی که در بیست و پنجم تیرماه سال جاری ابلاغ شده است و نظر به اینکه در ماده ۱۰ مصوبه مذکور اعلام شده است که از تاریخ تصویب لازم الاجراست. به گزارش فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیهای اعلام کرد: « باتوجه به ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب جلسه 1401/03/17 شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری ابلاغ شده است و نظر به اینکه در ماده ۱۰ مصوبه مذکور اعلام شده است که از تاریخ تصویب لازم الاجراست.

معاون خط مشیگذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی حذف دروس عمومی از آزمون، تاثیر قطعی چهل درصدی سوابق تحصیلی و برگزاری کنکور به صورت دو بار در سال را سه تغییر و تفاوت کنکور سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سایت konkoorahmadi آزمون امسال برشمرد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم سوزنچی،در مورد شیوه برگزاری کنکور ۱۴۰۲ و جزئیات آن اظهار داشت: جزئیات برگزاری آزمون سراسری سال آینده به زودی و از طریق اطلاعیه شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام خواهد شد. تست زدن دروس عمومی این گونه است که برای خواندن آن باید بسیار دقیق باشید و نکته سنج؛ باید خیلی ریز نکات را بخوانید و همیشه مرور کنید و تست بزنید. کتابی که هم درسنامه نسبتاً کم حجم و بسیار خوبی داره و هم تست های نکته دار! پارسال احتمال اینکه کنکور 1400 فقط به صورت نظام جدید برگزار شود، ضعیف است اما و ما به کنکوریها پیشنهاد میکردیم که حتی اگر به صورت سطحی هم که شده کتب نظام جدید را از نظر بگذرانید بد نیست و اگر در برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ یک سالهای که برای خود تنظیم میکنید زمانی را هم به مرور کتب نظام جدید اختصاص دهید ضرر نکرده اید! معلم خصوصی کنکور باید به آزمونهای سالهای قبل تسلط کافی داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رجبعلی برزویی با تاکید بر اینکه کنکور سال آینده در مقایسه با آزمون سراسری امسال سه تفاوت اصلی خواهد داشت، گفت: یکی از مهمترین تفاوتهای کنکور ۱۴۰۲ این است که ما میتوانیم دو بار در سال این آزمون را برای داوطلبان برگزار کنیم و نتایجی که داوطلبان دریافت میکنند تا دو سال میتواند اعتبار داشته باشد. همچنین داوطلبان کنکور سال آینده صرفا از دروس تخصصی آزمون خواهند داد. یکی از نقاط قوت این مقطه کاردانی دانشگاه این است که هیچ محدودیتی برای تغییر رشته وجود ندارد و درصورتی که مدرک تحصیلی دیپلم داوطلب، هیچ ارتباطی با رشته دانشگاهی که انتخاب نموده است، نداشته باشد، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و صرفا داشتن مدرک دیپلم برای انتخاب هر رشته ای در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کابردی، کافی می باشد. مهرداد ویس کرمی در گفتوگو با ایسنا، در رابطه جلسه شامگاه شنبه شب(۲۵ تیر) تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش با رئیس جمهور پیرامون مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی، بیان کرد: بنده به همراه ۴ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چند نفر از اعضای شورای انقلاب فرهنگی در حضور رئیس جمهور جلسه چند ساعته ای در مورد مصوبه اخیر شورای انقلاب فرهنگی برگزار کردیم و تا نیمه شب طول کشید و رئیس جمهور با صبر و حوصله و خوشرویی صحبتهای طرفین را شنیدند.

و اما دیگر بخش مهم کنکور زبان که ارزشی به اندازه قسمت واژگان دارد و به اندازه 32 درصد به تراز شما اضافه خواهد کرد، قسمت درک مطلب است. با سلام. اگر رتبه 70 هزار ، رتبه کشوری باشد شانس قبولی در رشته ها و زیر شاخه های علوم پزشکی وجود دارد. بهترین راهکار برای موفقیت در دروس تخصصی و تحلیلی، تمرین و حل سؤالات متنوع با تکرار زیاد و به طور خلاصه یادگیری تکنیک های تست زنی برای تسلط به مباحث می باشد. تکنیک هایی مثل تکنیک میز پولی مهندس امیر مسعودی و … تکنیک حل تست ها را به یادگیری آسان بسپارید، تا بتوانید از دغدغه ی کنکور به دور باشید و تنها در این دوران سخت و طاقت فرسا در خانه بنشینید و درس بخوانید.

