آموزش گوگل کیورد پلنر جدید برای SEO و گوگل ادوردز

دو تفاوت اصلی گوگل ادز و سئو در چیست؟ پیرو همین موضوع، قصد داریم در این صفحه به یک سوال اساسی پاسخ دهیم: گوگل ادوردز چیست؟ این بستر به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تبلیغات خود را در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل نشان دهند. البته لازم است بدانیم که به دلیل تحریمهایی که علیه ایران اِعمال شده، گوگل استفاده از این ابزار را برای کاربران ایرانی محدود کرده است که با استفاده از یک نرمافزار یا افزونه سادهی تغییر آی پی میتوانید، آی پی اینترنتیتان را تغییر داده و بهراحتی با این ابزار کار کنید. شما با استفاده از متن، تصویر، ویدیو و سایر رسانه های موجود می توانید برای گوگل ادز ری مارکتینگ ، تبلیغ بنری جذاب ایجاد کرده و کاربران را ترغیب به خرید کنید.

این هزینه برای جایگاه شما نیست. اگر هزینه پیشنهادی شما برای تمام کلیکها یکی باشد، هزینه کلیک بر روی تبلیغات شما در هر بار نمایش با توجه به جایگاه نمایش و هزینه پیشنهادی رقبایتان، متفاوت خواهد بود. در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از خدمات گوگل ادز داشته باشید، آموزش گوگل ادز می تواند برای شما گزینه ای مناسب به شمار رود. تبلیغ در گوگل چیست؟ در این صورت گوگل وارد عمل شده و از طریق مزایده مشخص می کند که کدام شرکت تبلیغات آن بالاتر از شرکت دیگر باشد. فرایند سئو حداقل ۶ ماه زمان میبرد ولی پس از آنکه موارد مورد نظر گوگل را روی سایت پیاده سازی کنید و در اصطلاح الگوریتم گوگل را رعایت کنید به صورت دائمی می توانید یکی از ۱۰ جایگاه صفحه اول گوگل را داشته باشید.

تبلیغات گوگل ادز چیست

برای تبلیغات باید به دو نکته توجه داشته باشید. در تصویر بالا، کاربر در حال مشاهدۀ وبسایت مورد نظرش بوده که در سمت راست آن دو بنر تبلیغاتی را میتواند مشاهده کند. 1. پرداخت پول به ازای هر کلیک(ppc): زمانی که کاربر بر روی لینک شما کلیک میکند، مبلغی از مبلغ کل شما کم میشود. با سرچ این کلمات کلیدی قرار است کاربر به سایت شما هدایت شود. CTR شما تعداد کلیکهایی است که تبلیغ شما بهعنوان بخشی از تعداد ویوهایی که تبلیغاتتان دریافت میکند دارد. این بدان معنی است که شما بهعنوان تبلیغکننده باید یک کلمهی کلیدی خاص در Google را هدف قرار دهید و مبلغی را برای کلمه کلیدی موردنظر پیشنهاد دهید.

امروز میخواهیم در این مقاله از تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز صحیت کنیم. آموزش گوگل ادز یا همون آموزش تبلیغات در گوگل راه حل دقیق و درستیه که شما بتونید هزینه تبلیغات گوگل ادز رو تا حدود زیادی کاهش بدید. از مزایای کار با سیستم گوگل ادوردز جدا از نتیجهگیری در زمان سریع و کوتاه میتوان به مشخص کردن مکان دقیق بازار هدف کسبوکار شما و همینطور زمان قرارگیری سایت در رتبههای اول موتور جستوجو اشاره کرد، به صورتی که رتبه شما حتی قبلتر از کسانی که با سئو سایت خود را معرفی کردهاند قرار میگیرد. مشتریان جدید یا ارائه خدمات جدید سبب خواهند شد تا شما برای مدیریت کمپین های خود تغییراتی را ایجاد کنید.

