پس دست از تلاش برندارید

مدرسه کنکور موفقیت، به صورت کاملا مجزا از سایر دوره های آموزشگاه در شعبه (کنکور – Advance) آموزشگاه واقع در تهرانپارس سایت konkoorahmadi برگزار میگردد. کنکور 99 حداکثر سه هفته پس از امتحانات نهایی دوازدهم برگزار می شود. ین درس دفترچه اختصاصی پس از زمین شناسی در داوطلبین رشته تجربی درس ریاضی است . کنکور تجربی از داوطلبان زیادی برخوردار است و جمعیت زیادی از داوطلبان این گروه … این روش به دانشآموز فشار روحی زیادی وارد میکند، کوچکتریناشتباهی در جلسه کنکور موجب میشود او از گردونه رقابت خارج شود. که در کنار این تلاش عواملی مثل، اموزش کنکور تجربی، برنامه ریزی و مشاوره می تواند به شما کمک خیلی زیادی بکند، تا از رقبا تون پیشی بگیرید. علاوه بر آن ایشان به حل سوالات چهارگزینه ای و نمونه سوالات بسیاری می پردازند تا دانش آموز به طور کامل به مفاهیم زیست شناسی مسلط شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین ساعی گفت: حدود ۲۶ نوع سهمیه برای ورود به دانشگاه داریم که شورای عالی انقلاب فرهنگی به سرعت در حال بازطراحی آنها است. آنها پی گیر نتیجه بودند. ساعت یک ربع به شش به منزلمان زنگ زدند و نتیجه را به پدرم گفتند. از میان شش هزار زبان رایج در دنیا چند زبان قادر بوده است چنین شاهکارهایی را خلق کند؟ در واقع دانشگاه که محل سازندگیست به محلی برای تخریب استعدادها و ویرانی اندیشه ها بدل می شود و آثار مخرب چنین چیزی بر پیکر یک کشور یا اجتماع قابل مقایسه با هیچ سلاح ویرانگری نیست. همینظور به خاطر داشته باشید که اگرچه هزینه کلاس های خصوصی با دبیران برند بالاست، اما استفاده از خدمات برتر در تمام نقاط دنیا هزینه های بیشتری را شامل می­شود. یک سلامی هم میکنیم به بچه هایی که برای آیندشون برنامه ریزی کردن و اومدن با بررسی دقیق سوالات و پاسخ های کنکور هنر 1400 خودشون رو برای یه کنکور موفق برای سال آینده آماده کنن.

نخبه ای که خانواده و خودش تصمیم گرفته بودند بدون استفاده از هیچ امکاناتی و با رفتن به مدرسه دولتی، به دانش آموزانی که احیانا هیچ امکاناتی ندارند نشان دهند با پشتکار و اتکا به کتاب های درسی می توان رتبه خوبی را در کنکور به دست آورد. افرادی که مشغول به تحصیل در سال آخر دوره متوسطه خود هستند و همزمان با تحصیل، شانس خود را در کنکور هنر می آزمایند. ایشان تدریس خصوصی ادبیات فارسی کنکور برای درصدهای بالای ۸۰ درصد و تدریس خصوصی فارسی دهم و یازدهم ،تدریس خصوصی فارسی نهم (متوسطه اول) جهت قبولی در آزمون مدارس سمپاد و تیزهوشان و تدریس ادبیات دبیرستان جهت ارتقای معدل و آمادگی برای امتحانات نهایی را ارائه می دهند.

یکی از ایده هایمان این است که دانش آموزان را بر اساس دهکها دسته بندی کنیم و متناسب با آنها سهم قبولی در دانشگاهها را ایجاد کنیم. آموزش کنکور دهم به آنها این امکان را میدهد که وقت بیشتری را داشته باشند و روش مطالعه و نقاط قوت و ضعف خودشون رو متوجه بشوند. سوالی که خیلی از داوطلبا کنکور هنر 1401 دارن اینه که کدوم یکی از رشته های هنر آزمون عملی دارن و متمرکز با شرایط خاص هستن؟ درسته سایت آلاء به صورت مستقیم واسه شما آموزشی نزاشته اما فیزیک و ریاضیتون رو که چک کردم کلی مطلب مشترک با بچه های ریاضی و تجربی دیدم.مثلا دیدم تو ریاضی لگاریتم میخونید خب آقای ثابتی واسه بچه های رشته ریاضی سال یازدهم یه آموزش فوق العاده واسه لگاریتم تو سایت آلاء داره میتونید از اون کمک بگیرید و تو لگاریتم خفن بشید.واسه بقیه درس ها هم بگردید میتونید آموزشای خوبی پیدا کنید. منحصربه فرد بودن برنامه: هر داوطلبی شرایط و موقعیت های متفاوتی ر زندگی دارد، بدین ترتیب یک برنامه ریزی کنکور ریاضی و فیزیک نمی تواند برای تمام داوطلبان استفاده شود.

