طراحی ورودی ساختمان اداری

به همین دلیل، در جریان آتش سوزی بزرگ آلسوند فقط یک نفر جان باخت. در آلسوند یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید: زیباترین منظره ی شهر، همان منظره ای است که نمی توانید ببینیدش! شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که آلسوند یکی از شهرهای بندری کشور نروژ به شمار می آید. رنگ کمد اداری نیز یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود سعی کنید رنگی را انتختاب کنید که بادیگر رنگ های دکوراسیون همخوانی داشته باشد. کارمندان و شاغلان باید بتوانند ساعت های طولانی را پشت میز خود بمانند.

طراحی و دکوراسیون داخلی اداری

صاحب نظران، شکل گیری این سبک را نوعی واکنش در برابر هنر آکادمیک قرن نوزدهم می دانند. بنابراین با توجه به ابعاد محیط کار، محل قرار گیری در منطقه سردسیر و یا گرمسیر و سایر اصول مهم در مصرف انرژی، یک سیستم مناسب و بهینه برای گرمایش و سرمایش محیط کار خود انتخاب کنید. بنابراین در طراحی از عناصر طبیعی بسیاری استفاده شده است. بلوهای پارتیشن در عرضهای 40، 60، 80 و 100 سانتیمتری موجود هستند و قطر آنها 12 سانتیمتر میباشد. مدل پارتیشن اداری بغیر از جداسازی فضای کار و قسمت بندی محیط برای کارهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند مثلا بخشی نازیبا از اداره یا اتاق هایی که نباید در دید باشند مانند اتاق بایگانی و نگهداری فایلها، توسط پارتیشن ها به خوبی پوشانده می شوند.

طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن

در این مقاله قصد داریم تا مهمترین نکاتی که کارفرمایان و علاقمندان به معماری داخلی اداری فضاهای کار و محیط حرفهای به آن نیاز دارند، را بازگو کنیم. ساختمان در دو طبقه باز طراحی شده است به صورتی که در بردارنده ی بیشتر از ده اتاق کار مستقل، فضاهای ملاقات و در کنار این فضاها، فضایی برای استراحت، غذا خوردن، ورزش کردن، فضایی برای حیوانات و یک اتاق جلسات با ظرفیت 80 نفر در نظر گرفته شده است. منظورشان این است که خانه ی هر فرد، زیباترین جای شهر به شمار می آید.

در واقع، مینیمالیسم و نظم به معنای واقعی کلمه، بهترین دوستان، جفت روحی و شرکای مادامالعمر هستند و طراحی دفتر اداری مدرن و مینیمال ، در واقع حذف چیزهای غیرضروری و آگاهی از چیزهایی است که به آن نیاز داریم و مصرف میکنیم، اما مهمتر از همه این است که طراحی دفتر اداری چگونه بر فضای کاری شما تاثیر میگذارد؟ دفتر مرکزی در بالا ترین طبقه ساختمان بین المللی کیانلیما در پکن قرار گرفته است. فضایی با ارتفاع 7 متر که کاملا برای طراحی یک فضای اداری ایده آل ، مناسب بوده است. میز و صندلی محل کار هم می تواند با انتخابی صحیح فضایی ایده آل برای شما بوجود آورند. آن هم اینکه آلسوند، در تاریخ 23 ژانویه ی سال 1904 میلادی براثر یک آتش سوزی بزرگ، به تمامی ویران شد. تیم معماران می خواستند که حس جاری در این ساختمان اداری را به حس حضور در یک خانه نزدیک کنند.

بدلیل آنکه هر روز وقت زیادی را در اداره می گذرانید،بدیهی است که آنقدر فضا برایتان عادی و کسل کننده باشد که دیگر توجه ای به دید مراجعه کننده نسبت به اداره یا شرکت خود نداشته باشید. استفاده از گل و گیاه در اتاق اداری به آن فضا روحی تازه می بخشد همچنین گیاهان سبب افزایش تمرکز و کاهش استرس میشود. برای مثال، نارنجی انرژی رو بالا میبره، چون یک رنگ گرم هست که یادآور گرمای تابستان، غروب زیبای خورشید و یا پرتقال های تازه و آبدار هست. با این کار، نیازی نیست که برای روشن کردن راهروهای بزرگ و گرم نگاه داشتن آنها، گاز و برق زیادی مصرف کنید. ویژگی دیگر این سبک طراحی کاربرد رنگهای گرم همچون قهوهای و قرمز در آن است. اتاق مدیریت رسمی ترین مبلمان فضای اداری به این بخش اختصاص می دهد. دستگیره های منحنی شکل و بافت طبیعی دیوار از نمونه های استفاده از عناصری هستند که طبیعت را تداعی می کنند .در طراحی داخلی اداری، استفاده از یک تناژ رنگی خسته کننده به نظر می رسد بنابراین در فضای استراحت طبقه ی دوم از مبلمان با رنگ نارنجی استفاده شده است تا فضا را از یکنواختی خارج کند.

