مدل های دکوراسیون داخلی طلافروشی

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره گاو صندوق آسانسوری با ما همراه باشید. شما میتوانید از یک طراح دکوراسیون داخلی برای طراحی و اجرا کمک بگیرید. به همین دلیل نیز طراحی این قبیل از فروشگاهها از حساسیت بالایی برخوردار بوده و کار مشکلی است. وقتی که با یک طلا فروشی مواجه می­ شویم ، طراحی ویترین بیشتر به چشم می ­آید. یکی از دلایل موفقیت و تداوم شهرت این برند معروف طلا و جواهر سازی را می توان به تجارب خانوادگی و همچنین الگوهای فناورانه در طراحی و ساخت طلا و جواهرات دانست که این برند را کمی با همقطارانش، متفاوت می کند. دیزاین دکوراسیون داخلی مغازه : شامل طراحی و پیشنهاد و آلترناتیو های گوناگون و متفاوت جهت جذب نظر مشتری در خصوص دیوار ها ، کف مغازه ، و سقف ، بطور کلی طراحی فضا ی داخلی گالری مغازه طلا یا جواهر فروشی ، همچنین دیزاین شلف ها و طبقات پشت سر فروشنده ، کانتر یا پیشخوان ، و ساخت و نصب و تحویل آن ها .

همچنین باعث ایجاد اعتبار برای این فروشگاه میشود.

این فعالیت ها به تدریج گسترده تر شد و روابط تجاری خود را با شهرهای شمالی خراسان و حتی برخی شهرهای جنوبی کشور شکل و گسترش داد و این نقطه عطفی در روال کاری وی بود. گروه تولیدی دکورا با سابقه ای بیش از ۴۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ،مانکن طلافروشی ، و دكوراسيون طلا و جواهرات، اینک با تکیه بر کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان، موفق به ساخت متفاوت ترین قالب ها و مانكن هاى طلا وجواهرات شده و آماده ارائه خدمات به کلیه طلا و جواهر فروشان گرامی ایران میباشد. البته شاید با توجه به فضای مغازه و شرایط موجود ، بتوان رنگ بندی های دیگری را برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی درنظر گرفت. طراحی مینیمالیستی و ایجاد جلب توجه برای بهترین جنس موجود در بوتیک شما بهترین و خلاقانه ترین و در عین حال ارزانترین نوع طراحی ویترین بوتیک است.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

امیدواریم این گزارش، برای علاقمندان به آشنایی با طلا و جواهر فروشی های معروف تهران، حداقل آشنایی لازم را فراهم کرده باشد. پس اگر به دنبال دکوراسیونی شیک برای مغازه تان هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید. اگر اجناسی که داخل مغازه دارید گرانقیمت است بهتر است که ویترین بوتیک خلوتتر و به صورت تاکیدی بر تنها یک جنس باشد تا این مفهوم را به مشتری القا کند که اجناس شما بسیار با ارزش هستند. با توجه به اینکه صنف شما چیست و اینکه چقدر میخواهید هزینه کنید طراحی باید صورت بگیرد.

طراحی ویترین طلا فروشی به صورتی که تداعی کننده یک خرید لوکس برای مشتری باشد بهترین انتخاب است. بهتر است برای امنیت بیشتر اجناس خود درون قفسه ها، پیشخوان را جلوتر از قفسه ها بگذارید؛ جوری که کسی نتواند براحتی به قفسه ها دسترسی داشته باشد. جواهرات تحت تأثیر نورپردازی ها ، زیباتر و جذاب تر به نظر می آیند. ویترین جذاب فروشگاه باعث جلب توجه سارقان نیز میشود. بساز و بچین به شما پیشنهاد میکند با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید. توجه به نورپردازی : در طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی باید برنامه ویژه ای برای نورپردازی ها داشت. بهره گیری از متریال خوب : تمامی متریالی که در مغازه طلافروشی مورد استفاده قرار می گیرند باید از بهترین ها انتخاب شوند. طراحی یک دکور زیبا برای طلافروشی با مزایای زیادی همراه است.

