دزدگیر خانه هوشمند دزدگیر خانه هوشمند چیست و کاربرد آن چیست؟ فروشگاه اینترنتی اینصب-امن باش

شناختن افرادی که در محل و همسایگی شما زندگی می‌کنند یکی از مهم‌ترین اقدامات ایمنی است که می‌توانید انجام دهید. شیوه همسایه بانی که در کشور ما مرسوم است، یکی از شیوه‌های رایج جلوگیری از وقوع جرم به ویژه سرقت است که این موضوع در کشور آمریکا تحت عنوان برنامه نظارت بر همسایگان – از سال ۱۹۶۰ شروع شده – راهی بسیار مؤثر در جلوگیری از جرم و سرقت است. در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون نفر در ایالات متحده به این برنامه پیوسته‌اند. مطالعات نشان داده این برنامه راهی مؤثر برای جلوگیری از سرقت و خشونت است. این آمار ممکن است باعث نگرانی بشود اما از طرفی می تواند افراد جامعه را هشیارتر کند تا برای مقابله با این معضل راهکارهایی را بیاندیشند. طبق گفته های دادستان تهران در سال ۱۳۹۵ یک ‌چهارم پرونده‌ ها به اتهام سرقت اختصاص دارد.

همانطور که از اسم مگنت مشخص است این سنسور حالت آهنربایی داشته و از دو قسمت تشکیل شده است. در یک سمت آن برد الکتریکی قرار دارد که سیگنال فعال سازی آلارم را برای دزدگیر ارسال می کند. این قسمت بر روی درب نصب می شود و قسمت دوم مگنت دقیقا روبروی قسمت فرستنده و بر روی چارچوب درب نصب می شود. سنسورهای باسیم برای نصب نیاز به سیم کشی داشته و به دلیل تامین تغذیه سنسور از پنل دزدگیر این سنسورها باتری نداشته و زحمت تعویض باتری را ندارند.

  • دزدگیراماکن به تنهایی قادر به فعال شدن و آژیر کشیدن نیست و برای تحقق این امر باید از لوازم جانبی که به آن ها سنسور دزدگیر اماکن گفته می شود، استفاده کرد.
  • چشم خطی دزدگیر اماکن یک جفت سنسور (فرستنده و گیرنده) مادون قرمز نامرئی است که دو طرف دیوار ها، ورودی و هر حائلی که مد نظر مالکین باشد نصب میشود و لحظه ورود غیر مجاز اشعه بین دو سنسور قطع شده و رله خروجی سنسور، فرمان آلارم و شماره گیری اتوماتیک رابه دستگاه مرکزی اعلام سرقت صادر میکنند.
  • دزدگیر هوشمند با توجه به نوع کاربری خانه، قابلیت تنظیم به اشکال مختلف را دارا می باشد.
لازم نیست نگران باشید که دزدگیر منزل خود هر بار که فوراً از بین می رود، زیرا باتری های پشتیبان می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. به مگنت ها سنسور های تماسی هم گفته می‌شود به محض اینکه تماس بین آنها قطع شود حسگر فعال می‌شود. مانند یک چراغ برق تا زمانی که کلید برق را نزنید هیچگونه تماسی بین لامپو برق برقرار نیست.

قیمت دزدگیر منزل + امن ترین و بهترین محصولات بیسیم

پس سعی شود در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد به دلیل اینکه تعویض باطری ها و نگهداری چشم کمی سخت است از چشمی بی سیم استفاده نگردد. مورد بعدی امنیت سیستم حفاظتی است به دلیل اینکه در برخی مکانها به دلیل نگهداری اسناد و یا اشیاء قیمتی، حساسیت در مورد امنیت چشم ها بالاست و احتمال خراب کاری یا ایجاد اختلال به طور عمد وجود دارد از نصب این ادوات تا حد امکان چشم پوشی کنید. اگر آژیر دزدگیر را در فواصل دورتری از پنل نصب می کنید سعی کنید سیمی که در مسیر قرار می گیرد دارای قطر استاندارد باشد تا در طول مسیر مقاوت سیم باعث بروز مشکل در سیستم دزدگیر شما نشود. هنگامی که قصد نصب کردن سنسورهای تشخیص حرکت را دارید، ابتدا مطمئن شوید که سنسورها حداقل 3 متر نسبت به پنجره های رو به آفتاب و تهویه ها و رادیاتورها فاصله دارند.

دزدگیر خانه هوشمند دزدگیر خانه هوشمند چیست و کاربرد آن چیست؟ فروشگاه اینترنتی اینصب-امن باش

سارقین گاهی قبل از ورود به خانه با آن تماس می‌گیرند تا از نبود ساکنین اطمینان حاصل کنند. در حال حاضر سر و شکل این حفاظ‌ها هم زیباتر شده است و انواع مختلفی از آن به‌فروش می‌رسد. قرار دادن کلید یدکی خانه زیر گلدان هنگام ترک منزل، ممکن است یک فکر خوب به‌ نظر برسد.

سیستم امنیتی WIFI+GSM

نصب یک دزدگیر منزل خانه مانند دزدگیر و دوربین های امنیتی برای محافظت از خانواده، اموال و خانه شما بسیار مهم است. 10 دلیل اصلی که چرا به سیستم امنیتی خانه نیاز دارید را با جزئیات ببینید.به لطف فناوری پیشرفته، سیستم های دزدگیر منزل برای خانه ها در دسترس هستند. مهم است بدانید که دزدگیر منزل فقط برای تشخیص اینکه آیا شخصی وارد خانه شده است یا خیر نیست.

با توجه به تعداد موانع و شدت میدانهای الکترومغناطیسی یا سیگنالهای رادیویی به تدریج کاهش می یابد. فرکانس کاری آن با توجه به دستور سازمان ارتباطات و مقررات رادیویی ۴۱۵ مگا هرتز است که هیچگونه تداخلی با فرکانسهای هم رنج ندارد. در فروشگاه اینترنتی گذر کنترل بهترین مدل های دزدگیر اماکن پر فروش بازار که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر میباشند , سایت امن باش با کمترین قیمت ممکن خدمت شما معرفی میشود. این مجموعه مفتخر به عرضه ی انواع دوربین های امنیتی، سيستم هاي پردازش فيلم و تصوير، ملزومات دوربين، تجهيزات ديد درشب ، سیستم های صوتی و تصویری، پلیسی، ایمنی و امنیتی و… می باشد. ❌❌تفاوت این سیستم امنیتی، باسیستم امنیتی مدل HS1، در تعداد اتصال سنسورها می‌باشد.

دزدگیر هوشمند