دانلود رایگان آموزش صفر تا صد فتوشاپ فیلم فارسی+PDF سریع آسان

البته این قابلیتی است که در بسیاری دیگر از برنامه های ویرایش تصویر مثل snapseed نیز وجود دارد. محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و ان را اجرا کنید. توجه داشته باشید برای اجرا بر روی ویندوز 7 و Vista ، 8 و 10 باید روی گزینه Run as administrator کلیک کنید. موارد بالا برخی نرم افزار های هستند که شباهت زیادی به فتوشاپ دارند و با دانلود و استفاده از آنها میتوانید به صورت مبتدی ادیت بر روی عکس انجام دهید.

  • این مدل فتوشاپ تنها کار راه بیانداز است و برای زمانی مناسب است که کارهای ساده و سردستی را بخواهیم انجام دهیم.
  • تمامی اطلاعات این سایت متعلق به شرکت رایانه کمک می باشد.
  • بعد از نصب وارد نرم افزار نشوید یا اگر هستید از آن خارج شوید.
  • تسلط شما به نرم افزار فتوشاپ یک ویژگی مثبت بوده و می‌تواند در رزومه کاری شما بدرخشد.
  • درضمن کسانی که میکن دانلود نمیشه کرد یا لینک فلان فایل خرابه شاید نمیدونن .
از دیگر سایت های فتوشاپ انلاین پیشرفته سایت Fotor میباشد. ویرایشگر عکس آنلاین Fotor با هزاران ابزار عالی همراه است و به شما کمک می کند عکس های خود را کامل کنید. می‌توانید عکس‌ها را ویرایش کنید، پرتره‌ها را روتوش کنید، پس‌زمینه‌ها را حذف کنید و فیلتر ها را اعمال کنید. این سایت به عنوان بهترین سایت فتوشاپ آنلاین ۲۰۲۰ معرفی شده زیرا توانسته هرآنچه کاربران نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهد و امکان ویرایش تصاویر در کوتاهترین زمان فراهم کند. Pixlr یه نرم افزار برای ویرایش تصاویر هست که به صورت آنلاین می تونید از اون استفاده کنید. این نرم افزار تحت وب دو تا سرویس داره، رایگان و پولی که سرویس رایگانش امکانت زیادی نداره ولی باز هم خیلی خیلی حرفه ای و کارامده .

✅ما در این پست از نسخه 2015 تا 2022 را قرار داده ایم که شما می توانید بسته به شرایط سخت افزار و نوع ویندوز خودتان آن را دانلود و نصب کنید. با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید . این موضوع بیشتر به سخت افزار دستگاه کاربر و میزان تسلط فرد به برنامه فتوشاپ دارد و نمیتوان به صورت دقیق گفت که یک ورژن فتوشاپ از همه نسخه های بهتر است.

در محیط نرم افزار، کلید ترکیبی Ctrl+K را فشار بدهید تا وارد بخش شرکت طراحی گرافیک در مشهد مقدس Preferences بشوید. از گزینه های موجود در زبانه General، لطفا تیک گزینه Use Legacy “New Document” Interface را فعال کنید. فایل داخل پوشه keygen را باز می کنید روی گزینه genarate کلیک می کنید و با اطلاعات داده شده نرم افزار را فعال می کنید.

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد فتوشاپ فیلم فارسی+PDF سریع آسان

نهایتا میتونید یه سرویس آنلاین ارائه بدید که همون محصول رو آنلاین ارائه کنه که البته چندین سرور قوی میخواد و از لحاظ عملی بسیار مشکله. سایت fotor یک مجموعه ویرایش عکس آنلاین است که از فناوری انحصاری استفاده می‌کند تا سطح بی سابقه ای از کنترل ویرایش را برای همه و همه به ارمغان بیاورد. در حالی که میلیون‌ها کاربر از ویژگی‌های «کلاژ» و «ویرایش» روزانه لذت می‌برند، ویژگی جدید «طراحی» به کاربر معمولی این امکان را می‌دهد که هر شکلی از گرافیک و جلد را طراحی کند، تنها با تخیل محدود می‌شود. ما در این محتوای آموزشی تصمیم گرفتیم 3 وب سایت کاربردی در زمینه طراحی، ویرایش و بهینه سازی تصاویر به شما معرفی کنیم.