شاید بهتر باشد که Pir Ålesund را به جای یک ساختمان اداری، یک فضای کار مشترک بنامیم. به این ترتیب، هر کدام از کسب و کارهای فعال در Pir Ålesund می توانند پایگاهی برای اطلاع رسانی در اختیار داشته باشند. از آن جا که شرکت فنجی از طبیعت سرچشمه گرفته است، هرچیز که از طبیعت باشد از ارزش های این مجموعه به حساب می آید. افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است. از سوی دیگر، جالب است بدانید که هر کدام از فضاهای این ساختمان، نورپردازی، رنگ و مبلمان خاص و متناسب با کارکرد ویژه ی خود را دارد. از سوی دیگر، نمای ساختمان های این سبک، عموماً نامتقارن بودند و با کمک تکه های رنگارنگ کاشی پوشانده می شدند.

دکوراسیون داخلی سالن اداری

انتخاب رنگ پارتیشن اداری مدرن نیز مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. پنجره های قدی با ارتفاع چند متر، ترکیب گیاهان مختلف، تبدیل هارمونیک اشکال چند وجهی با سطوح منحنی به یکدیگر، استفاده از همه ی این المان های طبیعی، فضایی مطلوب را به وجود آورده است. هنر نو از فرم ها و ساختارهای طبیعی، به ویژه خطوط منحنی و مواج، گل ها و گیاهان متاثر بود. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. یکی از مهم ترین نکات در طراحی داخلی اداری مدرن، استفاده از وسایل ساده و کاربردی است مانند کمد اداری؛ به این ترتیب، فضای دفتر کار بی جهت اشغال نمیشود. مسئولیت طراحی داخلی این ساختمان اداری 5500 متر مربعی بر عهده ی تیمی از معماران کمپانی معماری Mad بود.

با تعبیه یک وُید در امتداد قسمت شرقی-غربی ساختمان ایجاد شده تا نور طبیعی به راه پله ها و دفتر مرکزی نفوذ کند. در استفاده از قابها و دیوارکوبها زیادهروی نکنید، فراموش نکنید که جذابیت و گیرایی یک قاب بزرگ بیشتر از مجموعه قابهای کوچک با تصاویر غیرواضح است. تحریریه کیوسکدیا: ساختمان اداری Pir Ålesund، در شهری به نام آلسوند واقع در کشور نروژ (Norway) ساخته شده است. بهتر است اتاق استراحت با فاصله ای مناسب از فضای کار اصلی قرار داده شود و در مسیر پر رفت و آمد شرکت باشد. اگر دکوراسیون دفتر کار شما رنگ و علاقه ندارد ، پس دریغ از سرمایه گذاری در برخی از هنرهای پر جنب و جوش برای این فضا واقعا باعث زنده شدن آن شود.

طراحی داخلی اداری و دفتر کار طبقات سوم و چهارم این ساختمان اداری نیز در نوع خود جذاب و منحصر به فرد هستند. طبقه ی سوم در اختیار یکی از شرکت های حقوقی مطرح و خوشنام شهر می باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی اداری میز اداری یکی از مهم ترین عنصر محسوب می شود پس بهتر از هنگام خرید در انتخاب طرح و رنگ میزادراری حساسیت لازم را به خرج داد. پس لطفاً تا انتهای این سفر مجازی و کوتاه، با ما همراه باشید. نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود.

در همه ی فضاها بسیار از احجام چند وجهی با سطوح منحنی بهره گرفته شده است که در کل فضایی بسیار نزدیک به طبیعت به وجود آمده است. آن ها ادعا می کنند که قوانین ممکن است مردم را تغییر ندهند ولی محیطی که در آن حضور دارند باعث ایجاد تغییراتی در آن ها می شود. پارتیشن شیشه و ام دی اف که در آن از ام دی اف برای فریم و از شیشه برای پرکردن قاب استفاده میشود. هم اکنون در ایران پارتیشن اداری ام دی اف ساخته می شود.

این پلنت، ژنراتور را به صورت آنلاین قرار میدهد و غیرفعال کردن بستگی به سامانه و زمان معین دارد. انجمن طراحان داخلی آمریکا (ASID ، 1999) مطالعه ای را انجام داده که نشان میدهد طراحی داخلی دفتر کار، یکی از سه عامل اصلی است که بر عملکرد و رضایت شغلی تأثیر می گذارد. انتخاب مبلمان در نشان دادن لاکچری بودن فضا نقش به سزایی دارد.متریال صندلی ها و دیگر مبلمان و حتی قسمتی از میز ها بهتر است چرم طبیعی یا مصنوعی و یا مخمل باشد و رنگ آنها متناسب با چوب به کاربرده شده با دیگر مبلمان انتخاب شود.

