منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای شبکه و نرم افزار 1401

در این قسمت بودجه بندی درس های دفترچه عمومی کنکور تجربی 1400 رو به ترتیب دفترچه سوالات قرار دادیم تا متقاضیای کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اطلاع دقیق از اهمیت هر مبحث از نظر طراح سوال ، بتونن برنامه ریزی خوب و نتیجه بخشی داشته باشن . برترین نفرات کنکور 1400 رشته هنر به محض اعلام اینجا ارائه می شود. به محض اعلام شدن اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1400 اینجا اعلام می شود. در این بخش هم به محض اعلام نفرات برتر کنکور 1400 انسانی اعلام می شود. با توجه به تغییرات نحوه آموزش در دو سال اخیر (آموزش از راه دور)، بهترین موسسهای که در این زمینه میتواند به شما کمک کند و تمام نیازی های آموزشی شما را برطرف نماید، موسسه ونوس می باشد.

وی در خصوص ثبت نام در موسسات آموزشی برای کنکور سراسری و کلاسهای خصوصی، گفت: حتی یک جلسه از کلاسهای کنکور استفاده نکردم و تنها خودم به مطالعه دروس میپرداختم و سعی بر این بود که از تست های کتاب های آموزشی برای افزایش آمادگی در کنکور سراسری استفاده کنم. از اهداف این مرکز آموزشی کشور می توان به: برقراری عدالت آموزشی، دسترسی به بهترین منابع و اساتید در سراسر کشور اشاره داشت. اولین درس دفترچه تخصصی در کنکور تجربی متعلق به زمین شناسی با 25 سوال و مدت زمان 20 دقیقه هستش . درس زمین شناسی اولین سوالات دفترچه اختصاصی کنکور رشته تجربی را تشکیل می دهد و شامل 25 تست (از شماره 101 تا 125) می باشد.

رتبه چهارم کنکور برای درباره انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل، گفت: به احتمال زیاد رشته برق در دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب میکنم اما بین رشته های برق و کامپیوتر هنوز تردید دارم. هدف این نوشتار، روشنگری در مورد چرایی و چگونگی افزایش ظرفیت پذیرش کنکور سراسری در رشته پزشکی است که موافقان این افزایش دلیل آن را دسترسی بیشتر عموم مردم به خدمات پزشکی عنوان کردند. این گروه آزمایشی ۴۲ درصد کل کنکوریهای امسال را تشکیل میدهند در آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی در استان زنجان ۷ هزار و ۹۴۱ کارت صادر شده که ۴ هزار و ۹۹۴ کارت برای داوطلبان زن و ۲ هزار و ۹۷۴ کارت مختص داوطلبان مرد است.امسال ۱۸ هزار و ۸۸۶ داوطلب در کل استان زنجان در آزمون سراسری شرکت کردند. اوّلین کنکور ایران در سال ۱۳۴۸ برگزار شد و ۴۷٫۷۰۳ نفر داوطلب در آن شرکت کردند.

وی اضافه کرد: یکی از علل موفقیت بنده در کنکور ۱۴۰۰ سعی و تلاش خود و حمایتهای خانوادهام بود که از کودکی محیط امن و آرامی در خانواده برایم سایت konkoorahmadi فراهم کرده بودند. زرندی با اشاره به کمکهای مربیان و دبیران مدرسه اذعان کرد: دبیران مدرسه در یافتن منابع بسیار کمک حالم بودند و این عوامل در موفقیتم بسیار حائز اهمیت بود. رتبه چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی ریاضی و فنی با بیان اینکه میوه ۱۲ ساله تلاش خودم را با با کسب این رتبه و موفقیت در کنکور سراسری چیدهام، بیان کرد: در تمام این سالها تلاش کردم که به موفقیت دست پیدا کنم و در کنار تلاش خودم حضور خانواده به کسب این رتبه کمک کرد.

