ماجرای تقلب حین جلسه کنکور تجربی و انتشار سوالات در فضای مجازی چه بود؟

دانشگاههاست نه آموزش و پرورش و این حوزه ربطی به آموزش و پرورش ندارد و اگر توزیع حوزهها برای برگزاری کنکور در دفترچهها انجام نشده باشد به هیچ عنوان اجازۀ برگزاری کنکور در مدارس را نمیدهم. موسسه ای که نه تنها دروس کنکور را آموزش میدهد بلکه برای مقاطع پایین تر یعنی ابتدایی و متوسطه اول هم محتواهای آموزشی تولید میکند. بلکه در زمینۀ تولید انواع محصولات آموزشی برای داوطلبان کنکور، به طور متداول فعالیتهای خود را دنبال میکند. مکتب پلاس: به تولید آموزش های کوتاه و کاربردی با همکاری تعاملی دانشگاه های خوب کشور پرداخته است و هدفش از این دوره ها آموزش نیروی کار مورد استفاده برای ورود به بازار کار می باشد. هدف این نوشتار، روشنگری در مورد چرایی و چگونگی افزایش ظرفیت پذیرش کنکور سراسری در رشته پزشکی است که موافقان این افزایش دلیل آن را دسترسی بیشتر عموم مردم به خدمات پزشکی عنوان کردند. تعداد ساعتهای این فیلمها به علت کثرت مطالبی که در آنها گفته شده و همین طور عمیق شدن در مطالب گفته شده از فیلمهای مشابه بیشتر است، و این هم به این علت است که کنکور روز به روز مفهومی تر میشود و باید مفهومی و از پایه دروس را بررسی کرد.

این موسسه هدف مهمی در پیش دارد و آن، این است که خط به خط کتاب های درسی را در نیم کره راست مغز کنکوری ها و دانش آموزان عزیز برای همیشه ثبت کند! کبگانیان به متقاضیان سنجش و پذیرش سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: با آرامش کامل در سال تحصیلی آینده به یادگیری عمیق متون درسی رسمی بپردازید و برای اطلاع از ابعاد مختلف مصوبات فوقالذکر صرفاً به بیانات دبیر محترم شورای عالی و اینجانب توجه نمایید. استاد علیرضا عبدالمحمدی کتاب های بسیاری را منتشر کرده اند که شامل؛ پنج بحث زبان فارسی، آرایه های ادبی، کتاب لغت و املا عبدالمحمدی، تاریخ ادبیات عبدالمحمدی ، جامع ادبیات کنکور، آموزش کامل ادبیات ۲ عبدالمحمدی، جدول تناوبی تاریخ ادبیات هستند. استاد علی احمد نیا مؤلف کتاب آرایه های ادبی ، زبان فارسی ، قرابت معنایی ، لغت و املا ، ادبیات ۲و۳ هستند.

ایشان دارای ۱۵سال سابقه تدریس در رشته ی زبان و ادبیات فارسی و زبان عربی در مقاطع کنکور، دبیرستان و دبستان به صورت خصوصی با بالاترین حد رضایت دانش آموزان هستند. استاد مبشری دارای کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی هستند. استاد علی احمد نیا موفق به کسب رتبه اول در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند. به هر روی، این پیشنهاد در سطح وسیعی مورد اعتراض کارشناسان، مدیران و جامعه پزشکی قرار گرفت و پس از مکاتبات و بحث فراوان با حضور مدیران ارشد دولتی و غیردولتی، در نهایت پیشنهاد مذکور در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی، به اصطلاح تعدیل و مقرر شد که از سال ۱۴۰۱ هر سال به میزان ۲۰ درصد نسبت به سال قبل و به مدت ۴ سال به ظرفیت دانشجویان پزشکی اضافه شود. بنابراین در طی ۴ سال آینده ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی به بیش از ۱۶۷۹۶ خواهد رسید و قریب به یقین در سالهای بعد ادامه خواهد یافت.

ما در مجموعه ی تاج کنکور با برگزاری دوره های آنلاین و دادن خدمات مشاوره، درصدد آن هستیم بستری را فراهم کنیم تا تمامی دانش آموزان حتی آنهایی که در دوره افتاده ترین نقطه ایران هستند بتوانند از خدمات مشاوره ای با کیفیت و تخصصی استفاده کنند و کنکور خوبی را پشت سر بگذارند. دفترچه تخصصی یا دفترچه شماره 2 دارای 5 درس است و داوطلبان باید در مدت زمان 175 دقیقه به 170 سوال این دفترچه پاسخ دهند. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. سؤالات بخش دین و زندگی دفترچه عمومی آزمون ربان خارجی شماره 51 تا 75 دفترچه را شامل میشود و 25 سؤال دارد. اکثر داوطلبان شرکت در آزمون زبان، سؤالات دفترچه آزمون عمومی را زیاد جدی نمیگیرند اما موضوع مهم این است که در آزمون زبان خارجه سؤالات دروس عمومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زبان پایه در این زیر گروه زبان آلمانی است.

