بررسی شیائومی Mi 11

از بین مدلهای گوشی شیائومی، سری ردمی نوت همیشه جزء گوشیهای محبوب و پرفروش این شرکت محسوب میشود. اگرچه ممکن است ردمی نوت ۸ در کاهش حاشیههای نمایشگر به اندازه کافی خوب نباشد، اما مطمئناً یکی از زیباترین فریمهای اخیراً دیده شده را دارد. البته راههایی برای کاهش آن وجود دارد، اما هیچ راهی برای اینکه رسما از شر آنها خلاص شوید دیده نمیشود. شیائومی تلفنهای اندرویدی با عملکرد بالا تولید میکند، که آخرین مشخصات و سخت افزار را دارند وسپس آنها را با مناسب ترین قیمت به فروش میرساند.

شرکت سامسونگ گوشی های زیادی رو برای هر نوع سلیقه و بودجه ای تولید کرده . سری گلکسی Z جدیدترین عضو خانواده گوشی سامسونگ است که شامل تمام گوشیهای تاشو این شرکت میشود. همچنین یک زوم دیجیتال 2 برابری دارد که برای استفاده به اندازه کافی حرفه ایست. گوشی ردمی نوت 8 پرو با توجه به دارا بودن مشخصات بهتر از نظر سخت افزاری سرعت بهتری برای اجرای بازیها دارد. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو به تراشه مدیاتک Helio G90T مجهز شده است. از نظر کاربردهای زندگی روزمره، شیائومی ردمی نوت ۸ پرو بهخوبی در فضای بیرونی عمل میکند.

در مقاله زیر، ما هر آنچه را که باید در مورد شیائومی بدانید را به شما ارائه میدهیم. جدیدترین گوشی های شیائومی از MIUI 13 استفاده میکنند. همچنین با توجه به نوسان بازار دلار و ارز نیازی نیست گوشی سامسونگ را گران بخرید، چون تکنولایف تخفیف های خوبی بر روی گوشی سامسونگ دارد و تضمین بهترین قیمت گوشی سامسونگ را میدهد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ یا شیائومی را دارید میتوانید به فروشگاه معتبر اینترنتی تکنولایف سر بزنید و گوشی مورد نظر خود را با توجه به قیمت روز گوشی سفارش دهید. در فروشگاه اینترنتی فرنا علاوه بر مشاهده محصولات شیائومی میتوانید محصول برند های معروف را با هر نوع مدل و محصول شیائومی مقایسه کنید و با اطمینان، یک خرید خوب داشته باشید. باتری این مدل 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و به راحتی میتواند یک روز کامل دوام داشته باشد.

محصولات ردمی شامل گوشیهای ردۀ اقتصادی شیائومی میشود که معمولا به داشتن امکانات و ویژگیهای بالاتر از رده خودشان، معروف هستند. در خانوادهی ردمی نوت ۸، توزیع وزن یکنواخت نیست و نیمهی بالایی سنگینتر از نیمهی پایینی است، همین موضوع باعث میشود تا استفادهی مداوم از دستگاه اندکی آزاردهنده باشد. همچنین سری گوشی های M سامسونگ از نظر شارژدهی و باتری در سطح بالایی قرار دارند. خرید از فروشگاه های معتبر با داشتن ضمانت اورجینال بودن کالا از دیگر نکات مهم است. موبایل شیائومی گزینه اول خرید برای مصرفکنندگان کشورهای در حال توسعه محسوب میشود و در ایران نیز افراد بسیاری به خرید گوشی شیائومی علاقه نشان میدهند. کیفیت بالا و ظرافت جذاب گوشی موبایل شیائومی این برند جهانی را در سالهای اخیر پرفروش و پرطرفدار کرده است. بعد از فروش بسیار عالی محصولات خط تولید ردمی نوت، این شرکت حساب ویژهای روی این خط تولید باز کرده و هر ساله سعی میکند امکاناتی که در این مدلها ارائه میدهد را به نحو قابلتوجهی ارتقاء دهد.

موبایل سامسونگ

اما گوشی های هوشمند سری A دارای پردازنده های ضعیف تری نسبت به S این شرکت هستند و عملکرد آن ها نیز پایین تر از مدل های S است. در ماه آگوست (August) سال 2019 شرکت شیائومی از گوشی جدیدی تحت عنوان Xiaomi Redmi Note 8 Pro رونمایی کرد. Xiaomi Redmi Note 8 Pro در سال ۲۰۱۹ در سری ۸ ردمی معرفی شد. بیشتربخوانید: بهترین گوشی شیائومی؛ رقابتی هیجان انگیزی از سری می، ردمی نوت و پوکو ! قیمت گوشی شیائومی در این سری نیز به نسبت امکانات و در مقایسه با همردههای خود از برندهای دیگر هم بسیار مقرون به صرفهترست.

