دیزل ژنراتور ساخت چه کشوری است؟

ممکن است این ساعت شمار آنالوگ باشد و ممکن است روی کنترل پنل شرکت دیزل ژنراتور نمایش داده بشود. داشتن هرگونه ابزار جانبی نیز نوعی آپشن برای هر موتور برق به شمار میرود و روی قیمت آن تاثیرگذار است. ژنراتورها اغلب مانند ماشینها هستند و چیزی شبیه کیلومتر شمار دارند که به آن ساعت کارکرد دستگاه می گویند. زیرا به هر حال ، آنها (امیدوارانه) افرادی هستند که هر چیزی را که ممکن است قبل از فروش ناقص باشد را بررسی ، تعمیر، بازسازی ، آزماشی ، و مرمت میکنند. این سوال را اغلب افرادی که میخواهند یک ژنراتور برق حرفهای برای استفاده داشته باشند مطرح میکنند. میتوان گفت که اولین سوال در هنگام انتخاب و خرید یک دستگاه دیزل ژنراتورمیزان توان الکتریکی آن میباشد.توان دستگاه را با واحد (KVA یا کاوا) که همان توان ظاهری دستگاه و(KW یا کیلووات) که همان توان اکتیو دستگاه میباشد اندازه گیری میکنند.

قیمت دیزل ژنراتور

نحوه محاسبه ظرفیت دیزل ژنراتور ، راجع به نحوه ی محاسبه ی ظرفیت دیزل ژنراتور یا موتور برق باید گفت از آن جایی که بسیاری از مصرف کنندگان مردم عادی هستند و تخصصی راجع به برق ندارند، برای محاسبه ی ظرفیت دیزل ژنراتور باید با کارشناسان در ارتباط باشند و از آن ها راهنمایی بگیرند. کاربرد دارد. دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی میباشد که برای تولید انرژی الکتریکی از آن استفاده میشود.در واقع میتوان گفت که موتورهای دیزل ژنراتور نوعی مولد برق میباشد که نیروی فیزیکی حاصل از سوختن دیزل یا گازوییل در موتور را به ژنراتور انتقال داده و نتیجتا به تولید جریان برق می انجامد.تعامل و کارکرد همزمان موتور دیزل و ژنراتور در کنار هم به همراه تجهیزات و قطعات دیگری همچون شاسی،کانوپی(عایق صدا)، کنتلرها،سیستم قطع اضطراری مدار،استارتر خودکار و دستگاه تولید گرما موجب تولید برق میگردد.بیشترین استفاده از دیزل ژنراتور برق به عنوان جایگزین منبع برق در هنگام قطع شدن برق منازل ، کارخانجات،بیمارستان ها،فرودگاه ها و…

دیزل ژنراتور چیست

استهلاک موتورهای دیزلی به دلیل اینکه کاربراتور ندارند نسبت به موتورهای دیگر کمتر میباشد چرا که نیازی به تعویض شمع نداشته و فقط باید روغن آنها به موقع تعویض گردد. چه نکاتی باید در هنگام خرید یک دیزل ژنراتور کارکرده درنظرگرفتهشود؟ میباشد.ماشین های تولید کننده برق در جاهایی مورد استفاده قرار میگیرند که به شبکه برق متصل نیستند و یا در صورت قطع شدن برق شبکه ،به عنوان منبع تغذیه اضطراری مورد استفاده قرار میگیرند.از دیزل ژنراتورها برای کاربردهای گسترده و پیچیده تر مانند ژنراتور ثانویه برای تامین برق بار اضافی شبکه یا همان (peak-lopping) و یا پارالل شدن(grid support) و یا ارسال برق یه شبکه برق رسانی استفاده میشود. موارد مختلفی در میزان مصرف سوخت دستگاه دیزل ژنراتور تاثیر داشته، اما به طور کلی پارامترهایی از جمله میزان بار و اندازه دیزل ژنراتور تعیین کننده میزان مصرف سوخت دستگاه هستند. استفاده میشوند. دیزل ژنراتور در کاربرد برق اضطراری اطمینان میدهد که سیستم همیشه برق داشته باشد.

