کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف

کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف

همچنین از این مدل سقف های کاذب به عنوان عایق در برابر دو پارامتر صدا و حرارت نیز یاد می شود. اما در مورد هزینه میتوان گفت هر دو متریال تقریبا با هم قیمت هستند و تفاوت انچنانی ندارند اما هزینه های جانبی گچ و رابتس بیشتر از کناف می باشد. با به کار بردن چراغ های تزئینی به صورت توکار یا روکار زیبایی فضای داخلی شما دوچندان می شود.

استفاده از پنل ۱۲/۵ کناف ایران k+ ,استفاده از سازه با ضخامت ۰/۶ ،استفاده از اجناس با کیفیت و برند در کار قیمت باعث افزایش قیمت می‌شود. همچنین اجرای اصولی طبق استاندارد شرکت کناف ایران باعث افزایش قیمت می‌شود. هنگامی که سقف کاذب گچی دارید، می‌توانید سیستم روشنایی LED را برای نورپردازی بهتر به آن اضافه قیمت کناف سقف کنید. سقف گچی به همراه دیوارهای گچی برای پذیرایی ایده‌آل خواهد بود. این روش برای بازسازی فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و از طریق پنل های گچی کناف، به یک سازه فلزی متصل به دیوار پیچ می شوند. کیفیت متریال کناف و بطور ویژه سازه های اون، که از جنس پروفیل‌های سبکه و صفحات اون، در استحکام سقف کناف اهمیت زیادی دارن.

  • در زمان اجرا کناف شما می توانید ارتفاع سقف را به صورت دلخواه تغییر دهید.
  • به دست آوردن این حس آنطور که شما تصور می کنید، سخت نیست و با استفاده از این سقف ها قابل دستیابی است.
  • کناف مدل منحنی را می توان در هر پذیرایی با شکل های مربعی، مستطیلی، L شکل یا قناص استفاده کرد.
  • سپس آویز‌هایی برای قرار گرفتن این تایل‌ها بر روی آنها از سقف آویزان می‌شوند.
  • کناف سقف سازه ای است که از آن برای تزیین سقف اماکن استفاده می شود و نصب آن جزء ساخت و ساز خشک به حساب می آید، به این معنی که برای نصب آن احتیاجی به استفاده از ملات نیست.

در مدت زمان کوتاهی نصب می شوند، همچنین در صورت نیاز به تعمیر نیز، در زمان اندک قابل جایگزینی می باشند. برای واحد هایی که با استاندارد های لرزه نگاری ساخته شده اند گزینه مناسبی هستند. به عنوان عایق در برابر دو پارامتر صدا و حرارت نیز به کار برده می شود. هر دو شیوه اگر با ایده خوبی طراحی بشن نتیجه مثبتی خواهند داشت. میتوان گفت این سیستم دارای نقص خاصی نبوده و از هر نظر بررسی و رفع ایراد شده است . ۴- کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم .

یکی از کاربردهای سقف کاذب کناف در آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی برای تزئینات دکوراتیو سقف پذیرایی است. استفاده از کناف سقف پذیرایی سبب کاهش ارتفاع سقف شده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی میشود؛ از طرف دیگر فضایی مناسب برای نورپردازی و اجرای دکوراسیون داخلی مناسب فراهم می آورد. این روزها مهندسان معمار و متخصصان دکوراسیون داخلی مدل های بسیار زیبایی برای کناف سقف پذیرایی طراحی و اجرا می نمایند. این امر به ویژه به هنگام وقوع زلزله از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به تنوع مدل کناف کاری ، این سقف نمای زیبایی در فضای منزلتان ایجاد می نماید. کناف کاری سقف امکان پیاده سازی نورپردازی های زیبا و متنوعی را فراهم می نماید.

صفحات روکش دار گچی که با نام کناف معروف هستند، دارای سیستم ساخت و ساز های مختلفی اند که ما در این مقاله درباره ی سقف کاذب کناف توضیحاتی را ارائه می کنیم. قیمت سقف کاذب کناف بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که هر کدام از آن ها اهمیت های مخصوص به خود را دارند. مهم ترین پارامتر برای محاسبه قیمت این نوع سقف، متحرک و یا ثابت بودن آن است. هم چنین این کناف ها می توانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود باشند که همین مورد نیز کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

فوت کوزه گری برای سقف کناف

البته در معماری سنتی آرک نقش باربر داشته اما آرک آشپزخانه کناف تنها نمای ظاهری و زیبایی آن را با خود همراه دارد. آرک آشپزخانه کناف با دقت و کیفیت بالاتری نسبت به آرک گچی ساده اجرا می شود. به طور کلی اجرای کناف سریعتر، دقیقتر و بی نقص‌تر خواهد بود. طراحی کناف کاری سقف آشپزخانه به صورت هلالی و منحنی در ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس طرفدران بسیار زیادی دارد. یکی از چالش های اساسی دکوراسیون منزل ، طراحی سقف پذیرایی است. با توجه به اینکه محدودیت های وجود تاسیسات در سالن پذیرایی وجود ندارد، کار طراح بیشتر معطوف به بحث زیبایی شناسی خواهد شد.

از مزایای اصلی سقف کاذب نصب سریع و آسان آن را می توان بر شمرد. سقف کاذب برای پوشاندن تاسیسات و عوامل زیر سقف، هدایت و جلوگیری از اتلاف رطوبت و دما، ایجاد حجم های دکوراتیو، نورپردازی و اکوستیک کردن فضا کاربرد دارد. دیدیم که اجرای سقف کاذب کناف از بقیه سقف های کاذب حساس‎تره. اما واقعیت اینه که در صورت انتخاب سقف کناف، با هزینه خیلی کمتری می‎تونین کاری در تراز کیفی سایر سقفهای کاذب داشته باشین و از مزایایی در سطح اون ها بهره مند بشین.

دیوار و سقف کناف