قیمت چاپ کاتالوگ با کیفیت، فوری و ارزان + نمونه چاپ آقا-دی ال کاتالوگ

قیمت چاپ کاتالوگ با کیفیت، فوری و ارزان + نمونه چاپ آقا-دی ال کاتالوگ

اما بروشور ها غالباً در تیراژ بالا و در سطح عمومی تر تهیه، چاپ و توزیع کاتالوگ می شود. این صفحهٔ ابهام‌زدایی مقاله‌های مرتبط با عنوان همین صفحه، کاتالوگ را فهرست می‌کند. لطفا جهت تبلیغات در سایت، فقط از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ با شماره زیر در تماس باشید. کاتالوگ ها اطلاعات کامل تری نسبت به تراکت ها و پوسترها به مخاطبان خود می دهند. باید کاتالوگ جوری با مخاطب ارتباط برقرار کند که به همه سوالات مخاطب جواب داده شود. موارد افزوده‌شده ازطریق «ویرایشگر محصول» در نسخه‌های رایانه و دستگاه همراه «جستجوی Google» در نمایه‌های کسب‌وکار نشان داده می‌شود.

  • اگر مشتریان کاتالوگ محصولات شما را داشته باشند، می‌توانند سر فرصت تمام مزیت‌ها و معایب آن را بررسی کنند، آن‌ها را با سایر رقبا مقایسه کنند و درباره خرید تصمیم بگیرند.
  • بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی محصولات و خدمات خود از کاتالوگ استفاده می‌کنند.
  • نه آنقدر که تعداد صفحاتی را که به وزن و حجم کاتالوگ خود اضافه می کنید افزایش دهید، نه آنقدر که اطلاعات خود را ناقص انتقال دهید.
  • در کاتالوگ می توانید به راحتی محصول یا خدمات خود را به صورت کامل شرح دهید یا حتی از کاتالوگ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده نمایید.
  • شما که دلتان نمی خواهد کاتالوگی به مخاطبتان بدهید که آنقدر سنگین باشد که به سختی حمل و نقل شود.

در پایان توجه به این مسئله بسیار مهم است؛ که کاتالوگ‌ها در صورت طراحی مناسب، استفاده صحیح و ترکیب با سایر اقلام تبلیغاتی، قادر به ارائه کاربردهای مفید خود خواهند بود. چراکه مهم‌ترین اصل در تبلیغات، هماهنگی کامل اجزای گوناگون کمپین تبلیغاتی با یک‌دیگر است. از سوی دیگر کیفیت و نحوه چاپ کاتالوگ نیز بسیار حائز اهمیت بوده و در ظاهر آن تاثیرگذار می‌باشد. امروزه کاتالوگ ها با توجه به نوع تجارت، خدمات و محصولات مربوطه شامل انواع مختلفی هستند. از سویی دیگر تنوع طرح و فاکتورهای مختلفی همچون انتخاب جنس جلد و صفحات داخلی کاتالوگ، ضخامت و تعداد صفحات، پوشش جلد، نوع صحافی، ابعاد و جهت کاتالوگ موجب به وجود آمدن دسته‌بندی‌های مختلفی برای کاتالوگ شده‌اند.

کاتالوگ چیست؟

برخی از چاپخانه‌ها هم بخاطر استفاده از دستگاه‌های قدیمی هزینه کم‌تری می‌گیرند که این موضوع هم در کیفیت محصول تأثیر دارد. کاتالوگ متشکل از مجموعه برگه های متصل و مرتبط به هم که بتواند شرحی از اطلاعات را به مخاطبین ارائه دهد. در کاتالوگ می توانید به راحتی محصول یا خدمات خود را به صورت کامل شرح دهید یا حتی از کاتالوگ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده نمایید.

اصلی ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ

بعد از جمع‌آوری اطلاعات محصولات لازم است تا طراح برای انتخاب قالب طراحی کاتالوگ اطلاعات بدست آمده را کنار هم قرار داده تا یک نمای کلی را از نوع قالب طراحی کاتالوگ بدست بیاورد. پس از طرح اولیه و انتخاب قالب طراحی کاتالوگ نوبت به انتخاب فونت، رنگ و سایز متون و جایگذاری تصاویر در صفحات می‌رسد. ممکن است برخی از شرکت‌ها دارای یک رنگ سازمانی به خصوص باشند که لازم است طراح در قالب طراحی کاتالوگ برای زیبایی کار و انحصاری کردن کاتالوگ آن رنگ سازمانی را در طراحی خود استفاده کند. کاتالوگ دفترچه ای است که شرکت ها و موسسات و کارخانه ها و تولیدکنندگان محصول یا کالا برای معرفی کالا یا خدمات خود در اختیار مشتریان بالقوی خود قرار میدهند.

RGB طراحی شده باشد، احتمالا رنگی که در مانیتور می‌بینید، با رنگی که روی کاغذ چاپ می‌شود، متفاوت خواهد بود. اطلاعات کامل تری را از بروشورها، رساله ها و پوسترها در اختیار مخاطبان شما قرار می دهد. به منظور عقد قرار داد با سازمان‌ها و نهادها جهت انجام صفحه آرایی لطفا با (بخش ارتباط با ما) تماس حاصل فرمایید. شاید شما تولید کننده مدل های کاملا محدودی از آثار هنری باشید که تعداد آن ها به ۵ عدد هم نرسد، پس کاتالوگ شما قطعاً دفترچه ای قطور که واژه کتابچه ویکی پدیا در ذهن ما ترسیم می کند، نخواهد بود. البته ویکی پدیای عزیز هم در تعریف خود با زیرکی از لفظ کتابچه استفاده کرده است تا بگوید کاتالوگ ها برگه های به هم متصل هستند (یا بهتر بگوییم عمدتاً به این شکل دیده می شوند) که به منظور معرفی چیزی یا چیزهایی استفاده می شوند. در طراحی کاتالوگ محدودیتی وجود ندارد و دیگر نگرانی برای چاپ دلخواه لزومی ندارد.

