بک لینک Backlinks چیست؟ راهنمای جامع ساخت بک لینک با کیفیت ویکی دمی-بک لینک گلدلینک

بصورت کلی کلمات کلیدی در انکر تکست ها می بایست بصورت توزیع شده باشند و در آن زیاده روی نشود. هنگام اجرای این تکنیک‌ها حتماً توجه داشته باشید همه بک لینک‌ها از هر سایتی و از هر نوعی که باشند با هم برابری نمی‌کنند. بعضی بک لینک‌ها با بعضی شرایط می‌توانند سایت شما را به اندازه چند جایگاه جابه‌جا کنند و در مقابل بعضی دیگر حتی شاید باعث افت رتبه سایتتان بشوند. به همین دلیل قبل از شروع به کار باید با فوت‌وفن‌های آن آشنا شوید.

  • این تکنیک می‌تواند به شما کمک کند تا لینک‌هایی بسازید که تفاوت قابل توجهی در ترافیک ارگانیک سایت ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند تا رنکینگ شما در کلمات کلیدی رقابتی بالاتر برود.
  • علاوه‌براین، در ادامه به روش‌های اصولی برای ایجاد بک لینک نیز اشاره می‌کنیم.
  • شما محتوای با کیفیت بساز و تو یوتیوب قرار بده ازشم بک لینک بگیر، خیلی هم خوبه.
  • این سایت‌ها بسته به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه، مبلغ مشخصی را برای انتشار مقاله شما در سایت خود دریافت می‌کنند.

بک لینک Backlinks چیست؟ راهنمای جامع ساخت بک لینک با کیفیت ویکی دمی-بک لینک گلدلینک حالا صفحه هدف را دارید، انکر تکست را مشخص کرده‌اید و می‌خواهید از شناسه فالو استفاده کنید. رسانه مورد نظر حتماً محتوای مرتبط داشته باشد یا حداقل محتوای آن عمومی باشد. اگر توضیح بیشتر از این می‌خواهید پس سری به از دوره‌ها و مقاله‌های بازاریابی محتوا در آکادمی نوین استفاده کنید. دوره‌های تولید و استراتژی محتوا که در آکادمی ارائه کرده‌ایم تجربه‌های موفق خودمان در نوین است. موقع ایجاد هر لینک باید شناسه‌ای برای آن تعیین شود که گوگل بفهمد لینک از چه نوعی است. اگر مردم آدرس وبسایتی را نمی‌دانستند هیچ‌کس روحش هم خبردار نمی‌شد و وبسایت هم هیچ بازدیدی نمی‌گرفت.

به طور مثال در عکس زیر، تصویر سمت چپ، یک عبارت را در صفحه نشان می‌دهد که یه یک سایت لینک شده است. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد. اگر به تازگی وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده و قصد بررسی موارد مربوط به سئو را داشته باشید، به احتمال زیاد با بک لینک یا پیوند ورودی آشنا شده‌اید. بک لینک سایت از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در سئو به شمار می‌آید.

مصاحبه کنید، بک لینک بگیرید

منظور از لینک، متون یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آن‌ها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می‌شود. ربات‌های موتور جستجوی گوگل، در زمان بررسی یک صفحه، لینک‌های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه می‌کنند، به این ترتیب، مسیر حرکت ربات گوگل در فضای اینترنت شکل می‌گیرد. بک لینک پروفایل یکی از راه‌هایسئو OFF PAGE است که در ساخت بک لینک برای سایت شما اهمیت دارد. امروزه عصر ارتباطات است و رسانه‌های اجتماعی مختلفی وجود دارند که کار را برای شما آسان می‌کنند. شما می‌توانید در انواع سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف برای خودتان پروفایل بسازید و لینک سایت‌تان را در اطلاعات پروفایل قرار دهید.

معیارهای تعیین ارزش بک لینک چیست ؟

این موضوع هم جدای از مزایای مختلفش، باعث میشود فعالان حوزه شما به دلایل مختلف از سایت شان به صفحه سایت شما لینک بدهند. مثلا در مقالات شان صفحه شما را برای بررسی قیمت معرفی کنند، به عنوان منبع مقاله به صفحه لینک بدهند و… . مثلا اگر من از یک صفحه در مورد آموزش سئو در همان وبلاگ بازی های رایانه ای برای وب سایت خودم لینک بگیرم، این موضوع تاثیر نسبتا مثبتی روی نتایج دارد. پیشنهاد من به شما اینه که در درجه اول چنین لینکی رو نگیرید و سعی کنید اولویتتون یک سایت مرتبط فارسی باشه.

ایجاد مزرعه لینک یا هر نوع شبکۀ بک‌لینک مشابه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این روش‌ها جزو روش‌های کلاه سیاه سئو حساب می‌شوند و گوگل در صورت تشخیص وبسایت‌های بک‌لینک دهنده و گیرنده را جریمه می‌کند. شما می‌توانید در کامنت‌های سایت‌های دیگر، لینک مطلب یا سایت خود را قرار دهید. بعضی صفحه‌ها نظرات را بدون نیاز به تایید منتشر می‌کنند و اجازه می‌دهند ولی بعضی‌ها اگر لینکی در کامنت وجود داشته باشد آن را حذف می‌کنند.

به همین دلیل بخش مهمی از تلاش‌های سئوکارها به بک لینک گرفتن معطوف می‌شود. در این مقاله ابتدا بررسی می‌کنم که بک لینک چیست ، سپس انواع بک لینک ها را معرفی خواهم کرد و به معیارهای تعیین ارزش بک لینک می‌پردازم. اگر میخواهید موفقیت خوبی در سئو سایت کسب کنید، اهمیت بک لینک برای سایتتان را فراموش نکنید. اگر همین الان در اینترنت برای «خرید بک لینک» جستجو کنید، کلی سایت می‌بینید که خدمات خرید بک لینک را ارائه می‌دهند. این سایت‌ها معمولا با یک سری سایت‌های پربازدید رابطه دارند و محتوای شما را در آن‌ها قرار می‌دهند.

به‌هرحال اگر اسپم نباشد، نشانه‌گذاری اجتماعی ضرری را متوجه شما نخواهد کرد، اما برای کسب نتایج بهتر، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما بهترین روش بک لینک – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – تناسب دارند. به‌عنوان‌مثال، ثبت لینک وبلاگ آموزش آشپزی یا پوشاک در پلتفرم‌های تصویر محور مانند پینترست بهتر خواهد بود. بنابراین، ابتدا با استفاده از الکسا مقدار ترافیک ماهانه و مبدأ بازدیدکنندگان دایرکتوری مورد نظر را مشخص کنید.

چرا که اطلاعات لازم را در اختیار کاربر قرار داده و اعتماد او را جلب میکند. انکر تکستی انتخاب کنید که با لینک هدف شما، ارتباط معنایی دارد. لینک سازی به منظور بهبود رتبه بندی سئو سایت، افزایش ترافیک و در نهایت افزایش فروش؛ یکی از مهمترین مواردی است که هنگام تعیین استراتژی سئو سایت باید به آن توجه داشت.

شما باید به عنوان صاحب یک وب‌سایت یا کسب‌ و کار اینترنتی نسبت به خرید بک لینک حساس باشید. هرگز نباید از وب‌سایت‌هایی که کارشان فروش لینک‌های زیاد است استفاده کنید. روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای بررسی بک لینک‌های سایت شما وجود دارد.