فرصت ها و تهدیدهای استفاده از فیلم های آموزشی کنکور

دروس عمومی در تمامی زیرگروه های این رشته دارای ضرایب یکسان هستند ولی ضرایب دروس تخصصی در کنکور ریاضی متفاوت است. سازمان های مجازی هم دارای معایبی مثل سازمان های سنتی هستند که نمی توان همه ی آن ها را در این متن جا داد، اما مشخص است که این دوره های آموزشی در دوره اطلاعات و دانش دارای اهمیت زیادی است. اما معایبی نیز دارد که در ادامه خدمتتون عرض میکنم. تمام رشتههای تجربی مربوط به حوزهی پزشکی نیستند اما تمام رشتههای پزشکی و پیراپزشکی در این رشته قرار دارند. درس شیمی بدترین آمار پاسخگویی در تمام درسها را به خود اختصاص داده است؛ این موضوع هم خوب است و هم بد.

و این تثبیت بسیار میتواند با دوره و مرور های بلند مدت پایدار تر شود. اگر شخصی تمایل داره که برای یک درس تحلیلی همه ی نکات رو دوره کند پیشنهاد من به این دانش آموز این میباشد که بیاد از اون مطلب تست بیشتری انجام بده به جای اینکه درسنامه را کامل مطالعه کنه. با توجه به روشهای منحصر به فرد تدریس و استقبال خوب و بینظیر دانش آموزان میتوان برای این مجموعه ، آن را میتوان به عنوان یکی از محبوبترین پکیج های دوره متوسطه اول را انتخاب کرد. اما اولین دغدغهای که برای شروع یادگیری دارند، پیدا کردن بهترین منبع آموزشی میباشد، منبعی که به کمک آن بتوانند خود را برای کنکور آماده کنند. در شیوههای سنتی که بر پایه حفظکردن مطالب است، دانشآموز باید مرتبا این مطالب را تکرار و در آخر هم در زمان نیاز آن را فراموش میکرد؛ اما در این روشهای جدید چون دانشآموز بهصورت ناخودآگاه مطالب درسی را بین حافظه بلندمدت و کوتاهمدت جابهجا میکند، زمان و انرژی کمتری از او گرفته میشود. گاج مارکت از سایت های آموزشی درسی ایران است که با هدف خدمت رسانی و ارائه کتاب های انتشارات بین المللی گاج پا به عرصه فروش اینترنتی به صورت تخصصی گذاشت.

در این درس تمامی مطالب به صورت شهودی تبدیل شده است و به صورت کامل داوطلب را با عمق مفهوم آشنا خواهند کرد. تمامی این موارد زمانی منجر به موفقیت می شود که در کارتان استمرار داشته باشید و با تقویت تمرکز، اعتماد به نفس و کاهش نگرانی به روند آماده سازی خود برای شرکت در کنکور سراسری کمک نمایید. پکیج 5 روز با حرف آخر شامل 30 ساعت آموزش و حل تست و آزمون از تمامی دروس این موسسه میباشد که به عنوان هدیه میتوانید آن را دریافت کنید و با برنامهریزی دقیق در طی 5 روز بر روی 40 تست قطعی از بودجهبندی کنکور نیز مسلط شوید. چگونه میتوانیم رتبه برتر کنکور شویم و استرس را از خود دور کنیم؟ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تغییرات کنکور ۱۴۰۲ قانون است و طبق تاریخ تصویب نیز ما به عنوان مجری برگزاری کنکور، موظف هستیم آن را اجرا کنیم. بر اساس این اطلاعیه، جزییات فنی و اجرایی این آزمون پس از تصویب در شورای سنجش و پذیرش دانشجو اطلاع رسانی می شود. به همین خاطر در سایت هزاران نکته تصمیم بر آن است که دروس کنکور فنی و حرفه ای به صورت کاملا مجازی آموزش داده شود.

