بهترین مراکز خرید شهر وان ترکیه

به همراه دوستان و یا خانواده خود می توانید برای سپری اوقات خود به تماشای فیلم بنشینید. مرکز خرید turquoise Mall، از قدمت بیشتری نسبت به رقبای خود برخوردار است؛ اما مساحت کمتری هم دارد. انواع کافی شاپ و رستوران‌ها و فود کورت‌ها با تنوع غذایی بالا را می‌توانید در مرکز خرید ای وی ام وان ببینید. این مرکز خرید واقع در بلواز جمهوری است؛ بلوار جمهوری در واقع بلواری است که بیشترین مراکز خرید شهر وان در این بخش قرار دارند؛ بنابراین دسترسی به آن بسیار آسان است.

  • وان ای وی ام به وسعت ۳۰ هزار متر مربع، اولین و تنها مرکز خرید این شهر در استانداردهای بین المللی است که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد.
  • اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که عاشق خرید هنگام سفر هستید آن هم با قیمت‌های استثنایی به خواندن این مطلب لست سکند ادامه دهید تا با جریان حراجی وان ترکیه و حراج لباس در وان بیشتر آشنا شوید.
  • بازارهای سنتی هر شهر، علاوه بر جذابیت اقتصادی برای خرید، دارای بار فرهنگی و تاریخی نیز هستند.
  • فروشگاه برند انگلیش هوم English Home ، برناردو Bernardo ، کاراکا Karaca، مادام کوکو Madame Coco و وایت اند بیگ White & Beige در طبقه دوم مرکز خرید وان AVM قرار دارند.

بهترین مراکز خرید شهر وان ترکیه

یک آکواریوم زیبا در جلوی درب ورودی قرار دارد که علاوه بر سرگرم کردن کودکان، فضای روح‌نوازی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. یکی از لذت بخش‌ترین بخش‌های سفر، خصوصا سفرهای خارجی، خرید کردن است. خرید کردن چه برای خود و چه به عنوان سوغاتی برای دیگران، همیشه از بخش‌های مورد توجه مسافران بوده و هست. قبلا در مقاله‌های دیگری درباره برآورد هزینه های سفر به وان و همچنین هزینه تاکسی در شهر وان صحبت کرده‌ایم. اما امروز در این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین و معروف ترین مراکز خرید ارزانترین مرکز خرید وان ترکیه وان صحبت کنیم.

در نتیجه خریداران می‌توانند قبل یا بعد از خرید شکم خود را در آن سیر کنند. پیدا کردن این مکان چندان دشوار نخواهد بود چرا که از هر کسی که بپرسید شما را برای رسیدن به آن راهنمایی خواهد کرد. البته ناگفته نماند که بنای این مکان چندان لوکس و جدید نیست.

بهترین زمان سفر و خرید در وان

در این مجتمع تجاری شعب بیش از ۹۰ برند معروف و شناخته شده وجود دارد. عاشقان خرید می‌توانند با هر سلیقه و علاقه‌ای در این مکان به خرید بپردازند و جالب‌تر اینکه در وب سایت مرکز خرید Van AVM علاقه‌مندان می‌توانند به جست‌وجوی برند و کالاهای مورد نظر خود بپردازند. کارکنان و فروشندگان مرکز خرید Ranss Shopping Center برخورد مناسبی با مشتریان دارند و خدمات مشتریان مانند حمل کالا برای خریدهای زیاد انجام می‌شود. لازم است در این مرکز خرید خوب بگردید و قیمت‌های مختلف، تخفیف‌ها و حراج‌ها را چک کنید تا بهترین قیمت و کیفیت را پیدا کنید. در فروشگاه‌های این مرکز خرید حتی می‌توان کارگاه‌های ساخت جواهرات نقره یا سیاه‌قلم ایرانی را هم پیدا کرد که قیمت محصولات آن‌ها بسیار پایین‌تر از ایران است. انواع جواهرات لوکس، حلقه‌های دست‌ساز و جواهرات عتیقه را می‌توان در این مرکز پیدا کرد.

اگر مسافر این شهر بودید و قصد خرید از این مرکز را داشتید، کافیست تا عبارت Van AVM را در اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل مپ سرچ کنید تا به راحتی محل دقیق این مرکز خرید را پیدا کنید. شهرت مرکز خرید پریهان به دلیل محیط آرام و زیبایش است. در این مرکز خرید علاوه بر اینکه از حراج‌ های وان ترکیه بهره‌مند می‌شوید، می‌توانید اوقات خوبی را در سالن سینما، بولینگ و گیم نت آن بگذرانید. این مرکز خرید یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در حراج پوشاک وان ترکیه است.

انواع تورهای مقتدر سیر

متاسفانه در اسفند ماه تخفیف سراسری تعریف نشده و تا فروردین تخفیف همگانی نیست اما شهرهایی مثل وان و استانبول همواره بعضی از برندها تخفیف دارند اما توقع تخفیف زیاد نداشته باشید. در حال حاضر برای خروج از ایران تست نیاز نیست ولی برای برگشت تست نیاز دارید و اگر واکسن معتبر مثل سینوفارم یا استرازنکا تزریق کرده اید کارت واکسن (الکترونیکی هم قبول است) همراه داشته باشید. توصیه می کنم عوارض خروج از کشور را قبل از حرکت پرداخت کنید که در مرز معطل نشوید. فروشندگان و مردم این محدوده به زبان ترکی محلی، کردی و یا عربی صحبت می کنند.

جامع ترین وب سایت اجاره اقامتگاه