برای این کار گوگل شرایط و ضوابط بسیار خوبی را ایجاد کرده است. نکته مهم: حتی اگر با استفاده از گوگل ادز به نتیجه رسیدید سئو را فراموش نکنید و حتما طی زمان فرایندهای بهینه سازی وب سایت خود را پی بگیرید. 8. برای ردیابی تبدیل کد گوگل آنالیتیکس را در وب سایت قرار دهید. سیستم گوگل ادوردز اصولاً یک حراج مستقیم است. گوگل ادوردز یکی از بزرگترین سیستم عامل های تبلیغات آنلاین است. به عبارتی دیگر گوگل ادز به شما اجازه می دهد تا تبلیغات خود را که در موتور جستجوی گوگل یا شبکه نمایش به نمایش بگذارید. تبلیغات شما به صورت رایگان نمایش داده می شود. ایجاد اکانت گوگل ادز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید. شما می توانید برای تبلیغات گوگل از مشاوره رایگان افراک استفاده کنید. Reports: شما میتوانید با انتخاب Reports و سپس گزینه Custom، گزارش دلخواه خود را با متریکهای مختلف به شکل نموداری و…

هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل چقدر است؟

این یکی از راههای دستهبندی تبلیغات در گوگل برای کسب و کارهاست. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت تبلیغات گوگل شده است این است که میزان هزینه تبلیغات گوگل در اختیار خود شماست. قسمت ابتدایی با نام Detailed demographics که شامل اطلاعات دموگرافیک مانند وضعیت والدینی، تاهل، میزان تحصیلات و وضعیت سکونت میشود. این شامل بازاریابی محتوایی مجدد و تبلیغات بنری می شود. در واقع کمپین شامل تمامی تنظیمات و محتواهای تبلیغاتی شما می شود که باید با توجه به هدفی که دارید نوع آن را درست انتخاب کنید. یعنی شما می توانید یک محصول یا سرویس را فقط برای آقایان در محدوده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال نمایش دهید. فقط با کلیک بر روی تبلیغات شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل ، هزینه از شما کسر می شود.

کدام واحد ارزی و تعرفه تبلیغات گوگل بهتر است؟

که آن صفحه بر مزایا و ویژگی های محصول یا خدماتی که می خواهید بفروشید متمرکز شود. ساختار حساب و ویژگی هایی که استفاده می کنید کاملاً متفاوت خواهد بود. در این روش شما با استفاده از آخرین نکات و روش هایی که برای بهینه سازی سایت و سئوی آن انجام میدهید، میتوانید بعد از صرف مدت زمانی که بستگی به نوع رقابت در حوزه کسب و کار شما دارد. از آنجا که یوتیوب متعلق به گوگل است و مانند موتور جستوجوی ویدئوها عمل میکند شما میتوانید مخاطبان احتمالی خود را در یوتیوب براساس آنچه آنها تماشا میکنند، هدف قرار دهید و با بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان رو به رو شوید. هزینه ای را برای هر کلیک تعیین میکند که بعد از هر بار کلیک کردن کاربر بر روی آن از شارژ اکانت شما کم میشود.

ثبت نام در گوگل ادز

این بدان معناست، مبلغی که به شما پیشنهاد داده می شود هزینه کلیک بر کلمه کلیدی برای قرار گرفتن در یک رتبه بالاتر است که تفاوت آن یک سنت است. همانطور که میدانید شما برای معرفی کسبوکار یا کالا و خدمات خود در موتورهای جستوجو مانند گوگل، یاهو و … با توجه به تعداد بالای تبلیغ کنندگان در گوگل، تبلیغ شما همیشه در گوگل ادوردز نشان داده نمیشود. پس از آن، کانال یوتیوب شما به گوگل ادسنس متصل میشود. امتیاز کیفیت، یکی از اصلی ترین معیارهای الگوریتم گوگل ادز است و با کیفیت کمپین های تبلیغاتی گوگل شما سروکار دارد.

