کنکور؛ غول بی شاخ و دم ایران و سایر کشورهای جهان

بهترین توصیه برای این دوران اینه که یک سال پایه و دروس نیمسال اول دوازدهم رو برای آخرین بار و به طور کامل جمع بندی کرد. تو بدنسازی بعد ست اول و دوم، خستگی ای که تو سِت سوم وجود داره باعث پیشرفت شما میشه. شاید بپرسید چرا دوران عید چنین اهمیتی داره؟ موسسه بارسا با وجود شرایط کرونا، همچنان برای موفقیت دانش آموزان در کنکور ۱۴۰۰، اقدام به برگزاری چنین پانسیون مطالعاتی ای کرده تا به درستی بشه از این فرصت ارزشمند استفاده کرد. برخلاف آموزشگاه که دوره هایی، گسسته دارد، یکپارچه است و دانش آموزان کنکوری مانند دانش آموزان مدرسه ای، با قوانین مدرسه ای و محیطی مدرسه ای در این کلاس ها شرکت میکنند. تو تعطیلات عید، نظارت و پیگیری مدرسه و اساتید روی دانش آموزان کمتر میشه و این مسئله باعث میشه تا دانش آموزان توجه کمتری به درس هاشون داشته باشند. خیلی وقت ها دانش آموزان با فکر کردن به گذشته و آینده، لحظه حال رو از دست می دهند و همین لحظه حال، به مرور، به گذشته از دست رفته تبدیل میشه. سوال کلیدی و راه حل این مسئله این هست که از خودتون بپرسید “الان چه کاری از دست من بر میاد؟”.

ترکیب بندی و طراحی از دو دست در حالت های متفاوت، همراه با سایه در مدت زمان ٣٠ دقیقه. پیشنهاد مشاوران تحصیلی بارسا اینه که در برنامه جمع بندی عید، به طور کامل بر دروس نیم سال اول به تسلط رسید. برای تهیه بسته کامل فیلمهای کنکور کامپیوتر و یا شرکت در کلاس های آنلاین کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی میتوانید به قسمت تهیهفیلمهای آموزشی کنکور ارشد کامپیوتر و دروس رشته مهندسی کامپیوتر مراجعه کنید. بعد تست های زیست یازدهم رو از کتاب های کمک آموزشی بزنید. تیم استادبانک، همواره جامعه دانشآموزان و خانوادههای آنها را زیر نظر دارد تا به بهترین شکل نیازهای آموزشی این قشر از جامعه را پوشش دهد. شما باید برای کنکور 24 تا 26 کتاب را مطالعه کنید که تقریبا 10.000 صفحه میشود. دوران بعد از عید برای شما دانش آموزان کنکوری از مهم ترین زمان های مطالعه هست و هر لحظه اش به شدت ارزشمنده. دانش آموزان زیادی هستند که تحت تاثیر این شرایط قرار می گیرند و تمام فرصت باقی مونده تا کنکور رو از بین می برند. راه حل مشکل شما مشخص کردن مسیریه که بتونه موفقیت شما رو تو کنکور ۱۴۰۰ تضمین کنه و شما رو به سمت هدفتون هدایت کنه.