استفاده از شیشه های لمینتی و نشکن و انواع حفاظ ها به صورتی که دید بصری ویترین مغازه را از بین نبرد نیازمند یک طراحی خلاقانه و همچنین تجربه در طراحی ویترین مغازه است. ماربل شیت ورقی از جنس پی وی سی است که به دیوارپوش طرح سنگ معروف است. پسران ایشان حاج عبدالرحمان و حاج عبدالصالح و آقای مهندس علی اصغر با استفاده از تکنولوژی و ابزار جدید اقدام به تاسیس مجموعه ای از کارگاه های تراش سنگ و طلاسازی و مرصع کاری نمودند. این گالری، توسط همسر ایشان ، مونا فرخ آذری هدایت می شود که اتفاقاً طراحی این گالری و انتخاب محصولات و سنگ های قیمتی نیز توسط ایشان انجام شده است. برای طراحی داخلی صرافی به خصوص سقف ها یا دیوارها می توانیم از متریال جدیدی که در واقع مدرن هستند، استفاده کنیم.

طراحی داخلی ویترین طلا فروشی

یکی از مصالح محبوب برای ساخت و طراحی بوتیک مغازه چوب و یا بهتر بگوییم ام دی اف است. برای ساخت و طراحی ویترین چوبی با توجه به طراحی دکوراسیون مغازه و همچنین بودجه ای که کارفرما در نظر گرفته است از انواع ورق براق یا های گلاس و یا حتی لمینه شده یا اصطلاحاً ممبران استفاده کرد. 12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است. تبلیغات ، در دنیای کسب و کار امروز جایگاه ویژه ای دارد. گالری نور، یکی از کسب و کارهای علی دایی در کنار رستوران و محصولات ورزشی به شمار می رود. همانطور که امروزه انواع طراحی داخلی رستوران سنتی و همچنین طراحی داخلی رستوران مدرن در این حرفه فراوان شده است، اما رستورانی موفق خواهد بود که حس آسایش و آرامش در کنار موارد دیگر در این محیطها برقرار باشد.

بنابراین، طراحی و اجرای این ویترین ها به بهترین شکل ممکن، اهمیت خیلی زیادی دارد. با علاقه و پشتکار بیشتری به حرفه ی خود می پردازید و علاقه ای برای ترک سریع محل کسب و کار خود ندارید. همچنین باعث ایجاد اعتبار برای این فروشگاه میشود. به همین خار اصلا خوشایند نیست در چنین مکانی با بکارگیری رنگ قرمز عصبانی بودن و خشونت را در خریداران ایجاد و تقویت کنید. پس از وی فرزندانش به این صنعت ادامه دادند که میرزاعبدالله جد پدری ما نیز از جمله آنها بود. قطعاً دکوراسیون آنها در موفقیت آنها اثرگذار بوده است. نور پردازی باید به صورتی باشد که بر روی جواهرات تنظیم شده باشند و در جلوه ی بیشتر آنها اثرگذار باشد. بعضی از شیشههای طلا فروشی از جنس لمینت شفاف ساخته شدهاند و در هنگام شکستگی و برخورد گلوله پودر میشوند و به دلیل چسبندگی که در لایههای زیرین وجود دارد از ریزش آنها جلوگیری میشود.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

دستیابی تعادل میان شیشهای که به مخاطبین دید روشنی از اقلام شما را به ارمغان می آورد و همچنین حفظ بسیار در امنیت میتواند موضوع مهمی برای طلا فروشیها باشد. طراحی خاص ویترین برای آن اهمیت بسیاری دارد به علت آنکه الویت اول برای جذب مخاطب می باشد . طبق اطلاعاتی که در این پرتال ارائه شده است، فعالیت خاندان مظفریان در عرصه طلا و جواهرات، به خاندان زندیه در ۳۰۰ سال پیش باز می گردد و این کسب و کار، در این خاندان موروثی شده است و سابقه بسیاری دارد. زیرا احساس بهتری از حضور در جواهر فروشی خود دارید و از محل کسب و کار خود لذت می برید. در ابتدا این شما هستید که باید احساس خوبی از دکور بگیرید.

