به شرح ذیل است

در صورت خراب شدن سیستم کنترل فاز موتور از وضعیت سه فاز به دو فاز تبدیل می شود و پس از مدتی به دلیل کار کردن تحت فشار، می سوزد. در موتور گیربکس آسانسور ، وجود چرخ دنده باعث افزایش قدرت این موتور شده است. اینگونه یکی از پر استفادهترین گونهها چه برای کاربرد خانگی چه برای کاربرد تجاری است. اگر چه همه روزه شاهد افزایش کاربرد آسانسورهای بدون موتورخانه (MRL) هستیم اما اینها دلیلی بر کاهش کاربرد آسانسور هیدرولیکی نیست و استفاده از آسانسور هیدرولیکی در کشورهای در حال توسعه با افزایش چشمگیری همراه است.

در سالهای دهه ۱۹۸۰، فن آوری الکترونیک در درایوها به عنوان وسیله تأمین انرژی برای موتورهای DC بزرگ جایگزین ژنراتورها شدند. آنها میتوانند در هر شرایطی که یک بالابر معمولی مسافربر استفاده میشود مورد استفاده قرار گیرد، اما به عنوان یک جایگزین شیکتر عرضه میشوند. اجازه ندهید که کارهای دیگر جایگزین اوقات فراغت شوند. از دیگر انواع اسانسور ساختمانی میتوان مدل مغناطیسی را نام برد که در چاهک آن به جای ریل از دیواره آهنربای مغناطیسی استفاده میشود. در این مدل از آسانسورها جک و یا پیستون از طریق سیم بکسل به کابین متصل شده است. همچنین اینگونه از آسانسورها در جابهجایی بارهای سنگین، از عملکرد بهتری برخوردار هستند چرا که آنها نسبت به نوع کششی قدرتمندتر هستند.

آنها همچنین حرکتی نرمتر و راحتتر به نسبت سیستم هیدرولیکی دارند. همچنین ما برآورد قیمتی از آسانسورها ارائه خواهیم داد. رسید، سرانجام در طی سفری که ناصرالدین شاه به فرنگ داشت آسانسورها نظر ناصرالدین شاه را به خود جلب کردنند. هنگامی که تمام تستها با موفقیت به پایان رسید، آسانسور آماده استفاده خواهد بود. اما در آسانسورهای کششی، استفاده از وزنه این امکان را میدهد که به قدرت کمتری نیاز باشد. اما در اسانسور های کششی ، استفاده از وزنه این امکان را می دهد که به قدرت کم تری در حین صعود نیاز باشد. همچنین آدرس شرکت کیان آسانبر کیمیا صعود جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

۵۳- شرکت کیان آسانبر کیمیا صعود ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در اراک (مرکزی) می باشد. ۱- شرکت یگانه آسانبر پویان ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در تهران می باشد. ۱۴- شرکت نیکو بران امین آسانبر سبلان ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در اردبیل می باشد. در این میان، بسیاری از ساختمان های قدیمی هم از نظر موقعیت مکانی عالی هستند و دسترسی خوبی به مراکز خرید و دیگر مکان های تفریحی و رفاهی دارند، به همین جهت، ساکنان آنها تمایلی به فروش آپارتمان خود و جابه جایی ندارند و ترجیح می دهند به جای فروش آپارتمان، نظر دیگر ساکنان را نیز جلب کنند و برای نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی اقدام نمایند.

انواع اسانسور

همچنین آدرس شرکت عرش رسان دماوند جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت مهندسین پویا صنعت باسمه جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … زمانی که کابین آسانسور به سمت بالا حرکت میکند، وزنه به سمت پایین حرکت میکند و همچنین زمانی که کابین به سمت پایین حرکت میکند، وزنه به سمت بالا حرکت میکند. شرکت افق پیما ( شرکت آسانسور در اصفهان) در بخش آسانسور خانگی تولید کننده و از مبتکران و طراحان این سیستم میباشد با اشراف کامل به مسائل فنی توانسته رضایت مندی مشتریان عزیز خود را فراهم نماید.

اگر قصد خرید موتور آسانسور را دارید به شما پیشنهاد میکنم یک موتور آسانسور گیرلس تهیه نمایید. اگر به هر دلیلی کابین آسانسور با سرعت بیش تر از سرعت اسمی آن به سمت انتهای چاه سقوط کند و سایر سیستم های ایمنی نیز عمل نکنند، ضربه گیر ها از شدت برخورد کابین می کاهند. آسانسورهای کششی در کنار مزایای بیشمار، همچون امکان استفاده در ساختمانهای مرتفع و سرعت بالا، معایبی نیز دارند. آسانسورهای کششی در کنار مزایای خود همچون سرعت بالاتر و دسترسی به ارتفاع بیشتر معایبی را نیز همچون نگهداری سخت و هزینهی نصب بالا دارند. آسانسور کششی محدودیتهای ارتفاعی دارد که در این اواخر با استفاده از مواد جدید قویتر و بهتر همچون فیبر کربن به آنها این امکان را میدهد که ارتفاعات بیشتری را نیز پوشش دهد.