در کنار کلاس کنکور و مشاوره تحصیلی ، آزمون های داخلی ، آزمون های خارجی (قلم چی ،گزینه ۲، سنجش) نیز برای دانش آموزان ثبت نام میشود. هزینه نام نویسی را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم پویا می باشند، “پرداخت” نمایید. در این قسمت به سراغ معرفی پروژه محبوب موسسه حرف آخر خواهیم رفت که شاید نام آن را شنیده باشید. برای پاسخگویی به سوالات ترکیبی بهتر است دروس که احتمال ترکیب شدن آن ها ببشتر است را باهم مطالعه کنید. برای بررسی دقیق تر منابع زیست شناسی می تونید مقاله بهترین منابع زیست کنکور رو مطالعه کنید.درس دیگه ای که اهمیت زیادی در کنکور تجربی ۱۴۰۰ داره درس شیمی هست. البته مطالب حفظی و مفهومی شیمی پایه هم اهمیت زیادی داره. با توجه به اینکه شیمی دوازدهم سخت تر از شیمی پایه هست، سال دوازدهم وقت کمتری برای حل مسائل شیمی خواهید داشت و نمی تونید به تسلط لازم در درس شیمی برسید. پس پیشنهاد می کنیم تو برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ خودتون، هر شب وقت برای حل ۵ یا ۱۰ تا تست از مسائل شیمی بذارید.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله روش مطالعه زیست رتبه های برتر رو که در موسسه آموزشی بارسا تهیه شده مطالعه کنید تا با روش مطالعه زیست شناسی ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته آشنا بشید و بتونید از این روش ها برای افزایش درصد زیست شناسی تون استفاده کنید. بهتون توصیه می کنیم که اگه با شیوه های برنامه ریزی آشنایی ندارید، حتما از یک فرد آگاه مثل مشاورین کنکور یا رتبه های برتر کمک بگیرید. در این بین اما تعدادی از این افراد در حلقههای نزدیکتر به خود یا جمعهای خانوادگی و دوستانه با اعتماد به نفس از کار بزرگ خود سخن میگویند. افراد علاقهمند به این رشته میتواند در هنرستانها و در ادامه در دانشگاه به تحصیل در این رشته بپردازند و در صورت داشتن پشتکار و علاقهی زیاد میتوانند در زمینههای مختلف مشغول به کار شوند؛ یعنی باید گفت حیطهی شغلی یک فارغالتحصیل گرافیک متنوع و زیاد است. عاملی: با اجرای این مصوبه، سنجش داوطلبان کنکور به صورت متناسب انجام میشود یعنی دیگر تفاوتی بین دهکهای مختلف اقتصادی وجود نخواهد داشت و افراد داوطلب کنکور سراسری در مناطق محروم هم میتوانند در رشتههای پررقابت دانشگاه، ادامه تحصیل دهند.

یکی از راه های اصلی و مهم رسیدن به درصد بالا در دروس اختصاصی کنکور ریاضی، مطالعه صحیح و یادگیری روش های تست زنی دروس اختصاصی کنکور ریاضی است. در روز پنجشنبه هم، دو کنکور رشته های انسانی و ریاضی برگزار شد. لینک دانلود سوالات کنکور 1400 رشته انسانی (کنکور داخل کشور و کنکور خارج از کشور) در این مقاله قرار خواهد گرفت. در عصر روز پنجشنبه، سوالات کنکور انسانی و ریاضی، در عصر جمعه سوالات کنکور تجربی منتشر شده است. همچنین در روز جمعه 11 تیر، سوالات کنکور 1400 تجربی، منتشر شد. پس با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی میشه نتیجه بسیار مناسبی رو برای کنکور 1400 رقم زد. این مسیر موفقیت، همون برنامه ریزی اصولی و دقیقی هست که میتونه بسیاری از مشکلات شما رو برطرف کنه.بنابراین نباید نا امید شد. حالا که نیمی از مسیر سال دوازدهم و امتحانات نیمسال اول تموم شده، وقتشه که با قدرت بیشتری به سراغ درس های نیمسال دوم بریم و روز به روز برای کنکور و سپس انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ آماده تر بشیم. اگر مطمئنید که با دروس ترم اول مشکلی ندارید و می تونید از پس سوالات کنکور بر بیایید، بهتره یه مرور جزئی روی این دروس داشته باشید و برای این دروس خلاصه نویسی کنید و نقشه ذهنی بکشید.

در این صورت تو سال کنکور وقت بیشتری برای یادگیری مباحث شیمی دوازدهم دارید و می تونید با خیال راحت تر شیمی پایه رو مرور کنید. دروس نیمسال دوم خیلی مهم هستند چون که حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مطالب مهم کنکور رو تشکیل میدن و باید با تمرکز و دقت بیشتری مطالعه شوند. اگر ساعت مطالعه شما بین 45الی 60 ساعت باشد در وضعیت نرمال و ومتوسط قرار دارید. چون این برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۰ میتونه نتیجه نهایی شما رو خیلی تحت تاثیر قرار بده و از حساسیت زیادی برخورداره. از طرفی هم ممکنه که خانواده ها برنامه های مختلفی برای استفاده از این تعطیلات تدارک ببینند که شرایط مناسب برای مطالعه دانش آموزان رو از بین ببره.