در مغازه هایی که فضایشان بزرگ است، بایدمحل قرارگیری پیشخوان طوری باشد که دسترسی به تمام ویترین ها وجود داشته باشد. بدین معنی که نباید طراحی فضا و رنگ آن به نحوی باشد که جلا و زرق و برق طلا و جواهر به چشم نیاید. فروشگاه طلا و جواهری یکی از مغازه هایی است که طراحی آن باید به شکلی خاص و مدرن باشد. با توجه به اینکه امروزه ویترین مغازه ها به صورت مینیمالیستی طراحی میشوند هزینه طراحی ویترین مغازه بسیار ارزانتر از قبل شده است.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

نقش هارمونی ویترین : نقش ویترین در هر مغازه ای تعیین کننده است. نورپردازی در این دکور نقش ویژه­ای دارد. اما اگر بوتیک در داخل پاساژی است و با توجه به اینکه روشنایی داخل پاساژ همواره یکسان است ویترین بوتیک باید همواره با نورپردازی ثابت طراحی شود. از این رو طراحی ویترین طلافروشی نیاز به تخصص و آشنایی به ضوابط ایمنی بانک مرکزی دارد. برای طراحی ویترین بوتیک مهمترین مسئله ای که باید در نظر گرفت محلی است که بوتیک در آن واقع شده است. حتی شیشههایی که برای ویترین آن در نظر گرفته میشود هم باید از نوع ضد گلوله و نشکن باشد. شیشه ضد گلوله یا لمینت هستند.

بهتر است ویترین ها دارای شفافیت کافی را داشته باشند تا مشتری بدون نیاز به درآوردن طلاها از ویترین بتواند آن ها را مشاهده کنند. در این که طلا به تنهایی جذاب است و شما در هر صورت مشتریان و فروش خود را خواهید داشت، شکی نیست اما کافی است به این فکر کنید که یک ویترین و دکور زیبا و خیره کننده تا چه حد می تواند باعث شود تا زیبایی کالکشن های طلا بیشتر به چشم فرد بیننده بیاید. این فروشگاه شیک و مدرن با سبک طراحی داخلی انگلیسی و تم زمستانی و سفید رنگ به زیبایی اجرا گردیده است. سبک های مختلف دکوراسیون مغازه طلا فروشی کدامند ؟ بهترین مانکن ها برای طلا فروشی کدامند ؟ رنگ بندی دیوارها و دکور : در انتخاب رنگ ها به هارمونی توجه داشته باشید.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

گروه معماری زیگ دکور یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی است که بهترین بودن را نه تنها در حرف بلکه در عمل اجرا کرده است. عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی را نام ببرید؟ در طراحی داخلی طلا فروشی و بخش های گوناگون آن باید پیش از پرداخت به زیبایی، بحث امنیت محیط را مورد توجه قرار دارد تا هیچ مشکلی متوجه صاحب مغازه نشود. خیر. زیبایی و امنیت هر دو به یک اندازه مهم هستند و باید به هر دو توجه نمود. بله، با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، امنیت ویترین مغازه طلا فروشی و صرافی ها نیازمند برآورد قوانین خاصی هستند. ترکیب رنگ یک مغازه طلا و جواهر، شامل رنگ دیوارها، کفپوش ها و سقف است. زیرا از این طریق موفق شد با سلیقه ها و علاقه های بومی شهرها و نقاط مختلف ایران در عرصه طلاو جواهر آشنا شود و در این زمینه اطلاعاتی کسب کند که از این رهگذر ارتباطات زیادی با همکاران مختلف صنعتی در سراسر کشور پیدا کرد و همه این مسائل در کنار هم پیشرفت روز افزون و گسترش فعالیت هایش کمک کرد و شاید مهمترین مسئله که به کسب بالاترین رأی و انتخاب وی به عنوان رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور منجر شد ، همین ارتباطات گسترده و پرسابقه بود .