کتب جمع بندی و مجموعه کتابهای تستی طبقه بندی شده با ارائه پاسخ تشریحی با توضیحات کامل، کمک بسیاری به شما در زمینه یادگیری مطالب کنکور خواهند کرد. برای بسیاری از افراد کنکوری، همانطور که کیفیت یک موسسه در اولویت میباشد، مسائل مالی و اقتصادی نیز دارای جایگاه قابلتوجهی هستند. افرادی که در کنار رشته اصلی خود، کنکور هنر را بعنوان آزمون شناور انتخاب می کنند. کلیه دیپلمه های نظام جدید و کلیه داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم یا مدارک دانشگاهی دارند، صرف نظر از رشته تحصیلی خود، می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند البته به شرطی که موانع دیگری از جمله خدمت سربازی مانع شرکت کردن در کنکور برای ایشان نباشند.

الان به این میپردازیم که یک دهمی و یک یازدهمی در دوران تابستان بهتر است چه کاری را انجام دهد؟ مطالعه و آموزش زمانی، مؤثر خواهد بود که با حوصله و با سلامت لازم انجام شود. کبیری: سلام خواستم از معجزه آموزش اوج یادگیری بگم.دو سال از درس و دانشگاه دور بود کلا رشته کارشناسی و دبیرستانم چیز دیگه ای بود تقریبا چهار ماه پیش دلم دوباره خواستم ادامه تحصیل بدم اما این بار رشته پزشکی کتاب های دبیرستان رو خریدم و خودم تو خونه شروع به خوندم کردم دیدم تا کنکور ۹ ماه زمان دارم و درس های سال دهم و یازدهم و دوازدهم رو هم نخوندم تو اینترنت دنبال یه راه حل بودم که با اوج یادگیری آشنا شدم و تماس گرفتم و مشاور خصوصی گرفتم و بسته های آموزشی هم خریداری کردم واقعا فوق العادست درس هایی که عارف ربیعیان تدریس میکنه رو کامل یاد گرفتم تست هاشم همینطور.روش آموزش امیر مسعودی که دیگه بی نهایت فوق العادست.خلاصه که تو این مدت اندک خودمو رسوندم به کنکوری ها و منتظرم که برم کنکور بدم و پزشکی قبول شم واقعا مدیون استاد احمدی و امیر مسعودی و ربیعیانم.من حتی اگر برای کنکور رتبه هم نیارم بازم مدیون و قدر دان استاد های خوبم هستم که علمم رو بالا بردن ممنونم از استاتید برتر و مشاور عزیزم خانم غفاری که با صبر و بردباری تو همه شرایط همراهیم کرده.

توقف زیاد بر سر سوال های دشوار جایز نیست، چرا که این امر موجب اتلاف وقت، از دست رفتن روحیه و تمرکز و ایجاد استرس می گردد. اولین کسی که به من خبر داد عمویم بود. نفر اول در این کنکور مهدی حضرتی بود. معاون اسبق آموزش وزارت آموزش و پرورش در این خصوص به قدس میگوید: اگر دروس عمومی در مدارس کمرنگ و یا از کنکور حذف شوند شکلگیری هویت دانشآموزان را به مخاطره میاندازیم. دفترچه دوم و دفترچه سوم شامل دروس تخصصی تجربی بودند. شب بیست و سوم بعد از نماز جماعت ساعت ۵ صبح بود که عمویم به پدرم زنگ زده و شماره داوطلبی من را از ایشان گرفتند.

فیزیک حرف آخر و خداحافظی با فرمول های سنگین! دفترچه سوال کنکور ریاضی شامل 100 سوال عمومی از مجموعه دروس زبان و ادبیات فارسی ، فرهنگ و معارف اسلامی ، زبان عربی و زبان انگلیسی است و دفترچه سوال اختصاصی نیز دارای 135 سوال از دروس ریاضیات، شیمی و فیزیک می باشد داوطلبان به مدت 75 دقیقه برای سوالات عمومی و 175 دقیقه برای سوالات اختصصاصی فرصت پاسخگویی دارند. دفترچه سوال کنکور تجربی شامل 100 سوال عمومی از مجموعه دروس زبان و ادبیات فارسی ، فرهنگ و معارف اسلامی ، زبان غربی و زبان انگلیسی است و دفترچه سوال اختصاصی نیز 175 سوال ترکیبی از 5 دروس زمین شناسی ، ریاضیات ، زیست شناسی ، فیزیک و شیمی می باشد. سوالات فیزیک کنکور سراسری 1400 اکثرا شامل سوالات با سطح متوسط به بالا بود و بعضا سختی سوالات فیزیک کنکور 1400 از نظر مفهوم فیزیکی نبود بلکه از نظر محاسبات ؛ اما سوالاتی هم دیده می شد که با دانستن مفهوم فیزیکی در عمق سوال داوطلب می توانست در زمان خیلی کمتری به پاسخ صحیح دست پیدا کند در حالی که در نگاه اول شاید سوال گنگ یا اشتباه به نظر می رسید.