با استفاده از بودجه بندی آزمون سراسری ۱۴۰۰ می توانید تایم مطالعه هر مبحث را مشخص کنید. از مبحث هندسه در رشته ریاضی کنکور 1400 تعداد 18 سوال ارائه می شود. مهندس عارف ربیعیان مبحث شیمی را به صورت آموزشی و همایشی در اوج یادگیری( کنکور آسان است )تدریس کرده است . بایگانیشده از اصلی در ۳۰ آوریل ۲۰۱۹. به گزارش ایسنا، دکتر رجبعلی برزویی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه کنکور سال آینده در مقایسه با آزمون سراسری امسال سه تفاوت اصلی خواهد داشت، گفت: یکی از مهمترین تفاوتهای کنکور ۱۴۰۲ این است که ما میتوانیم دو بار در سال این آزمون را برای داوطلبان برگزار کنیم و نتایجی که داوطلبان دریافت میکنند تا دو سال میتواند اعتبار داشته باشد. به گزارش تابناک، دکتر رجبعلی برزویی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه کنکور سال آینده در مقایسه با آزمون سراسری امسال سه تفاوت اصلی خواهد داشت، گفت: یکی از مهمترین تفاوتهای کنکور ۱۴۰۲ این است که ما میتوانیم دو بار در سال این آزمون را برای داوطلبان برگزار کنیم و نتایجی که داوطلبان دریافت میکنند تا دو سال میتواند اعتبار داشته باشد. حتی برای آزمونهای نهایی هم این روند اتفاق میافتد؛ یعنی تعدادی قبل از اینکه ما به حوزه آزمون نهایی برسیم سوالات را داشتند.

تکمیل و اصلاح موادی از سیاستها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) گفت: تلاش میکنیم مصوبه این شورا در خصوص کنکور ۱۴۰۲ را به بهترین نحو اجرایی کنیم. برای همین در ادامه این مقاله در مورد سیر تا پیاز کنکور تجربی 1401 توضیح دادیم. فیزیک از درس محاسباتی و نسبتاً مفهومی کنکور تجربی است، که علاوه بر محاسبات قوی باید تسلط کامل روی فرمول داشته باشید. برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین میتونید از طریق سایت روی لینک مشاوره آنلاین رایگان کلیک کنید تا مشاوران مجرب آنلاین آکادمی بهترین راه استفاده از خدمات این موسسه رو باتوجه به نیازهای شما براتون توضیح بدن و برنامهریزی کنن. البته آنلاین آکادمی خدمات آموزشی خودش رو به دانشآموزان از سال دهم تا کنکور ارائه میده و شما میتونید از سالها قبل از کنکور، هم در دروس مقطع تحصیلی خودتون موفق باشید و هم برای قبولی در آزمون کنکور برنامهریزی کنین. پس خلاصه برداری هم یکی از مواردی است که به خودتان وسبک درسخواندنتان مربوط میشود. کنکور سراسری هر سال در زمان معلوم و با منابع مشخص برای داوطلبا برگزار میشه اما با تغییر کتاب های درسی و جدا شدن منابع داوطلبای نظام قدیم و نظام جدید روند برگزاری کنکور سراسری متفاوت از سال های گذشته شد به طوری که سال 98 و 99 دو کنکور با دو سوال متفاوت برای نظام قدیم و جدید برگزار شد اما کنکور 1400 فقط یکسری سوال طراحی میشود.