این پردازنده طبق ادعای مدیاتک میتواند به اندازه اسنپدراگون ۸۴۵ قدرتمند باشد، اما این ادعا تنها روی کاغذ صحیح است! کاربران این دستگاه میتوانند به کمک آن، ویدئوهایی با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ایجاد کنند. بهلطف لبههای منحنی و خم این تلفن هوشمند، این فریم ۸٫۸ میلیمتری چندان به چشم نمیآید. طراحی بدنه: بدنه Redmi Note 8 Pro ترکیبی از شیشه با یک فریم پلاستیکی است. این برند در طراحی Redmi Note 8 Pro با انتخاب قطعاتی که در پردازش سریع نقش دارند، تلاش کرده است مخاطبان خاصی که به پردازش اهمیت میدهند را جلب کند.

بررسی گوشی سامسونگ

چرا که برای برخی از کاربران این موارد به هیچ عنوان اهمیت خاصی ندارد.بنابراین نمیتوان این مسائل و مشکلات را هرچند کوچک، انکار فروشگاه اینترنتی فونر کرد. هرچند لرزشگیر اپتیکال در آن وجود ندارد، اما میتوان نتایج رضایتبخشی از آن گرفت. ولی میتوان گفت مورد کاملا مناسبی برای استفاده معمولی و روزانه به شمار میآید پس باید هنگام خرید گوشی به کاربردی که از آن میخواهید توجه ویژهای داشته باشید. شما در این مقاله با معرفی گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی آشنا شدید.همچنین از مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری آن آگاه شدید.امیدواریم این مقاله را بپسندید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح نمایید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. گوشی ردمی نوت 9 پرو از پردازنده اسنپدراگون 720G هشت نانومتری بهره میبرد و ردمی نوت 8 پرو از پردازنده 12 نانومتری مدیاتک Helio G90T استفاده کرده است.

بررسی گوشی شیائومی

چرا که این قابلیت تنها برای نمایشگرهای امولد در دسترس است.از طرفی نمایشگرهای LED ذاتا کم مصرفتر از LCDها هستند و در نتیجه کاربر میتواند مدت زمان بیشتری با گوشی خود کار کند.بکارگیری نمایشگر LCD قطعا در رقم خوردن چنین قیمت شگفتانگیزی بیتاثیر نبوده اما در طرف مقابل در انتخاب برخی از کاربران میتواند عامل تاثیرگذاری باشد. در شرایطی که سنسور نور فعال باشد، محتوای نمایشی حتی زیر نور مستقیم آفتاب هم قابل خواندن است. نمایشگر نسبتا پر نور آن بهخوبی محتوای نمایشی را در حالتهای مختلف ارائه میدهد. برای درک بهتر این عملکرد، در موارد زیادی عملکرد آن با رقبایی مثل Xiaomi Mi 9 SE و Redmi Note 8، Sony Xperia 10، Huawei P30 Lite، Samsung Galaxy A40 و Galaxy A50 مقایسه میشود. موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 به آخرین نسخه از فناوری بلوتوث (5.2) مجهز شده که یک ارتباط امن، سریع و بدون اختلال را برای شما عزیزان به ارمغان میآورد.

خرید گوشی سامسونگ اما بعد از گذشت زمان بیشتر، هم از نظر عملکرد افت میکند و هم کمی بیشتر از دیگر پردازندهها داغ میکند.مسلما تجربه گیمینگ با ردمی نوت ۸ پرو از دیگر گوشیهای این سری بهتر است، اما افت عملکرد پردازنده میتواند نکته دلسردکنندهای باشد که شاید شما را از خرید این گوشی منصرف کند. برخی از انواع لوازم جانبی موبایل جثههای بسیار کوچکی داشته و هزینه بسیار زیادی نیز برای شما به دنبال نخواهند داشت. گوشی S8 Plus یک اسکنر اثر انگشت کوچک، مجاور دوربین داشت که به سختی میتوانستید بدون لکهدار کردن لنز دوربین، قفل گوشی را باز کنید. به این ترتیب با ورود به گالری نمایشگر پایین بهعنوان تاچبار لمسی عمل میکند و میتوانید به راحت بین تصاویر جابهجا شوید.اگر عاشق خواندن کتاب باشید یکی از لذتهای زد فولد ۳ خواندن پی دی اف و ایبوکها است که نمایشگر ۷.۶ اینچی خیلی در لذت بخش بودن خواندن کتاب تاثیرگذار است.

لوازم جانبی گوشی