هایک ویژن نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن و تجهیزات جانبی

شرکت Hikvision در مسیر توسعه خود با قدرت های فناوری جهان همچون اینتل، وسترن دیجیتال، سونی، سی گیت، تکزاس اینسترومنت و های سیلیکون همکاری کرده است. انتخاب برند مناسب برای سیستم مداربسته یکی از حساسترین بخش های خرید و نصب سیستم مداربسته است. با توجه به پیچیدگی و رقابتی بودن بازار این تجهیزات، نیاز به اطلاعات و دقت زیادی دارد. در درجه اول پیشنهاد ما به همه مشتریان استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات OEM یا متفرقه است. بعد از آن خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر است تا بتوانید کالای اصل را تهیه کنید. به بسیاری از مشتریانی که به دنبال تجهیزاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند دوربین مدار بسته هایک ویژن را پیشنهاد می کنیم.

دوربین Turbo HD هایک ویژن

ارائه راهکارهای متناسب با بوجه و کاربرد تجهیزات برای مشتری یکی از اصول مشتری مداری تامیران می باشد. هر محصولی که از فروشگاه ما تهیه می کنید دارای یک کد تاییدیه می باشد، تنها کافیست که این کد را به شماره درج شده روی آن پیامک بزنید تا از اصالت محصول خود اطمینان حاصل کنید. برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است. درآمد حاصل از فروش 65/6 میلیارد دلار در سال 2017 میلادی با نرخ رشد 19/31 درصد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T86G2-2I

با این حال به علت پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه، استفاده از آنها به سرعت گسترش یافت. همانطور که اشاره کردیم، دوربین های مدار بسته با کیفیت و تنوع متفاوتی عرضه می شوند و در نتیجه در قیمت های مختلفی می توانید این محصولات را خریداری کنید. برای نصب دوربین مدار بسته در یک مکان شما پیش از هر چیز نیاز به مشاوره تخصصی از سوی نصابان حرفه ای هستید. با یک تماس ساده می توانید از مشاوره شرکت تیام الکترونیک بهره مند شوید و از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کنید. ما بهترین دوربین مدار بسته را به همراه با کیفیت ترین خدمات نصب دوربین مدار بسته به شما عرضه خواهیم کرد. یکی دیگر از دوربین هایی که شرکت موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران ارائه می دهد، سری توربو اچ دی است.

شرکت فناوران تصویر نوین (هایک پرشین) به عنوان نماینده رسمی هایک ویژن افتخار این را دارد که تمام نیازهای شما در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری را برطرف نماید. خرید دوربین مداربسته اکسوم و دستگاه ضبط تصویر اکسوم برای مشاهده تمامی محصولات برند اکسوم روی همه محصولات اکسوم کلیک کنید. نمایندگی هایک ویژن در ایران بر عهده ی مجموعه های بسیاری در ایران از جمله هایک ویژن نتورک است. این مجموعه تمامی محصولات هایک ویژن را با بهترین قیمت ها در اختیار کاربران قرار می دهد .

مشاهده قیمت دوربین‌های هایک ویژن

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع IP با توجه به قابلیت ها و ویژگی های هوشمند از قیمت دوربین های آنالوگ HD بالاتر هستند. این نوع از دوربین ها برای آماده سازی بستر نصب و اجرا هزینه بالاتری را نیز نیاز دارند. گاهی نصب دوربین IP هایکویژن هزینه ای بسیار کمتر از دوربین آنالوگ اچ دی دربر خواهد داشت. با توجه به موقعیت، مکان و کاربری پروژه، تصمیم گیری نسبت به نوع دوربین و طراحی اولیه انجام می شود. تیم کارشناسی نمایندگی دوربین هایک ویژن سعی دارند علاوه بر انتخاب مناسب، پروژه برای مشتری با صرفه تر انجام شود. در کنار ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن شما باید برای ذخیره سازی اطلاعات دوربین های خود از دستگاه nvr هایک ویژن یا دستگاه dvr هایک ویژن استفاده کنید.

هایک ویژن نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن و تجهیزات جانبی

هایک ویژن توانسته است اجزای یک سیستم را یکپارچه سازد و تجربه کاربری منحصربفردی را ایجاد نماید. هایک ویژن برای برطرف ساختن نیازهای امنیتی طیف گسترده ای از صنایع، راهکارهایی برای دریافت، انتقال و ذخیره سازی دیتا و نیز مدیریت داده ها، تصمیمات کلانی اتخاذ کرده است. مؤسسه پژوهشی هایک ویژن بر روی تحقیق در مورد تکنولوژی، هدایت فناوری های نوآورانه برای حفظ جایگاه خود در صنعت نظارت تصویری تمرکز می کند. موضوعات مورد تحقیق عبارتند از تکنولوژی پرسپکتیو، تکنولوژی آنالیز هوشمند، تکنولوژی ذخیره سازی داده های کلان و ذخیره سازی ابری و تکنولوژی مالتی مدیا. این مؤسسه، بر استراتژی جهانی سازی هایک ویژن و تعهد این شرکت مبنی بر تأمین محصولات نوآورانه و پیشرفته متناسب با نیازهای شرکا و مشتریان خود در سرتاسر دنیا تأکید دارد.

  • این سیستم که بر روی اپلیکیشن ها تمرکز دارد و بر اساس تکنولوژی کامپیوتری ساخته شده، دارای ویژگی های عملکرد پایدار و نگهداری ساده است که تضمین کننده عملکرد باثبات و طولانی مدت می باشند.
  • پکیج های آماده دوربین علاوه بر اینکه بسیار مقرون به صرفه بوده و تخفیفات خوبی برای آن ها در نظر گرفته می شود، به نحوی توسط کارشناسان فرافن آماده شده اند که بطور کامل با هم سازگاری داشته و کار نصب را برای شما آسان کرده اند.
  • ما خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم و برای راهنمایی بیشتر در رابطه با خرید دوربین هایک ویژن یاپکیج دوربین هایک ویژن و همچنین مشاهده لیست قیمت دوربین هایک ویژن می توانید به سایت ما مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید .
  • هایک ویژن کالا به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه موفق شده تا در سال 2016 و 2017 پرفروش ترین فروشگاه در زمینه نظارت تصویری از طرف شرکت پارس ارتباط شود.
  • همانند تمام سیستم عامل های دیگر (ویندوز،اندروید و…) سیستم عامل دستگاه های ضبط DVR و NVR هم نیاز به…

همچنین این دوربین مدل هایی با قابلیت ضبط صدا (در دو مدل میکروفون دار و میکروفون خور) و بی صدا نیز تولید می شوند و این مدل ها نیز در ایران موجود است . این دوربین ها دارای پردازنده های داخلی هستند که برای آن ها این امکان را فراهم می آورد تا بدون نیاز به دستگاه های ان وی ار ضبط تصاویر را انجام داده و آن را در هارد داخلی هایک ویژن ذخیره کنند . نکته دیگر اینکه هایک ویژن مدلی خاص از دوربین های خود را با ویژگی H265+ به بازار عرضه کرده است که نیمی از این دوربین ها دارای قابلیت استفاده از حافظه داخلی هستند. شرکت اولسون، یکی از کمپانی های بزرگ تولید لنز در جهان می باشد که شرکت هایک ویژن سال هاست که برای خلق لنزهای جدید خود با این کمپانی بزرگ آلمانی همکاری می کند.