خرید و قیمت شارژ کارتریج ترب

چنانچه شما جزو افرادی هستید که از دستگاه پرینتر رنگی استفاده می‌نمایید، توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب را بخوانید. اولویت ما برای انجام شارژ کارتریج، ارسال کارتریج های شما به محل تعمیرگاه تخصصی کارتریج الوکارتریج است. چرا که در تعمیرگاه تمام ابزارهای مورد نیاز و همچنین ابزارهای کمکی در کنار سرویسکار کارتریج هستند، اما در محل شما ابزارهای محدودی را می توانند همراه داشته باشند.

البته ممکن است در طول روند شارژ متوجه شویم که کارتریج یا پرینتر نیاز به تعمیر دارد. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای پرینترها به وجود می‌آید، تمام شدن جوهر یا تونر کارتریج است. اگر پرینت‌های شما کمرنگ هستند یا پرینتر به درستی کار نمی‌کند و کارایی قبل را ندارد، به احتمال زیاد کارتریج آن تمام شده و نیاز به شارژ آموزش شارژ کارتریج 44a دارد. زیرا اگر کارتریج مدت زمان طولانی استفاده نشده و شارژ نشود، خشک شده و دیگر قابل شارژ مجدد نیست و مجبور به تعویض آن خواهید شد. البته دستگاه‌های جدید دارای یک صفحه نمایشگر هستند که زمان اتمام کارتریج به شما هشدار می‌دهند و این کار را برای شما آسان می‌کند. این پودرها در کارتریج پرینترهای سیاه سفید به صورت تگ رنگی یعنی مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در کارتریج پرینترهای رنگی در چهار رنگ مشکی، زرد، آبی و قرمز موجود هستند.

نمایندگی hp با تکیه بر خلاقیت ، دانش ، چیره دستی و مهارت کارشناسان خود به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما عزیزان می پردازد . لازم به ذکر است ، تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده در این مرکز، به همراه گارانتی ارائه می گردد . مجهز بودن کارگاه های تعمیراتی این نمایندگی ، موجب تعمیر با کیفیت دستگاه کاربران می گردد . از آن جایی که مدیریت نمایندگی hp رضایت مشتری و احترام به حقوق کاربران را جزء اهداف اصلی خود و پرسنل تعیین کرده است ، لذا تمامی خدمات با بالاترین کیفیت ارائه می گردد . بعضی جوهرها بسیار گران بوده و با بررسی کامل بازار پرینتر درمی یابید که قیمت خرید کاتریج جوهر پرینترتان با خرید یک مدل جدید پرینتر به همراه جوهر اختلاف کمی دارد .

  • شارژ کارتریج های اصلی بهتر از شارژ کارتریج نوع تقلبی آن می باشد.
  • شارژ کارتریج یعنی سیر کردن کارتریج از تونر (پودر مصرفی) ، که با این اقدام کارتریج شما شارژ میشود و همان کیفیت دلخواه را برای شما فراهم میکند .
  • اگر قرار است که مدت زیادی از پرینتر استفاده نکنید بهتر است که کارتریج را از پرینتر خارج کرده و داخل یک پلاستیک زیپ دار یا ظرف در بسته در یک محیط خنک و دور از نور آفتاب بگذارید تا از خشک شدن کارتریج جلوگیری کنید.
  • کارتریج را با دقت تکان دهید و یا بر روی یک سطح به آن ضربه بزنید تا به پخش تونر در داخل کارتریج کمک کند.

خرید و قیمت شارژ کارتریج ترب

اما امروزه برخی از مراکز شارژ کارتریج، وکیوم را جایگزین فرچه کرده‌اند. با توجه به نکات گفته شده، در هنگام شارژ کارتریج باید بسیار دقت کرد و تمامی مراحل را در نظر گرفت. زیرا با رعایت نکردن هریک از موارد گفته شده، نه تنها در هزینه‌های پرینتر صرفه جویی نخواهید کرد، بلکه به آن خسارت نیز خواهید زد. برای ثبت درخواست شارژ کارتریج کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در همین صفحه، یا ازطریق اپلیکیشن آچارباز درخواست خود را ثبت کنید.

و در زمان شارژ کارتریج باید جوهر مختص به همان نوع از پرینتر استفاده شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که درام، حساس‎ترین قطعه کارتریج است که عمل چاپ را انجام می‎دهد. در نتیجه هنگام کار با آن مراقب باشید ضربه‌ایی به آن وارد نشود. ابتدا کارتریج تونر را از پرینتر لیزری بیرون بکشید، سپس پیچی که بر روی پوشش جانبی آن قرار دارد را با استفاده از پیچ‌گوشتی چهار سو باز کنید. تفاوت کارتریج تونر و یونیت درام در چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم در بیشتر پرینتر ها این دو محصول به صورت یکجا بر روی چاپگر تعبیه شده اند اما شرکت های سازنده بزرگی از این تکنولوژی به صورت مجزا استفاده کرده اند. هر آنچه را برای چاپ یک تصویر لازم دارید در یک پرینتر خانگی وجود دارد و می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. رقابت شدیدی در عرضه ی پرینترهای خانگی میان HP ، Epson ، Canon و …

داخل مخزن تونر را توسط هوای فشرده تمیز کنید و به مقدار مورد نیاز تونر داخل مخزن بریزید (85 یا 110 گرم؛ بستگی به اینکه کارتریج شما CE285A یا CE278A است – به نوع تونر نیز بستگی دارد. کارتریج شما توسط متخصصان حرفه‌ای با بهترین تونرها و با رعایت استانداردهای فنی و زیست محیطی شارژ می‌شوند. مگنت را دریک سمت در سر جای خود قرار دهید.و در سمت دیگر با گذاشتن ضامن و درپوش و چرخاندن مگنت در جای خود آن را تنظیم و نصب نمایید.