پکیج جامع پایه هشتم حرف آخر شامل دروس علوم، ریاضی، زبان، ادبیات و پیامهای آسمانی است که اساتید مطرح کشور در مجموعه حرف آخر با روشهای نوین و جدید به صورت کاملا مفهومی و شهودی آن را تدریس کردهاند. تا 8 سال قبل، شیمی را به عنوان آسانترین درس اختصاصی در رشتههای ریاضی و تجربی میشناختیم؛ اما با تمرکز طراحان کنکور روی مسائل شیمی و طرح سوالات از فصل های ترکیبی شیمی نظام جدید، به یکباره درس شیمی به کلی دچار تغیرات شد و در حال حاضر حتی از نظر عدهای سختترین درس اختصاصی کنکور هم محسوب میشود. عمومیا هم یکمی آسون تر هستن و هم اینکه اهمیت کمتری نسبت به اختصاصیا دارن.

ضرایب دروس تخصصی در کنکور ریاضی براساس نیازمندی های رشته های مختلف دانشگاهی بسیار متفاوت است و هر درسی که در دوران دانشگاه برای آن رشته، بیشتر کاربرد داشته باشد، بالاترین ضریب را دارد و هر درسی که تاثیر زیادی در درس های دانشگاهی آن رشته نداشته باشد، ضریب بسیار پایینی خواهد داشت. در این زیرگروه ضریب درس شیمی نیز به اندازه فیزیک می باشد پس اهمیت درس شیمی در این زیرگروه بالاست. یعنی شما با مطالعه این مباحث با استفاده از کتاب تست فیزیک کنکور تجربی، میتوانید به درصد قابل قبولی در این درس برسید. هر سال حدود 1 میلیون نفر از هموطنان برای شرکت در کنکور سراسری اقدام میکنند و برای پذیرش در یکی از گروههای آزمایشی علوم تجربی، ریاضی فیزیک، انسانی، هنر و زبان تلاش می کنند. آنها بهخوبی میدانند چگونه باید سختترین و پیچیدهترین مطالب درسی را چه برای عربی باشد و چه برای ریاضی و زیستشناسی، به دانشآموزان آموزش دهند. فیزیک کنکور تجربی شامل: کتابهای درسی فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم است که در مجموع 30 سوال از آنها در آزمون کنکور سراسری طرح میشود. آمار و سنجش آموزشی، آمار، آموزش ابتدایی، آموزش ریاضی، آموزش تربیت بدنی، آموزش فیزیک، آموزش کودکان استثنایی، ادیان و مذاهب، اقتصاد، الکترونیک و مخابرات دریایی، امنیت اطلاعات، امنیت اقتصادی، امنیت بین الملل، امنیت نرم، ایمنی صنعتی، پژوهشگری امنیت، تاریخ اسلام، تاریخ تمدن ملل اسلامی، تربیت مروج سیاسی، حسابداری، حفاظت اطلاعات، روان شناسی، ریاضیات و کاربردها، زبان و ادبیات عربی، شیعه شناسی، ضد تروریسم، علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم انتظامی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم فنی امنیت، علوم قرآن و حدیث، علوم کامپیوتر، علوم مهندسی، علوم ورزشی، علوم و مهندسی آب، فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق امامی، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق مذاهب اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و حکمت اسلامی، فلسفه و عرفان اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فیزیک، فیزیک مهندسی، گردشگری، مددکاری اجتماعی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه اکو، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مدیریت و بازرگانی دریایی، مربیگری عقیدتی، مطالعات امنیتی، معارف اسلامی، معارف اسلامی – تبلیغ و ارتباطات، معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و تاریخ، معارف اسلامی و علوم تربیتی، معارف اسلامی و علوم قرآنی، معارف اسلامی و کلام، معارف اسلامی و مدیریت، معماری داخلی، مهندسی اپتیک و لیزر، مهندسی انرژی، مهندسی برق، مهندسی بهره برداری راه آهن، مهندسی پزشکی، مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما، مهندسی حمل و نقل ریلی، مهندسی خط و سازه های ریلی، مهندسی دریا، مهندسی دریانوردی، مهندسی راه آهن، مهندسی ساخت و تولید، مهندسی شهرسازی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشتی، مهندسی ماشین آلات دریایی، مهندسی ماشین های ریلی، مهندسی ماشین های صنایع غذایی، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، مهندسی مکانیک بیوسیستم (کشاورزی)، مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی نساجی، مهندسی نقشه برداری، مهندسی هوافضا، هتلداری، هنرهای چند رسانه ای، هوانوردی، اقتصاد کشاورزی.