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

جدا از مسئله زیبایی و خلاقیت در طراحی ویترین طلا فروشی بحث ایمنی مهمترین عامل در ساخت ویترین طلا فروشی است. دکوراسیون طلا فروشی بر اساس نورپردازی های زیبایی صورت می گیرد. شاید برای یک فروشگاه طلا و جواهر این امکان وجود نداشته باشد که از همه مدل های خود در ویترین مغازه قرار دهد، بنابراین می تواند با تهیه عکس هایی زیبا و با کیفیت از آن ها، تمامی تصاویر را به صورت گالری در وب سایت دکوراسیون داخلی طلافروشی قرار دهد. اما اگر اجناس شما ارزانقیمت هستند بهتر است که از حداکثر فضای ویترین برای نشان دادن اجناستان استفاده کنید. بلکه طراحی داخلی مدرن و مینیمالیستی میگوید که تنها لازم است با تأکید بر یک تا حداکثر سه نمونه از اجناس در ویترین مغازه و ترکیب آن با خلاقیت طراحی مشتری را وادار به ورود به مغازه و مکالمه با مغازه دار کند. در طراحی با چوب لازم است از نورپردازی به صورت حرفهایتر استفاده کرد تا نور کافی محیط تأمین شود.

طراحی مغازه طلا و جواهری

نمای بیرونی مغازه جواهر فروشی: توجه به نمای بیرونی یک فروشگاه جواهرفروشی اولین قدم در جذب مشتری به داخل جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی فروشگاه می باشد. شما باید گاوصندوق طلافروشی را در بخش مناسبی قرار دهید و آن را به زیبایی پوشش دهید تا هم گاوصندوق پوشانده شده و هم نمای بدی را ایجاد نکند. چنین اتحاد فرمی به شکل قوی و پیوسته باعث زیبایی بیش تر فضا می شود. در حال حاضر اغلب مشاغل اهمیت به سزایی را در بخش طراحی داخلی مغازه و همچنین شیوه چیدمان فضای موجود میدهند و مایلند که از یک طراحی مدرن و لوکسی برای خود توسط مجرب ترین طراحان داخلی استفاده نمایند. برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی امکان پیاده سازی سبک های مختلفی وجود دارد که چندین مورد از آنها را بررسی می کنیم. با طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی می توانید از فضای موجود به صورت بهینه استفاده نمایید. در سال ۱۹۸۸ میلادی آنها به همراه دختران آقای عبدالحسین جواهریان به نام های ستاره و سپیده جواهریان که دارای مدرک جواهرشناسی از موسسه جی-آی-ای آمریکا می باشند با افتتاح شعبه جدیدی در میدان آرژانتین فصلی جدید را در زمینه تشخیص سنگ های گرانبها و طراحی و ساخت مدرن ترین جواهرات آغاز نمودند.

طراحی مدرن طلا فروشی

البته سلیقه افراد در طراحی داخلی و همچنین دکوراسیون داخلی در اینگونه از محیطها متفاوت است. بسته به سلیقۀ صاحب فروشگاه میتوان از رنگهای گوناگونی آن را طراحی و بازسازی کرد. ویترین طلا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به زیباترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شود. مقدم مانکن ، می تواند در این زمینه به شما کمک کند و با توجه به فضا و مساحت مغازه شما ، بهترین و زیباترین دکوراسیون را برای مغازه شما پیاده سازی کند. درست است که طلا به خودی خود یه کالای پر زرق و برق می باشد؛ اما برای بهتر جلوه دادن آن در اجرای طراحی داخلی طلا فروشی باید در ویترین نورهایی خاص را طراحی کرد. در ادامه مقاله به بررسی چند مورد از مواردی که در زیبا سازی و دیزاین فضای طلافروشی اهمیت دارد میپردازیم و همچنین مواردی که در بالا بردن امنیت محیط طلافروشی باید آنها را در نظر گرفت میپردازیم و آنها را بررسی میکنیم و اطلاعات جامع و مانعی را در اختیارتان قرار میدهیم.