قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

در این مجموعه انواع گوناگونیدریچه کولراز جنس آلومینیومی،آهنی و چوبی تولید می شود. از سایر محصولات تهران دما می توانیم به دریچه کولرهای خطی،سقفی،دمپردار،بدون دمپر و انواعدریچه کولربازدید اشاره کرد. تهران دما خدمات پس از فروش ارائه می نماید و همچنینقیمت دریچه کولررا بسیار مناسب و مطلوب در نظر گرفته است.

دریچه های کولر آهنی دارای دمپر در تنظیم میزان دبی هوا به محیط میباشد. پره های دمپر بصورت افقی در پشت دریچه، و پره های عمودی روی قاب اصلی دریچه باعث می شود که هوای داخل کانال به هر طرف که نیاز باشد هدایت شود. از این محصول میتوان به صورت دیواری یا سقفی استفاده و بهره گرفت. قیمت دریچه کولر با توجه به متریال مورد استفاده برای ساخت آن محاسبه می شود.

قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

این نوع دریچه‌ها هم به‌صورت سقفی و هم به صورت دیواری در بیرون و داخل ساختمان قابلیت نصب دارند. فریم این دریچه‌ها از جنس قالب‌های پروفیل آلومینیوم ساخته می‌شود. علاوه بر آن جنس پره‌ها هم از آلومینیوم است که به‌صورت پرسی و فابریک روی دریچه سوار می‌شوند. همچنین از رنگ کوره‌ای برای رنگ‌آمیزی آن‌ها استفاده می‌کنند.

دریچه کولر چهارطرفه

افراد می توانند بسیار آسان دمپر دریچه کولر را باز و دریچه کولر بسته نمایند. بسیاری از افراد در جزئیات کوچک دکوراسیون منزل خود بسیار دقت نظر دارند. به همین دلیل تولید کنندگان، طراحی جدیدی از دریچه کولر را به مرحله اجرا در آوردند که نگاه هر ببینده ای را به خود جلب می کند. استفاده از متریال چوب در تولید این دریچه ها باعث شده تا جذابیت مثال زدنی به همراه داشته باشند و طرفداران خاص خود را جذب کنند. دریچه کولر با قابلیت های متفاوتی که دارند یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه های تهویه هوا به شمار می روند. به همین خاطر تعبیه‌ی محل پیچ‌های نصب دریچه قبل از عملیات رنگ‌آمیزی انجام می‌گیرد.

  • همچنین در طراحی و ساخت این مدل ها میتوان تنوع بیشتری را ایجاد نمود.
  • معمولاً برای پوشش آن از رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود.
  • همین تجربه و دقت است که در نهایت باعث ارائه محصولی با کیفیت به خریدار میشود.
  • همانطور که می دانید دریچه کولر خطی 90 درجه به صورت ثابت بوده و پره های آن قابل تنظیم نمی باشد.
  • در ساختمان ها پس از نصب دریچه کولر روشنایی یک عدد طلق و یا شیشه در پشت دریچه قرار می گیرد.
  • یکی از مهم ترین مزایای این نوع دریچه، سبک و قابل شستشو بودن آن است.

شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه هوا ، انواع مختلف دریچه با متریال مختلف را تولید مینماید. همچنین این مدل از دریچه کولر پلاستیکی به صورت مشبک و خطی نیز در اندازه‌های استاندارد و قابل سفارش قابل تهیه خواهد بود. در ساخت دریچه های آهنی از هر طرف به میزان نیم سانتی متر هوا رها می شود که این مورد مشکل ساز نخواهد بود. پره های افقی دریچه های آلومینیومی که در بخش پشتی دریچه می باشند نیز متحرک بوده و به راحتی می توانند ورودی هوا را مسدود نمایند. البته همین پره های افقی میزان و مسیر پرتاب هوا را نیز می توانند تنظیم نمایند. این دریچه ها اغلب دارای یک دسته اهرم مانند هستند که به کمک آنان می توان جهت پره ها را کاملا تغییر داد.

دریچه کولر آهنی :