موسسه آموزشی حرف آخر از آن دسته از موسساتی است که تمام ویژگی های لازم را دارا است. موسسات مشاوره کنکور رقابت سنگینی را با یکدیگر دارند و هر کدام از این مجموعهها در تلاش هستند تا با ارائه خدمات بهتر، مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند. کدام آموزشگاه و موسسه کنکوری در استان مشهد و در سطح ایران بهتر و برتر است؟ دانش آموزان مختلف سطح دانش و یادگیری متفاوتی دارند و هر کدام در مدرسه مختلفی تعلیم دیده اند پس یک آموزشگاه خوب باید به این نکته به خوبی دقت کند. پس بنابراین هر قدر، درصدهای شما در درس های ریاضی و شیمی بالاتر باشد، رتبه خیلی خیلی بهتری را در این زیرگروه به دست می آورید. در زیر گروه 3، درس شیمی و ریاضی ضریب بسیار بالایی دارد و به خاطر درصد خوب در درس ریاضی و همچنین میانگین بهتر سایر دروس دارای ضریب بالاتر در زیر گروه 3، رتبه زیر گروه سه داوطلب در کنکور ریاضی 1401، نسبت به سایر زیر گروه ها بهتر شده است. در زیر گروه 4 دارای ضریب 4 و در زیر گروه 5 دارای ضریب 3 می باشد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رجبعلی برزویی معاون ستاد نقشه جامع علمی کشور در ارتباط با خبر ۲۱ سیما ، درباره مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی که توسط رئیس جمهور ابلاغ شد افزود: این صوبه در مقایسه با کنکور امسال سه تفاوت اصلی خواهد داشت؛ اول این که امکان برگزاری دو بار کنکور در سال وجود دارد و آزمون دو سال اعتبار خواهد داشت.دوم این که دروس عمومی بیشتر در بخش تشریحی و سوابق تحصیلی اثرگذار و اعمال خواهدشد و آزمون اختصاصی فقط از دروس تخصصی خواهد بود و آخرین تغییر اصلی این است که در مهر ۱۴۰۲ برای ورودیهای جدید یعنی برای کنکوریها ۴۰ درصد سابقه تحصیلی و ۶۰ درصد آزمون اختصاصی ملاک عمل خواهد بود.

پش ریاضی، مهم ترین درس کنکور ریاضی است. به گزارش صدای ایران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار کرد: شهید بهشتی یکی از مظلوم ترین چهره های تاریخ انقلاب است.روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش، خاطرنشان کرد: سال ۹۹ حرف های بدون محاسبه برای تعطیلی مشاغل می زدند. درس زیست شناسی در کنکور مهم ترین درس داوطلبین تجربی است و شامل 50 سوال می شود مدت زمان پاسخگویی به سوالات این درس 36 دقیقه است به عبارتی هر سوال 42 ثانیه زمان پاسخگویی دارد . با توجه به بالا بودن حجم فصل های درس ریاضی در بازه زمانی کوتاهی که تا کنکور باقی مانده بهترین راهکار مشخص کردن تعدادی فصل تست خیز و مهم و مطالعه آن است . کنکور ریاضی دارای 3 زیرگروه است. این موسسه دارای ویژگیهای منحصربهفردی است و امروز به بررسی آنها خواهیم پرداخت. که شاگردهایشان چند دقیقه اول کلاس را خوب یاد میگیرند و در ادامه از سطح یادگیری آنها به شدت کم میشود.

متاسفانه به خاطر وجود ویروس کرونا بسیاری از دانش آموزان امکان شرکت در کلاس های کنکور حضوری را ندارند. این شرکت ارائه دهنده نرم افزارهای متعددی است که از معروفترین آنها میشود به نرم افزار فتوشاپ اشاره کرد. چراکه مطالب به صورت فرمول و تئوریک به دانش آموزان ارائه میشود که آنها را از حل مسئله بازمی دارد. اگر سؤال راهحل جبری داشته باشد باید فرمول لازم برای حل آن را به یاد آورده و با دقت در جایگذاری دادهها، به جواب آخر دست یابید و از بین گزینهها، جواب درست را انتخاب کنید. دهم را مرور کنید و بخش کوچکی از یازدهم را پیش خوانی کنید. کتاب هندسه جامع کنکور مهروماه 1401 برای داوطلبان کنکور رشته ریاضی شامل هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد که توسط جواد ترکمن و روح الله مصطفی زاده تالیف شده و توسط انتشارات مهروماه به چاپ رسیده است.

