برنامه ریزی برای کنکور 1401 – همراه با نمونه رایگان جدول برنامه ریزی

طراحی روی جلد کتب، صفحهآرایی مجلات و روزنامهها و تهیه آرم و لوگو نیز در حیطهی کار یک متخصص گرافیک قرار دارد. برخی رشتهها در کنکور هنر بسیار پرطرفدار هستند و هر ساله داوطلبین زیادی به دنبال این رشتهها میروند. وجه تمایز کنکور هنر از دیگر گروههای آموزشی اهمیت زیرگروهها و وجود رشتههای متمرکز و متمرکز خاص و نیمه متمرکزها است که در بالا به برخی از این رشتهها اشاره شد که بهتر است ضرایب هر کدام از این زیرگروهها قبل از آزمون به طور کامل بررسی شوند. در مورد بقیهی رشتههای این شاخهی دانشگاهی باید گفت هر کدام نیازها و مهارتهای خاص خود را میطلبند که برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر بهتر است به جستوجو و تحقیق پیرامون این رشته بپردازید و انتخاب آگاهانهای داشته باشید. اما توجه داشته باشید درسی که ضریب آن 2 است بی اهمیت نیست،در واقع نسبت به سایر دروس از اهمیت پایین تری برخوردار است اما از خواندن آن نیز غافل نشوید.

فیلم آموزش کنکور سراسری تجربی مخصوص متقاضیان کنکور کارشناسی تجربی ارائه می شود جلسات اول به صورت دمو برای شما ارائه شده که می توانید در هر دوره به صورت رایگان مشاهده نمایید تا از کیفیت فیلم آموزشی کنکور ارشد تجربی مطلع شوید. اما اگر سطح درسی دانش آموزان از ضعیف تا متوسط متفاوت باشد باید در کلاس هایی شرکت کنید که مخصوص داوطلبان با پایه و تراز بالا است. مشاوران تحصیلی در وهله اول این مشکلات را در دانش آموزان به واسطه رفتار آنها و یا صحبت کردن با والدین یا دوستان آنها تشخیص میدهند و تا حد امکان از دانش روانشناسی خود برای برطرف کردن این مشکلات استفاده میکنند. مطالعه برای کنکور اگر از تابستان شروع شود ، طبیعتا به علت زمان مطالعاتی بیشتر تاثیر گذاری بیشتری در نتیجه ی کنکور دانش آموزان دارد.

وبلاگ موسسه حرف آخر و تلگرام این مجموعه در تلاش است تا مطالب جدید و آموزشهای مفید را در سریعترین زمان ممکن در اختیار دانشآموزان قرار دهد. در سوالات مباحث مربوط به تابع و معادلات و نامعادلات و احتمال و هندسه آموزش شهودی باعث شده است تا از روش های فرمولی فاصله بگیرید و همین موضوع شعار دپارتمان ریاضی حرف آخر یعنی ” برای یادگیری ریاضی با کمک ریاضی حرف آخر تنها کافیست که 4 عمل اصلی ریاضی را بلد باشید” را به حقانیت رسانده است. بنابراین علوم تربیتی یکی از رشتههای دارای مصاحبه کنکور سراسری کشور است که قبولی در آن محدود به موفقیت در این آزمون نمیشود و باید واجد شرایط و قوانین دانشگاه نیز باشید. ما در این مطلب قصد داریم با معرفی رشتههای هنر شما را با این رشتهها آشناتر سازیم. حتماً تا به حال شنیدهاید که بلندبلند درس خواندن باعث حفظ بهتر میشود زیرا علاوه بر دیدن مطلب آن را میشنوید.

رشتههای متمرکز آزمون عملی ندارند و پذیرش در این رشتهها تنها با رتبه و سوابق تحصیلی صورت میگیرد؛ مانند صنایعدستی، کارشناسی فرش، سینما و… دانشآموزانی که علاقهمند به رشته سینما هستند میتوانند در پایهی دهم از شاخه فنی و حرفهای و یا از رشتههای گروه آزمایشی هنر، رشته سینما را انتخاب کنند و به ادامهی تحصیل در این رشته بپردازند. دانشآموزاني که مايل به ادامهي تحصيل در رشتههاي نيمهمتمرکز (يا رشتههاي داراي امتحان عملي) هستند، بايد ابتدا در مرحلهي اول پذيرفته شوند و حد نصاب شرکت در امتحان عملي را براي رشتهي مورد نظرشان کسب کنند. در روزهای مختلف میتوانید آموزش های روزهای قبل را مرور نمایید در صورتیکه در کلاس خصوصی شما فرصت مرور مطالب هفته های پیش را نخواهید داشت. کنکور همچون کلاس درس مبحث به مبحث پیش میرود و بیان و توضیحات اساتید بسیار آسان و قابل فهم هستند.