نحوه طراحی سوالات کنکور به صورت تستی یا چهارگزینه ای است که بسیاری از داوطلبان شرکت در این آزمون، به علت عدم آشنایی کافی با تکنیک های کاربردی تست زنی، موفق به کسب نتیجه مطلوب در کنکور نمی شوند یا دائما با مشکل کمبود وقت دست و پنجه نرم سایت konkoorahmadi می کنند. یکی از مهم ترین عواقب نداشتن اطلاعات کافی در خصوص سوالات چهارگزینه ای برای داوطلبان کنکوری، سردرگمی در حین آزمون و افتادن در دام استرس است که تاثیر منفی و قابل توجهی بر روی عملکرد متقاضیان می گذارد. یکی از مهمترین اصول مطالعه این درس، نگرش مفهومی به این درس می باشد در درس زیست شناسی که یکی از دروسی است که دارای مفاهیم مشترک در سه پایه است، علاوه بر یادگیری مفهومی، مطالعه ترکیبی درس را هم باید در دستور کار قرار دهید. ضریب درس ریاضی در هر سه زیرگروه کنکور ریاضی، ثابت و برابر 4 است.

🔔 تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 📆 داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که تا الان موفق به انجام انتخاب رشته نشده اند می توانند تا روز شنبه مورخ 18 تیر ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی برای انجام… رشتههای زیر گروه اول گروه زبانهای خارجه شامل تربیت دبیر زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، کارشناسی مترجمی خبر زبان انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی است. متقاضیان شرکت در آزمون زبان خارجه لازم است تا با جزئیات این دفترچه آزمون آشنا شده و بودجهبندی مربوط به سؤالات کنکور را در اختیار داشته باشند تا بتوانند برای شرکت در این امتحان آمادگیهای لازم را کسب کنند.

کلاس های تیزهوشان نهم و ششم زیر نظر اساتید خبره باعث کسب قبولی های زیادی در سال های گذشته در آزمون های ورودی دبیرستان های برتر تهران شده است . ایشان مدرس برتر درس ادبیات هستند. مطالعه برای کنکور تجربی از سال دهم قطعا کار درستی هست و برای موفقیت تو سال دوازدهم، یکی از مهم ترین عوامل همین هست که شما از سال دهم شروع به درس خوندن کرده باشی. من الان کلاس یازدهم تجربی هستم و تو این دو سال ( 10 و 11 ) اصلا به شیمی بها ندادم و خیلی ضعیفم ( آزمونای آزمایشی رو زیر 25 درصد میزنم). برخی کتاب های درسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم جز منابع کنکور سراسری رشته تجربی محسوب می شوند. در ادامه متن، به معرفی دی وی دی های دروس عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی پرداخته ایم. در واقع ادبیات، یکی از دروس پایه و عمومی در کنکور است که بسیار حائز اهمیت است. یکی از دیگر موارد مهم علامت زدن قیدها با رنگ های متفاوت یک روش مناسب است.

یادآور میشود که متن دقیق مصوبه هنوز منتشر نشده است و این عبارات توسط دبیر شورا گزارش شده است. به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۴۸ کنکور در ایران برگزار شده، خاطر نشان کرد: تصمیمات این جلسه مهمترین تصمیمات ۵۲ سال گذشته در زمینه کنکور به حساب میآید. در این برداشت نیز استفاده از محدوده ۵ سال بیمورد است، زیرا افزایش ۳۰۰۰ نفر همچنان در سالیان بعد ادامه خواهد داشت. استادان نیز بهدلیل تسهیل روند مدیریت مطالب تلاش میکنند تا از روشهای نوین بهره ببرند که اغلب با تکنولوژی آمیخته شده است. پس بهترین بسته آموزش کنکور، بسته ای است که محتویات کتب یا ویدئو های آموزشی خود را با محتوای کتب درسی منطبق کند، برای تحقق این امر گرد آورنده های یک کتاب یا ویدئو ی آموزشی باید از جدیدترین تغییرات و اصلاحات کتب درسی و سر فصل ها به خوبی آگاه باشند و فعالیت های خود را مطابق با این تغییرات و اصلاحات جلو ببرند بنا براین باید از بروز ترین اخبار در رابطه با این اعمال آگاه باشند. سؤالي که نترسيد و جلو سوق پيدا کند و با بررسي آن ها. چراکه داشتن کتاب های متنوع کنکور علم و یا مهارت شما را افزایش نمی دهد بلکه شمارا در موضوعات مختلف گیج می کند.

