عوامل تاثیرگذار روی تعیین قیمت چراغ مطالعه + معرفی 8 مدل چراغ مطالعه مختلف مجله اینترنتی مرجی

در این مطلب، یک راهنمای خرید چراغ مطالعه و چند نکته مهم که باید در خرید یک چراغ مطالعه به آن توجه کنید را asilbekharid ارائه می دهیم. نور کافی از خستگی و خواب آلودگی چشم جلوگیری کرده و مطالعه را لذت بخش تر می کند. چرا مطالعه یکی از گزینه های مناسب جهت تامین نور کافی هنگام مطالعه است. انتخاب یک چراغ مطالعه استاندارد کمک بهینه ای در جهت افزایش دقت و تمرکز هنگام مطالعه می کند.

  • پرداخت ایمن، ارسال اکسپرس، اصالت کالا و پشتیبانی 24 ساعته فروشگاه اینترنتی ایران بابا، خرید اینترنتی را به تجربه‌ای لذت بخش را تبدیل کرده است.
  • چراغ های گیره ای کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند و بدون پایه تنها با گیره ای به لبه میز یا هرجایی که نیاز دارید وصل می شوند.
  • این چراغ با جنس بدنه پلاستیک، وزنی در حدود four hundred گرم داشته و برای کارهای مهندسی بسیار مناسب است.
  • بسیاری از افراد در دنیای امروزی خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند.
  • امیدواریم این مطلب برای انتخاب چراغ مطالعه مناسب به شما کمک کرده باشد.
  • ضمن اینکه استفاده از چراغ مطالعه در اتاق، خانه و همینطور محل کار چیدمان فضا را متحول می کند.
عوامل تاثیرگذار روی تعیین قیمت چراغ مطالعه + معرفی 8 مدل چراغ مطالعه مختلف مجله اینترنتی مرجی

از ویژگی‌های استاندارد می توان به قابلیت تنظیم شدن نور، قابلیت تنظیم زاویه نور و قابلیت نصب در مکان های مختلف اشاره کرد. در بازار انواع چراغ مطالعه با لامپ های led و SMD، کم مصرف، حرارتی موجود است.برخی از چراغ های مطالعه دارای نور ثابت LED می باشند و امکان تعویض لامپ آن ها وجود ندارد. اما در مقابل دسته ای دیگر قرار دارند که می توانیم هر لامپی که با سرپیچ و فضای چراغ تطابق دارد را در آنها استفاده کنیم. اگر علاقه مند به مطالعه در شب و یا انجام کار در محیط های تاریک هستید، وجود یک چراغ مطالعه مناسب از ضروری ترین کالاهایی است که هرچه سریعتر بایستی جهت تهیه کردن آن اقدام نمایید. چراغ های مطالعه باید دارای ویژگی های استانداردی باشند تا در دراز مدت سبب تضعیف بینایی شما و همچنین سردردهای پیاپی برایتان نگردند. به همین خاطر توصیه می کنیم در ادامه این مطلب از لیست بیست حتما با ما همراه شوید تا شما را با انواع مختلفی از چراغ های مطالعه و همچنین نکاتی مهم در خرید چراغ مطالعه آشنا نماییم.

چراغ مطالعه باسئوس مدل Dgrad-0g

چراغ مطالعه ایستاده نیز یکی از انواع چراغ های مطالعه است که می تواند گوشه اتاق خواب یا اتاق کار شما قرار بگیرد و نور مورد نیاز شما را برای خواندن تامین کند. در واقع انتخاب نوع چراغ بستگی به این دارد که شما برای مطالعه چه روشی را انتخاب کنید. به طور مثال اگر می خواهید روی یک مبل نشسته و کتاب مورد علاقه تان را مطالعه نمایید استفاده از چراغ مطالعه ایستاده یاآباژور برای شما گزینه مناسبی است. در این چراغ ها که تنها از یک لامپ می توانید استفاده کنید، انواع لامپ های رشته ای، لامپ کم مصرف، اس ام دی و لامپ ال ای دی کارآمد هستند. تعداد لامپ آن 20 عدد است که از نوع ال ای دی یا اس ام دی با نور سفید می تواند باشد.