این ساختار فولادی برای نگه داشتن تمام قطعات و قسمت ها که در یک تراز هستند به کار می رود و اجازه می دهد کل مجموعه در صورت نیاز ، یکپارچه جابجا شود. باید بدانید؛ زمانی که اقدام به خرید آسانسور از یک شرکت می کنید، خدماتی نظیر تعمیر و سرویس آسانسور نیز به همراه آن توسط شرکت ارائه می شود که معمولا به صورت سالیانه قراردادی میان شما و شرکت مذکور به ثبت خواهد رسید. همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد، آسانسورهای کششی سرعتی بسیار بیشتر از آسانسورهای هیدرولیکی دارند.

موتور برقی نیز به درستی در جای خود نصب و پایه متحرک در محل خود پیچ و بعدا به تکیه گاه ها جوش داده می شود. گاورنر آسانسور وسیله ای مکانیکی است که از طریق سیم بکسل یا زنجیر به سیستم ترمز ایمنی کابین (پاراشوت آسانسور) یا وزنه تعادل آسانسور (در صورت وجود) متصل می شود تا هنگام افزایش بیش از حد سرعت ، کابین آسانسور را قفل نموده و ضمن ارسال فرمان قطع برق موتور آسانسور ، سیستم ترمز ایمنی را فعال نماید. اما با ساخته شدن ساختمان های بلند مرتبه نیاز به وسیله ای که افراد را تا طبقات بالاتر برساند احساس می شد و به همین جهت وسیلهای به نام آسانسور اختراع گردید. آسانسورهایی که ایده آل و استاندارد طراحی شده اند، هم نمای زیباتری دارند و هم یک فضای امن را در ساختمان ایجاد می کنند. یک آسانسور با کیفیت، ارزش یک ساختمان را بالاتر می برد.

همانگونه که در قبل نیز اشارهای کوتاه شد، دو گونهی اصلی در آسانسور های کششی به نامهای Geared و Gearless وجود دارد. سپس از لحاظ قیمتی نیز برآوردی از قیمت انواع آسانسور داشته باشید و در نهایت با توجه به نوع کاربرد و شرایط خود یکی از انواع آسانسور را انتخاب کنید. بنابراین با توجه محل مورد استفادهی آن و بررسی مناسب بودن آسانسور کششی برای آن محل جهت نصب اینگونه از آسانسورها اقدام کنید. هنگامی که تصمیم به ادامه سفارش آسانسور گرفتید، مهم است که قبل از امضای قرارداد، آن را به طور کامل بخوانید و درک کنید. اگر فرض کنیم که برای ساختمانی با 5 ایستگاه و یک آسانسور معمولی 6 نفره می خواهیم هزینه نصب آسانسور را محاسبه کنیم باید بگوییم به طور میانگین این فرض ما از 110 میلیون تومان تا 140 میلیون تومان متغیر است. منظور از پکیج وارداتی اسانسور وارد کردن کلیه قطعات آسانسور از یک کمپانی خارجی میباشد.

قطعات اسانسور

در مواقعی که فاصله بین کابین و کادر وزنه و یا سیم بکسل های متصل به آنها بیشتر از طول فلکه کشش موتور باشد و فلکه کشش موتور نتواند زاویه مناسبی برای سیم بکسل ها ایجاد کند از فلکه هرزگرد برای به وجود آوردن اصطکاک بیشتر میان سیم بکسل و فلکه ها و همچنین مناسب کردن زاویه سیم بکسل ها ( آلفا) استفاده می شود . از طرفی ظرفیت و سرعت آسانسور ، قطر و تعداد سیلندر های هیدرولیک و نحوهی اتصال جک از عوامل موثر در انتخاب نوع و توان موتور هیدرولیکی آسانسور می باشد. آسانسور هیدرولیکی از پمپ فشار روغن، موتور و شیر صنعتی برای راندن روغن به درون سیلندر و پیستون استفاده میکند که در نتیجهی آن اتاقک به حرکت در میآید. در آسانسور هایی که با تابلو کنترل دو سرعته کار می کنند، از موتور هایی استفاده می شود که دارای دو سیم پیچ می باشند.