قاعدتا به دلیل بالارفتن توقعات عمومی و سرمایهگذاری برای توسعه زیرساختهای آموزشی (که البته با توجه وضعیت اقتصادی کشور غیرممکن است)، بازگشت به حدنصاب قبلی یعنی پذیرش ۸۱۰۰ دانشجوی پزشکی در کنکور سراسری، از نظر پیشنهاد دهندگان غیرمعقول بوده و از سال پنجم به بعد، هر ساله ۲۳۱۰۰ نفر دانشجوی پزشکی پذیرش میشود. مجموع سؤالات دفترچه آزمون عمومی 100 سؤال است که برای پاسخگویی به آن ها 75 دقیقه زمان در اختیار داوطلبان قرار میگیرد. سؤالات این دفترچه به صورت زیر و بر اساس این بودجه طرح میشود. بر اساس این مصوبه پس از ۵ سال، ۱۵ هزار نفر به دانشجویان پزشکی کشور، افزوده شده و از سال پنجم به بعد ۱۱۱۰۰ دانشجو در سالهای بعد پذیرش میشود. در برداشت اول: هر سال ۳۰۰۰ نفر به ظرفیت پزشکی نسبت به سال قبل اضافه میشود، یعنی پس از ۵ سال، ۴۵۰۰۰ نفر (تقریبا به اندازه نصف جمعیت فعلی پزشکان عمومی کشور که طی چندین دهه گذشته فارغالتحصیل شدهاند) به جمعیت دانشجویان پزشکی اضافه میشود. در عین حال طول دوره تحصیلی دانشجویان پزشکی ۷ سال است.

سلام استاد من رتبه 824کنکور منطقه سه شدم دارو سازی اصفهان قبول شدم انتخاب های بعدی پزشکی بود امام انتخاب اول دارو بود الان ترم یک دارو اصفهان بعد از اتمام ترم یک امکان تغیر رشته به پزشکی دانشگاه اصفهان یا اولویت های بعدیم که پزشکی بودن دانشگاه های دیگه هست؟ مدتی است که متوجه شدم جمعیت را فقط باید شمرد؛ مرگ را فقط باید از جمعیت زنده کسر کرد؛ و خصوصا هزینهها را نباید محاسبه و تحلیل کرد، فقط باید آنها را جمع زد. بعد از شرکت در امتحانات ترمیم نمره اگر نمره جدیدی که کسب شد پایین تر از نمره قبلی باشد ، نمره قبلی برای سوابق تحصیلی در نظر گرفته خواهد شد و اگر نمره بالاتری کسب کنید ، نمرات جدید به صورت سیستمی از سوی سازمان آموزش و پرورش به سازمان سنجش ارسال خواهند شد تا برای تاثیر سوابق تحصیلی محاسبه شوند. وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی به گونهای است که آزمونهای عمیقتر پایان سال تحصیلی اثر خود را روی کنکور میگذارد و به همین علت آموزش و پرورش با این مصوبه موافق است. به گزارش خرداد ،علی زرافشان در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به چالشهای برگزاری کنکور سراسری و سرنوشت قانون حذف کنکور اظهار کرد: مجلس شــورای اسلامی تاکنون دومصوبه درباره قانون کنکور داشته است.

ادعا نمیکنم که در این مورد بدترین هستیم. در این گروه آزمایشی درس ریاضی برای بسیاری از داوطلبان دشوار است و از دروس مورد بحث است. برخی از مهمترین امکانات مجله والدین استادبانک، شامل: نمونه سوالات امتحانی، گامبهگام کتب درسی، مشاوره تحصیلی و مقالات آموزشی برای والدین است که به طور رایگان در دسترس کاربران استادبانک قرار دارند. ایشان استاد برگزیده سایت استاد سلام در زمینه ی (زبان و ادبیات فارسی و عربی تضمینی تمامی مقاطع تحصیلی) هستند. ایشان مولف کتاب لقمه قرابت مهر و ماه و مولف کتاب های آرایه، دستور و قرابت معنایی انتشارات پرش، مولف سری کتاب های ادبیات با طعم شکلات ،مولف کتاب زبان فارسی انتشارات ژرف اندیشان هستند. سؤالات مربوط به بخش زبان و ادبیات فارسی شامل سؤالات بسیار متنوعی است و از بخشهای املاء، نگارش، تاریخ ادبیات، قرابت معنایی و بخشهای دیگر دروس ادبیات و زبان فارسی را شامل میشود. ایشان دارای بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه آموزش ادبیات فارسی هستند. ایشان دارای 28 سال سابقه تدریس هستند. ایشان به صورت آنلاین و حضوری تدریس می کنند. هنرجویان عزیز، شما از طریق این صفحه می توانید جزوات، فایل ها و ویدئوهای تدریس غیر حضوری و آموزش آنلاین اساتید آموزشگاه هونر را بصورت کلاس غیر حضوری آفلاین و آموزش مجازی در اختیار داشته باشید.

این برداشت به قدری محال، نامعقول و دون شان تصمیمسازان و کارشناسان شورای عالی انقلاب فرهنگی است، که صرفا به عنوان مصداقی از عدم شفافیت و قرائتهای متفاوت از یک پیشنهاد خام، بیان شد. در برداشت دوم، ۳۰۰۰ نفر در سال و به مدت ۵ سال به ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی اضافه میشود. همانگونه که گفته شد، برداشت اول به قدری نامعقول است که شاید این نهاد قانونگذار و فرهنگی، آن را برای چانهزنیهای بعدی در نظر گرفته باشد و یا برداشت نگارنده اشتباه باشد. وی سوابق تحصیلی برای انتخاب افراد شایسته برای حضور در دانشگاههای کشور را کافی میداند و به قدس میگوید: البته باید روی این موضوع مقداری کار شود و از سوی دیگر باید به دستگاه متولی برای اجرای مصوبه کمی فرصت بدهیم.