صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس یکی از معروف ترین و جدید ترین نوع صرافی پر از قدرت است که هیچ نوع تحریمی آن را تهدید نمی کند و باعث محدودیت فعالیت آن نشده است و همین امر سبب شده است که ما بین کاربران ایرانی صرافی کوینکس یکی از پر طرفدار ترین و مشهور ترین صرافی سایت صرافی کوینکس به حساب آید. استخر استخراج یکی از مهم ترین و معروف ترین نوع استخر های استخراج ارز دیجیتالی در سر تا سر جهان می باشد، که خود این صرافی یکی از انشعابات اصلی استخر های استخراجی به حساب می آید. صرافی کوینکس یک صرافی مقتدری است که اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی در منطقه هنگ کنک مشغول به فعالیت شد و فعالیت خود را در ماه دسامبر را شروع کرد.

از زمان تاسیس و راه اندازی صرافی کوینکس تقریبا سه سال می گذرد و این صرافی به علت داشتن کیفیت بالا توانست تعداد بسیار زیادی از کاربران را به خود جذب کند. کوینکس یک صرافی به منظور تبادل های ارز دیجیتالی تاسیس و ساخته شده است و دقیقا به همین منظور مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. 2) توکن مانا MANA: یک ارز دیجیتال که خرید زمین LAND و همچنین کالاها و خدمات مجازی مورد استفاده در دسنترالند Decentraland را تسهیل می کند. همچنین ابزاری برای رسم خطوط ، اشکال و نقاطی که بتواند تحلیل را ساده تر کند .

بله، این صرافی به صورت متمرکز فعالیت خود را پیش میبرد. احراز هویت در صرافی کوینکس چگونه است؟ اگر مشکلی از بابت کار با صرافی های خارجی وجود نداشت، احتمالاً حتی نیاز به معرفی صرافی کوینکس هم نداشتیم و این صرافی اصلاً در لیست کاربران ایرانی قرار نمیگرفت. صرافی کوینکس در کشور های مختلفی از جمله: کشور جمهوری اسلامی ایران، کشور عراق، کشور افغانستان، کشور یمن، کشور سودان و سایر کشور ها در حال فعالیت می باشد و هیچ مشکلی در ارائه خدمات ندارد. همانطور که گفتیم ، کوینکس مانند سایر صرافی ها پلتفرمی برای تبادل ارزهای دیجیتال است . جزییات این بهروزرسانی در ادامه مطلب و در بخش اطلاعیههای صرافی کوینکس توضیح داده شده است. در ادامه مزایا و معایب صرافی بین المللی کوکوین را با یکدیگر بررسی میکنیم. جزییات: این کمپین تا پایان ماه آگوست (۹ شهریور) ادامه خواهد داشت.

در این زمان برایتان یک پنجره باز خواهد شد که بر روی آن پازلی نشان داده میشود و شما باید قطعات آن را در جای خالی قرار دهید تا صرافی تشخیص دهد ربات نیستید.در صورتی که قطعات پازل را به صورت صحیح در جای خود قرار ندهید، دوباره یک پازل به نمایش گذاشته میشود تا از اول آن را درست کنید. این پلتفرم چینی در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و برای خود توکن CET را ثبت کرد . به عنوان نمونه از رقبای این صرافی در هنگ کنگ می توان به صرافی Binance ، صرافی Bit-Z و صرافی KuCoin اشاره کرد. علاوه بر استفاده و امکان به کار گیری استخر استخراجی این صرافی می توانید از قسمت استخراج ابری نیز نهایت استفاده را ببرید.

علاوه بر آن، اکسچنج کوینکس دارای اپلیکیشن مخصوص به خود نیز است که برای سیستم عاملهای مختلف طراحی شده است. اهداف کاربران می توانند متنوع و مختلف باشند. اهداف شما می توانند متنوع باشند شامل: گرفتن قیمت های لحظه ای ارز های دیجیتالی و به نمایش گذاشتن آن ها در صرافی های مختلف، وبسایت های متنوع، وبلاگ های شخصی خود و یا وبلاگ های شرکتی و… در غیر این صورت این گونه معاملات برای کاربرانی که جدید الورود هستند و یا اینکه سطح مهارت و آگاهی آن ها بسیار کم می باشد، توصیه نمی شود.