این دلیل اصلی استفادهی وسیع اینگونه از آسانسورها در ساختمانهای مرتفع است. در اینگونه از آسانسورها از گیربکس استفاده نمیشود و سرعت آنها میتواند به ۲.۵۳ متر بر ثانیه نیز برسد. همانگونه که پیشتر نیز خواندید، انتخاب مناسب آسانسور با توجه به مزایا و معایب هر نوع از آسانسورها میتواند صورت بگیرد. اینگونه از آسانسورها قادر هستند که به سرعتی بین ۱.۷ تا ۲.۵ متر بر ثانیه دست یابند. آنها میتوانند ۲.۵ متر در ثانیه دست یابند و این درحالی است که حداکثر سرعت برای آسانسورهای هیدرولیکی ۱ متر بر ثانیه است. سرعت آسانسور هیدرولیکی در حدود یک متر در ثانیه است. با آسانسور جدید باید مانند یک ماشین جدید رفتار کرد. نصاب و تعمیرکار آسانسور -درآمد نصابها و تعمیرکاران آسانسور مانند بسیاری از مشاغل فنی، متفاوت است. نصب مکانیکال آسانسور در مکان های شلوغ مانند رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید، طبق یک سری از استانداردها انجام می گیرد.

در بسیاری از مواقع که فضای کافی برای نصب آسانسور وجود ندارد، ممکن است تمامی ساکنان با تخریب بخشی از ساختمان موافقت نکنند و یا فردی که در طبقه اول ساختمان ساکن است، اجازه نصب آسانسور را در حیاط خلوت ندهد. همانگونه که اشاره شد، نصب آسانسور هیدرولیکی هزینهی کمتری نسبت به آسانسورهای کششی دارد و آنها فضای کمتری را درون ساختمان اشغال میکند. در ابتدا کاربرد آسانسور هیدرولیکی اغلب برای بار بود اما با بهبود عملکرد آن و به دلایلی اقتصادی، اینگونه آسانسورها برای جابهجایی افراد نیز مورد استفاده قرار گرفت. آسانسورها بدون محدودکننده های انتهای مسیر ممکن است در هنگام بالا رفتن، به هر دلیلی مانند عمل نکردن لمینت سوئیچ ها توقف نکرده و پس از خارج شدن از حفاظ، سقوط کنند. این اختلاف به دلیل تفاوت در شیوههای کارکرد آنها است. ویژگیهای آنها نسبت به کاربرد آسانسور میتواند متفاوت باشد.

اجازه ندهید که کارهای دیگر جایگزین اوقات فراغت شوند. موتور بسیار سریعتر از چیزی که نیاز است عمل میکند بنابراین گیربکس حلزونی سرعت آن را پیش از انتقال حرکت به فلکه کاهش میدهد. آسانسورهای پانوراما از شیشه طراحی کرد که پس از عملکرد یک موتور سه فاز. برای کنترل وزن متغیر طناب ، یک سیم بکسل یا زنجیر ، از تیر پایین یوک کابین به تیر پایین وزنه تعادل هم وزن سیم بکسل ها متصل می شود تا اضافه وزن به وجود آمده توسط سیم بکسل ها را جبران نماید، که این طناب ، زنجیر جبران آسانسور نامیده می آسانسور متا شود. یکی از محبوبترین انتخابهای دیگر برای این سیستم بجز مورد بالا که Geared نامیده میشود استفاده از شیوهی گیرلس Gearless است که در آن از گیربکس حلزونی استفاده نمیشود. موضوع دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که قیمت اینگونه از آسانسورها معمولاً از آسانسورهای هیدرولیکی همتا بیشتر است. به این دلیل اینگونه از آسانسورها برای ساختمانهای مرتفع و مدرن بسیار مناسب است.

قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور با چنین هدفی به مدیریت ساختمان (یا مسئول نگهداری ساختمان) از سوی پیمانکاران اهدا می گردد تا نشانی بر تعهدمندی سازمان برقرار کننده قرارداد باشد. اگر ساختمان دارای طبقات ۱۸ متر بالاتر یا ۱۰ متر پایین تر از سطح دسترسی به خدمات آتش نشانی باشد، یک آسانسورآتش نشانی مورد نیاز است. نصب آسانسور خانگی با نصب آسانسور صنعتی و آسانسور در ساختمان های تجاری و برج های مرتفع، متفاوت است. حداکثر مسافتی که آسانسورهای کششی Geared میتوانند طی کنند حدود ۷۶ متر است. آسانسورهای مغناطیسی کابل و موتور ندارند و همزمان چندین کابین میتوانند در یک چاه قرار بگیرند. آسانسور با استفاده از موتور الکتریکی بزرگی که به فلکه متصل است حرکت میکند. بخش بزرگی از کاربرد آسانسور هیدرولیکی مربوط به کشورهای در حال توسعه است. آسانسورهای خدماتی معمولا از نوع هیدرولیکی یا کششی هستند و مساحت آنها نباید از 1 متر مربع بیشتر باشد.

تعمیر اسانسور

همچنین آدرس شرکت هومهر آسمان فراز جنوب جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت کیمیا صنعت فراز جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت ویدا آسانبر کیش جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … اما این موضوع در حالی است که در این مورد شکایتی از مصرفکنندگان نهایی دریافت نشده است.