سقف کاذب چند نوع است؟ ️ خرید + نصب و اجرا با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

هر کدام از بخش‌ها بنا بر نیاز مشتری طراحی، اجرا و پیاده‌سازی شده تا تمام انتظارات خاص وی انجام گردد. استفاده از حس گرمای طبیعت در سقف ساختمان موجب افزایش شادابی، طراوت و گرما در محیط داخلی خواهد شد. برای اجرا سقف چوبی نیاز به ابزار خاص و انواع متریال چوبی خواهد بود.

اما اگر خانه ای تمام لوکس مدنظر باشد، نباید از اجرای سقف کاذب لوکس غافل شد. هرچند سقف كاذب لوکس معمولا در لابی ها و یا پذیرایی اصلی منزل استفاده می شود. آنچه که در اجرای سقف کاذب لوکس باید به آن توجه داشت ، هارمونی و همخوانی سقف كاذب با فضا می باشد. به طور مثال این نوع سقف با دکوراسیون مدرن همخوانی خوبی ندارد و معمولا در خانه های با دکوراسیون کلاسیک و پر زرق و برق بکار می رود. سقف کاذب ساده در سبک مینیمال کاربرد دارد و آرامش خاطر مخصوص این سبک را از هم نمی پاشد.

بهترین نوع سقف برای آشپزخانه

از ویژگی سقف pvc عدم دید پشت تایل ها و همچنین عدم عبور نور از این محصول است. قابلیت های اسمان مجازی را متیوانیم به گزینه های زیر تقسیم بندی کنیم. این سازه‌های فرعی در واقع نقش تحمل بار تایل‌ ها را به عهده دارند.

قیمت سقف آسمان مجازی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از این میان می توان به ابعاد سقف، دستمزد اجرا و جنس قالب و طلق بستگی دارد. کیفیت و نوع چاپ هم در این نوع سقف ها تاثیرگذار در قیمت هستند. هزینه اجرای آن در مقابل بازسازی و تعمیر سقف اصلی ارزانتر خواهد بود. در هر حال این نوع سقف، چشم انداز مناسبی رو به منزل و محیط کاری شما هدیه می‌کنه. این تکنولوژی، یک تکنولوژی بومی است و در خارج از کشور کمتر از اون استفاده شده. ضخامت تایل‌های آی گلس یک سانتی متر میباشد، سقف سبکی است و دارای رنگ بندی های مختلف نیز هست.

تایل های آلومینیومی شرکتی

در واقع این محصول عبارت است تصاویری از آسمان که به عنوان قسمتی از سقف که در محلی از سقف نصب می‌شود و تنها به تصاویری همچون آسمان ختم نمی‌شود. همواره بعد از سقف یک پوشش مناسب را برای تزئینات دکور به ارمغان می‌اورد. تایل‌های آن معمولا در اندازه‌های ۶۰ در ۶۰ بوده و دسترسی آسان از مزایای اصلی آن‌هاست. رابیتس خود به دو دسته‌ی هموار و برجسته تقسیم می‌شوند و اصولا به دلیل ساختار مرغوبی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این صورت هر وقت لازم باشد می‌توان تعمیرات تجهیزات نورپردازی سقف را به سادگی انجام داد.

از ویژگی های این سقفها می باشد.سقف کاذب چند نوع است؟ ️ خرید + نصب و اجرا با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

بکارگیری رنگ های متنوع ضمن هارمونی آنها با یکدیگر ، همواره از جذابیت و زیبایی بالایی برخوردار بوده است. اگر اجرای سقف کاذب رنگی مدنظر باشد، باید استفاده از رنگ ها طوری صورت گیرد که با سایر قسمت های منزل و دکوراسیون تطبیق پذیری داشته باشد. مثلا سقف كاذب با رنگ های شاد را نمیتوان با دکوراسیون کلاسیک اجرا کرد. از طرف برای ایجاد سقف کاذب رنگی می توان از نورپردازی های رنگی هم استفاده کرد که فقط در شرایط خاصی روشن و یا خاموش شوند. در نصب سقف کاذب پارچه ای ، از چرم و یا پارچه استفاده می گردد. از مزیت های اجرای سقف کاذب پارچه ای تنوع بالای آن در شکل و طراحی می باشد.

در ویدئوی زیر یکی از پروژه های طراحی و اجرای سقف دکوراتیو کاذب کناف را مشاهده می نمایید. سقف کاذب پوششی غیرباربری است که بعد از سقف اصلی اجرا می گردد. نقش سازه های کاذب به عنوان یک عنصر معماری پوشش دهی تأسیسات زیر سقف اصلی می سقف کاذب باشد. همچنین در آکوستیکسازی فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو نیز مؤثر هستند. جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما و ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … از ویژگی های این سقفها می باشد. از جمله مواردی که در انتخاب این سازه برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توان به سبکی، دسترسی آسان به تأسیسات پشت سقفهای کاذب اشاره نمود.

  • به طور معمول دستمزد استادکارانی که از مهارت بالاتری برخوردار می باشند، بیشتر است.
  • سرعت اجرای بالا ، وزن کمتر ، قابلیت ترمیم آسان و در عین حال قیمت بالاتر و نیاز به اکیپ اجرایی متخصص و آموزش دیده از جمله ویژگی های نصب سقف کاذب کناف در مقایسه با سقف کاذب رابیتس و گچ و خاک می باشد.
  • این سازه ها در مدت زمان کمی جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد.

برای ساخت این سازه از پنل‌های پیش ساخته گچی استفاده می‌شود. گاهی اوقات براوون به عنوان مخترع سقف‌کاذب شناخته می‌شود حتی اگر سایر اختراعات در زمینه سقف کاذب قبل از او اتفاق افتاده باشند. آ براوون از وست لیک، اوهایو اختراع سقف کاذب قابل دسترس را به طور رسمی ثبت کرد. سیستم کناف با توجه به هر وضعیت آب و هوایی محصولات مناسب با آن را ارائه می دهد .