بهترین مشاور در رشتههای هنری استفاده از نظرات و تجربیات افراد تحصیلکرده در این رشته بهخصوص اساتید دانشکدههای هنری است. به گزارش فارس، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره توزیع پزشک در کشور نیز صحبت کرد و از افزایش ظرفیت دانشجوی رشتههای پزشکی براساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی خبر داد. با آنکه چند روز پیش سعیدرضا عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه آیین «آوای زندگی» در واکنش به برخی گمانهزنیها مبنی بر بازگشت دروس عمومی به کنکور و حذف تأثیر ۶۰درصدی سوابق تحصیلی گفته بود هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد و همان مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور سال آینده اجرا میشود، اما سرانجام دیروز سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیهای اعلام کرد آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با همان مقررات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار میشود.

که ليست کامل منابع را در انتهاي اين مطلب براي شما آوردهايم. لذا با توجه به اهمیت بسیار بالای این آزمون در سرنوشت شرکتکنندگان آزمون سراسری، درخواست داریم این آزمون ابطال و مجدداً در شرایط عادلانهتر و امنیتیتری برگزار گردد. به نظرم همین پادکست های رایگان در کنار منابع آموزشی که معرفی کردم با چند تا کتاب کافیه اما اگر بتونید کنارش آزمون آزمایشی هم شرکت کنید خیلی خوبه. آنلاین آکادمی همچنین امکان مشاوره آنلاین رایگان رو هم برای شما فراهم کرده. اگر داوطلبی بعد از برگزار کنکور سراسری علوم تجربی متوجه شود که یک یا چند سال از منابعی غیر از کتب درسی کنکور تجربی طراحی شده است و یا نسبت به تعدادی از سوالات و گزینه های آن شک داشته باشد و یا نسبت به اشتباه بودن پاسخ سوالات اطمینان حاصل کرده باشد می تواند اعتراض خود را نسبت به طراحی آن سوالات، گزینه ها و پاسخ ها اعلام کند.

قبل از اینکه آموزش زبان انگلیسی را برای کنکور شروع کنید حتماً تستهای کنکور سالهای گذشته را تهیه کنید تا با تکرار و مرور آنها بخشهای مهمتر زبان سایت konkoorahmadi انگلیسی را بشناسید. در اواسط شهريورماه نتايج براي کساني که رشتههاي متمرکز را انتخاب کردهاند اعلام ميشود، اما دانشآموزاني که در کنار رشتههاي متمرکز، رشتههاي نيمهمتمرکز را هم انتخاب کردهاند اگر در رشتههاي متمرکز هم قبول شدهاند، بايد در اين رشتهها ثبتنام کنند و در عين حال منتظر جواب امتحان نيمهمتمرکز خود باشند به عبارت ديگر بايد منتظر باشند تا ببينند که آيا حد نصاب شرکت در امتحان عملي يا امتحان نيمهمتمرکز را کسب کردهاند يا خير؟ داوطلبان کنکور یا دانش آموزان در این بخش میتوانند به عمق مطالب درسی پی برده و بهراحتی بتوانند با مسائل آنها دستوپنجه نرم کنند. نکته طلایی که این بخش دارد این است که زمانی که همه به نقطه مشترک یکدیگر توجه دارند، شما به نقاط ضعف دیگران توجه داشته باشید. در زمان کنکور یک سری مراحل و نکات اهمیت زیادی دارد که در ادامه قصد داریم به آن ها اشاره کنیم پس با ما همراه باشید.

کارشناس آموزش و پرورش معتقد است که کنکور و یادگیری حافظه محور باعث میشود که دانش آموز در دانشگاه با نگارش موضوعات ساده و حتی بیان برخی مطالب با مشکل رو به رو شود، چراکه تیک زدن به نوشتن، بیان و فهمیدن موضوعات نیازی ندارد. سؤالات تنها از منابع معرفی شده سازمان سنجش طرح نشده و بسیاری از سؤالات از منابعی غیر از کتابهای درسی طرح میشود. داوطلبین گروه اول باید توجه داشته باشند مطالعهی مطالب دروس تخصصی رشته هنر در کنکور کار آسانی نیست و به دلیل داشتن جزئیات زیاد کار بسیار وقتگیری است، به همین علت بهتر است برای نتیجهگیری درست روی دروس گروه درسی اصلی خود تمرکز کنند. این حافظه در واقع قسمتی از حافظه است که معمولأ اکثر مطالبی که دانش آموزان مطالعه می کنند در این حافظه ذخیره می شوند و معمولأ 48 ساعت بعد از مطالعه بسیاری از مطالب از ذهن ما پاک می شوند. موسسه حرف آخر بهترین مشاورهای درسی را برای کمک و راهنمایی به دانش آموزان انتخاب کرده است.