در واقع مغز تو اینطور بهت میگه که صرفا امشب به رژیمت نرسی، نه اینکه تصمیم قطعی بگیره که از شنبه شروع بکنی و فقط شروع از شنبه رو به عنوان یک بهونه استفاده می کنه. کنکور علوم تجربی ۱۴۰۰ ||| زنجان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه 9 تیرماه آغاز و تا شنبه دوازدهم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار میشود. وی گفت: آزمون سراسری گروه هنر چهارشنبه صبح ۹تیرماه، گروه علوم ریاضی و انسانی پنجشنبه صبح ۱۰تیرماه، گروه تجربی جمعه صبح ۱۱ تیرماه و گروه زبان شنبه صبح ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد. آزمون مجدد کنکور ۱۴۰۰ برای تعداد ۸۵۴ داوطلب شبههدار روز جمعه ۱۲ آذر برگزار میشود، این آزمون بر مبنای رای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونهای سراسری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش در اولین واکنش نسبت به انتشار این گزارش، بدون انکار اصل موضوع، آن را موضوعی سیاسی و مربوط به عملکرد سازمان سنجش در دولت قبل بیان کرد. پایگاه خبری اختبار- رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به گزارش منتشر شده از بازگشت برخی داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اعمال فشار نمایندگان مجلس به دانشگاه واکنش نشان داد. مکانی که در آن درس می خوانید باید دارای نور کافی باشد. ۷. عزیزانی که دارای دیپلم فنی و حرفهای و کاردانی بوده و قصد شرکت در کنکور سراسری را داشته باشند نیز در طرح مذکور فراموش شدهاند. رتبه های برتر و 1 تا 10 کنکور سال 1400 رشته زبان در این قسمت ارائه می گردد. اگر می خواهید با نفرات برتر کنکور سال 1400 رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان آشنا شوید و گفتگو با این رتبه های برتر را بخوانید ادامه این مطلب را مطالعه نمائید. در این بخش گفتگو و مصاحبه با نفرات برتر کنکور 1400 ارائه می شود تا رمز موفقیت ایشان را متوجه شوید. رتبه های برتر و نفرات زیر 10 کنکور 1400 همراه با مصاحبه و گفتگو با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 1400 در این بخش ارائه شده است.

درس زمین شناسی به عنوان اولین درس تخصصی در دفترچه کنکور سراسری قرار دارد. رتبه دوم کنکور ریاضی ۱۴۰۰، معلومات بالایی دارد، که این را در خلال صحبتهایش میشد فهمید، تعبیر او از موفقیت و کسب رتبه آن هم چنین رتبه مهمی از بین هزاران دانشآموز خیلی متفاوت بود. این افراد موفق در مسیر درستی که هم جهت با علابق خودشان است قرار گرفته اند که توانسته اند به چنین موفقیت بزرگی برسند. پس اگر در این راه موفق نشدید، اصلا نگران نباشید و راههای دیگری امتحان کنید. افراد موفق و رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور در مصاحبه های خودشان به نکات مهمی اشاره می کنند که هم می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان کنکور باشد و هم در بسیاری از موارد انگیزه بخش است. گام های مختلف برای برنامه ریزی مطالعاتی خود جهت آمادگی در کنکور سراسری هنر در نظر بگیرید. دقایقی پیش اسامی نفرات برتر هر یک از گروههای آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد. در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، محمدجواد احمدپور در رتبه هفت کنکور امسال قرار گرفت.

امیرحسین زرندی در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طبق برنامه منظم و در طول روز ۶ الی هشت ساعت روزانه مطالعه میکردم در حدود یک ساعت از فضای مجازی برای استراحت و تفریح استفاده میکردم. در این روش باید به سرعت متن را بخوانید تا یک برداشت و دید کلی از آن کسب کنید. فتحی ادامه داد: منابع در این سه درسی که در آنها قوی هستم، تنوع و کیفیت بیشتری دارند و برای پاسخ به سوالات و رفع اشکالات در این دروس به تمرین و تکرار تستهای زیاد مشغول بودم و روش ویژهای ندارم، ولی از مسیری که برای هر درس طی میکنم، آگاهی دارم و دقیق میدانم که هدفم از مطالعه هر درس، رسیدن به چه سطحی از تسلط است و سعی میکنم فرمولها را طوری بفهمم و یاد بگیرم که بتوانم با کمک آنها به انواع سؤالات پاسخ بدهم. برای کسب رتبه برتر در کنکور تجربی بدست آوردن درصد بالا در زیست و دروس تخصصی بسیار مهم است. به راحتی با نگاهی به جدول بالا میتوان دید که درصد عربی بسیار از آنچه که فکر میکنید پایین تر است پس صرف زمان مناسب در این درس میتواند نقطه قوت شما باشد. اطلاعات تکمیلی در ادامه ارائه می شود.