اما مجموعه‌هایی که محصولات تخصصی مثل ماشین تولید می‌کنند، باید در کاتالوگشان درباره هر محصول توضیحات کافی ارائه بدهند تا خریداران اطلاعات کاملی درباره هرکدام از آن‌ها به دست آورند. چاپ کاتالوگ به مشتریان کمک می‌کند با آگاهی کامل از محصول، خرید خود را انجام بدهند. این بدان معناست که شما به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود هستید و به آن‌ها اهمیت می‌دهید. در دنیای کنونی که در حوزه‌های مختلف، رقابت شدیدی وجود دارد، همین تفاوت‌های کوچک می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی ایجاد کند. مشتریان شما هیچوقت ارزش افزوده‌ای که برایشان ایجاد می‌کنید را از یاد نمی‌برند. نکته دیگری که پیش از چاپ کاتالوگ باید به آن توجه داشته باشید، تعداد محصول مورد نیاز شماست.

کاتالوگ راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و… می باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می شود. هنگام طراحی انواع کاتالوگ لت دار سعی کنید که تنها به مشخصه‌های کلیدی اشاره داشته باشید و یک معمای جذاب پیش روی مشتریان قرار دهید تا به مطالعه مشخصات بیشتر محصول علاقه‌مند شوند. اگر تعداد صفحات کاتالوگ زیاد باشد، نمی‌‌توان از منگنه استفاده کرد و باید به سراغ چسب‌های گرم رفت.

کاربرد بروشورها و کاتالوگ‌ها

این موارد صرفا برای انسجام ذهن شما ارائه شده‌اند، ممکن است کسب و کارهای مختلف نیاز داشته باشند اطلاعات متفاوتی در کاتالوگ مورد نظرشان درج کنند. کاتالوگ‌های چاپی به کامپیوتر یا موبایل متصل به اینترنت نیازی ندارند و در هر فضایی می‌توان آن‌ها را به مشتری ارائه داد. این کاتالوگ‌ها با یک کلیک بسته نمی‌شوند و احتمال اینکه مشتری تا انتها آن‌‌ها را ورق بزند و حداقل نگاهی به هر صفحه بیندازد، بسیار زیاد است. اما برخی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند از محصولات چاپی استفاده کنند. توجه کنید که هر چقدر طراحی کاتالوگ زیبا باشد و چینش و استاندارهای طراحی رعایت شده باشد می توانید خروجی مناسبی در چاپ کاتالوگ و همچنین ارائه بهتر به مخاطبین داشته باشید. خواننده با خواندن حجم زیادی از توضیحات در مورد یک محصول ممکن است خسته شود و نتیجه معکوسی در مورد نظرش داشته باشد پس بهتر است قالب طراحی کاتالوگ به گونه‌ای باشد تا بیشترین مفهوم در خلاصه‌ترین حالت ممکن بیان شود.

علاوه بر این ، به اشتراک گذاری و تبلیغ سند شما فوری تر است ، زیرا شما فقط باید آن را در وب سایت خود بارگذاری کرده و به اشتراک بگذارید. کاتالوگ ها متناسب با کاربرد و میزان اطلاعاتی که در آن ارائه می‌شود بر روی کاغذهایی با ابعاد A4، A5 و سایزهای مربع طراحی شده و به چاپ می‌رسند. هر یک از کاتالوگ های A4 و A5 نیز می‌توانند هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی چاپ شوند. با این کار به راحتی می توانید کاتالوگ اینترنتی یا مجله دیجیتال خود را برای افراد بیشتری ارسال کنید. شما در یک دنیای بدون مرز هستید در هر زمان و مکانی می توانید به کاتالوگ دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. این امکان را با توجه به واکنش گرا بودن کاتالوگ اینترنتی به مخاطبین خود می دهید که با کامپیوتر، لب تاپ، تبلت و یا موبایل در کمترین زمان ممکن کاتالوگ شما را در اختیار داشته باشند.

چگونه پروژه خود را برای چاپ آماده کنیم؟ در اینجا یک چک لیست سریع برای آماده سازی فایل های خود برای چاپ برای شما آماده کرده‌ایم و تلاش کرده ایم به تعدادی از سوالات و ابهامات چاپ کاتالوگ پاسخ دهیم. کاغذهای مرغوب معمولا از جنس پنیه و کتان هستند کاغذهای گلاسه بسیار مرغوب هستند و معمولا در کاتالوگ های نفیس از نوع براق و مات کاغذ گلاسه استفاده می‌شود. هر قدر کار چاپی رنگ های بیشتری داشته باشد باید از کاغذهای گلاسه مرغوب تری استفاده شود. وقتی باید صفحه بندی کنید ، فقط می توانید روی رایانه شخصی کار کنید که قبلاً نرم افزار نصب شده باشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایمن سفارش ابتکار (چاپ آقا) می باشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایمن سفارش ابتکار (چاپ آقا) میباشد.