پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری

متناسب با نیاز مجموعه و سازمان تعرفه خدمات شبکه متغیر بوده و نیاز به بررسی کارشناسی دارد. لطفا برای دریافت مشاوره و آخرین لیست تعرفه خدمات شبکه با شماره ۰۲۱۴۷۵۳۴ تماس حاصل فرمایید. پس از برقراری ارتباط اطلاعات ماشین های مجازی نمایش داده شده و می توان برای پشتیبان گیری آن ها برنامه ریزی کرد. از آنجا که تمام سرویس های مهم شبکه در سرور پیاده سازی می شود، پشتیبان گیری منظم و دوره ای از اطلاعات سرور از حساسیت بالایی برخوردار است. به نسبت اهمیت اطلاعات و سرویس پیاده سازی شده، نیاز به پشتیبان گیری حتی تا چند بار در روز می باشد. در صورتی که دفاتر شرکت در یک شهر باشند و فاصله زیادی با هم نداشته باشند، بجای استفاده از بستر خارجی، می توان از طریقAP های رادیویی، بستر را به شکل بی سیم ایجاد نموده و ارتباط میان شعب را برقرار نمود.

  • با وجود افزایش تعداد پرسنل وپیچیدگی شبکه ما در شرکت فناوری آزمایشگاهی، کیفیت خدمات پیراسیس همچنان رو به بهبود است، و این برای ما بسیار ارزشمند است.
  • نصب ، جایگزینی و به روزرسانی سخت افزار و نرم افزار بخش مهمی در خدمات نگهداری شبکه است.
  • لذا اهمیت این فاز به‌ این دلیل است که در بسیاری از مواقع پس از انجام خدمات پسیو شبکه امکان تغییرات در آن عملاً وجود ندارد یا به همراه هزینه های دوچندان قابل انجام است.
  • ما با 18 سال سابقه پشتیبانی شبکه و خدمت رسانی به شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ تجربیات ارزنده ای در این زمینه کسب کردیم.

از ویروس های رایانه ای گرفته تا خرابی های سخت افزاری در ایجاد پرونده های فاسد ، آتش سوزی ، سرقت و غیره از جمله مواردی هستند که می تواند اطلاعات را از بین ببرند. به همه اینها شبکه کامپیوتری یا شبکه ارتباطی نیز گفته می شود که در آن فرستنده ، پیام ، رسانه و گیرنده لزوما برای عملکرد آن ضروری هستند. خدمات پسیو شبکه یا تجهیزات غیر فعال شبکه یکی از مهمترین و اساسی ترینعملیات زیر ساختی شبکه های کامپیوتریمی باشد که اجرای صحیح آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد .

پشتیبانی نرم‌افزار

به جای چاپگرهای جداگانه در هر میز، همه کاربران می‌توانند کارهای چاپی را به یک واحد مرکزی ارسال کنند. به منظور ارائه این نوع خدمات شبکه، بسیاری از شرکت‌ها نرم افزار مدیریت چاپگر ویژه‌ای را برای کنترل جریان اسناد و محافظت از اسناد محرمانه پیاده سازی می‌کنند. شرکت‌هایی که خدمات شبکه ارائه می‌کنند، زیرساختی برای پشتیبانی از پیاده‌ سازی و ارتقاء سریع‌‌تر سیستم‌ها دارند و بررسی‌ها و مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری مداوم در راه‌ اندازی و پشتیبانی شبکه را به طور مداوم انجام می‌دهند. علاوه بر این، خدمات شبکه خوب می‌تواند دسترسی به فناوری‌های پیشرفته را فراهم کند. حدود 98 درصد از کسب و کارها اظهار می‌کنند که بدون خدمات شبکه نمی‌توانند اتوماسیون اداری و سازمانی خود را به طور موثری مدیریت کنند. یکی از مزایای مهم دریافت خدمات شبکه از یک شرکت معتبر، توانایی شناسایی و پاسخگویی به تهدیدات امنیتی قبل از وقوع آنها است.

شرکت خدمات کامپیوتری تکنویار

که موجب کاهش هزینه های خرید ، نگهداری و مصرف انرژی سرور ، انعطاف پذیری در انتقال داده ها ، مدیرین آسان و یکپارچه سرورها ، و بهره وری بهتر شبکه و سرعت بالاتر شبکه می شود. در هزارسوی شبکه، بازدیدهای دوره ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و در قرارداد پشتیبانی شبکه نیز لزوم اجرای آن حتما قید میشود. پس از رفع اختلالات شبکه ، کارشناسان با آنالیزهای منظم ، به پایش شبکه میپردازند تا دیگر مشکلی در شبکه سازمان باقی نماند. با توجه به اهمیت بالای سرور در شبکه، کلیه سخت افزارها و سرویس های نصب شده روی سرور مورد بررسی دقیق قرار میگیرند. همچنین متخصصان هزارسو با آنالیز دقیق اطلاعات و داده های موجود ، عوامل مشکلات و اختلالات شبکه سازمان خدمات شبکه چیست را شناسایی میکنند.

پشتیبانی شبکه از راه دور

با پشیتبانی جامع ما مسئولیت تمام نیازهای IT مشتریانمان را به عهده می گیریم، بازدید های دوره ای پیرامون خدمات IT، ارائه مشاور IT در طول مدت همکاری و همچنین ارائه خدمات ارزش افزوده. یکی از مزایای بزرگ برون سپاری شبکه امنیت اطلاعات شما میباشد که از این پس طی توافقی این مهم به شرکت ادیب سپرده میشود. یکی از نکات مهم در طراحی سیستم VoIP پهنای باند مورد نیاز آن می باشد، به طوری که…