↑ «اعلام تسهیلات برای داوطلبان معلول کنکور». مشاوره پیشنهادی ۱۰۰٪ عالی : مباحث ارزشمندی که میشه در کمتر از ۲ ماه برای کنکور ۱۴۰۱ خواند کدامند ؟ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو به زودی جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۲ را بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام میکند. با اینکه این رشته جزو رشتههای شناور است و بقیه داوطلبین که در رشتههای دیگر درس خواندهاند نیز میتوانند در این آزمون شرکت کنند، اما باید توجه داشته باشید برای قبولی در این آزمون مطالعهی دروس تخصصی و تسلط بر این دروس بسیار حائز اهمیت است و فردی که قصد شرکت در این آزمون را دارد باید در یکی از رشتههای هنری مهارت داشته باشد، در غیر این صورت نمیتواند رتبهی مناسبی در کنکور هنر به دست آورد و در آزمون عملی نیز حدنصاب را کسب نمیکند.

بعد از هدفگذاری و مشخص کردن رشتههای مورد نظر باید شناخت مناسبی از بودجهبندی زیرگروهها و رشتههای مربوط به کنکور هنر پیدا کنید. پکیجهای آموزشی و تستی ونوس در تمامی رشتههای تحصیلی (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر) و همچنین دروس عمومی برای مقاطع پایه دهم، یازدهم، دوازدهم و یازدهم نظام جدید زیر نظر بهترین اساتید برجسته تهیهشده است. شبکه رشد یک سایت آموزشی درسی در کشور است که از اوایل سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است. در اینجا شما دوباره به مرور میپردازید یعنی نکاتی را برای یادگیری بهتر میتوانید یادداشت کنید. بنابراین تلاش مداوم و مطالعه صحیح می تونه شما رو از خیلی رقیباتون جلو بندازه.اگر هم که نتونستید مطالب نیمسال اول رو در امتحانات دی ماه جمع بندی کنید، نگران نباشید چون که تو برنامه جمع بندی عید فرصت بسیار ارزشمندی دارید تا بتونید به مطالب گذشته برگردید و اونارو مرور کنید. اگر شما در امتحانات دی ماه نتونستید نیمسال اول رو جمع بندی کنید، دوران جمع بندی عید برای کنکور ۱۴۰۰، آخرین و بهترین فرصت برای انجام این کار هست. چنانچه پس از بررسی های لازم مشخص شود که اعتراض شما صحیح است، سوالات مورد نظر حذف شده و پاسخ صحیح یا غلط همه داوطلبان در نتیجه کنکور بی اثر خواهد شد.

در کنکور دوره کارشناسی اولین قدم این است که مشخص شود به چه رشتهای علاقه دارید و این رشتهها مربوط به چه سایت konkoorahmadi زیرگروهی است. انجام این کار می تونه یه قدم خیلی مهم برای موفقیت در کنکور 1400 ریاضی باشه. دوسال پشت کنکور بودم تا بتونم بهترین نتیجه رو بگیرم بدون دبیر و تو سخت ترین شرایط خودم تنها ریاضی رو در حد اعلی کار کردم همه کتاب خوندم تا بتونم باکمک این درس امتیاز خوبی رو تو رشته تجربی کسب کنم اما ریاضی یا سوالاش اشتباه یا بسیار سخت و زمانگیر و یا حتی خارج از کتاب درسی بود الان من چه فرقی دارم با اونی که درس ریاضی کارنکرده حالا حتی شما اگه سوالاشو تاثیر مثبتم کنین بازم به ضرر ماهایی که عمروجوونیمون رو گذاشتیم و با جون و دل این درس رو کار کردیم بقیه درس ها هم خیلی بد بودن الان ماهایی که دو سال از عمرمون رو جدای از سالهای تحصیل گذاشتیم و واسه کنکور 1400 تلاش کردیم چه گناهی کردیم که باید رتبمون با اونایی که هیچی واسه کنکور نخوندن یکی بشه .لطفا با عدالت رفتار کنیم حالا نمیشه به طور کامل فهمید کیااا سوالای کنکورو خریدن اینجوری در حق ماهایی که این همه تلاش کردیم ظلم میشهههه.