طراحی داخلی اداری کلاسیک

شرکت پادایران به عنوان یکی از بهترین شرکتهای معماری داخلی اداری و دیزاین در کشور این افتخار را دارد که ارائهدهنده کلیه خدمات مشاوره و اجرای پروژههای دفاتر کاری باشد. شاید ادعای گزافی نباشد اگر بگوییم که این ساختمان اداری، با الهام از همین ضرب المثل طراحی شده است. بگذارید اینگونه بگوییم که این سبک، یک جریان بین المللی بود و راه خود را به هنرهای تزئینی و معماری باز کرد. با ما در ادامه این مقاله از شیشکس همراه باشید تا به شما بگوییم چطور میتوان به کمک پارتیشن اداری مدرن یک فضای آرام، منظم با چیدمانی اصولی داشته باشید. برای اینکه بتوانید در طراحی دکوراسیون داخلی اداری خلاقانه عمل کنید، بهتر است قبل از خرید هر یک از تجهیزات ابتدا به درستی جستجو کنید تا گزینه های مناسب و شیک تری را خریداری نمایید. محیط کاری باید طوری باشد که بتوانید با خیالی آسوده در آن محیط کار کنید.

طراحی نمای داخلی اداری

سیستم پارتیشنی ام دی اف دکومیر در 2 مدل ایستافریم سکویوریتی با درب ریمادیزیو و سیستم بتا گرام با درب آرومات تولید میشود . نتیجه ی این تصمیم هوشمندانه، ایجاد همگنی دلچسبی در زبان معماری این شهر بندری بود. این محصول یک دیوار پارتیشن است که از چندین صفحه بزرگ تشکیل شده است و در یک مسیر ایجاد شده در سقف یا کف، قرار میگیرد و امکان حرکت دارد. متریال پارتیشن های مورد استفاده در فضاهای رطوبتی همچون آشپزخانه و سرویس بهداشتی می بایست از نوع مقاوم به آب تشکیل شوند. قیمت پارتیشن اداری به عوامل زیادی چون نوع، مدل و متریال و مواد اولیه بهکار رفته در ساخت، تک جداره یا دوجداره بودن، ثابت یا متحرک بودن،متراژ، ارتفاع، امکانات جانبی، نوع یراق آلات مصرفی و دستمزد نصب بستگی دارد. توجه داشته باشید که پارتیشن اداری انتخابی شما از متریال با کیفیتی ساخته شده باشد تا شاهد کیفیت، استحکام، طول عمر و زیبایی بیشتری در فضای کار خود باشید.

از میان مهم ترین رنگ های به کار رفته در پالت رنگی پروژه طراحی داخلی ساختمان Pir Ålesund می توان به قرمز و صورتی روشن اشاره دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک کرد. در هر کدام از اتاق های ساختمان اداری Pir Ålesund که بنشینید، خواهید توانست یک منظره ی بی نظیر از محیط اطراف سایت پروژه را تماشا کنید. در مقابل، رنگ های پالت رنگی پروژه طراحی داخلی ساختمان اداری Pir Ålesund می توانند سرما و غریب گز بودن ساختار ساختمان را معکوس کنند و فضایی گرم و صمیمانه را ایجاد نمایند. آن ها را می توان به عنوان عناصر شخصیت دهنده به Pir Ålesund معرفی کرد. حتی شاید بتوان ادعا کرد که این رنگ ها، مکملی برای سبک آرت نوو هستند. اگر میخواهید از پارتیشن اداری دست دوم استفاده کنید، پارتیشن آماده ام دی اف گزینه بسیار مناسبی هستند، زیرا علاوه بر زیبایی و دکوراسیون یک دست و شیکی که در فضا ایجاد میکنند، مقاومت بالایی دارند و در مقایسه با دیگر پارتیشنها مواردی مانند شکستگی و ترک خوردن در این پارتیشن ها کمتر رخ میدهد.

طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری

نتایج مطالعه نشان داد که 31 درصد از کارکنانی که از شغل خود راضی بودند، محیط کار جذابی داشتند. چیزی که در تمام طراحیهای معماری داخلی اداری این شرکتها مشهود میباشد، حجم کار حرفهای است؛ که روی طراحی داخلی محیط اداری آنها انجام گردیده است. در طراحی ساختمان اداری فنجی، برخی فضاهای این مجموعه از فضاهای فیلم سینمایی “Her” و همینطور سریال “Black Mirror ” الهام گرفته شده است .به طور مثال در طراحی داخلی لابی طبقه ی اول از فیلم سینمایی “Her” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده. به همین دلیل، می توان مشاهده کرد که همه ی مبلمان فضاهای داخلی در نهایت استحکام، پایداری و تنوع انتخاب شده اند.

طراحی داخلی اداری