دانلود پادکست روانشناسی کاربردی + بروزرسانی هفتگی سوخت جت | mey

به عنوان آخرین نکته، مطمئن شویدگرامر و واژگان شما برای هر سوال به خوبی تنظیم شده است. بسیاری از دانش آموزان بدون اینکه متوجه شوند اشتباهات ساده ای مرتکب می شوند. این پادکست آمریکایی مجموعه ای از موضوعات از علم تا فلسفه را پوشش می دهد. شما با طیف گسترده ای از لهجه های آمریکایی روبرو خواهید شد که دوباره توانایی گوش دادن شما را بهبود می بخشد.

اصول کتابخوانی و مطالعه کردن چگونه است؟

این شماره “فلسفه علم” پایان فصل نخست است و تخته پرش ما به فصل دوم که به زودی مهیا شده پادکست بر روی اسپاتیفای و منتشر میشود. خیلی شبیه است به نوام چامسکی در زبان‌شناسی – آن مقام شامخ! جز همین حرف‌ها دربارۀ جهان‌های منزوی از یکدیگر. از آنکه بگذریم، یکسره تلاش برای رسیدن به جملاتی تحلیلی است. می‌ماند ۵ درصد – خب که چه؟ آن‌ها صرفاً جملاتی تحلیلی‌اند.

  • طبق این داده‌ها، نامگذاری و ضرورت به تنهایی تأثیرگذار‌ترین اثر است.
  • همچنین تأکید نویسنده بر، به کارگیری طرز تفکر منطقی در زندگی روزمره، می‌باشد.
  • باید توجه کنید که مطالعۀ این کتاب، فقط به کسانی که منطق می‌دانند، پیشنهاد می‌شود.
  • اگر شما هم چند کتاب انگیزشی و موفقیت تا به حال خوانده باشید یا با یکی از دوستان‌تان در مورد موفقیت در زندگی حرف زده باشید به احتمال زیاد سحرخیز بودن همیشه به عنوان یکی از ویژگی‌های انسان‌های موفق در نظر گرفته می‌شود.
دانلود پادکست روانشناسی کاربردی + بروزرسانی هفتگی سوخت جت | mey

کسانی که برای تحصیل در رشتۀ فلسفه ثبت‌نام می‌کنند به فکرشان هم نمی‌رسد که قرار است کارشان به بحث دربارۀ این چیزها ختم شود. دانشجویان می‌خواهند چیزی دربارۀ «سرشت غاییِ واقعیت» و نسبت خودشان با آن بیاموزند. اما وقتی فلسفه می‌ورزید، حتی امید هم ندارید به چیزی نزدیک شوید که پاسخی معقول و درست به این سؤالات بجا باشد. پیتر آنگر معتقد است، فیلسوفان تصور می‌کنند چیزهای جدید و جذابی دربارۀ چگونگی جهان می‌گویند، اما در واقع این‌ها یکسره توهم است.

همچنین توصیه می کنیم به پادکست هایی گوش دهید که بیشتر روی موضوعات علمی یا دانشگاهی تمرکز دارند. این موضوعات هستند که بیشتر در آزمون آیلتس با آنها مواجه خواهید شد. در اینجا برخی از بهترین پادکست هایی که بیشتر بر موضوعات علمی تمرکز دارند، آورده شده است. فایل صوتی(بعضا به همراه متن) سخنرانی هایی در فلسفه حقوق؛ پادکست های دپارتمان فلسفه حقوق ادینبورا در قالب فایل فشرده. از فلاسفه حقوق مطرح مثل نیل مک کورمیک، نیل واکر گرفته تا جامعه شناسان حقوق که بویی از فلسفه بردند مثل دیوید گارلند، جاناتان سیمون و…

ماندانا فرهادیان مهمان این قسمت کتابگرد است. با خانم فرهادیان از کتاب‌های علمی به زبان ساده و لذتی که در خواندن این کتاب‌ها وجود دارد، حرف زدیم. بنابراین کاری که اغلب توصیه می‌شود این است که برای شروع فلسفه، بهتر است ابتدا کتاب‌های فلسفی ساده، تاریخ فلسفه و … مطالعه شود.

سال‌ها پیش در چنین روزی