نور این لامپ هیچ ضرری را به چشمانتان وارد نمی‌کند و سبب می‌شود تا تمرکز بسیارخوبی را روی متن داشته باشید. شما می‌توانید بسته به نیاز خود هریک از این لامپ ها را انتخاب کنید. درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم.

قیمت چراغ مطالعه مهندسی:

تغییر زاویه نور، امکان تنظیم میزان پرتاپ نور و کنترل از راه‌دور چراغ فیلیپس MIJIA Eyecare را به یکی از پرفروش‌ترین چراغ مطالعه دنیا بدل کرده است. این مدل یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مهندسین طراح نقشه ها یا کسانی که کارهای ظریف و حساس به نور مانند طراحی انجام می دهند، می باشد. دارای دو بازو هستند که می توان آن را خم کرده و ارتفاع نور آن را تنظیم نمود. برای مطالعه عادی یا حتی دانش آموزی هم گزینه خوبی هستند و با برق شهری کار می کنند.

چراغ مطالعه کد Dl-113

چراغ مطالعه‌ی EN-111محصولی است با ظاهر زیبا و کاربرد آسان که می‌تواند نیازهای روزمره‌ی بسیاری از مهندسان و دانشجویان را برطرف کرده و تمرکز آن‌ها را در حین کار افزایش دهد. در این صورت کاربر هم می‌تواند روی یک نقطه‌ی خاص تمرکز کند و هم با تغییر گاه‌به‌گاه ارتفاع و زاویه‌‌ی گردنی مانع از خسته‌شدن چشم در اثر تابش یکنواخت نور شود. در این چراغ می‌توانید از انواع گوناگون لامپ مثل رشته‌ای، ال‌ای‌دی و کم‌مصرف استفاده کنید. چراغ مطالعه رومیزی جزو انواع چراغ مطالعه ‌های متداول به شمار می‌رود. این نوع چراغ مطالعه را می‌توانید روی میز تحریر، میز کار و … قرار دهید.

این لامپ می‌تواند رشته‌ای، LED یا کم‌مصرف باشد؛ درنتیجه در صورت سوختن لامپ می‌توانید به‌سرعت آن را تعویض کنید. یکی از ویژگی‌های ممتاز این چراغ مطالعه امکان وصل‌کردن آن به لبه‌ی میز به کمک یک گیره است. این قابلیت حجم فضای اشغال‌شده توسط چراغ را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. روشن‌بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه یا کار روی نقشه و طراحی ، پس از مدتی حواس شما را به وسایل دیگر داخل اتاق پرت خواهد کرد. خاموش‌کردن چراغ اصلی و استفاده از چراغ مطالعه، راه خوبی برای حفظ تمرکز است.

اگر در فکر تهیه آن هستید، از فروشنده چراغ مطالعه با قابلیت تنظیم نور را بخواهید. در واقع ما از این دستگاه برای روشنایی استفاده می کنیم؛ خواه این روشنایی برای ایجاد نورمخفی و تزئین باشد خواه برای انجام کارهای دقیق و حساس یا برای خواندن کتاب یا نوشتن متن. یکی از مواردی که برای خرید اینترنتی چراغ مطالعه باید به آن توجه کنیم، مناسب بودن نور آن است. اما چنانچه قبلا نیز اشاره شد، نوسان نور آن ها شاید برای چشم مضر باشد. لامپ ال ای دی نیز گزینه دیگر ارزان قیمت از لحاظ مصرف برق است.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. نمی‌توان به اینستاگرام متصل شد یا شما اجازه دسترسی به رسانه‌ها در اینستاگرام را ندارید. به طور کلی می توان گفت که برای برخی از اشخاص و مشاغل، شب به اندازه روز مهم و ارزشمند است.

ضمن اینکه استفاده از چراغ مطالعه در اتاق، خانه و همینطور محل کار چیدمان فضا را متحول می کند. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.