این پکیج 20% از آموزش اساتید را شامل میشود و دانش آموزان میتوانند از آموزش دروس عمومی و اختصاصی این پکیج نهایت استفاده را داشته باشند و با سبک آموزش کنکوری آشنایی خوبی به دست آورند. آشنایی با رنگها و ترکیب آنها با یکدیگر برای یک طراح از اهمیت بالایی برخوردار است. دانشجویان این رشته برای ادامهی تحصیلات باید قبل از ورود به حیطهی دانشگاهی تا حدودی با طراحی در سطح ابتدایی آشنایی داشته باشند. تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی ابتدایی (از تدریس خصوصی اول ابتدایی تا تدریس خصوصی پنجم ابتدایی) از جمله مهمترین خدمات استادبانک می باشد. در دنیا پنج درصد مدارس ابتدایی به صورت غیردولتی اداره می شود اما در کشور ما ۱۳درصد مدارس ابتدایی به صورت غیردولتی اداره میشود. این تفاوت دو مرحلهای بودن کنکور هنر در بیشتر رشتهها است، یعنی داوطلبین پس از قبولی در آزمون علمی و کسب نمرهی مجاز باید در آزمون عملی این رشتهها شرکت کنند و نتیجهی نهایی قبولی بر اساس نمرهی هر دو آزمون مشخص میشود.

یادتان باشد پس از کلاس درس مروری روی جزوه حتما داشته باشید. درواقع شرکتکنندگان در این آزمون به دو گروه تقسیم میشوند افرادی که در رشتههای دیگر درس خواندهاند و در کنار آزمون اصلی میخواهند شانس خود را در این آزمون نیز امتحان کنند و افرادی که در هنرستان در رشتههای هنری درس خوانده و مهارتهای لازم را کسب کردهاند و برای تحصیل در این رشته وارد فضای کنکور میشوند. اگر عاشق بازیگری بوده و میخواهید از استعداد و خلاقیت خود استفاده کنید، باید وارد رشته بازیگری شوید که یکی از رشتههای گروه هنر در دانشگاه است. جالب است بدانید، شما با تهیه این پک آموزشی، تنها در 100 روز میتوانید به مطالب درسی مورد نیاز خود مسلط شوید.

متقاضیان برای پذیرش در برخی از رشته های کنکور هنر علاوه بر کسب حدنصاب نمره آزمون کتبی، بایستی در آزمون عملی آن نیز شرکت کرده و نمره قابل قبولی به دست آورند. داوطلبان تغییر رشتهای کسانی هستند که پس از سال سوم دبیرستان در امتحانات تغییر رشته که در شهریور برگزار میشود، شرکت کرده و در پیشدانشگاهی هنر ثبتنام مینمایند. پس باید داوطلبین این رشته بازار کار رشتههای دلخواه خود را از طریق افراد تحصیلکرده در این رشته و یا شاغلین این حیطه جویا شوند. برخی رشتههای هنری نیازمند تهیه مواد و لوازم مورد نیاز برای ادامهی تحصیل هستند و این امر میتواند هزینههای زیادی برای شما تحمیل کند، بهتر است این موارد را قبل از انتخاب خود به خوبی بررسی کنید. در وحله ی اول به یک درسنامه ی ساده و روان نیازمند می باشد. بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی، برای دانش آموزان این رشته، در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، شامل آموزش مباحث و روش تست زنی همراه با جزوه آموزشی می باشد ، چراکه در کتب درسی، مباحث به صورت تشریحی آموزش داده میشود و در کتب تست زنی، تنها نکات کلیدی و اصلی نوشته شده است و روش تست زنی و شیوه حل مسائل در کمترین زمان ، در آن آموزش داده نشده است.

این درس در همه زیر گروه های علوم تجربی دارای ضریب ۲ است که شامل ۲۵تست از سوال شماره ۷۶ تا ۱۰۰ را میشود. هنر نیز مانند گروه آزمایشی زبان جزو رشتههای شناور است و افراد میتوانند علاوه بر شرکت در یکی از آزمونهای اصلی در این آزمون نیز شرکت کنند. این رشته یکی از پرطرفدارترین رشتههای شاخهی دبیرستانی است که بر اساس آمار، طرفداری آن بین دختران بالاتر است و تقریباً ۴۶ درصد از دانشآموزان در این رشته تحصیل میکنند. رشته طراحی صنعتی یک رشته بسیار گسترده است و در تمامی طیفهای صنعت ساختوساز نیاز به متخصصین این رشته احساس میشود و هر کدام از فارغالتحصیلان این رشته میتوانند در زمینهای که به آن علاقه دارند مشغول بکار شوند. فیزیک صوت، شیمی، مکانیک و الکترونیک نیز از علومی هستند که در این رشته از آنها استفاده میشود. با توجه به اهمیت بحث علاقه و استعداد دانشآموزان این رشته باید علاوه بر داشتن علاقه در دروس زیست و شیمی، از استعداد کافی برای به خاطر سپردن این دروس نیز برخوردار باشند و بتوانند با انگیزه مطالب درسی این رشته را بیاموزند. فقط کافی است با دست مخالفتان نقاشی خودتان را بکشید. هنر رشتهای نیست که تنها با تلاش در آن بتوان موفقیت را به دست آورد.