باتری یو پی اس-باتری سیلد اسید-پخش عمده خرید و فروش باتریups-مستر انرژی پلاس

باتری یو پی اس-باتری سیلد اسید-پخش عمده خرید و فروش باتریups-مستر انرژی پلاس در اتصال موازی تمام قطب های مثبت و منفی باتری UPS به یکدیگر متصل می شوند. این روش باعث می شود که ولتاژ باتری یو پی اس ثابت باقی بماند و در عین حال ظرفیت شبکه نیز افزایش پیدا می کند. جدا از دسته بندی باتری های یو پی اس UPS بر اساس ولت و آمپر، در بازار باتری UPS به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند.

نحوه دشارژ شدن باتری های نیکل کادمیوم چگونه است؟

باتری سرب اسید خاصیت خود تخلیه کنی دارد، یعنی حتی اگر از این باتری استفاده هم نشود، ظرفیت این باتری یو پی اس کاهش پیدا می کند. در واقع شرکت تولید کننده این باتری یو پی اس معمولا اطلاعات مربوط به زمان بندی شارژ این باتری یو پی اس را درج می کند. برخی از انواع باتری یو پی اس به نام باتری یو پی اس بدون نیاز به تعمیر و نگهداری شناخته می شوند. در ادامه این مطلب در مورد انواعباتری یو پی اس، کاربردها و نحوه خرید و قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

شما می توانید برای تهیه باتری مورد نیاز خود، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و نکات فنی مناسب را دریافت کنید تا بتوانید باتری با آمپر و ولتاژ مناسب را تهیه کنید. باتری های ژل از نوعی ژل ( اسید غلیظ شده) بهره میبرند که الکترولیت را به mrenergyplus خود جذب میکنند. وجود این ماده غلیظ ژله ای باعث میشود الکترونها راحتر در بین صفحات جریان پیدا کنند.

باتری یو پی اس 12 ولت 7.5 آمپر کملیون مدل CP1275

ویژگی منحصر به فرد این باتری ها باعث شده است بتوان از آنها در تجهیزات متحرک یا فضاهایی که محدودیت دارند استفاده کرد. همچنین این دسته از باتری ها در برابر جریان های بالا هنگاز شارژ و دشارژ مقاوم است و قیمت پایین و نیاز به نگهداری و مراقبت کم باعث شده محبوبیت زیادی در صنعت آسانسور داشته باشند. یکی از مهم ترین مسائل در دنیای امروز بحث هزینه است، باتری های یو پی اس نسبت به کارایی و کیفیت قیمت مناسبی دارند، برای خرید باتری یو پی اس علاوه بر ولت و آمپر باتری مشخصات دستگاه شما و مدت استفاده شما از دستگاه یو پی اس مهم است.

  • این مسئله علاوه بر خرابی باتری یو پی اس، می تواند خطرات زیان بار تر و پر هزینه تری مانند انفجار و احتراق را به دنبال داشته باشد.
  • انجام این کار توصیه نمی شه چون عمر باتری تون تمام شده و بسرعت دوباره ولتاژ افت می کنه و با اضافه کردن باتری دو ولتی مشکل حل نمی شه ترجیحا باتری رو تعویض کنید.
  • بنابراین به طور معمول خرابی از لحاظ تنظیم دما در باتری یو پی اس VLA، در عمر 20 ساله آن ها اتفاق نمی افتد و در صورت ایجاد مشکل در رابطه با این موضوع، اغلب به صورت اتصال کوتاه، خواهد بود.
  • بدیهی است باتری های متفرقه و یا حتی باطری هایی که مدت زمان گارانتی آنها تمام شده است.

این بهترین الگو است اما این مورد با توجه به توصیه­ های داده شده توسط تولید کنندگان باتری می­تواند متغیر باشد. Crate را می­توان به صورت یک نشان دهنده برای میزان سرعت شارژ و دشارژ باتری دانست که این میزان بر حسب ضریب C بیان می­‌شود. برای مثال سرعت 1C به این صورت تعریف می‌­شود که کل ظرفیت باتری در یک ساعت تخلیه می­شود یا 2C بدین معناست که ظرفیت باتری در 2 ساعت زمان تخلیه می‌­شود.

باتری یو پی اس