معمولا برای کاربردهایی با رویکرد اقتصادی از این نوع دیزل ژنراتورها استفاده نمیشود به طور مثال نیازی نیست که یک مولد دائم کار دارای تابلوی کنترل وصل خودکار برق در زمان قطع شدن برق شهر باشد چرا که همیشه باید در حال کار باشد.اما یک فرض معمول این است که در صورتی که توان یک دیزل ژنراتور در حالت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد در حالت پایه و دائم کار آن باید به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود. همچنین سیمپیچی قطعات برقی نیز باید بررسی شود. موتور ژنراتور دستگاهی است که از طریق فرآیندهای فیزیکی و مکانیکی و همچنین القای الکترومغناطیسی از انرژی مکانیکی برق تولید میکند. از دیزل ژنراتور به عنوان منبع تامین برق اضطراری، هنگام قطعی برق شهری در اماکنی مانند بیمارستان ها، دیتاسنترها، فروشگاه ها یا ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شود.

کاربرد دیزل ژنراتور

سوال 9 : درصورت استفاده از دیزل ژنراتور دست دوم در محیط مسکونی چه راهکاری برای کاهش صدای ناهنجار در دسترس بوده و می توان انجام داد؟ دیزل ژنراتور ثابت: در محیط هایی از قبیل بیمارستان ها و مناطق مسکونی بدون برق شهری موتور برق روی زمین ثابت شده و امکان جا به جایی آنها وجود ندارد. حتی امکان صرفهجویی تا 50% یا بیشتر با خرید یک ژنراتور استفاده شده کم ساعت به جای یک ژنراتور جدید وجود دارد. او اين سيستم جديد را به عنوان يك اختراع منحصر به فرد ثبت نمود و معتقد بود اين نوع از موتور هاي احتراق مي تواند تا ميزان 75٪ از انرژي گرمايي را به انرژی مفيد تبدیل کند، اما تلاش های اولیه او براي رسيدن به بازده مطلوب همچنان ناكار آمد بود. بدنه این فیلتر شفاف بوده و سوخت داخل آن نمایان است و به راحتی می توان تمیزی و یا گرفتگی آن را مشاهده نمود.

ساعت سرویس های دوره ای روغن و فیلتر های یک دیزل ژنراتور بین 150 تا 300 ساعت است که البته می بایست فشاری که به آن وارد می شود را مدیریت نمود. نوع دیگری از دیزل ژنراتور وجود دارد که به انها دیزل ژنراتور خانگی یا دیزل ژنراتور کوچک نامیده میشوند.قدرت توان این نوع دیزل ژنراتورها تا حداکثر ۳۲ کیلووات میباشد.از این نوع دیزل ژنراتورها برای مکان های کوچک مانند مانند منازل مسکونی، فروشگاه ها، ویلاها و … در دنیای مدرن و امروزی تقریبا تمامی سازمان­ها، ادارات، بیمارستان­ها، منازل مسکونی، کارخانجات، معادن و … در عوض، با استفاده از انرژی مکانیکی عرضه شده و با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم سیم پیچ ها در مدار الکتریکی، برق را به عنوان خروجی سیستم تولید خواهد کرد. در این تست باید مناسب بودن فرکانس و خروجی آزموده شود.

توان مورد نیاز: توان دستگاه یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید است و باید ابتدا توان مورد نیاز را محاسبه کنید. دستگاه در چه شرایطی نگهداری شده است! از این رو بسیاری از مشتریان در صدد خرید دستگاه دیزل ژنراتور استوک میباشند.البته در صورتی که قصد خرید دیزل ژنراتور دست دوم را دارید باید این نکته را مورد نظر داشته باشید که دیزل ژنراتورهای دست دوم ممکن است قطعات انها دچار استهلاک شده و لوازم یدکی آنها گران بوده و هزینه های تعمیر آنها بالا باشد و در صورتی که سابقه تعمیر داشته باشند ممکن است ایرادات آنها به طور کامل برطرف نشده باشد از این رو با در نظر داشتن موارد ذکر شده، ما به شما خریداران گرامی ،خرید دیزل ژنراتور دست دوم و کارکرده را پیشنهاد نمیکنیم. از جمله سوالات مهمی که در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور باید پرسیده شود محل مناسب نصب آن میباشد.به طور مثال دیزل ژنراتورهای دیزلی به دلیل آلودگی و صدای زیادی که دارند باید فضای مناسبی برای نصب آنها در نظر گرفته شود.