کنکور امسال برای کلیه گروه های آزمایشی در نوبت صبح برگزار شد. آزمون سایر نوبت ها به شکل کاغذی برگزار خواهد شد. پس اگر به دنبال نتیجه خوبی هستید سعی کنید در تعداد کلاس ها خود زیاده روی نکنید. پس انعطاف پذیری یکی از مهمترین ویژگی های یک برنامه ریزی خو.ب است. در ادامه به مزایای استفاده از دی وی دی های آموزشی در مقابل استفاده از کلاس های خصوصی و حضوری می پردازیم. موسسه حرف آخر با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی آموزشی کار خود را از سال 1390 در زمینه آموزش دروس کنکور آغاز کرد. اختصاص زمان کافی برای دروس عمومی و تخصصی: دروس عمومی به همان اندازه اهمیت دارند و رتبه ساز هستند که دروس تخصصی دارند. شما میتوانید با شناخت کافی لغات، عدم ترجمه متن به زبان فارسی، تمرین بسیار و دقت کافی به سؤالات از عهده این بخش برآیید. اسم نویسندگان همگی بر روی کتاب چاپ شده و جلد کتاب کنکور تجربی خیلی سبز بسیار زیبا طراحی شده است. پدرم جمله ای را گفتند مبنی بر اینکه رهبری روی رشته انسانی بسیار تاکید دارند. تیپ سوالات انسانی همانند سایر رشته هاست. داوطلبان در صورتی می توانند در یکی از رشته های زبان های خارجی دوره روزانه ثبت نام کنند که در سایر رشته های دوره های روزانه مشغول به تحصیل نباشند.

هنر خوب دیدن و نکتهبینی برای پیدا کردن مکانها، اشیا و حوادث در رشته عکاسی بسیار مهم است. از دلایل دیگری که این بخش بسیار مهم است ایناستکه دانش آموز ابتدا میبایست مطالب و نکات را بیاموزد تا بتواند با تسلط کافی در جلسه آزمون سراسری حضور پیدا کند. خواب و استرحت کافی: خواب و استراحت کافی موضوعاتی هستند که داوطلبان پشت کنکوری نباید از آن غافل شوند. من راهکارهایی را به شما ارائه کردم که بتوانید در جلسه کنکور هم آن را اجرا کنید. به داوطلبان توصیه می شود در پایان هر مطالعه مروری بر آن داشته باشند. چرخه پیشدبستانی تا پایان دبستان، سرنوشتسازترین دورهی تعلیم در سیستم آموزش و پرورش هر کشور است. همه این ها سبب شده است تا کلاس کنکور مجموعه موفقیت به یکی از بهترین کلاس های کنکور در سال های اخیر تبدیل شود . سهمیه های کنکور سراسری 99 به چه صورت است ؟

البته تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری فقط برای دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان و … البته این نکته را فراموش نکنید که محتوای منابع کمک آموزشی موجود یکسان بوده، همه مباحث کتب درسی را به خوبی پوشش می دهند و تنها تفاوت آن ها، در شیوه ارائه و توضیح مباحث می باشد. یکی از مهم ترین تغییرات مصوب، افزایش تاثیر معدل در کنکور به 40 درصد قطعی بوده و تنها 60 درصد نتایج آزمون سراسری بر پذیرش داوطلبان موثر می باشد. هر چه 6 سال اول مفید و با نیازهای بچهها مرتبط است 6 سال دوم اگر به دانشگاه نینجامد به لحاظ درسی نامرتبط و تنها از حیث زیست اجتماعی مفید است. در حالی که داوطلبان کنکور برای سال دیگر خود را آماده میکنند، حالا این تناقض گوییها تنش دیگری را میان داوطلبان ایجاد کرده که میگوید تا مهرماه باید منتظر باشند در حالی که منبع رسمی اعلام کرده است کنکور 1402 همانند کنکور 1401 با تأثیر مثبت سوابق تحصیلی برگزار خواهد شد. سوزنچی تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصمیم گیری در مورد جزئیات کنکور از جمله اینکه در چه زمانی برگزار شود، مرجع نیست.

در آزمون سراسری 99 ، سهمیه مناطق ، سهمیه 5 درصدی ایثارگری ، سهمیه 25 درصد ایثارگری و سهمیه رزمندگان موثر است. سهمیه ایثاگری نیز به خانواده رزمندگان و ایثارگران اختصاص دارد که 5 و 25 درصد ظرفیت هر رشته ای در هر دانشگاهی برای این دسته از داوطلبان در نظر گرفته می شود. سؤالات مشکل: که در حدود 20 الی 30 درصد کل سؤالات را در بر می گیرند. سؤالات ساده: این دسته از سؤالات تقریبا 20 الی 30 درصد سؤالات کل آزمون را در بر می گیرند. سؤالات ساده: که در حدود 20 الی 30 درصد کل سؤالات را در بر می گیرند. برای اطلاع از سؤالات مربوط به این بخش از آزمون کنکور زبان در ادامه به تعداد سؤالاتی که از بخشهای گرامر زبان، واژگان، درک مطلب و کلوز تست مطرح میشود اشاره شده است. این آزمون مربوط به دانشجویانی میشود که دیپلم دبیرستان خود را در استرالیا دریافت میکنند.