شیشه ساختمانی قیمت شیشه ساختمانی شرکت های شیشه ساختمانی

سوراخ کردن و سنگ زدن شیشه ساختمانی همانطور که گفتیم برای برش شیشه های ساختمانی از ابزار هایی با تیغه الماسی استفاده می شود. تا تیزی لبه شیشه از بین رفته و موجب بریدگی یا ناراحتی مصرف کنندگان نشود. این کار را به وسیله دستگاه‌های سنگ سمباده الماسه در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها انجام می دهند. شیشه انعکاسی ، به لطف ظاهر آینه مانندی که دارد ، دید در یک طرف را مختل می کند.

بررسی انواع سبک طراحی ویلا

شیشه ساختمانی قیمت شیشه ساختمانی شرکت های شیشه ساختمانی جالب است بدانید که در ساخت این نوع شیشه، از پاشیده شدن غبار ریز اسید هیدروفلوئوریک روی سطح شیشه معمولی استفاده می شود و این امر باعث می شود سطح براق شیشه، متخلخل و مات شود. سطح مات آنها ممکن است در اثر غبارروبی مکرر، از بین برود و لکه هایی براق به جای بماند. بنابراین در هنگام تمیزکردن شیشه باید دقت و حوصله زیادی به کار برد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که انواع شیشه پنجره ها هرچقدر هم که خوب طراحی شده باشند ، باز هم در مقایسه با سایر عناصر ساختمان ، یک نقطه اصلی برای از دست شرکت زیما دادن انرژی هستند. در واقع ، هیچ مقایسه ای بین کم مصرف ترین پنجره دوجداره و یک سیستم دیواری معمولی وجود ندارد. پوشش بازتابنده روی شیشه ، مانع از افزایش گرما و تابش خیره کننده خورشید می شود و میزان دمای داخلی را کاهش می دهد.

وقتی که این شیشه ها می شکنند، خاصیت کشسانی نایلون، مانع از پخش و پراکندگی ذرات شیشه می شود. از جمله کاربردهای این نوع شیشه ها در خودرو ها و ویترین مغازه هایی که اشیا گران قیمت می فروشند استفاده می گردد. شیشه های رنگی با افـزودن و کم کردن بعضی مواد شیمیایی در مصالح اولیه تهیه شیشه به دست می آید.

  • بسته به نوع شرایط محیطی شما می توانید از شیشه های دوجداره برای صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها استفاده کنید.
  • شیشه های هوشمند به نوعی از شیشه گفته می‌شوند که با استفاده از جریان برق شیشه مات یا روشن‌ شده و در واقع میزان جذب نور در شیشه های هوشمند را می‌توان به‌ صورت دستی و تنها با فشردن یک کلید تغییر داد.
  • از این شیشه ها در مکان هایی که شیشه در معرض حرارت است، استفاده می شود؛ از قبیل بخاری ها و شومینه ها.
  • با وجود آرامش ناشی از شکل گیری شیشه ، با سرد شدن شیشه تنش های قابل توجهی در نوار ایجاد می شود.
به روشی دیگر شیشه سفید را در شیشه مذاب رنگی فـرومی کنند تا دو روی آن رنگی شود. شیشه های رنگی بیشتر در ویترین مغازه ها، نمایشگاه ها، آزمایشگاه ها، ساختمان های صنعتی و ساختمان های مسکونی با طراحی خاص به کار می روند. این شیشه ها در مقایسه با شیشه های معمولی بخش اعظمی از نور را جذب و بخش کمتر را از خود عبور می دهند .

گلس ضد گلوله در واقع ترکیبی از لایه های شیشه و پلاستیک است که روی هم ورقه می شوند تا به کامپوزیتی محکم برسند که گلوله را متوقف کند. شیشه مقاوم به گلوله برای کاربردهایی با مقاومت در برابر طیف وسیعی از کالیبرهای گلوله خاص طراحی شده است. شیشه مقاومت به گلوله را می توان در یک کامپوزیت به ضخامت 3/4 اینچ از شیشه و پلاستیک های ورقه ورقه شده با هم بدست آورد. در کاربردهای خودرو ، استفاده نهایی از محیط زیست برای طراحی شیشه در نظر گرفته شده است.

شیشه به لطف شفافیت ذاتی، قابلیت انعطاف پذیری، انتقال نور طبیعی و برخورداری از قابلیت عایق صوتی و حرارتی، کاربرد زیادی درصنعت ساخت و ساز دارد. از شیشه های طرح دار ، می توان برای دکوراسیون یا حفظ حریم خصوصی استفاده کرد. رنگ شیشه به طور معمول سفیدتر از شیشه شفاف است و بسته به کاربرد آن ، می توان آن را لمینت کرد تا برای شیشه های ایمنی نیز استفاده شود. شیشه دو جداره یکی دیگر از انواع شیشه ای است که از دو صفحه در ساخت آن استفاده می شود.

شکل ظاهری بعضی از آنها مشابه شیشه معمولی و بی‌رنگ است و نوع رنگی آن به Low-E-Sun مشهور است. از آنجا که مساحت زیادی از سطح جانبی ساختمان‌ها را شیشه تشکیل می‌دهد، استفاده از شیشه Low-E به جای شیشه معمولی، کمک بزرگی در کاهش مصرف انرژی ساختمان خواهد نمود. بعضی از انواع شیشه پیرکس با نام های تجاری دیگر به بازار عرضه می گردد که بعضی از انواع آن در مقابل مواد شیمیایی نیز مقاوم است. شیشه ضد حریق که با نام تجاری پیرکس در بازار مشهور می باشد در مقابل حرارت های زیاد مقاوم می باشد و بیشتر برای ساختن ظروف آزمایشگاهی و ظروف لوکس آشپز خانه مورد استفاده قرار می گیرد. ضریب انبساط و انقباض آن بسیار کم است و به همین دلیل می توان آن را به سرعت حرارت داده و به سرعت سرد نمود.

شیشه های ساختمانی چگونه ساخته می شوند و چند دسته اند و تفاوت آنها در چیست؟ چرا باید شیشه مغازه ها سکوریت باشد؟ شما عزیزان می توانید برای مشاوره سفارش انواع شیشه محصولات خود با کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان مشورت کنید. سطح بیرونی انواع شیشه‌ رفلکس به‌وسیله پوشش منعکس‌کننده نور و حرارت پوشانده شده که در کاهش ورود حرارت به داخل ساختمان و ایجاد درخشندگی نور ورودی به داخل تأثیرگذار است. شیشه رفلکس در ساختمان به‌گونه‌ای است که در طول روز داخل ساختمان مشاهده نمی‌شود و خاصیت آینه را دارد و در شب برعکس می‌شود. انواع شیشه های رفلکس در رنگ‌های متفاوت به‌صورت شیشه‌های تک جداره رفلکس و دوجداره وجود دارد. شیشه رفلکس یا انعکاس‌دهنده نور که به‌عنوان شیشه آینه‌ای نیز شناخته می‌شود از شیشه فلوت ساخته می‌شود به این صورت که روی شیشه فلوت را به‌وسیله ماده پوششی که خاصیت انعکاس دارد می‌پوشانند. از این نوع شیشه در ساختمان‌ها برای نمای خارجی و پنجره‌های بیرونی استفاده می‌شود که خاصیت بازتاب نور به بیرون را دارد که باعث می‌شود نور به داخل ساختمان نفوذ نکند.

صادرات شیشه لمینت تهران به عمان