انواع دیزل ژنراتور

جداساز سوخت / صافی بنزین: این فیلتر سوخت مایع برای حفاظت از اجزای دیگر دیزل ژنراتور از خوردگی و آلودگی است. اجزای مختلفی از جمله انواع فیلتر هوا و سوخت و روغن در این میان از ورود آلاینده ها به موتور جلوگیری می کنند. حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار (از جانب پمپ اولیه) در قسمت خروجی سوخت می شود. برای همین منظور در قسمت خروجی موتور این سیستم قراردارد . 3. احتراق: در این مرحله احتراق به دو صورت جرقه زدن و بدون جرقه زدن در محفظه سیلندر سبب می شود که انرژی پتانسیل درون سوخت آزاد شده و با حرکت پیستون به نقطه پایین تبدیل به انرژی جنبشی (مکانیکی) می شود . سوخت فسیلی از قبیل گازوئیل درون منبع سوخت موتور قرار میگیرد. سیم پیچی متحرک درون سیم پیچی ثابت قرار گرفته و با چرخش سریع آن، میدان مغناطیسی ایجاد میشود.

سیم پیچی ها توسط مس انجام خواهد شد و هر چه مس از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قطعا عملکرد دستگاه نیز بهبود پیدا می کند. • عملکرد دستگاه در آزمایش با بار خارجی. رسوبات داخلی و تجمع کربن به این دلیل است که دورههای طولانی اجرا در سرعت کم یا بار کم هست. تعدادی دیگر از این قبیل ، همگی سابقه طولانی در تولید تجهزیات با کیفیت دارند که در صورت تعمیر و نگهداری مناسب، سال ها دوام خواهد داشت.

همچنین ایده خوبی است که هر زمان که یک رویداد آب و هوایی مهم وجود دارد، تعمیر و نگهداری انجام شود. مكانیسم ژنراتور را می توان با درک كار پمپ آب فهمید كه باعث جریان آب می شود اما واقعا آبی ایجاد نمی كند و فقط آب جریان می یابد . در حالی که یک ژنراتور کوچکتر ممکن است فقط بتواند چند دستگاه را در خانه شما تامین کند. هر چند قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک بالاتر از کوپله ایران است، شرکت های انگشت شماری در ایران خدمات کوپله با کیفیت بالا ارائه می دهند. انواع دیزل ژنراتورها بر اساس کاربردی که دارند شامل مولدهای اضطراری، پایه، دائم و چند منظوره میباشند. کمپانی تولید کننده قیمت های مختلف دیزل ژنراتور تاثیر بسیار عمیقی بر عملکرد و کیفیت این محصول خواهد داشت. جدای از هزینه، عیب اصلی ژنراتورهای آماده به کار این است که برای اطمینان از عملکرد آنها، در صورت خاموشی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

مناسب را انتخاب کنید!

ژنراتورهای دیزل صنعتی، ماشینآلات به دقت تنظیم شده پیچیدهای هستند که برای عملکرد در حالت بهرهوری بهینه، نیاز به تعمیر و نگهداری و تست شدن مناسب توسط تکنسین معتبر دارند. عملکرد یک تنظیم کننده ولتاژ کاملاً هوشمندانه و خارج از محدوده این مقاله است. شما می توانید مقاله عوامل موثر در انتخاب دیزل ژنراتور داخل سایت را مطالعه کنید و همچنین می توانید با شرکت بینش ابتکار خاورمیانه تماس بگیرید، ما به شما کمک می کنیم دیزل ژنراتور مناسب را انتخاب کنید! اما امید است که این مقاله حداقل برای روشن کردن بسیاری از عوامل اصلی راهگشا باشد. مخصوصاً وقتی ژنراتور برق قرار است برای استفاده در محیطهای حساس و مهمی مانند بیمارستان یا پاساژها و مراکز خرید بزرگی مانند ایران مال استفاده شود، خرید دیزل ژنراتور ارزان قیمت و با کیفیت به یک دغدغه مهم برای این افراد تبدیل میشود.