در واقع نمی توان گفت دانش آموزانی که در امتحانات مستمر و پایانی مدرسه نمره قابل قبول و ممتازی کسب می نمایند، عملکرد مطلوبی نیز در کنکور سایت konkoorahmadi سراسری خواهند داشت. او افزود: مجموعه سازمان سنجش آموزش کشور سال گذشته تجربه خوبی را در برگزار آزمون سراسری کسب کرده است که امسال نیز از آن تجربهها استفاده خواهد کرد تا بتواند آزمون را به بهترین شکل برگزار کند. مدیر عامل این موسسه، استاد عبدالرضا منتظری می باشد که توانسته با محصولات آموزشی جدید و نوآورانه نام این برند را در کل کشور مطرح کند. را مطرح کردند. پس از اعلام خبر برگزاری کنکور ۱۴۰۲ مطابق آزمون سراسری سال جاری، شورای عالی انقلاب فرهنگی از ابلاغ مصوبه خود در روزهای آتی خبر داد.

آقای برزویی در پاسخ به این پرسش که آیا تکلیف سازمان سنجش برای اجرای کنکور سال ۱۴۰۲ مشخص شد تصریح کرد: در این مصوبه آمده است که اطلاع رسانی برای مواد درسی، مواد آزمون اختصاصی، معدل دیپلم و همه ضرایب آنها در قالب سوابق تحصیلی میآید و تا شهریور برای اعلام مهلت است لذا شورای سنجش و پذیرش میتواند تا قبل از شهریور آئین نامههای اجرایی، مواد درسی و ضرایب آن را مشخص و ابلاغ کند. وی در خصوص ذینفعان و کاسبان کنکور بیان کرد: جریان مالی آنها بین ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد است و بهسادگی راضی به بستن دکانهایشان نمیشود، حتی اگر بدانند نسل آینده را تباه میکنند و شخصیتشان را متلاشی میکنند. 1. هر 4 محصول را در یک بسته سفارشی دریافت می کنید. در زمینه مطالعه جزوات کنکور سعی کنید جزوه های کنکوری را انتخاب کنید که معمولاً توسط اساتید باتجربه نوشته شده است. رشته تحصیلی علوم تجربی یکی از شاخههای نظری در دوران دبیرستان است که دانشآموزان در سال نهم و برای ورود به سال دهم میتوانند آن را انتخاب کنند. این رشته دربارهی علوم طبیعی و تجربی صحبت میکند. گسترش بیحدوحصر دانشگاهها کارایی آن را پایین آورده است و فارغالتحصیلان نمیتوانند متناسب با رشته تحصیلی کار پیدا کنند.

دروس زیست شناسی – شیمی – ریاضی – فیزیک – ادبیات – دین و زندگی – عربی و زبان جزو پکیج های کامل حرف آخر میباشد و دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی از این پکیج و دانش آموزان رشته انسانی نیز دروس تخصصی بیشتری را دارند که از آنها استفاده خواهند کرد. استعداد تحصیلی از دروس الزامی آزمون دکتری تخصصی تمامی رشته ها است. تمامی اساتید حرف آخر با معرفی محصولات و پکیج های آموزشی حرفه ای و آموزشات ویژه این اهداف را در رأس کار خود قرار می دهند. طرح اولیه شبکه رشد در پایان سال 1379 به پیشنهاد رئیس وقت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور در اختیار جمعی از معلمان و جوانان قرار گرفت و مقرر گردید که بعد از نخستین امکان سنجی، طی سه مرحله و در طول چهار سال طرح مذکور را به پایان برسانند. نخستین مرحله این طرح در مرداد ماه سال 1379 شروع و مدیریت و اجرای آن تا دی ماه سال 1385 که این شبکه به کارشناسان رسمی آموزش و پرورش واگذار شد، در اختیار گروه مذکور قرار داشت، به طول انجامید. زمانی که یک دانش آموزی که یک مطلبی را اول هفته میخواند باید در طول دو هفته و یا سه هفته ی آزمون آزمایشی خودش آن مطلب را دوره کند .