ما نخبگانی داریم که رتبه یک یا دو کنکور را کسب کرده اند، اما معدلشان ۱۱ یا ۱۲ است، این موارد کافی است تا نظر دوستان را نقض کند. فارس نوشت: «کنکور» سالهاست که بر زندگی مردم سایه افکنده است و در افکار عمومی، چون دیوار مستحکمی میماند که در پشت آن، دنیای جدیدی از خوشحالی و نشاط قرار دارد؛ این تصور آنقدر پررنگ است که زندگی بچهها از چندین سال قبل از کنکور تحتالشعاع این دیوار قرار میگیرد. اگه خواستین میتونین ازش استفاده کنین چون برعکس درسنامه که اصلاً خوب نیست؛تست های خوبی داره. از ویژگ های تدریس این مجموعه میتوان به درسنامه کوتاه آن اشاره کرد در این محصولات آموزشی مدت زمان تدریس بسیار کمتر و حل تمرین و تست­های کنکور به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است. سیر تا پیاز: از لحاظ درسنامه و تست های نکته دار بسیار با قدرت کار کرده و شما را به این حد میرسونه که با خوندن این کتاب حداقل ۸۰ درصد بزنین اما دلیل نمیشه که از مبتکران بهتر باشه. بهتر است کمی واضح تر علت این اتفاقات را بررسی کرد چراکه مستقیما با آینده فرد در ارتباط است. دانشآموزان این رشته میتوانند در مقاطع بالاتر (دانشگاهی) به تحصیلات خود در رشتههای فنی و مهندسی ادامه دهند.

ما مفاهیم سخت را برای شما آسان می کنیم، با ورود به صفحه آموزش کنکور تجربی اطلاعات زیادی می توانید دریافت کنید. می توانید دفترچه سوالات مورد نظر خود را از طریق لینک های زیر دانلود کنید. اگر سؤال مربوط به یک درس عمومی یا بخش متنی درسهای اختصاصی باشد باید با یادآوری متن مورد نظر از کتاب درسی و با بررسی دقیق گزینهها، پاسخ صحیح را انتخاب کنید. بر اساس اعلام سازمان سنجش در مرحله پذیرش در کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، تعداد یک میلیون و ۹۰ هزار داوطلب پذیرفته می شوند و این آمار با احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است . این افراد هم بسیار خوب و دقیق با برنامه ریزی درس خوانده اند و کمترین اشتباه را در پاسخ دهی به تست های کنکور داشته اند. این افراد معمولا تلاش و پشتکار بالایی داشته اند و در ایام تحصیل و خصوصا سال قبل از کنکور 1400 با جدیت و برنامه ریزی درست دروس را مطالعه کرده اند و تکنیک های تست زنی را هم به خوبی اجرا کرده اند. دروس تخصصی مثل زیست در اولین مرحله نیاز به تسلط عمیق بر متون کتاب درسی و سپس تمرین و تست دارند.

به عبارت دیگر، با تاثیر قطعی معدل در کنکور باید فاتحه عدالت آموزشی را خواند. مطالعه به این سبک باعث می شود که مطالب برای همیشه در ذهن شما باقی بماند. برترین رتبه های کنکور 1400 هم مطالب بسیار خوبی در این زمینه ارائه می کنند. رتبه دوم کنکور ریاضی و فنی از رفسنجان کسب رتبهاش را لطف خدا میداند و میگوید: اصل در رسیدن به یک جایگاه، علاقه است. چند سالی هستش که نحوه طراحی سوالات کنکور تجربی از یک قاعده خاصی پیروی می کنه و اکثرا از مباحث مشخصی طراحی میشن که با بررسی سوالای کنکور سنوات گذشته به خوبی میشه این قاعده و اهمیت دروس رو متوجه شد . اگر دانش آموز برنامه ریزی درسی مشخصی دارد یا در موسسه کنکور خاصی ثبت نام کرده باید سعی کند در کلاس کنکوری ثبت نام کند که پیشروی مباحث آن مطابق با برنامه درسی او باشد. شرکت در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور هم می تواند مفید باشد. عبدالرسول پورعباس امروز در حاشیه بازدید از کنکور سراسری تجربی سال ۱۴۰۱ در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران به گزارش منتشر شده در روزنامه اعتماد مبنی بر بازگشت برخی داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اعمال فشار نمایندگان مجلس به سر کلاس رشته های پزشکی و دندانپزشکی واکنش نشان داد.

توجه داشته باشید که اگر درسی مانند عربی ضریب 2 دارد دلیل بر بی اهمیت بودن این درس نیست. فتحی بیان کرد: پزشکی یکی از رشتههای دلخواه من است و آن را فارغ از توجه به درآمد یا موقعیت اجتماعی، انتخاب کردهام، از اینکه بتوانم با دانشم جان انسانها را نجات دهم، لذت میبرم. زلفی با اشاره اینکه مدارسی که بهصورت تخصصی در زمینه کنکور فعالیت کنند در ابهر دایر نیست، تاکید کرد: با امکانات و کتب کاملا معمولی برای رسیدن به رتبه برتر کنکور تلاش کردم. اگر در سال 1400، داوطلبی تنها به یک سؤال زبان خارجی پاسخ صحیح می داد و به هیچ یک از سؤال های این درس نیز پاسخ غلط نمی داد، از 31/67 درصد داوطلبان در این درس، درصد بهتری کسب می کرد!