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت دیزل ژنراتور و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این خصوص با ما تماس گرفته وبرای خرید مناسب ترین دیزل ژنراتور با بهترین قیمت اقدام نمایید. قیمت دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا که یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در این حوزه می باشد، توسط پاور جوش در این سایت قابل فروش و استعلام است. و البته قسمت قابل توجهه این موضوع قیمت مناسب در مقابل کیفیت خوب میباشد که توانسته لقب پرفروش ترین دیزل ژنراتور را به خودش اختصاص دهد.

یکی از این دلایل کلیدی این است که ژنراتورهای دست دوم با ساعت استفاده کم اغلب با قیمت های بسیار وسوسهانگیزی قابل خرید است و به اندازه قابل توجهی زیر قیمت واحدهای جدید به صورت خردهفروشی است. دیزل ژنراتور اضطراری: برای خرید موتور برق بیمارستان ها و واحدهای درمانی این گزینه کاربرد داشته و برای مدت طولانی می تواند روشن و مشغول به کار باشد. این موتورها ماندگاری بالایی داشته و می توانند برای مدت های بسیار طولانی روشن باشند.

6. از تحمیل بار اضافی به ژنراتور دیزلی خودداری شود.

11. باید ملاحظاتی هم برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی که دمای ژنراتور بالا می رود در نظر گرفته شود. واضح است که به هنگام خرید دیزل ژنراتور دست دوم ، باید ملاحظات و عوامل بسیاری در نظر گرفتهشود. سیستم خنک کاری آب برای دیزل ژنراتور های استندبای با بار سبک، از نوع رادیاتور و فن که با تسمه پروانه کار می کند. 6. از تحمیل بار اضافی به ژنراتور دیزلی خودداری شود. چرا دیزل ژنراتور ایویکو (Iveco) به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده ژنراتور برق در جهان شناخته میشود؟ دقت داشته باشید که دیزل ژنراتور کامینز ویژگی ها و مزایایی همچون کیفیت فوق العاده، کاهش آلودگی صوتی، تنظیم سرعت موتور و مصرف سوخت بهینه دارد و همین ویژگی ها سبب شده که به یکی از برندهای معروف تبدیل شود.

سیستم روغن دارای پمپ روغن و فیلترهای روغن خواهد بود تا روغن را از آلودگی ها تمیز نگه دارد. کاسه پیش ساخته صافی را هنگام وجود و پر بودن گرد و خاک بایستی تخلیه نمود، ولی در برخی از موتور ها این پیش صافی دارای خاصیت خود تمیز کن است (مسی فرگوسن ۳۹۹). اصل تمیز بودن از نظر کیفیت و فنی است. هرچند که این یک دستگاه واحد است که سوخت دیزلی را به الکتریسته تبدیل میکند؛ اما در اصل دو دستگاه جداگانه است که با هم به منظور تولید برق کار میکنند. انواع دیزل ژنراتور مدرن صدای بسیار کمتری نسبت به مدلهای دیزلی قدیمی یا حتی موتورهای بنزینی اخیر تولید میکنند. کسب و کارها وقتی در طول قطع برق تعطیل میشوند ضرر میکنند. برای یافتن قطعات و خدماتی که در صورت نیاز قابل دسترسی هستند، مراجعه کردن به سازنده ای قابل اعتماد که سابقه تولید محصولاتی را دارد که از آزمون طول عمر و فشار سر بلند بیرون آمده اند همواره فکر خوبی است.