دسته دوم از داوطلبان کنکور کسانی هستند که کتاب رو خوندن ولی به تسلط نرسیدن و امتحانات نهایی رو مزاحم میدونن و فکر میکنند اگه امتحان نبود بهتر در کنکور موفق میشدند. انجام بدید تا حس حالتون عوض بشه و بهتر روی برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ متمرکز بشید.چالش بعدی بچه ها اینه که به شرکت در کنکور سال بعد فکر می کنند. بعد سراغ دروس ترم دوم و سال های پایه برید و اونا رو جمع بندی کنید. در برنامه ریزی برای کنکور 1400، یکی از مهم ترین فرصت های مطالعاتی برای جمع بندی دروس، دوران عید نوروز هست که باید خیلی دقیق و برنامه ریزی شده به استقبال این زمان ارزشمند مطالعاتی رفت. دفترچه سؤالات تخصصی: شامل 135 تست چهارگزینه ای است و داوطلبان به مدت 175 دقیقه فرصت پاسخگویی به سؤالات این دفترچه را دارند. اما اگر کنکور را به عنوان یک شغل در نظر بگیریم همانگونه که هر شغلی ابزار مناسب و مخصوص خود را دارد کنکور نیز از این قضیه بی بهره نیست و ابزار های مخصوص به خود را دارد که همان منابع آموزشی کنکور است که دانش آموز با کمک آن ها مسیر کنکور را طی خواهد کرد. حسابان در ۳ مقطع دهم و یازدهم و دوازدهم تدریس کرده است که امیر مسعودی در اوج یادگیری در موسسه کنکور آسان است آموزشی و تست زنی را برای حسابان تدریس کرده است .

بکوشید تا در تله طراحان سوال گرفتار نشوید و با آرامش، تمرکز و اعتماد به نفس سراغ سایر تست ها بروید. همواره یکی از مهم ترین دلایلی که موجب عدم کسب نتیجه مطلوب داوطلبان در کنکور سراسری می شد، ناتوانی در غلبه بر استرس و در نتیجه از بین رفتن تمرکز در جلسه آزمون بوده است. دومین دسته، داوطلبان کنکور سال های آینده هستند. بچه ها به این فکر می کنند که سال بعد کنکور بدهند و این مسئله، دقیقا همون بهونه ای هست که برای کنکور 1400 درس نخونند. اگر فکر می کنید که توان این رو دارید که سال بعد درس بخونید، خودتون رو آزمایش کنید که توی این سه ماه چه کاری می تونید انجام بدید. چیزی که اینجا مهم هست اینه که باید سعی کنید با تکنیک های مختلف مثل تکنیک های روانشناسی اکت نوجوانان، خودتون رو در لحظه حال قرار بدید و با تمرین هایی مثل ذهن آگاهی و مدیتیشن، مطالعه متمرکز و صحیح انجام بدید.

شما می تونید با صحبت و مشورت گرفتن از مشاورین حرفه ای کنکور، بخشی از دروس خودتون رو حذف کنید و در دروسی که مهارت بیشتری دارید، شروع به مطالعه کنید تا در مدت زمان باقی مونده تا کنکور، بهترین شکل از خودتون رو برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ آماده کنید.با توجه به شرایط ویروس کرونا و آموزش مجازی، دانش آموزان با چالش های جدید و زیادی روبرو بودند که کار رو گاهی وقت ها خیلی سخت تر کرد. فیزیک درسی است که همیشه دانش آموزان برای حل مسائل آن دنبال راه حل ها و تکنیک هایی سریع می باشند. باز هم تاکید می کنیم که مهم ترین مورد درباره شیمی کنکور ، حل سریع مسائل درس شیمی هست. بعد از این مقدمه جدی، کمی خودمانیتر صحبت کنیم.