بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی تکراتو

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی تکراتو

ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 خواهیم پرداخت. دستگاه بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون بهتون معرفی کنم، مدل TUF Dash F15 ایسوسه. سلام خدمت شما کاربر گرامی سایت رایااستور، من محمد ترکاشوند هستم و امروز توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون رو معرفی کنم. لپ‌تاپ‌های ایسر زیادی هستن که سخت افزار خوبی دارن و شما میتونید خرید کنید. اما من تصمیم گرفتم مدل نیترو 5 رو بهتون معرفی کنم که هم قیمت، هم کارایی و هم سخت‌افزار مناسبی داره.

  • برای سال 2022، XPS 13 را حتی کوچکتر و سبک تر کرد، قیمت اولیه زیر 999 دلار را ثابت نگه داشت و در آخرین پردازنده های نسل دوازدهم اینتل کاهش یافت.
  • از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ لنوو لیجن ۵ می‌توان به ۸ گیگابایت رم DDR همراه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD اشاره کرد.
  • این حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD بوده و بالاترین سرعت را در اجرا برای بازی‌های شما فراهم می‌کند.
  • پردازنده‌ی مرکزی ۷ نانومتری و قدرتمند Ryzen H و هشت گیگابایت گرافیک ۱۴۰ وات انویدیا GeForce RTX 3070 از مشخصات کلیدی لپ تاپ لنوو مدل «لیجن 5 پرو» هستند.

حتی اگر بودجه کمی دارید، باز هم می توانید لپ تاپ گیمینگی پیدا کنید که تمام ویژگی های لازم برای انجام بازی های قدرتمند را داشته باشد. در زیر ویژگی های اصلی وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون بررسی کنید. نسخه ۲۰۲۰ ریزر بلید یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ را از آنچه که هست از طریق وب سایت زیر کلیک کنید بهتر کرده است.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۵۰ میلیون تومان (بالارده)

شما می‌توانید زمان زیادی را صرف کاوش در مشخصات فنی این لپ تاپ‌ها کنید، اما ما سعی کردیم که تفکرات شما را کاهش داده و بتوانیم یک جمع بندی کامل و جامع از بهترین لپ تاپ گیمینگ در سال ۲۰۲۱ داشته باشیم. اگر فقط عملکرد اصلی لپ تاپ برای شما اهمیت دارد، می‌توانید لپ تاپی با پردازنده‌ی Core i5، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه SSD ۵۱۲ گیگابایتی و صفحه نمایش 1080p را در نظر داشته باشید. لپ تاپ ایسوس ROG STRIX G531GT یکی از زیباترین و قدرتمند ترین دستگاه های موجود در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به شمار می رود که طراحی ظاهری و سیستم نورپردازی جذاب آن در هیچ محصول مشابهی مشاهده نمی شود. لپ تاپ ایسوس با برخورداری از پردازنده Core i7-9750H، شانزده گیگابایت رم DDR4 و پردازنده گرافیکی GTX 1650 می تواند نرخ فریم بسیار خوبی را برای اجرای بازی در وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل ارائه دهد.

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

از آنجایی که تنوع محصولات بسیار بالاست، در بعضی بخش‌ها بیش از یک لپ تاپ معرفی می‌شود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اما برای بهترین تجربه از دنیای بازی‌ها پیشنهاد می‌کنیم یک لپ تاپ با نرخ نوسازی بالای ۹۰ هرتز را انتخاب کنید. برای مثال لپ تاپ میان رده ایسوس TUF FX707 در کنار آخرین نسل از سخت افزار، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را در دسترس شما قرار می‌دهد. شهریور ۱۴۰۱ که این مقاله را می‌خوانید، بهترین کارت گرافیک‌های موجود در بازار از خانواده انویدیا RTX است. انواع کارت گرافیک RTX از حافظه رم GDDR6X و GDDR6 استفاده می‌کنند؛ حافظه رم GDDR6X از GDDR6 عملکرد بهتری دارد. ما عملکرد انواع کارت گرافیک AMD را زیر سوال نمی‌بریم اما بسیاری از بازی‌های مدرن برای کارت گرافیک انویدیا بهینه سازی شده‌اند.

اما اصولاً این محصولات توان پردازشی کمتری نسبت به لپ تاپ‌های معمولی دارند و به همین دلیل کارایی کمتری هم ارائه می‌دهند. این لپ‌تاپ دارای نمایشگر QHD با نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتز است که در میان لپ‌تاپ‌های بالا رده قابل توجه است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ از نوع GTX 1650 Ti بوده و پردازنده سری رایزن ۵ مدل ۴۶۰۰H را دارد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG استریکس G513QM

اما با این حال، این محصول یکی از لپ تاپ‌های درجه یکی از است که هر کسی آرزوی داشتنش را دارد. این گیمری در مقابل این لپ تاپ نمی‌تواند مقاومت کند و یکی از پنج ستاره‌های لیست ما محسوب می‌شود. فروشگاه کالاوما ، سال‌هاست که در زمینه فروش انواع برندهای لپ‌تاپ در حال فعالیت است. لپ تاپ ها به انواع مختلف شامل اداری ، دانشجویی ، مالتی مدیا ، گیمینگ و … تقسیم بندی می شوند. تفاوت لپ تاپ های گیمینگ با مدل های دیگر به مواردی نظیر، وجود پردازشگر گرافیکی قدرتمند،سیستم کولینگ بهینه و کیفیت ساخت و طراحی آن بر می گردد. ایسوس یک شرکت بزرگ است که سال‌ها در صنعت سخت‌افزار کامپیوتر و تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ فعال بوده است.