تعداد شرکت کننده کنکور ۱۴۰۰ به نسبت سال قبل بیشتر هم شده بود ، با این وضع علمی دانشگاه ها کجا داریم میریم؟ آنها روز امتحان با این تجهیزات به محل برگزاری کنکور رفتند و در ادامه هم پاسخها از داخل گوشی به این افراد اطلاع داده میشود: «موبایل کارتی حالت پاسخ خودکار داشت و ما قبلا همه اینها را چندین بار تست کردهبودیم. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر وقوع دماهای بالا همراه با افزایش رطوبت دربسیاری از مناطق استان طی روزهای شنبه تا جمعه هفته جاری و پیش بینی رخداد دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در اکثر مناطق استان در روزهای دوشنبه وسه شنبه با موافقت استاندار خوزستان و به منظور مدیریت بهینه مصرف ، پایداری شبکه برقرسانی و تداوم خدمات رسانی به شهروندان روز سه شنبه تعطیل اعلام شد. با سلام. در صورت تعویق برگزاری کنکور 1400 حتما از چند هفته قبل اطلاع رسانی خواهد شد. ریاضیات شامل چند درس می شود از جمله دیفرانسیل و ریاضی پایه ، هندسه پایه ، هندسه تحلیلی، حسابان ، درس گسسته ، جبر و احتمال و آمار مدل سازی این بخش در کنکور دارای ۵۵ سوال و میزان پاسخگویی ۸۵ دقیقه است .

کنکور سراسری هر سال با منابع مشخص برای داوطلبان برگزار میشود اما با تغییر کتاب های درسی و جدا شدن منابع داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید روند برگزاری کنکور سراسری متفاوت از سال های گذشته برگزار میشود. موسسه حرف اخر از با تجربه ترین کادر اساتید برخودار است که آموزش ها و دوره های فراوانی جهت تسلط کامل بر روی نرم افزارهای ساخت انیمیشن جهت شهودی سازی مطالب گذرانده اند و مدت زمان زیادی را صرف ساخت بهترین انیمیشن ها و تبدیل مطالب کتاب درسی به انیمیشن کرده اند. یکی از این موارد حذف دروس عمومی از کنکور می باشد که هدف از اجرای این کار متمرکز کردن داوطلبان بر روی دروس اختصاصی عنوان شده است. در کنکور تعداد سوالات مباحث دروس عمومی و اختصاصی مشخص شده است و دانش آموزان با اطلاع بودجه بندی کنکور، برای مباحث مهم زمان بیشتری را قرار می دهند، به همین دلیل اطلاع از بودجه بندی کنکور و برنامه ریزی بر اساس آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بر این اساس کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی استان درروز سه شنبه مورخ ۲۸ تیرماه تعطیل می باشد.

مهرداد ویس کرمی، در رابطه جلسه شامگاه شنبه شب(۲۵ تیر) تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش با رئیس جمهور پیرامون مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی، بیان کرد: بنده به همراه ۴ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چند نفر از اعضای شورای انقلاب فرهنگی در حضور رئیس جمهور جلسه چند ساعته ای در مورد مصوبه اخیر شورای انقلاب فرهنگی برگزار کردیم و تا نیمه شب طول کشید و رئیس جمهور با صبر و حوصله و خوشرویی صحبتهای طرفین را شنیدند. سلام میخاستم بدونم که درصد سهمیه منطقه سه تقریبا چند در صده؟ دو برابر رتبه اول کنکور ریاضی زده بود؛ و اینقدر این طرف حالیاش نبود و پرت بود که حتی همین درصد عجیب و غریب را استوری کرد.» رضا میگوید در همین شهر کوچک اطراف سیرجان بیش از ۸ نفر با شرایط مشابه را میشناسد که همه پزشکی و دندانپزشکی کرمان قبول شدند. سوابق تحصیلی سال سوم و پیش دانشگاهی به خصوص برای کسانی که دیپلم خود را در سال تحصیلی ۸۴ و بعد از ان گرفته اند. وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از اصلیترین تفاوتهای آزمون سراسری سال آینده این است که دروس عمومی میتواند در بخش تشریحی و سوابق تحصیلی اثرگذار باشد و در این بخش اعمال خواهد شد؛ بنابراین در کنکور سال آینده دروس عمومی نداریم.