دیدگاه کاربران

به این ترتیب می‌توان این طور بیان کرد که این دوره برای همه کسانی که قصد یادگیری این نرم‌افزار را دارند مناسب و کاربردی خواهد بود. بنابراین شرکت در این دوره به هیچ پیش‌نیاز به خصوصی نیاز نخواهید داشت؛ اما آشنایی کلی با این نرم‌افزار و عملکرد کلی آن به یادگیری بهتر موضوعات ارائه شده کمک خواهد کرد. برخی از برنامه‌های ادیت و روتوش تصاویر، باعث افت کیفیت تصاویر می‌شوند؛ اما فتوشاپ می‌تواند تصاویر شما را به زیبایی و بدون افت کیفیت ادیت کند. پس می‌توان این موضوع را از دیگر مزیت‌های کار با فتوشاپ و یادگیری آن در نظر گرفت. با یادگیری adobe photoshop می‌توانید انواع کارت ویزیت را به شکل‌ها و نقش و نگارهای مختلف طراحی کنید و در این زمینه پیشرفت بسیار چشمگیری داشته باشید.

روش های آموزش و یادگیری نرم افزار فتوشاپ

یادگیری فتوشاپ حرفه ای به شما امکان ویرایش و ادیت تصاویر را به صورت مرحله به مرحله می دهد. نرم افزار فتوشاپ در حال حاضر یکی برنامه های پرکاربرد، استاندارد، و بسیار مهم در زمینه گرافیک است. آموزش کامل فتوشاپ به شما کمک میکند تا تکنیک های بیشتری را با سرعت بالاتری یاد بگیرید. برخی یا حوصله کار با فتوشاپ را ندارند،‌ یا مهارتش را ندارند و به دنبال یک محیطی ساده‌تر برای ویرایش عکس هستند، یا به خاطر ساده بودن پروژه‌شان، نیازی به نصب این نرم‌افزار نسبتاً سنگین احساس نمی‌کنند. به همین خاطر ما در دیدنگار تصمیم گرفتیم چند سایت فتوشاپ آنلاین یا همان سایت‌های ویرایش آنلاین معرفی کنیم و ببینیم چه ویژگی‌هایی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مهمترین ویژگی سایت فتوشاپ آنلاین photopea رایگان بودن آن است.

فرمت PSB نسخه جدیدتری از فرمت قبلی است که برای فایل‌هایی با اندازه بیشتر از ۲ گیگابایت طراحی شده‌است. یکی از امکانات جالب در این نسخه از فتوشاپ هم هماهنگی بین فتوشاپ CC 2017 و برنامه جدید طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن شرکت ادوبی با نام Experience Design است که آن را Adobe XD هم می‌نامند. اگر آشنایی مختصری با برنامه فتوشاپ دارید و تمایلی به کار در محیط این برنامه ندارید، ما سایت فتوپیا را به عنوان جایگزین برای ادیت عکس پیشنهاد می‌کنیم.

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی‌های ورژن رایانه‌ای است. دو ورژن آی‌اواس وجود دارد که یکی طراحی شده برای آی‌پد و دیگری برای آیفون و آی‌پد تاچ است که هر دو نیازمند آی‌اواس ۶ یا ورژن‌های بالاتر هستند. ورژن‌های اندروید را می‌توان روی تمام دستگاه‌های اندروید (اندروید ۴ به بالا) و تبلت‌ها (اندروید ۳ به بالا) نصب کرد. تمامی نرم‌افزارهای ادوبی بعداز سال ۲۰۱۳ نام CC به خود گرفتند که یک قابلیت مهم و مشترک دارند و آن قابلیت CC است.