تبلیغ در گوگل چیست؟

با همین کار ساده شما خیلی زود نتیجه بهتری از تبلیغات کلیکی خود خواهید گرفت. شرکت طراحی سایت ویستا، عصر نقره ای، طراحی اپلیکیشن موبایل ایراکد و باشگاه اپلیکیشن را برای مشاوره در نظر گرفته تا به نتیجه ی قابل قبولی برسم. این نکته را در نظر داشته باشید که اطلاعاتی که در این صفحه وارد می کنید غیر قابل ویرایش است. نتایج جستجوی پرداخت شده معمولاً در بالا و پایین صفحه نشان داده می شوند. ممکن است مبلغ سنگینی را برای آن ترافیک پرداخت کنید. اولین چیزی که هنگام تبلیغ در گوگل با آن مواجه می شوید، کمپین است. به زبان ساده می توان گفت که Google Ads انواع مختلفی از تبلیغات را انجام می دهد، گوگل در وب سایت خود مانند بلاگر، یوتیوب و همچنین در وب سایت های خود وبلاگ های افراد دیگر تبلیغ می کند. یک مقاله رسمی منتشر شده توسط Google Ads Resource Center بیان می کند که علیرغم برخی افسانه ها و ادعاها، اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل به رتبه بندی SEO شما کمکی نمی کند.

کلمات کلیدی انتخاب شده: در بازارهای رقابتی، محبوب ترین کلمات کلیدی دارای CPC بالایی هستند. اما اگر کلمه ای را انتخاب کنید که به وب سایت شما مرتبط نباشد هزینه آن برای شما بسیار بالا خواهد بود. این هزینه ها می توانند به سرعت افزایش پیدا کنند در حالی که شما بالقوه ترافیک با کیفیت پایین را هدایت می کنید. قطعا و بدون شک هر روش تبلیغاتی نیازمند انجام مراحل و ریزه کاری هایی است تا نتیجه و اثر بخشی آن افزایش یابد. گوگل ادز یکی از سرویس هایی است که با استفاده از آن می توانید به هزاران مشتری بالقوه دسترسی داشته باشید. هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل چقدر است؟ توجه داشته باشید که میتوانید یک صفحه خاص را نیز درنظر بگیرید و حتما نباید صفحه اصلی را وارد کنید. خوب همه ما میدانیم که بحث سئو سایت یکی از مواردی است که با توجه به زمانبر بودن این مسئله خیلی از افراد تا حصول نتیجه سئو دوست دارند زودتر محصولات خود را بفروشند.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

2. با تعیین اینکه مشتریان ایده آل شما چه کسانی هست؟ از وقتی تصمیم می گیرید روی سئوی سایتتان کار کنید تا سایتتان در صفحه اول دیده شود، حداقل ۴ تا ۶ ماه زمان نیاز هست. تبلیغات در گوگل میتوانند در صفحه نتایج جستجو یا یک صفحه وب در شبکه نمایش تبلیغات گوگل (GDN) نمایش داده شوند. این اصطلاحات رایج به شما کمک میکنند تا تبلیغات گوگل ادز خود را راهاندازی، مدیریت و بهینه کنید. به زبان ساده تبلیغ در گوگل به این معناست که شما مبلغی را به گوگل مید هید تا هر زمان که کاربری در مورد محصول یا خدمات شما جستجو کرد، سایت شما را به عنوان اولین نتیجه نشان دهد. زمانی که کاربران بر روی این تبلیغات کلیک کنند گوگل هزینه ورود این بازدید کننده را دریافت می کند. بنابراین لزوما هر وبسایت یا اپلیکیشنی که هزینه و قیمت بیشتری را پیشنهاد بدهد، نصب اپلیکیشن یا رتبه بهتری را دریافت نمیکند.

“این PPC که هی میگید چیه؟

اگر به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اید و به دنبال جذب افرادی هستید که به خدمات یا محصولات شما در سطح اینترنت نیاز دارند، پس نیاز به تبلیغ کردن دارید. برای کسب رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو شما دو راهکار دارید. اما اگر تصمیم به بهبود و ارتقا سئو دارید. بنابراین در نهایت تصمیم با شماست زیرا نمیتوانیم با قطعیت نسبت به برتری این دو ابزار نسبت به یکدیگر نظر بدهیم. Google AdWords به مشاغل اجازه می دهد تا کاربران را در دو شبکه اصلی جستجو و شبکه نمایش هدف قرار دهند.

سایت اصلی گوگل ادز از آنجا که گوگل ادوردز یک برنامه تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک است. از آنجا که این پلتفرم با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) اجرا می شود. “این PPC که هی میگید چیه؟ اما به طور کلی میتوان گفت که هزینه های تبلیغات گوگل از ۷۰۰ هزار تومان شروع شده و حتی به ۶۰ میلیون تومان هم میرسد. همانطور که در متن هم گفته شد برای اجرایی کردن تبلیغات گوگل نیاز به دانش کافی می باشد. برای همین موضوع استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز روشی اجتناب ناپذیر برای رسیدن به بازار هدف است. استفاده از تمام این روشها زمانی موثر واقع میشود که برنامهریزی جامعی در راستای اهداف و نیازهای سایت انجام شده باشد. گوگل ادز که قبلا گوگل ادوردز نامیده می شد، در واقع سیستم تبلیغاتی گوگل است که شامل کسب و کارهایی که می خواهند تبلیغات خود را نمایش دهند و رسانه های اینترنتی که تبلیغات را نمایش می دهند و کاربرانی که در حال جستجو در اینترنت هستند، می باشد.

فقط وقتی بازدید کننده روی تبلیغ شما کلیک می کند باید هزینه پرداخت کنید. به عنوان مثال، فرض کنیم شما روی کلمه کلیدی «ظروف پلاستیکی» به ازای هر ورودی 1 درهم پیشنهاد دادهاید و امتیاز شما 9 از 10 درامد از گوگل ادز است. 3. برای کشف ، هزینه ، رقابت و حجم عبارات جستجو در هر مرحله از جستجوی خود ، تحقیق کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهایی مانند SEMrush انجام دهید. چرا از گوگل ادز استفاده کنیم؟ کدام واحد ارزی و تعرفه تبلیغات گوگل بهتر است؟ در دنیای دیجیتال مارکتینگ و فروش اینترنتی، باید کسب و کارتان بهتر دیده شود. شما باید در طول تمام این زمان فعالیت مستمری داشته باشید. سیستم تبلیغاتی گوگل یا همان گوگل ادرودز این امکان را به تمامی کسب و کارهایی که به صورت آنلاین و یا اینترنتی فعالیت میکنند میدهد، تا بتوانند در کوتاه ترین زمان به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند.

نحوه کار با گوگل ادز

همانطور که میدانید بسیاری از کسب و کارهایی که در فضای آنلاین مشغول به فعالیت هستند، دوست دارند زودتر برند سازی و یا فروش محصولات خود را آغاز کنند. ولی تبلیغات گوگل ادوردز برای آن دسته از کسانی که دوست دارند زودتر به درآمد و فروش محصولات خود برسند. 1. میزان رقابت آن کلمه در گوگل ادز: یعنی اینکه رقبای شما برای جایگاه اول چه مبلغی را پرداخت میکند و نتایج برایناساس طبقهبندی میشوند. پس از نمایش کمپین شما در نتایج جستجو باید کمپین خود را بررسی کرده و با توجه به گزارشات بهینه کنید. با توجه به اینکه رقابت در فضای آنلاین برای بسیاری از کسب و کارها بسیار بالاست. گوگل ادوردز یک بستر تبلیغات آنلاین پرداخت به ازای هر کلیک است. این معیار یکی از معیارهای مهم اکانت گوگل ادز می باشد که باید بدان توجه کنید و در صورت نیاز مبلغ پیشنهادی خود را تغییر دهید.